Kokemuksia kuljetusfirmoista?
Nyt tarvitsen oikeaa, kokemusperäistä tietoa moottoripyörän kuljetuksesta Saksasta-Suomeen.
Kuljettava yritys:
http://zlogistic24.com/thrd_register.html
Siis yksityinen Saksalainen henkilö laittaa pyörän kuljetusfirman kuljetettavaksi. Kuljetusfirma ottaa kauppasummasta 30% ja Suomalainen vastaanottaja tutustuu Suomessa 3-4pv pyörään. Kuljetuskulut maksaa Saksalainen. Jos vastaanottaj tyytyväinen niin maksaa loppusumman ja jos ei niin menettää käsirahan.
Toivon ettei tässä keskustelussa aleta käymään läpi jokaisen tuntemuksia ja mutu tuntumaa asiasta. Siis ne jotka oikeasti tietää jotakin asiasta niin saisiko kokemuksia/tietoja. Etukäteen jo kiitokset!
Moottoripyörän kuljetus Saksasta
4
814
Vastaukset
- Kra
Etsi netin kautta sopivan pelin, joka sattui olemaan yksityisen omistuksessa. Otti yhteyttä ja sopi myyjän kanssa tapaamisen Saksassa. Kaveri lensi Saksaan tutustumaan pyörään ja teki kaupat paikan päällä. Teki sopimuksen kuljetusfirman kanssa paikan päällä ja lensi takaisin Suomeen. Pyörä tuli ehjänä Suomeen (olisko ollut viikon sisällä) kaverille pihaan saakka. Yksinkertaista ja helppoa, reissun hän sovitti lomamatkan yhteyteen jolloin oli muutenkin menossa sinnepäin.
Itseäni arveluttaa kaikki kaupankäynti, jossa lähetetään rahaa jonnekin ennenkuin on edes tuotetta nähnyt. - Olen--Turo, enkä olen ylpeä...
kyseinen domaini avattu viime maanantaina, eli jäitä hattuun jos meinaatte tuota palvelua käyttää. Haiskahtaa ja rutosti.
- Turo--lnkeri
Ollessani saksassa kuljetuspuolella, joskaan en kuljetuksessa vaan aadeenä diidii-lukkopuolella bensanvaihtajana, muistan elävästi jutun jossa ostaja suomestasta teki kaupat sakuissa, tilasi kuljetuksen jne. Soitti kuljetuksen kaverille usein, mm.kun pyörä oli "lastattu" ja jo matkalla kohti Tanskaa...
Ei tullut pyörää, ei autoa. Kännykkä ei vastannut, eikä haltijaa löytynyt koommin...
Meni rahat, hermot ja luottamus.
Tarkkana kannattaa olla, koska kaikki me transut ei olla transuja, vaikka luvataankin... Tämähän on taas yritys kusettaa hyväuskoista hölmöä.
Jos joku väittää jotain muuta niin ei voi kuin ihmetellä ihmisen tyhmyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406