on suomi täynnä ja tämä palsta
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708016417272_uu.shtml
tuli heti mieleen joku EL-maco eikös se herra ollu jostain tuolta päin kotosin.
just täll'äsiä
5
2185
Vastaukset
- kuitenkin käy
Uskokaa huviksenne, loppupelissä homma kääntyy niin päin, että rekkakuski tuomitaan liikenteen vaarantamisesta ja fillaristi saa korvauksia siitä kun järkyttyi tapauksesta niin pahasti ettei voinnut jäädä edes paikalle ja kärsii nyt traumoista, kun rekka ahdisteli häntä kun hän oli kaikessa rauhassa fillaroimassa.
- kun vaaransi liikennettä.
Jos olisi ajanut ( niin kuin olisi pitännyt ) pyöräilijän yli olisi tullut tuomio liikenteen vaarantimesta.
Nyt tuli sakko ja kallis remontti, muuten olisi vaan tullut sakkoa. - rekkakuskisälli
kun vaaransi liikennettä. kirjoitti:
Jos olisi ajanut ( niin kuin olisi pitännyt ) pyöräilijän yli olisi tullut tuomio liikenteen vaarantimesta.
Nyt tuli sakko ja kallis remontti, muuten olisi vaan tullut sakkoa.Luulen että äijä nukahti rattiin ja keksi koko stoorin, kuitenkaan siellä mitään pyöräilijää ollut. Auton oma liikennevakuutus kun korvaa pyöräilijöiden ja jalankulkijoiden aiheuttamat vahingot.
- niinpä....
rekkakuskisälli kirjoitti:
Luulen että äijä nukahti rattiin ja keksi koko stoorin, kuitenkaan siellä mitään pyöräilijää ollut. Auton oma liikennevakuutus kun korvaa pyöräilijöiden ja jalankulkijoiden aiheuttamat vahingot.
joo poliisilla tiedossa tää polkupyöräiliä mut ei ole tavoittanut vielä
- Al_Capo
Onko tuossa muuta kuin rekkakuskin kertomus, joka voi olla täysin sepitettyä omaa mokailuaan peittelemään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944