Ihmettelen vieläkin miten pitkäksi aikaa

Anonyymi-ap

Loukkaannuit mies. Taidat olla pitkävihainen.🫤

94

813

Vastaukset 94

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole loukkaantunut. Lopeta kuvittelu.

• Anonyymi00005

Mitä se käytös sitten oli kun halusit etääntyä?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sori nyt siitä, että on ollut vaikeaa, eikä jaksa mitään. Ei johdu sinusta tai meidän väleistä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sori nyt siitä, että on ollut vaikeaa, eikä jaksa mitään. Ei johdu sinusta tai meidän väleistä.

Halusit etäisyyttä, mutta kommunikoimatta. Jaksat nytkin kommunikoida. Tuon voi sanoa suoraan naiselle.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Halusit etäisyyttä, mutta kommunikoimatta. Jaksat nytkin kommunikoida. Tuon voi sanoa suoraan naiselle.

Tein virheitä, useampia. Mitä tässä voi muutakaan todeta. Keskinäisen kommunikaation pitäisi toimia, ja minulla ei lopulta ollut edes yritystä enää.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sivusta. Koen, että jos on suuri kynnys vihastumiselle eli tapahtuu harvemmiten silloin todennäköisempää myös, että kun kynnys ylittyy niin vaikeampi palata enää entiseen? Reilu peli on aina luottamuksen ehto.

Silloin on tapahtunut paljon asioita, jotka toinen mieltää huonoiksi? Periaatteita hyvä olla ja yhdessä olossa aina löytyä lojaliteettia ja oikeu-denmukaisuutta. Muuten paluuta entiseen voi olla vaikeampi saavuttaa.

• Anonyymi00051

Kenelle sinä kuvittelet tai koetvastaavasi kun osallistut palstaäijän provokaatioihin tällä tavalla kuin kahdenvälisessä vuorovaikutuksessa? T naiselta

• Anonyymi00053
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mahtava monologi aapeeäijä ensimmäisen älähtäjän pulputuksen perään. Kyllä näitä näytelmiä kelpaa seurata, elämänkoulu

• Anonyymi00055
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sivusta. Koen, että jos on suuri kynnys vihastumiselle eli tapahtuu harvemmiten silloin todennäköisempää myös, että kun kynnys ylittyy niin vaikeampi palata enää entiseen? Reilu peli on aina luottamuksen ehto.

Silloin on tapahtunut paljon asioita, jotka toinen mieltää huonoiksi? Periaatteita hyvä olla ja yhdessä olossa aina löytyä lojaliteettia ja oikeu-denmukaisuutta. Muuten paluuta entiseen voi olla vaikeampi saavuttaa.

Esität apäijä usein näitä psykedeelisiä kysymyspatteristoja itsellesi ilman mitään kulkevaa lankaa, tuohan sekin färiä näytökseen

• Anonyymi00069
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kenelle sinä kuvittelet tai koetvastaavasi kun osallistut palstaäijän provokaatioihin tällä tavalla kuin kahdenvälisessä vuorovaikutuksessa? T naiselta

Salolainen ei ainaka, kuten sinä.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sivusta, voisiko olla vain menettänyt luottamuksen sinuunkin? Tällaista voi olla ilmassa ja silloin on suurempi riski erakoitumiselle, kun ihmisiin toisensa perään menettää luottamuksen. Luottamuksen merkitys.

Kyvytön näkemään itsessä vikaa. Enempi epäilee sitä, että oma huono tilanne ruokkii puolin ja toisin epäilyksiä hyvistä tarkoituksista? Domino efekti sille, kun kohtaa yhden huonon? Usko hyvään voi kadota.

Sen jälkeen on helpompi uskoa, että on erehtyväinen muiden suhteen ja kadottaa sen tärkeimmän toisiin, uskon hyvään toisissa? Vilpittömyys voi olla katoavaista ihmisten välisessä kanssakäymisessä (vuorovaikutus).

• Anonyymi00002

Olet ymmärtänyt väärin. Loukkaannuin kyllä, mutta se, mitä tapahtui jätti syvät haavat. Niiden kanssa kipuilen.

• Anonyymi00011

Mitään edes tapahtunutkaan, jos hän oot.

• Anonyymi00013

Niin myös kostosi!! Elämäni hirvein ilta, kiitos siitä sinulle, lähäisillesi, kavereillesi sekä vainoajilleni.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin myös kostosi!! Elämäni hirvein ilta, kiitos siitä sinulle, lähäisillesi, kavereillesi sekä vainoajilleni.

Tai no ehkä se ilta vie voiton missä satutin itseäni fyysisesti. Oli niin paha olla, sinua ikävöin myös etkä ollut tavoitettavissa. 😢😢 Siitä alkoikin mun vuosia kestänyt terapiamatka ja mielialalääkitys. Mikä sitten päättyi adhd-diagnoosiin.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tai no ehkä se ilta vie voiton missä satutin itseäni fyysisesti. Oli niin paha olla, sinua ikävöin myös etkä ollut tavoitettavissa. 😢😢 Siitä alkoikin mun vuosia kestänyt terapiamatka ja mielialalääkitys. Mikä sitten päättyi adhd-diagnoosiin.

Meniköhän aapeeäijä tämäkin kuuden centin kuriositeetti nyt hieman perä edellä puuhun? TT

• Anonyymi00003

En suutu nykyisin muuta kuin itselleni. m>n

• Anonyymi00004

Olet ymmärtänyt väärin. Surullisuus ei ole loukkaantumista.

• Anonyymi00010

En ole.

• Anonyymi00012

surua täälläkin ha aivan turhaan meni siihen.
        n sivusta

• Anonyymi00019

Surullinen voi kommunikoida eikä satuttaa toista mykistämällä yhteys.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Äläpä viisastele yhden kommentin perusteella.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tuliko mieleen että sinäkin saatoit satuttaa sitä toista aika kipeästi jos se ei halunnut olla sinun kanssasi tekemisissä?

• Anonyymi00006

Ei kaikkia asioita voi antaa anteeksi.

• Anonyymi00007

Lopun elämän kestävä katkeruus tuhoaa ihmisen. Eli jo ihan itsensä vuoksi kannattaa harkita vaikket hänestä enää välittäisi!!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Lopun elämän kestävä katkeruus tuhoaa ihmisen. Eli jo ihan itsensä vuoksi kannattaa harkita vaikket hänestä enää välittäisi!!

Kaikki voi antaa anteeksi.

• Anonyymi00043

Minä voin antaa anteeksi paljon nuoremmalle ja toivotan kaikkea hyvää hänen elämäänsä! En ole ollut edes ihastunut keneenkään kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Jo ennen eroani päätin, että yksin oleminen on juuri minun juttuni siinä tulevaisuudessa, jonka aloittaisin yksin eroni jälkeen!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kaikki voi antaa anteeksi.

sivusta, ei se tarkoita että jos antaa anteeksi antaa vaan asioiden olla tai mitään ei niistä tapahdu.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Minä voin antaa anteeksi paljon nuoremmalle ja toivotan kaikkea hyvää hänen elämäänsä! En ole ollut edes ihastunut keneenkään kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Jo ennen eroani päätin, että yksin oleminen on juuri minun juttuni siinä tulevaisuudessa, jonka aloittaisin yksin eroni jälkeen!

Tämäkin pulputus piti aapeeäijä ujuttaa osaksi narratiivia sitten taas jostain syystä

• Anonyymi00014

Olen leppynyt ylireagoinnistani ajat sitten. Ehkä ei vain näy olemuksestani.

• Anonyymi00015

Kun on tarveeksi hyvä elämä itsekseen. Ei tarvitse mielistellä ketään eikä hyväksyä ketään rasittavaa omaan elämään. Kyseessä ei ole pitkävihaisuus, vaan hyvän oman elämän ylläpitoa.

• Anonyymi00044

Joku on lukenut minun ajatukseni täysin, olen eroni jälkeen ajatellut juuri noin! Ja siksi ihmettelin miksi projekti ylipäätään aloitettiin! Minulta olisi pitänyt kysyä haluanko ylipäätään yhtäkään uutta ihmistä elämääni jo ennen projektin aloittamista!

• Anonyymi00016

En loukaantunut mutta jos nainen on 5 minuuttia kiva ja sen perusteella odottaa että luotan ja sitten alkaa pelailla niin on vain outoa

• Anonyymi00029

Pelailu on epävarman ihmisen käytöstä ja ainakin minulta se sammuttaa kiinnostuksen totaalisesti.

• Anonyymi00045

Millä lailla nainen pelaili? Ihmettelen.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Pelailu on epävarman ihmisen käytöstä ja ainakin minulta se sammuttaa kiinnostuksen totaalisesti.

Minä en ole pelaillut, ei ole minun tapa ollenkaan, enkä edes osaa pelailla! Kyse on koko ajan ollut siitä, etten ole kokenut mitään tarvetta löytää ketään elämääni! Minua ei erityispiirteisenä kiinnosta ihmiset sillä tavalla riittävästi, että kokisin tarvetta tutustua keneenkään!

• Anonyymi00059
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Millä lailla nainen pelaili? Ihmettelen.

Teetkö omassa päässäsi selvitystyötä yksityishenkilöitä trollaajaäijän näytelmän perusteella? Se olisvvarsin "tervettä"

• Anonyymi00020

Voi olla.

• Anonyymi00021

Voisitko jättää rauhaan?

• Anonyymi00060

Ooksää se himmee emäntä joka avautuu nk jonkun häiskän nimissä guben avauksiin

• Anonyymi00022

Se on varma asia, ettei vastauksia saa täällä.

• Anonyymi00023

Missä sitten? Pitää lähteä tien päälle niin joku kertoo vastauksen?

• Anonyymi00061

No aina joku vastaa ihan tärkeänä guben vedätyksiin

• Anonyymi00026

Mutkun olet niin ääliö et edes itse tajua mitä sä sanot mulle niin antaa olla

• Anonyymi00062

Tämä kommentti vähän muunnelluissa muodoissa on hyvä keino tunnistaa aapeeäijän näytelmä. Toistoa on siihen päätelmään ei paljoa teknisiä taitoja tarvita. Eikä välttämättä parin muunkaan maneereihin. It's all about patterns

• Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Tämä kommentti vähän muunnelluissa muodoissa on hyvä keino tunnistaa aapeeäijän näytelmä. Toistoa on siihen päätelmään ei paljoa teknisiä taitoja tarvita. Eikä välttämättä parin muunkaan maneereihin. It's all about patterns

Stalkkaa laittomasti, negative unikorni😉

• Anonyymi00027

lö¨äp'l'dlg'l'd'dö'drl'l4r
      lt4
      l
      4rl
      tllö
      '¨jå86bhl.dd

ådf*l'r5l'lr

• Anonyymi00033

Hieno runo.

• Anonyymi00030

Minä en harrasta loukkaantumista. Olen vain ihmisistä jotain mieltä, ja se muuttuu, kun aineistoa toistuvasta käytöksestä kasaantuu.

• Anonyymi00064

Jaa ja täältä trollipalstaltako olet aineistosi kasannut, arvon paasaaja? Titityy

• Anonyymi00071
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Jaa ja täältä trollipalstaltako olet aineistosi kasannut, arvon paasaaja? Titityy

Ei kannata aliarvioida.
        Ihan on joku tuottoisasti tehnyt aineistoa itse itsestään.
        Sitten kehtaa vielä valehdella, muuttaa totuus ja olla töykeän inhottava, vaikka itse esihenkilö ja jättänyt hommat hoitamatta. Syyttänyt kaikista heikoimmassa asemassa olevia.
        Minkälainen esihenkilö se sellainen on?

• Anonyymi00091
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Ei kannata aliarvioida.
        Ihan on joku tuottoisasti tehnyt aineistoa itse itsestään.
        Sitten kehtaa vielä valehdella, muuttaa totuus ja olla töykeän inhottava, vaikka itse esihenkilö ja jättänyt hommat hoitamatta. Syyttänyt kaikista heikoimmassa asemassa olevia.
        Minkälainen esihenkilö se sellainen on?

Rriot on brother emt?

• Anonyymi00031

En loukkaantunut. Minä haavoituin. Ei parane sydän.

• Anonyymi00032

Noh, entä jos juteltais kaksistaan kerranki?

• Anonyymi00034

Luulen että siihen on joku muu syy että sydän ei parane. Kenenkään muun ulkopuolisen syy se ei ole.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Noh, entä jos juteltais kaksistaan kerranki?

Tarvitko lupaa anonyymi-palstalta että soitat hänelle tai pysähdyt kun kävelette toistenne ohi lounasravintolan ovella.

• Anonyymi00066

Ookko aapeegubbe esim kovia huumeita jo kokeillu?

• Anonyymi00067
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tarvitko lupaa anonyymi-palstalta että soitat hänelle tai pysähdyt kun kävelette toistenne ohi lounasravintolan ovella.

Sodexo so sexy or what you saying ap-man?

• Anonyymi00090
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Sodexo so sexy or what you saying ap-man?

Tai shell simpukka apsi summuut?

• Anonyymi00036

Sanat, joilla joku saadaan lähtemään tai jäämään, ovat uskomattoman arvaamattomia. Että vielähän tässä roikutaan jos ei nyt aivan parhaassa hengessä.

• Anonyymi00037

Yritän tässä vain estää elämääni hajoamasta yhtä moneen palaseen kuin sydämeni.

• Anonyymi00038

Voisiko tästä vain jo kuolla ja tavata taivaissa. Koska olen jo niin päässyt yli tästä, mitä vittua tämä sitten olikaan.

• Anonyymi00039

Vuosikausiksi.

• Anonyymi00040

Älä tunne oloasi kovin rakastetuksi, se ei vaikuta siltä.

• Anonyymi00041

Minä en ole tuntenut oloani rakastetuksi kenenkään taholta! Eikä se ole haitannut minua ollenkaan! Pidän yksin olemisesta ja yksin liikkumisesta!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Minä en ole tuntenut oloani rakastetuksi kenenkään taholta! Eikä se ole haitannut minua ollenkaan! Pidän yksin olemisesta ja yksin liikkumisesta!

Olen kokenut kauan kestäneen parisuhteen ja sen jälkeen olen viihtynyt tosi hyvin yksin! Uutta parisuhdetta en ole koskaan halunnut!

• Anonyymi00089
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Olen kokenut kauan kestäneen parisuhteen ja sen jälkeen olen viihtynyt tosi hyvin yksin! Uutta parisuhdetta en ole koskaan halunnut!

Joo no on kai sitä gubbe ym nk leipäännyttyäki tullu. Ihan laiffii vaan jännäilijät netissä

• Anonyymi00047

Minista näyttää siltä, että sinusta on tullut ihminen, joka jostain kumman syystä käy lämimässä muiden kultamitalit ja toitottaa kaikille, että tässä teidän hienot palkinnot...

Anteeksi on niin helppo antaa, se on eri asia mitä tuntee.

• Anonyymi00063

Mitä tarkoittaa "lämimässä" ?

• Anonyymi00088
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "lämimässä" ?

Käpälöi tai taskuttaa

• Anonyymi00048

Jos olet mokannut pahasti, kiinnostus sinuun on sammunut, et ole enää mitään. Se ei ole pitkävihaisuutta, vaan kiinnostuksen puutteesta syntynyttä välinpitämättömyyttä. Mene sinäkin eteenpäin ja unohda vanhat jutut.

• Anonyymi00052

Inhovihaan sinua ikuisesti. En edes kuolemassa anna sinulle koskaan anteeksi.
      Easy

• Anonyymi00054

Opetan uudetkin sukupolvet vihaamaan sinua sekä myös sinun lapsiasi

• Anonyymi00056

Teitä sydän sairaita pitäs vähän kuvata kun käytte pskalla. Sydän surut on pientä silloin. Miesten ei tarvitse vastata niitä nyt ei haittaa tämmönen toiminta.

• Anonyymi00086

Joo no emmääkää ehkä maindais olla tuon pään filimitähti gnah

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Joo no emmääkää ehkä maindais olla tuon pään filimitähti gnah

Tehäänkö pikkusen bisnes?

• Anonyymi00068

Sanoitko tai teitkö jotain josta voisin loukkaantua? Vastaan kuin hänelle jonka kanssa puhuin kahville menosta. En ole loukkaantunut. Ei ole mitään mitä voisin tehdä asialle. Vain hänellä on yhteystiedot. Niistä mitä tahansa tai vaikka kaikkia niitä, voit käyttää. Mielellään vaikka nyt heti.

• Anonyymi00070

Tuo yläpuolella kuvaa myös omaa tilannetta.

Lisäksi sellaisen vois lisätä että saatan käyttäytyä kuin loukkaantunut, mutta olen lukkoutunut. Jalat toimii mutta pää lukossa. Jos ei toinen tönää niin lukko ei aukea. Tönätä voi puhelimella tai mailillakin ei pelkästään napauttamalla olkapäähän.

• Anonyymi00072

Vinosilmä lörppähuuli sai minun ikuiset vihat.Karma kostaa sinulle vielä tai jokin muukin

• Anonyymi00079

Kuka tää vinosilmä löppähuuli on oikein. Voisitko kertoa sen minulle, senkin kirahfi. :)

• Anonyymi00073

Olemme yhdessä ylittäneet rajan, jolta ei ole enää paluuta

• Anonyymi00074

Jos olisin sinä nii tekisin kaalilaatikkoa ja ruokajuomaks vielä piimää. Jälkkäriks riisipiirakoita

• Anonyymi00076

Niin olette!

• Anonyymi00080

Niin olemme Rakas kultaseni... Meillä on kaksi tukikohtaa mitä ei tänne huudella ❤️ Myöhemmin kolmas kaukana

• Anonyymi00084
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Jos olisin sinä nii tekisin kaalilaatikkoa ja ruokajuomaks vielä piimää. Jälkkäriks riisipiirakoita

Opetelkaa jo ihan itte rypyttämään

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Opetelkaa jo ihan itte rypyttämään

Ja nk peräruokanako pitäis tarjota

• Anonyymi00075

Rakastan sinua kulta

• Anonyymi00077

Miksi aloittaja loukkasi miestä? Jos pidät hänestä, kohtelet kai hyvin?

• Anonyymi00078

Samaa ihmettelen. Sitä en ihmettele jos mies ei ole enää kuvioissa.

• Anonyymi00083

Kaapissa pidän vain öisin

• Anonyymi00082

Älä gubbe muuta- pidä penkkis oo ystävällinen

• Anonyymi00092
        UUSI

Lämpimään on suunnitelma🏃‍♀️

• Anonyymi00093
      UUSI

En halua olla sun kanssa ikinä, koskaan, milloinkaan yhtikäs missään tekemisissä. En tuu mieltäni muuttamaan, et saa ikinä anteeks, etkä ikinä uutta mahollisuutta.

• Anonyymi00094
      UUSI

En edes tiedä kuka olet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      741
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      632
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe