Onko jokaisen lapsen koulussa pakko oppia uimaan ilman että siitä joutuu kärsimään tavalla tai toisella.
Onko elämä hukkumiseen opetteleimista,
Onko, elämä nuoruuden kiusaamista uinnin suhteen opettajilta,
Onko,elämä näyttämistä, kuolleena hukkumalla.
Haluatteko, että jokainen lapsi hukkuu, näyttämällä uimataitonsa, tai se aikuinen joka kuvittelee sen taidon osaavansa....
Minä toivoisin ymmärrystä näitä lapsia kohtaan,joita ehkä , vesi ei ymmärrä..
Uimiesen pakko ........
6
1059
Vastaukset
- oppooppo
Mitä vittua sä selität? xD
- niinku
Mitä vittua???!
Jos et osaa uija nii opettele saatana.- meetwurstinakki
Jos kerta osaat, nii neuvo?
Ei se oo niin yksinkertasta kaikilla.. Eikä uimataidottomuus tee ihmisestä yhtään tyhmempää tai vähä-älyisempää, joten asenteita tällaisia ihmisiä kohtaan sais moni muuttaa paremmiksi. - kuunpojalla
meetwurstinakki kirjoitti:
Jos kerta osaat, nii neuvo?
Ei se oo niin yksinkertasta kaikilla.. Eikä uimataidottomuus tee ihmisestä yhtään tyhmempää tai vähä-älyisempää, joten asenteita tällaisia ihmisiä kohtaan sais moni muuttaa paremmiksi.luuletko että munas on pienempi kuin muilla kavereilla? jos se ei oo ainut syy sano opelöle että tohon alataaseen en mee ja jos se vittuilee vittuilet takas jase antaa 5 liikasta niin mitä vittua sit :D
- UimaTAIDOLLINEN
Olin pienenpänä meinannut hukkua, ja jollen olisi ollut hyvä uimaan en olisi varmaan kerennyt pintaan. Joten, jos haluat hukkua ennemmin kuin kuunnella jotakin turhanpäiväistä opettajan ´´kiusaamista´´ niin ONNEA VAAN SULLEKKIN!
Itsekkin olen pienenä hukkua meinannut ja siitäpä jäikin kammo koko veteen.
Mutta täs ihan kun kuuntelee noita lapsia, jotka todella pelkäävät noita uimahalli reissuja tosissaan,
tulee vain noi omat kokemukset vahvasti mieleen.
Itse en toki osaa uida ja tuskin opettelenkaan, taisi tuo opettelun halu hävitä kolmannella läheltä piti kerralla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634