Väriralli peli

CrustieK

Väriralli pelin ohjetta kaipailen?

43

6121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katjaana :)

      Löytyisi ohje, annatko sähköpostiosoitteesi niin voin lähettää skannatun version ohjeista

      • crustiek

      • Katjaana :)

      • V8)

        Hei

        Voitko laittaa minullekin ohjeen - sama tarina, että ostin pelin kirppikseltä ilman ohjetta...

        Sadepäiväterveisin

        V8)
        [email protected]


      • Katjaana :)
        V8) kirjoitti:

        Hei

        Voitko laittaa minullekin ohjeen - sama tarina, että ostin pelin kirppikseltä ilman ohjetta...

        Sadepäiväterveisin

        V8)
        [email protected]

        lähetetty sähköpostiin


      • kp
        Katjaana :) kirjoitti:

        lähetetty sähköpostiin

        Saisinko väriralli-ohjeen myös? Peli kiparilta ostettu ja ei ohjetta tallessa ollut.. Etkäteen jo suuri Kiitos! [email protected]


      • Mum

      • Anne57

        Hei!
        Onko sinulla vielä tallella värirallin käyttöohje? sain sellaisen lapsenlapsilleni, mutta käyttöohje puuttuu. Jos sinulla on vielä tallella niin laitatko minulle, olisin hyvin kiitollinen! T. [email protected]


      • Piiuska81

        Olisko ohjetta vielä tallessa? :)


      • pellehermanni2

        Moi Piiuska81.
        Jos tarkoitat Väriralli, Kirjalito / Egmont Kärnan ab, artno: 62303, vuosiluku tuntematon,
        Lastenpeli 2- 4 pelaajalle, 3 vuotta täyttäneille, peliaika 10 - 20 min.
        Ohjeet löytyy, laita osoitteesi niin saat alkuperäiset ohjeet skannattuna.
        Huomioi että tämä on se eka väriralli- peli.


    • minäkin tarvitsen

      minäkin kaipaan väriralli ohjetta!!! ostin pelin juuri kirppikseltä ja ohjeet puuttuvat...

      • pelle hermanni

        Moi. Kenen valmistama peli on ja valmistusvuosi. Tiedosta kiitollinen.


      • Sje79

        hei. Minäkin kaipailen ohjeita. sari_elo @hotmail.com
        Kiitos jo etukäteen.


      • pellehermanni2

        Moi Sje79. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle. Hauskoja pelihetkiä.


    • värirallipelin ohjee

      Saisinkos minäkin ohjeet värirallipeliin???????? ostin pelin kirpputorilta myös ja ohjeet uupuu... :) kiitos jo etukäteen!
      [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi.
      Kenen valmistama peli ja valmistusvuosi on kyseessä ?????????????
      Olisi helpompi selvittää kun tietäisi yllämainitut nämä tiedot.

    • kiitos

      ohjetta kaipailen voisko laittaa yleiseen jakoon?!?

    • pelle hermanni

      Moi mum.
      Väriralli peiohjeet lähetetty Sinulle.
      Ja ei kun pelamaan koko porukka

    • pelle hermanni

      Moi Anne57.
      Ohjeet matkalla.
      Ja nyt ei kun pelamaan koko porukka.
      Hyvää kesää.

    • Jojo1

      Vieläkö olisi mahdollista saada ohjetta?

      • pellehermanni2

        Moi Jojo1. Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.


      • Autopeli

        Vieläkö olisi mahdollista saada Väriralli-pelin ohjetta sähköpostiin? Alkaa poika olla siinä iässä, että kirpparipeliä voisi hyödyntää muuhunkin kuin autoleikkeihin. Suuret kiitokset jo etukäteen...
        Osoite kaisametsala at outlook.com


      • pellehermanni2

        Moi Autopeli. Ohjeet lähetetty matkaan. Hyvää viikonloppu ja ei kun ajamaan.


      • Autopeli
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Autopeli. Ohjeet lähetetty matkaan. Hyvää viikonloppu ja ei kun ajamaan.

        Suuret kiitokset :)


    • miiaanniina

      Hei, vieläkö saisi ohjeet Väriralliin? Kirppislöytö, valmistusvuosi ei tiedossa. Vanhalta kyllä vaikuttaa eli varmaan se ensimmäinen versio. Valmistaja Kirjalito/ Egmont Kärnan AB.
      Kiitos jo etukäteen :)
      [email protected]

      • pellehermanni2

        Moi miiaanniina.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


      • Väriralli

        Moi vieläkö löytyisi ohjeita.
        [email protected]
        Päiväkodin lapset kiittää ja kumartaa etukäteen...


      • pellehermanni2

        Moi Väriralli.
        Peliohjeet lähetetty matkaan joten ei kun tulostamaan ja pelamaan joka iikka.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet matkalla.


    • Anonyymi

      Hei,
      Olisiko joku niin ystävällinen ja laittaisi Väriralli-pelin ohjeet sähköpostiini.
      sirkku. [email protected]
      Kiitokset jo etukäteen.

      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


    • Anonyymi

      Hellurei! Täällä on näemmä ollut pitkään värirallin ohjeita kaipaavia ja nyt olisin itse saman edessä. Eli voisikos joku ystävällisesti laittaa tuon pelin ohjeet myös minulle, kun kaikkien vuosien jälkeen peli varastosta kaivettiin seuraaville käyttäjille eikä ihan riitä muisti sääntöihin, jotka laatikosta hävinneet :)

      Kiitos etukäteen jos ohjeet saapuisivat postiini; [email protected]

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ensimmäinen tai toinen painos.?


      • Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle. ( eka painos )


    • Anonyymi
      • Moi.
        Ohjeet matkalla bittitaivaalla.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi.
        Ohjeet matkalla bittitaivaalla.

        Täällä on ollut paljon kyselyjä värirallin ohjeista, vieläkö joltain löytyisi ohjetta tännekkin?! Saatiin juuri peli (vanha versio) ja tässä ei ollut ohjeita mukana🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on ollut paljon kyselyjä värirallin ohjeista, vieläkö joltain löytyisi ohjetta tännekkin?! Saatiin juuri peli (vanha versio) ja tässä ei ollut ohjeita mukana🙈

        Moi. Ohjeet löytyy Väriralliin alkuperäiseen ja toka versioon.


    • Pikku Paavolle ja mummille lähetetty Väriralli -pelin ohjeet.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe