Valokuva

Nipsulle ja muillekin tiedoksi, nyt on sitten Neuvos, omalla naamallaan täällä.
Katso olenkose minä? ja miltä vuodelta kuva on tee arvaus ja palkinto odottaa, viittä ensin arvannutta, Neuvos Suomussalmi puh 040-5944053

44

2437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoraa toimintaa,

      eikä mitään nipsuttelua.

      • NIPSU-NEITI

        Ihan kiva ku laitoit kuvasi Neuvos....vaikka kaikki kylllä tietää sinut ilman sitäkin.


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Ihan kiva ku laitoit kuvasi Neuvos....vaikka kaikki kylllä tietää sinut ilman sitäkin.

        miltä vuodelta kuvani on ? viisi ensimmäistä palkitaan ja yksi vastaus per vastaaja.


      • vaan toimintaa sen olla pitää, muuten ei tule lasta eikä, mitään muutakaan.


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Ihan kiva ku laitoit kuvasi Neuvos....vaikka kaikki kylllä tietää sinut ilman sitäkin.

        no sehän selviä, pienellä gallupilla tuntevatko.


      • on olympiavuodelta
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        miltä vuodelta kuvani on ? viisi ensimmäistä palkitaan ja yksi vastaus per vastaaja.

        1952, eli ihan sillon pikkunöösinä. Tukkaakin jo kasvanut, vain keskeltä vielä vaiheessa.
        Minulle tulevan palkinnon voi sitten käydä viemässä torin kupeella olevilla penkeillä parveileville paikallisille kuuluisuuksille..


      • on olympiavuodelta kirjoitti:

        1952, eli ihan sillon pikkunöösinä. Tukkaakin jo kasvanut, vain keskeltä vielä vaiheessa.
        Minulle tulevan palkinnon voi sitten käydä viemässä torin kupeella olevilla penkeillä parveileville paikallisille kuuluisuuksille..

        mutta vastaus oli väärä, kiitos osallistumisestasi, palkinto tulee noutaa itseltään Neuvoksella.


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Ihan kiva ku laitoit kuvasi Neuvos....vaikka kaikki kylllä tietää sinut ilman sitäkin.

        neuvoksesta oli otettuna, vuotta kyselin.


      • suora toiminta jatkuu, kiitos kannanotostasi.


    • suomussalmelaiset

      sinut olisi tunnistanut ilman kuvaakin.

      • minua sentään, kaikki tunnista, minähän voin tehdä pienen gallupin kun olen ns, suoran toiminnan mies Suomussalmelta.


      • tämäkin kun menen torille,terveisin Neuvos Lauvantai ilta päivänä 13.52


    • korvenpoika

      arvaisin.

      • kiitos osallistumisesta Neuvos.


    • yrjänäykä

      Paikkakunta on Suomussalmi. KInta on kylä.

      • yrjänäykä

        Kianta on kylä.


      • yrjänäykä kirjoitti:

        Kianta on kylä.

        on kylä ja Kiantajärvi on järvi, Suomussalmen kunnassa ja yhteistä rajaa Venäjän kanssa 153 kilometriä, vieläkö lisää Suomussalmi tietouttani tarvitaan.


    • pettuleipäpena

      Olisiko kuva nälkäänäkevien kokouksesta. Niin on laihan ruipelon näköinen naama.

      • on otettuna Ämmässä 14.07 mutta mikä vuosi oli Neuvoksen syntymä vuosi, jolloin vaaka näytti 105 kiloa, ilman välihousuja.


      • mikä vuosi?
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        on otettuna Ämmässä 14.07 mutta mikä vuosi oli Neuvoksen syntymä vuosi, jolloin vaaka näytti 105 kiloa, ilman välihousuja.

        ei ainakaan tänä vuonna!


      • mikä vuosi? kirjoitti:

        ei ainakaan tänä vuonna!

        palkinto odottaa viittä oikein arvannutta.


      • myöhemmin otettu kuva, kiitos osallistumisesta, vuosi vain puuttui.


    • on vuodelta

      1997. Hyvä kuvä on, ihan valokuvaamossa käyty ammattilaisella näpsäytyttämässä.

      • vuotta, mutta valokuvaamossa se on otettuna 14.07 oikea vuosi olisi riittänyt arvaukseksi, kiitos kuitenkin osallistumisesta.


    • tunnistaa

      taatusti itse rantaneuvoksen… miten lie Nipsun kuva, näyttää ihan ?merkiltä…?

    • karvaturakki

      vuosi oli 2002. kuva tulvi joka postilaatikkoon joulun alla suomussalmella.

      • vain muutamalla vuodella ja kiitos yrittämästä.


      • 2002


    • kyläpoliisi

      1999.

    • syntymäkuvasi

      voisi olla sievempi :))

      • minusta syntymä kuvia kun Kiantokaan ei käynyt uutta syntymän ihmettä katsomassa.
        Minähän olen vanha ja vielä vanhemmaksi tulen kun jaksan vielä korpilakkojenkin perässä juosta näin helteisinä päivinä.


      • katselemaan
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        minusta syntymä kuvia kun Kiantokaan ei käynyt uutta syntymän ihmettä katsomassa.
        Minähän olen vanha ja vielä vanhemmaksi tulen kun jaksan vielä korpilakkojenkin perässä juosta näin helteisinä päivinä.

        Turjanlinnan kiviä. Sinnehän ns. isälläsi oli tapanansa kirjoitella kaikkea. Jospa siellä olisi sinunkin syntyhistoriastasi jotakin.


      • katselemaan kirjoitti:

        Turjanlinnan kiviä. Sinnehän ns. isälläsi oli tapanansa kirjoitella kaikkea. Jospa siellä olisi sinunkin syntyhistoriastasi jotakin.

        Kiannon lähin Naapuri jo vuodesta 1922 vain muutaman kiven heiton päässä Karihtaniemessä.


    • tietoa oottava!

      mikä lie vuosi?

      • viisi oikein vastanutta, terveisin Neuvos itse.


    • tullut eteen

      jossain. Vaalimainoskuva se on, mutta onko se presidentinvaal -kuva vai näissä muissa yhteyksissä.
      Terv. valokuvaaja

      • Osallistuja voita, terveisin Neuvos


    • NIPSU-NEITI

      Olisikohan kuva otettu 1999, kun julkaisit kirjan valoton lapsuus?

      • kummallista,

        logiikkaa ? :

        Kuva
        Kirjoittanut: rantaneuvos1 7.8.2007 klo 18.26


                 on otettuna Ämmässä 14.07 mutta mikä vuosi oli Neuvoksen syntymä vuosi, jolloin vaaka näytti 105 kiloa, ilman välihousuja.


      • tosiaan,
        kummallista, kirjoitti:

        logiikkaa ? :

        Kuva
        Kirjoittanut: rantaneuvos1 7.8.2007 klo 18.26


                 on otettuna Ämmässä 14.07 mutta mikä vuosi oli Neuvoksen syntymä vuosi, jolloin vaaka näytti 105 kiloa, ilman välihousuja.

        aika ihmejuttu, mutta näitähän neuvokselle sattuu…


      • ota yhteyttä 040-5944053 terveisin Neuvos.


      • kummallista, kirjoitti:

        logiikkaa ? :

        Kuva
        Kirjoittanut: rantaneuvos1 7.8.2007 klo 18.26


                 on otettuna Ämmässä 14.07 mutta mikä vuosi oli Neuvoksen syntymä vuosi, jolloin vaaka näytti 105 kiloa, ilman välihousuja.

        on galleriassa vai osaatko katsoa?


      • tosiaan, kirjoitti:

        aika ihmejuttu, mutta näitähän neuvokselle sattuu…

        on mielestäsi sattunut Neuvokselle valaise "Neuvos"


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe