Oli jo viime viikon alussa aavistus, että saattaisi olla raskaana vaikkei testiä tehnyt, mutta ei sitä voinut uskoa ennen kuin sai kunnon tuloksen aikaiseksi. Jo monet haamut tulleet tässä viikon mittaan, mutta nyt sitten viimein tuli se kunnon plussa. :D
Nyt meneillään sitten n. 6 rv :)
Vihdoin plussa :)
4
795
Vastaukset
Paljon onnea odotukseen!! :D
Täällä vielä odotellaan ensi viikkoon ja sitten tiedetään mikä on homman nimi! :)- leya83
Kyllä sitä on ootettukin :D Ens kuun alkuun sain jo neuvolaankin ajan ;)
Onnea odotukseen ja toivottavasti teilläkin onnistuisi :)
- Mimmi Muu
Onnea!!! Mitä mies tuumasi iloisesta yllätyksestä? Saiko sanotuksi sanaakaan?
Luin aiemmista keskusteluista sun testausrumbasta, samalla testillä sain minäkin tänään todella haalean haamun. Yritän parin päivän päästä uudelleen, toivottavasti tulee edes kunnon haamu!- leya83
kyllähän se jotain sai sanottua. ;) Iloinen oli nyt kun varmistui vihdoin.
Joo, meinas mennä jo hermot kun ei tullut sitten millään kunnon tulosta. Ja ihan vaan kokeilin josko nyt näyttäis, ja sitten tulikin kunnollinen. :)
Mulla meni melkeinpä se viikko ekasta testauksesta kun tuli eka haamu, et varaudu odottamaan jokusen päivän. Toivottavasti teillä tärppää. :) Odottavan aika on hyvin pitkä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683229
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442142- 611709
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591586