Mulla on joku outo punanen pilkku jalassa. on ollu jo kauan. se ei oo siis mitään väriä ta tussia. Mikä se vois olla?
punanenpilkku
3
623
Vastaukset
- tyttönen*
voisko se olla arpi, verisuoni, haava...?
- fgdfhf
Se on siis ihan kuin tussin jälki mutta ei ole. Kun on ollut siinä jo monta kk
fgdfhf kirjoitti:
Se on siis ihan kuin tussin jälki mutta ei ole. Kun on ollut siinä jo monta kk
hemangioma? vaikee sanoo ilman et näkee, mutta mulla on itelläni ainaki sellasia pieniä punasia pisteitä vähän niinku luomia ,ut ei oo kohollaan yhtään. Hemangioma on toiselta nimeltä veriluomi. netistä en löytäny mitää hyvää kuvaa. siel oli vaa sellasia jättikokosia eikä sellasta mitä tarkotan... mut siis vaan pieni punanen piste ihossa. ne on ihan vaarattomia.
(en oo ihan varma mikä on oikee varsinainen tapa kirjottaa se, (1 tai 2 o:ta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363796Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171101Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46925
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31875- 43800
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799