johtaja tulee vasta, ensi viikolla työpaikalleen ja silloin saamme varmaan vastauksen Nipsun näkemään näytökseen S-Marketin kassalla.
S-marketin
6
1128
Vastaukset
- selvyys
Asiasta pitää ottaa selvää.
- olivat
rantaneuvos1 kirjoitti:
selvyyden, ettei S-markettiin kelpaa, Sosiaali- toimistosta, annetut maksusitoomukset.
tai ovat päätöksen perustelut?
eikö ässälle kelpaa kuntien rahat?
aika kummallista.. olivat kirjoitti:
tai ovat päätöksen perustelut?
eikö ässälle kelpaa kuntien rahat?
aika kummallista..ei haluta sellaisia asiakkaita, jotka vievät henkilökunnalta aikaa palveluunsa.
Sosiaaliviranomaiset antavat kirjallisen ostositomuksen asikkaalleen.
Koska niistä pitää kirjoittaa aina erillinen lasku kuntaan, S-markettissa ei ole aikaa sellaiseen.
- semmoista
se onkin S-marketissa. Olen ollutkin S-marketin asiakas jo vuosia, mutta jos asia on todellakin näin niin harkitsen kyllä vakavasti kantakauppani vaihtamista vaikkapa k-markettiin. Tuostahan saa sellaisen kuvan että s-market on jonkin sortin eliittikauppa, ja en tunne itseni kuuluvan yllä mainittuun sosiaaliluokkaan.
ei ole aikaa palvella köyhiä, tälläiseen johto päätökseen tulin kun kävin lyhven keskustelun myymäläpäälikön kanssa eilen Tiistaina.
Ps. Varsinkin jos henkilö ei maksa itse vaan tuopi Sosiaaliviranomaisen maksusitomuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531923
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131856Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391704- 1181297
- 901256
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4251155- 62899
- 50846
- 49841