koolla HYRYNSALMELLA, viime lauvantaina, katso Ylä-Kainuusta, jos päätoimittaja hyväksyy juttua kun minä olen sukuseura Keränen Ry,n puheenjohtaja.
Keräset olivat
4
808
Vastaukset
- piilopirtti
Ei kai Ylä-Kainuun toimittajat pakoile Rantaneuvosta...
mutta muuten ovat, olleet täysin avuttomia, omassa työssään, josta tulee, sitten aikanaan, neuvoksen toimesta Kiantomaista tekstiä kirjaani.
- ventteri
Olihan se kirjoitus Ylä-Kainuussa. Neuvos näkyy jatkavan puheenjohtajana vielä vuoden. Jääkö Neuvos sitten eläkkeelle?
pitäes saada jotakin vielä aikaan, ennen kuin lahoaa paikoilleen.
Sukuseuran puheenjohtajuus oli vain kolmen vuoden mittainen ja antaa Kerästen jatkaa, mihin minä jäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531923
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131856Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391704- 1181297
- 901256
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4251155- 62899
- 50846
- 49841