Heips kaikki! Mikä mahtaa olla seuraava sims 2 lisäosa tai kamasetti? Ja milloin ilmestyy? Kiitos tuhannesti, jos joku tietää!!! Myös linkit ja vinkit on tervetulleita, joista saa lisää tietoa ko. aiheesta...
Seuraava lisäosa?
9
741
Vastaukset
- b.3.p
eli matkailu -lisäri. Ilmestyy jossain syyskuun puolessa välissä
- harri hevonen
tuolla on vähän tietoo siittä matkoilla lisäristä
http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sims_2:_MatkoillaEi sitten kannata luottaa noihin wikipedian tietoihin, niitä voi kuka tahansa kirjoittaa ja muokata, mielummin virallisille sivuille eagames.com
viveca87 kirjoitti:
Ei sitten kannata luottaa noihin wikipedian tietoihin, niitä voi kuka tahansa kirjoittaa ja muokata, mielummin virallisille sivuille eagames.com
Niin se sitten on, ei ole luottamista tohon wikipediaan, ea-julkaisu arvioitu 20.9.2007. Että se siitä tiedosta
- b.3.p
viveca87 kirjoitti:
Niin se sitten on, ei ole luottamista tohon wikipediaan, ea-julkaisu arvioitu 20.9.2007. Että se siitä tiedosta
- En.Minä.Ainakaan.
En tiedä siitä, että mikä lisäosa tai kamasetti tulee,mutta tiedän,että parin vuoden päästä tulee The sims 3. Jään innolla miettimään,milloin se kolmonen tulee,vaikka minulla on vain The sims keräilykokoelma eli kaikki seitsemän lisäosaa ykköseen.
- Rekkamimmi
"Kukaan ei voi varmasti vastata tuohon!" Kyllä se VARMASTI nyton tulossa seuraavaksi se Matkalla-lisäri. EA on antanut sille jo julkaisupäivän ja levittänyt kuvia netissä. Katsokaapa vaikka http:/www.snootysims.net
- Rekkamimmi
Rekkamimmi kirjoitti:
"Kukaan ei voi varmasti vastata tuohon!" Kyllä se VARMASTI nyton tulossa seuraavaksi se Matkalla-lisäri. EA on antanut sille jo julkaisupäivän ja levittänyt kuvia netissä. Katsokaapa vaikka http:/www.snootysims.net
Snootyn OIKEA linkki:
http:/www.snootysims.com
Sorry, nopeat sormet...
- Tilulii-82
Kiitos kaikille! Innolla odottamaan uutta lisäriä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473