Ihan ilkeän tunnustaa, että täytän tänään 63 vuotta!Eihän tämä mikään virallinen juhlimisikä ole, mutta mukavat numerot kuitenkin.
Onko muita samanikäisiä?
Synttärit tänään
17
999
Vastaukset
- samanikäinen
Paljon Onnea vaan,
paljon onnea vaan,
paljon onnea aureliina,
paljon onnea vaan. - ainakin
Onnea syntymäpäivälle.
toivottaa kuuskyt ja risat. - KristaTee
Toivottaa 60 . Tämä on paras ikä.
Eikö sanota, että nainen on kuin viini, paranee vain vanhetessaan!
Onnea toivottelee mummu 65-v.- Atolfia
yhtään hullumpi ikä eleä. Tässä minäkin teidän ketjuillanne pyörin, vaikka 10 vuotta on kertynyt enemmän noita vuosia.
Mukava tätä 70-lukuakin on elää, niin kauan kuin Luoja terveyttä suo.
- juuliska
Onnea sinulle! Samanikäinen olen vuosissa, tosin syntymäpäiväni oli jo helmikuussa.
Tämä on ihan hyvä ikä.- folk
Sydän lämpöisiä Onnen toivotuksia!
Toivottaa:Folk
- minultakin
vaikka olen rinnallasi vasta "kakara". 62 on kerätty mutta tuo 63 vasta parin kuukauden kuluttua, jos tuo yläkerran ukko suo.
Nätit suukot ja ronskit halit sulle, synttärisankari! - Yykaakoolta
Onnea siis ja hyvää vointia Sinulle Kuukoo!
Kuudettakymmenettä kahdeksatta täällä Yykaakoo jo laukkoo,
ja hyvinhän sieki pärjäät kun muistat pitää laiskotustaukoo! - Atolfia
Jos minulla olisi onnen seula,
ja sinulla pitkä parsinneula,
niin onnen pussi me neulottais
ja onni sinne seulottais.
terv. Atolfia - a-woman1
"Onnen kyyhky lentää,
kaukomailta entää...
Onnenkirjettä kuljettaa,
kirjeen kelle kantaa
onnen hälle antaa!
kuka tänä päivänä onnen saa?
Aureliina tänään onnen saa!" - angi
kirjoittanut Galleriaan Leijonien horoskoopin.
Hyvinhän sinulla nyt on ja vielä jatkuu juhlien jälkeen. - 1943
onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa. Ootko jo saanut nämä kaksi? Ellet, tavoitteita riittää vielä. Itse jo iäkkäämpänä voi todeta, että elämä on ihmisen parasta aikaa, kuten yksi kansainvälinen tähtemme on kuulemma lausahtanut.
- viidanhelmi
Viime maanantaina tuli 63v pykälään.
Ihan samanlainen olo kuin ennenkin, tuli kai vanhuuseläke-ikä täyteen?
Ei me nykyiset 60 vielä olla läheskään vanhuksia. - aureliina
kaikille synttäritoivotuksista! Tellastiina sanoi, että nainen on kuin viini, paranee vanhetessaan. Lisään siihen.... jos ei muutu etikaksi. Mutta eihän myö sitä tehdä.
- OliviaKoo
Vähän enemmän kuin kaksi vuotta nuorempana. Täytän syyskuussa 61, mutta mitä väliä? Ei mitään.
Paljon onnea sinulle, aureliina. OliviaKoo kirjoitti:
Vähän enemmän kuin kaksi vuotta nuorempana. Täytän syyskuussa 61, mutta mitä väliä? Ei mitään.
Paljon onnea sinulle, aureliina.puoli vuotta sitte sama tapahtui minulle.
Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181946
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561814- 821443
- 1761418
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091397- 211389
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981015Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62984Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34975- 349874