ensimmäinen haulikko

asetta ostamassa

mitä haulikkoo suosittelette ensimmäiseks haulikoks ei mitään liian kallista joku 600-700 enintää, baikalin ij27 sporting o ollu mieles se olis hyvä radallekki

17

7869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytettyä

      Suosittelisin jotakin käytettyä italialaista (esim. lincoln) kunhan sopii vaan hyvin poskelle.
      Älä osta venäläistä haulikkoa, äläkä vaan missään nimessä osta niitä halpoja turkkilaisia.

      • haulikon ostoo

        ei baikkalikaa mikään paskin oo katon millaselt se tuntuu ja ehkäpä sellane tulee hommattuaki


    • ja olet onnellinen

      Fabarmilla on yksi maailman par5haista pumppu haulikosta SDASS pro forces ja tactical. Ja semi-auto haulikkoja nimellä S.A.T.8 pro forces ja tactical. http://www.juhanisinisalo.fi/prod.php?page=5&a2=1&a1=HAULIKKO
      jotkut 800 € ja laatu on maailman huippua ehdottomasti. Italialainen. Sama tehdas valmistaa Sakon ja Tikan aseita Italian markkinoille. Fabarmin nuo pumput ja puoliautot on yleisimmin 12/76 kaliiperisia. Noista haulikoista löytyy orginaalian weaver/picatinny kisko johon saa täydellisesti punapistetähäimen ja etu tukkiin saa esim. kahvan ja lampun. Fabarm on ehdotoomasti maailman parhaita
      Mossberg 500 ja 590 mallien kanssa. Nuo ovat ehdotoomati haulikkojen eliittiä.
      Puolustusvoimista ja poliisista tuttu Remington 870 on myös yksi lajinsa huippua. muita ei kannata edes kattoa. Nämä kaikki ovat siis pumppuhaulikkoja. Mossberg on terä-ase-keskusksessa 640 € military variaartiona.

      • lähinnä

        jotain päällekkäspiippusta joka menee radallaki alle 1000e


      • suosittelija
        lähinnä kirjoitti:

        jotain päällekkäspiippusta joka menee radallaki alle 1000e

        minusta sulla kannattas katsoa jotain käytettyä. tikka 412s olisi hyvä vaihtoehto. voi saada halvalla ja ase kestää varmasti kauvemmin kuin sinä. ampumalla nuita päällekkäispiippuisia ei rikki saa joten käytetyt on hyvä vaihtoehto. monikaan ei radalla ammu joten kuin uusia on myynnissä. lisäksi kun ostaa käytetyn siitä saa aina saman rahan takasin kun myy pois. itse sain tosin vähän enemmänki valmet 412s haulikosta.


      • etsimäs
        suosittelija kirjoitti:

        minusta sulla kannattas katsoa jotain käytettyä. tikka 412s olisi hyvä vaihtoehto. voi saada halvalla ja ase kestää varmasti kauvemmin kuin sinä. ampumalla nuita päällekkäispiippuisia ei rikki saa joten käytetyt on hyvä vaihtoehto. monikaan ei radalla ammu joten kuin uusia on myynnissä. lisäksi kun ostaa käytetyn siitä saa aina saman rahan takasin kun myy pois. itse sain tosin vähän enemmänki valmet 412s haulikosta.

        valmetin 212 kävin kattoos 350e mitäs hyvää/huonoo siin o, ei vaan oo kiskoo niinku uudemmis


      • mitään loppuunammuttua
        etsimäs kirjoitti:

        valmetin 212 kävin kattoos 350e mitäs hyvää/huonoo siin o, ei vaan oo kiskoo niinku uudemmis

        vanhaa reuhkaa, tuokin valmetin malli on varmasti 30 vuotta vanha joten anna olla, tuollakin rahalla saa modernimpia käyttöaseita. kysele liikkeistä mitä on tarjolla, varmasti löytyy valikoimaa.


      • ettinki
        mitään loppuunammuttua kirjoitti:

        vanhaa reuhkaa, tuokin valmetin malli on varmasti 30 vuotta vanha joten anna olla, tuollakin rahalla saa modernimpia käyttöaseita. kysele liikkeistä mitä on tarjolla, varmasti löytyy valikoimaa.

        uus on mieleski tarjosivat vaan tollasta valmettii mut uusia oon ettiny, uutta baikalia meen tänää kattoo


      • Totta töriset. Minulla on Fabarmin S-DASS, jota teräasekeskus myy Compactin nimellä 545 erkkiä.

        Siinä on vielä suomalaismallinen reilusti karhennettu etutukki, joka ei myöskään haittaa altapäin lataamista missään vaiheessa. Uudemmissa ulkonäkö näyttää menneen käytännöllisyyden edelle.

        Ase ei ole erityisen huoltovapaa, koska jos kävelee kosteassa kelissä päivän, niin täydellisen huollon saa tehdä vähintään kaksi kertaa korroosion estämiseksi.

        Asennutin aseeseen picatinny-kiskon(50erkkiä sepällä) ja sen päälle Eotechin holomolotähtäimen. Ase ei ehkä vedä vertoja tuhansien eurojen Beretoille lentoon ammunnassa, mutta eivät Berettamiehetkään saa aseestaan mitään irti pimeässä kytätessä.

        Aseella ammuttaessa on "tappamisen meininkiä"; patruunoita ei tarvitse kuljettaa kuin putkessa metillä ollessa ja kuljetuskin on helppoa keveyden ansiosta. Rekyyli tosin on tuulen nussimille vinkuheinille murhaava.

        Asekompleksi maksoi 1050 rahaa ja haukkuu hintaansa reilusti.


      • Erämies ei pumppaaja

        Hah hah hyvät naurut sain ,, mosberigin maailman parhaita . Hyviä iltasatuja tälläiset jutut..


        Osta vaan se baikal ,älä mene näihin runkkupyssyihin.


      • MISTER JAGUAR
        Erämies ei pumppaaja kirjoitti:

        Hah hah hyvät naurut sain ,, mosberigin maailman parhaita . Hyviä iltasatuja tälläiset jutut..


        Osta vaan se baikal ,älä mene näihin runkkupyssyihin.

        ITELLÄ RINNAKKAISPIIPPUINEN JAGUAR HAULIKKO 35VUOTTA PALVELLUT MONET KAURIIT KAADETTU JA PALJON PIEN RIISTAA ESPANJALAISET OSAA TEHDÄ HAULIKON ESIMERKIKSI AYA NYT KOKEILEN IDÄN IHMETTÄ EDULLISTA BAIKAL MP 153.STA


      • ???
        etsimäs kirjoitti:

        valmetin 212 kävin kattoos 350e mitäs hyvää/huonoo siin o, ei vaan oo kiskoo niinku uudemmis

        kiskolla teet? Ei haulikolla tähdätä!?!?


      • pulkan naru!
        k0rh0nen kirjoitti:

        Totta töriset. Minulla on Fabarmin S-DASS, jota teräasekeskus myy Compactin nimellä 545 erkkiä.

        Siinä on vielä suomalaismallinen reilusti karhennettu etutukki, joka ei myöskään haittaa altapäin lataamista missään vaiheessa. Uudemmissa ulkonäkö näyttää menneen käytännöllisyyden edelle.

        Ase ei ole erityisen huoltovapaa, koska jos kävelee kosteassa kelissä päivän, niin täydellisen huollon saa tehdä vähintään kaksi kertaa korroosion estämiseksi.

        Asennutin aseeseen picatinny-kiskon(50erkkiä sepällä) ja sen päälle Eotechin holomolotähtäimen. Ase ei ehkä vedä vertoja tuhansien eurojen Beretoille lentoon ammunnassa, mutta eivät Berettamiehetkään saa aseestaan mitään irti pimeässä kytätessä.

        Aseella ammuttaessa on "tappamisen meininkiä"; patruunoita ei tarvitse kuljettaa kuin putkessa metillä ollessa ja kuljetuskin on helppoa keveyden ansiosta. Rekyyli tosin on tuulen nussimille vinkuheinille murhaava.

        Asekompleksi maksoi 1050 rahaa ja haukkuu hintaansa reilusti.

        "Rekyyli tosin on tuulen nussimille vinkuheinille murhaava."t.m


      • linkkiä kehiin
        pulkan naru! kirjoitti:

        "Rekyyli tosin on tuulen nussimille vinkuheinille murhaava."t.m

        pistätkö linkin josta kopioit tuon tekstin. minä nimittäin tiedän mistä sen otit mutta näkisivät muutki.


    • minimax

      Olen itse ostamassa uutta haulikkoa. Vanha Baikkalin perus tykki ij-27 on ollut 10vuotta käytössä ja tarvitsee seuraajan. Ei siksi että olisi kulumia tai muita SUURIA toiminnallisia häiriöitä, mutta piipussa vain on aika iso klommo. Jos baikkali tuntuu nousevan hyvin ja muutenkin tuntuu käteen hyvältä niin suosittelen lämpimästi. Se on Työkalu. Itse en enää baikkalia osta koska käteni ovat pienet ja sirot ja tuo kyseinen pyssy rouhea. Lincoln premier sopii itselleni mitoiltaan ja tukiltaan hyvin. Hinta 760e. Käytetyn hyväkuntoisen saa 550e:llä

    • joku päällekkäis piippunen. Se palalaikka sportin vaikutti ihan hyvälle pelille ja jos ei oo mikää pien immeinen. Sitä turkkilaista koitin liikkees ja laukasu oli aivan hirvee luulin ettei virees ees kun ei meinannu laueta. Päädyin sit vähä käytettyy berettaan. Ja hyvät immeiset elekee ostako noita runkkukeppejä.

    • jooseakseli

      älä käy haulikko ostoksilla "rantarosvon" luona. Kävin aikonaan ko liikkeessä ja kyselin parin kolmen tonnin haulikkoa (siis mk), johon tyly myyjä tuhahti vain että "täällä ei ole rautakauppatavaraa myynnissä..."! Siihen jäi asioinit siinä puljussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      155
      3482
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      98
      2333
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2164
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      127
      2075
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1829
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1475
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      102
      1294
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      29
      1275
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1140
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1029
    Aihe