sateisen aamun ihanuus...

Hyvää huomenta ystävät ja kylänmiehet! taas toivottelen aamua kaikille, sateestahan me emme piitta kun emme ole sokerista. Tänään saa jäädä luvallisesti peitonalle, haalia kaikki lukemattomat lehdet ja hyvät videofilmit katsella. Sadepäivät ovat sitä varten. Itse en ole vielä keksinyt millä päivääni piristän mutta enköhän jotain keksi,jotta saan tämänkin päivän iltaan. No se vanha juttu pätee tänäänkin, hymyillään ja mennäänpä vaikka kukkakauppaan..tosin kun tänne janakkalaan muutin, niin ainoa shokki oli tiedän kukkakauppojen taso..se on ainoa johon olen ollut pettynyt..mutta eipäs aleta narisemaan turhista. Ollaan vaan, ja hengaillaan..näkyillään !

5

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkatalossa?

      Siis siellä Koljalantiellä...?

      • hei vaan taasen.. tarkoittanetkohan sitä kukkataloa kun ajelen tuonne lidlin ohitse hämeenlinnaa kohti..sieltä olen yhden kukkatalon löytänyt..
        jos sitä tarkoitat niin olen käynyt kyllä. t. laila


      • tarkoitin!
        laila64 kirjoitti:

        hei vaan taasen.. tarkoittanetkohan sitä kukkataloa kun ajelen tuonne lidlin ohitse hämeenlinnaa kohti..sieltä olen yhden kukkatalon löytänyt..
        jos sitä tarkoitat niin olen käynyt kyllä. t. laila

        Eikä se mun mielestä niin huono ole... Riippuu tietty siitä, millaiseen hehtaarihalliin on tottunut. Itse olen sieltä kesäkukkani löytänyt. :)


      • tarkoitin! kirjoitti:

        Eikä se mun mielestä niin huono ole... Riippuu tietty siitä, millaiseen hehtaarihalliin on tottunut. Itse olen sieltä kesäkukkani löytänyt. :)

        aivan .. sieltä osan löysin ja ostin minäkin.. se tarjonta onkin ihan ok. tarkoitin leikkokukkia ja niiden laatu/hinta suhdetta. Ja nyt sitten tarkennetaan etten kritisoi vain ja ainoastaan kukkatalon hintoja. Kiersin useamman, mitä tästä lähitienoosta löysin, ja hinnat ovat ihan kohtuuttomat. Etsin silloin juhannuskimppua ruokapöydän ja olohuoneenpöydän koristeeksi..ja voi kauhiankapinen sentäs, muutama orvokinkukka ja harsokukkaa oksa 10 ekii. puhumattakaan ruusujen hinnoista. Nyt ruusut ovat edullisimmillaan ja silti sitomattoman nipun hinta on n. 8 ekee..auts eli jos haluat nipusta kimpun tulee varmasti hintaa 3-5 ekee lisää. Tätä tarkoitin. Kesäkukat ovat olleet ihan lähet normaaleissa hinnoissa. Ja jos ja kun olen tarvinnut enemmän olen sit saanut ne kätevästi reippaillen tuusulan tai porvoon puutarhoilta. Suuremmissa määrin tienaa kyllä matkarahat ihan keposesti.


      • Kukkatalossa
        laila64 kirjoitti:

        aivan .. sieltä osan löysin ja ostin minäkin.. se tarjonta onkin ihan ok. tarkoitin leikkokukkia ja niiden laatu/hinta suhdetta. Ja nyt sitten tarkennetaan etten kritisoi vain ja ainoastaan kukkatalon hintoja. Kiersin useamman, mitä tästä lähitienoosta löysin, ja hinnat ovat ihan kohtuuttomat. Etsin silloin juhannuskimppua ruokapöydän ja olohuoneenpöydän koristeeksi..ja voi kauhiankapinen sentäs, muutama orvokinkukka ja harsokukkaa oksa 10 ekii. puhumattakaan ruusujen hinnoista. Nyt ruusut ovat edullisimmillaan ja silti sitomattoman nipun hinta on n. 8 ekee..auts eli jos haluat nipusta kimpun tulee varmasti hintaa 3-5 ekee lisää. Tätä tarkoitin. Kesäkukat ovat olleet ihan lähet normaaleissa hinnoissa. Ja jos ja kun olen tarvinnut enemmän olen sit saanut ne kätevästi reippaillen tuusulan tai porvoon puutarhoilta. Suuremmissa määrin tienaa kyllä matkarahat ihan keposesti.

        Olet luultavasti ihan oikeassa. Itse ostan kukkia niin äärimmäisen harvoin, etten osaa noihin hintoihin ottaa kantaa tai tehdä vertailuja. Puutarhakin on jo laitettu ja kun ei ole sitä viherpeukalon vikaa, niin huonekasvitkin tuppaavat kuihtumaan meitsin huushollissa. Voi olla, että auttais, kun muistais joskus kastella? :)

        Kukkatalosta ostetut leikkoruusut tosin kestivät 2 viikkoa ihan kauniina ja virkeinä, joten siitä pisteet ja kehut!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1423
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      103
      1072
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      954
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      928
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      163
      853
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      824
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      804
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe