Mihin kaikki kunnolliset miehet ovat hävinneet.
Ei löydy enää miehiä jotka olisivat huumorintajuisia, helliä, mukavia.
Kun yrität treffipalstoilta heti ensimmäiseksi ehdotetaan sitä vaikka ei tunne koko ihmistä. Erikoista käytöstä.
Täytyy jatkaa etsimistä.
missä on kunnon miehet
45
4425
Vastaukset
- Taikarotta
Tunnen yhden, joka on hyvä ystävä. On muuten yksi tasapainoisimmista ihmisistä, joita olen ikinä tavannut.Ei liiku treffipalstoilla.
Eli on heitä.. Kannattaa jatkaa etsimistä :).. - niisku-myy46
Lisäisin tuohon vielä, missä ovat aikuiset ja empaattiset miehet?
- Aviovaimo
Mun mies on komea ja täydellinen. Mutta hänhän on siis varattu. :-) Toivotan onnea etsinnöillenne.
- onko olemassakaan
Vaikka kuinka nätisti elelee ja hyvää huolta pitelee, ihan aina on naisilla sanomista. Virheetöntä miestä ei olekaan, paitsi ehkä se yksi joka mestattiin pari tuhatta vuotta sitten.
Kunnon naisistakin on huutava pula. Täältä netin palstoilta olen löytänyt yhden, jolla on elämän arvot kohdallaan eikä sekään sitten minusta tykkää.
Löytöjen määrä on aika pieni. Alle prosentin. Mutta "etsivä löytää", oliko tuo nyt poliisivitsi vai isosta kirjasta :) Jatka etsimistä, eiköhän se jostakin edes vähän kelvollinen - Aikuinen mies
Itse,niin kuin moni muukin mies ovat liikuntaa
harrastavia ja vähemmän treffi palstoilla tai
kapakoissa viihtyviä.Sanotaan että om älyllisiä
harrastuksia.Toisaalta asenne naiseen on kun-
nossa.Kaikki lähtee tutustumisen,ystävysty-
misen,kiintymisen kautta.Ei mitään ehdotukisa,
vaan sellaista yhteisen kivan olon etsimistä.
Uskon että miehellä kaikki todella lähtee naisen
kunnioittamisesta omana itsenään ja sellaisenaan.
Ja tärkeää on heti alkuun avoimuus ja luottamus.
Voin vakuuttaa että paljon on meitä miehiä,joilla
asiat ja elämä kunnossa ja jotka ei vonkaa,ehdotuksia viljele.Liikunta ja terveet
harrastukset yhdistää.Ehkä myös terve asenne
elämään kokonaisuutena.Itse esimerkiksi teen
vapaaehtoistyötä vanhusten ja syöpää sairastavien
lasten parissa ja omien lasteni lapsilisä on aina mennyt suoraan syöpää sairastavien lasten omalle säätiölle tueksi.Elämä ilman tällaisia moraalisia kannan ottoja ei oikeen ole elämää. - ?????
en ole vielä treffiilmotuista laittanut tositarkoituksella mut ehkä joku päivä silloin tällöin Cättäilen muista kunnollista en valittettavasti tiedä ehkä hekin ilmottautuvat
sinulle sit nappaat kiinni ja et sit heti päästä karkuun heitä (häntä)
ehkä hän viestii sinulle jo tänään - adalmiina-1
ne kaikki on naimisissa??
- Mysteriet
Fiksunoloisia kavereitahan tuolla treffipalstalla tuntuu olevan, mitä olen joskuskäynyt kurkkimassa.
Itsekin siellä joskusmuinoin kirjottelein ja ihan mukavien miesten kanssa...
Riippuu paljon varmaan siitäkin, mitä on hakemassa - luulisin...- Taikarotta
Olen myös miettinyt sitä, haluaisinko seurakseni tasapainoista, mukavaa miestä.. Muuna kuin ystävänä.. Epäilen, sillä nautin särmikkäiden ihmisten seurasta.. Jotenkin haasteellisempaa..
Kun arvostaa tiettyjä ominaisuuksia, voi menettää toisissa.. Että tällaista :D..
- mieroi
ja ovat koulutuksessa siitä syystä :)
Kunnon miehiä ei taida ollakkaan. - Seijasini
mutta ne kaikki ovat varattuja. Ja sitten on muutama ystävä/kaveri, jotka olisivat oikein hyviä puoliskoja jollekin.
Veljenikin ovat oikein mukavia ja kunnollisia, myös vaimojensa mielestä... vanhin veljeni viettää joulun aikaan 32-vuotis hääpäivää...(hän on 56 v).
Tunnustan: oli minullakin profiili treffi-puolella viikon verran. Tosin eri nikillä kuin millä täällä kirjoittelen... Uteliaisuuttani laitoin ja totesin, ettei ole mun juttu. Vaikka ihan mukavia yhteydenottoja (ei yhtään epäasiallista) tulikin, oli pakko vastata suoraan "kiitos, mutta ei kiitos".
Koska en tiedä, mitä etsin, en voi etsiä!
Silmät ja etenkin korvat ajattelin silti pitää avoimina... mistä sitä tietää, mitä matkan varrella kohdalle osuu. Uusia ystäviä ainakin, täältäkin löytynyt jo tuulta ja virtaa :D
Aurinkoista perjantaita kaikille etsijöille. Ja etenkin kaikille niille, jotka eivät etsi mitään, vaan nauttivat täysin rinnoin auringosta...huokailematta ja sivuilleen vilkuilematta :)- mieroi
näyttää mimmosia miehet on kun naimisiin mennään tai yhdessä asutaan. Jokasella on hyvät ja huonot puolet, niin naisilla kuin miehillä.
Kun se on oikean löytää niin se vaan tärskähtää kerralla. Niin kävi itellekki aikoinaan. Silmistä se alko. Kerran uppos ja siihen jäi. - Seijasini
mieroi kirjoitti:
näyttää mimmosia miehet on kun naimisiin mennään tai yhdessä asutaan. Jokasella on hyvät ja huonot puolet, niin naisilla kuin miehillä.
Kun se on oikean löytää niin se vaan tärskähtää kerralla. Niin kävi itellekki aikoinaan. Silmistä se alko. Kerran uppos ja siihen jäi.Eipä meistä kukaan täydelinen ole.
Vanhat sanonnat ovat joskus viisaita. Sanonta "vakka kantensa löytää" pitää kutinsa... erilainen vakka vaatii parikseen erilaisen kannen. Ja sen löytymisen jälkeen... Vasta sittenhän alkaa arjen ja erilaisten tapojen yhteensovittaminen... Miten se sitten onnistuu, riippuukin halusta ja tahtotilasta. Tasapainoisia vakka-kansi-pareja seuratessani olen huomannut, että he hoitavat vaikeatkin asiat ja tilanteet halusta, vapaaehtoisesti. Eivät velvollisuuden naamion taakse vetäytyen.
Joskus luin jonkin psykologisen tutkimuksen, jossa kerrottiin ihmisten kohtaamisista. Sen mukaan joka 5. oikeaa sukupuolta edustava, sopivan ikäinen vastaantulija olisi teoriassa se oikea. Miksi tämä ei toimi, johtuu kuulemma vastaantulijoiden elämäntilanteesta (varattuja) elikkä siis ajoituksesta :D
*koti on turvallinen paikka: kotiovelta ei tule kukaan hakemaan tai etsimään. sanoo kotikissa*
Olen nimittäin pettynyt jo monesti, vaikka onhan sitä vikaa ollut joskus itsessäkin.
- zopperi
juu puhut osittain asiaa kyllä seksihän se miehiä kiinnostaa mutta eikö se ole aika luonnollista , uskon kuitenkin että mukavia ja kunnollisiakin miehiä löytyy , jatka ihmeessä etsimistä lopulta löydät sen kyllä.
- Jycce-Boi
vaikkakin poikamaista pilkettä silmissä ja myöhäis puberteetin vuoksi finnikin eksynyt leukaan. Olikos andy vai clerasil kun "räjäytti" tuon vaivan pois ?? Ilman leivinjauhetta vai jauheella ;-))
Ilolla voi näitä keskusteluita täällä seurata - sillä monta näkökulmaa löytyy viksusti asioihin kuin asioihin, mistä pidän erityisesti. Empatia ja kunnollisuus ovat varmaan kärsineet inflaation vuosien saatossa, mutta uskon, että trendi alkaa olla nouseva kun ikää ja kokemuksia karttuu.
Eräässä lupsakkaassa sanonnassahan kerrotaan että kaikki kunnolliset ja empaattiset ihannemiehet on joko naimississa tai niillä on jo poikakaveri.
Paras jatkaa vakalle kannen hakua elämän virran mukana auringosta nauttien, täysin vatsoin paidatta B-)).
Piilee jokunen treffipalstoillakin - nyt kyllä yski vähemmän.. - Miesnäkökulmaa
- Huumorintaju: Mitä tarkoitat, naisen huumorintajuako - mitä se on?
- Hellä: Ainahan teillä on pää kipiä tai menkat kun pitäisi olla hellä.
- Mukava: Lievästi epämääräinen adjektiivi, mukava sinunko mielestä? eli millainen?
Vastaatko itse huutoon?Tyypillistä miesnäkökulmaa.
Kuule menkoilla ja hellyydellä ei ole mitään tekemistä keskenään.
Hellyys pitäisi osoittaa jokapäiväisissä yhdessä tehdyissä askareissa.
Rakastelu on sitten asia erikseen, jolloin menkatkaan ei ole mitkään mukavat jutut.
Teillä miehillähän se on pelkkä naurun asia kun ei ole siitä kokemukisia, jumala on nääs mies.
Nykyajan miehistä on kadonnut sellainen lepponen olotila, niillä on aina pinna kireellä, mitään ei voi ottaa huumorilla.- Miesnäkökulmaa
leila1111 kirjoitti:
Tyypillistä miesnäkökulmaa.
Kuule menkoilla ja hellyydellä ei ole mitään tekemistä keskenään.
Hellyys pitäisi osoittaa jokapäiväisissä yhdessä tehdyissä askareissa.
Rakastelu on sitten asia erikseen, jolloin menkatkaan ei ole mitkään mukavat jutut.
Teillä miehillähän se on pelkkä naurun asia kun ei ole siitä kokemukisia, jumala on nääs mies.
Nykyajan miehistä on kadonnut sellainen lepponen olotila, niillä on aina pinna kireellä, mitään ei voi ottaa huumorilla."Nykyajan miehistä on kadonnut sellainen lepponen olotila, niillä on aina pinna kireellä, mitään ei voi ottaa huumorilla."
Sitä samaa ;) Eikös silloin juuri ole pinna piukalla kun on ne mensut? ....... ja eräillä naisilla muulloinkin.
- tiedä?
Että ei missään, alkoivat jo 70- luvulla häviämään sukupuuttoon. Joskus kuulee , että jollain olis sellanen, mutta kun asiasta ottaa enemmän selvää, niin huomaa asian olevan vain väärinkäsitys. Että jos miehen haluaa. niin täytyy tyytyä aika epäkelpoon , vaikka ainahan asian voi ratkaista niin, että käyttää vain joitakin tunteja kerrallaan ja eihän sitä kotia tarvitse tuoda, paikat vain sekottuu. Oletko kuullut vanhaa viisautta, että miksi ostaa koko lehmää, kun saa litroittainkin maitoa.
- Yks--vaan
Ottakaa rohkeasti yhteytä, me ollaan siihen liian ujoja :)
- goldandblue
Vaikea sanoa. Ei heitä kovin usein näy ja mikä pahinta; Koskaan ei päälle päin voi päätellä, kuka on kunnon mies.
Mistähän hänet tunnistaa.- Kaikkea sattuu
Ei kunnon miestä, eikä muutakaan etukäteen voi tunnistaa. Aika näyttää. 10 vuotta sitten ajattelin että kävipä hyvä säkä ja kaikinpuolin olin onnellinen yms. vaaleanpunaisen harson läpi katsellesani tätä elämäni miestä, kunnollista. Tänään voin sanoa että "kusessa ollaan". Viina,lääkkeet yms. en uskonut enkä voinut kuvitellakkaan näin käyvän. Ihmettelen ja yritän räpiköidä irti tästä urhostani.Joskus.
- Allison62
Kyllähän ne parhaimmat on varmaan jo varattu. Luulisin.
- täyttää vaatimukset!
Valitettavasti heillä on myös lisäominaisuuksia, jotka pilaavat koko jutun. Aiemmissa vastauksissa onkin mainittu yksi yleinen lisäominaisuus eli se, että he ovat jo varattuja! Tarkastellaanpa hieman muita näkökulmia ...
Kunnollinen ... muuten kyllä mutta polttaa tupakkaa tai nauttii saunaoluesta tai hänellä on outoja ystäviä ... ei kelpaa.
Huumorintajuinen ... muuten kyllä mutta nauraa myös blondivitseille tai insinöörivitseille. Saattaa toisinaan myös olla tosissaan ... ei kelpaa.
Hellä ... muuten kyllä mutta puristaa liian pehmeästi tai vitkuttelee sänkyyn viennissä tai ottaa huomioon muidenkin ihmisten tarpeita ... ei kelpaa.
Mukava ... muuten kyllä mutta kertoo myös omia mielipiteitään tai kertoo vääriä uutisia sanomalehdestä tai on kiinnostunut formuloista ... ei kelpaa.
SIIS olisihan noita miehiä, mutta kun heillä ikävä kyllä on muitakin ominaisuuksia kuin vain nuo toivotut neljä: kunnollinen, huumorintajuinen, hellä ja mukava ;-) - kirjoitella tänne?
Oletteko te lomalla, työttömiä, muulla vapaalla vai työajallako tänne kirjoitellaan?
Tämä kysymys vaatisi kai oman viestiketjunsa?- kuullut
vuorotyöstä ???
- Onkohan
Joo, ihan samaa olen itsekin miettinyt. Olen ihan ok-näköinen ja oloinen nainen. Treffipalstalle laitoin asiallisen ilmoituksen ja mikä tulos... eipä voi kuin ihmetellä. Salaseuraa, kuumia öitä, kaikkea alta navan tarjotaan, mutta ei mitään tolkullista. Ravintolat eivät kiinnosta ja pururadalla en halua nojailla, mitäs teet? Toinen on se miehinen ego, nelikymppiset miehet näyttävät aivan 70-kymppisiltä, kai naisillakin saa olla vaateita, ei nyt ihan kaikki mene läpi. En nyt niin epätoivoinen ole.
- MyNicki
minäkin etsin...jo vuosia, mut en miehiä.
Naista kaunokaista, mut ei...varmaan vika minussa kun kukaan ei huoli...vaikka yritän tavalla ja toisella ..kyllähän ne minullekkin kaikenlaista..kuvista lähtien...mutta mitäpä minä kuvilla..
:) - =erikoinen käytös=
Tässähän mä oon. Ai niin ja naimisissa, kuin monet muutkin.
=DW= - nO Se
Huomenta.
Antropologi M.Douglasin mukaan lika ei ole mikään objektiivisesti mitattava absoluuttinen ominaisuus, vaan kulttuurisidonnainen käsitys siitä, milloin jokin objekti on väärässä paikassa.
P.S. Sillä voidaan lannoittaa.- Taikarotta
Huomenta nO Se..
Lian lannoittavasta vaikutuksesta en olisi niinkään varma.. Epäilen, että ravinteet eivät ole suotuisassa suhteessa ja ravinnemäärätkin saattavat olla pieniä.. Tarkastelen asiaa aivan muusta kuin kulttuurisidonnaiselta kannalta.. Lika voisi koostua sekä epäorgaanisesta ja orgaanisesta aineksesta.. Olla kiinteää tai nestemäistä.. Joka tapauksessa on kyse jonkinlaisesta seoksesta, jolle voidaan määritellä hyvinkin tarkkaan erilaisia arvoja..
Yhteiskuntatieteiden puolelle voidaan siirtyä, kun tarkastellaan, miksi kunnon miehet ja naiset eivät kohtaa? Onko olemassa sellaista käsitettä kuin kunnolliset ihmiset? Ehkä kysymyksessä on hyvinkin heterogeeninen joukko ihmisiä, joilla on erilaiset käsitykset kyseisestä ominaisuudesta. Joukossa on varmasti muutama "outliers", jotka olisi syytä karsia pois ennen joukon testausta. - nO Se
Taikarotta kirjoitti:
Huomenta nO Se..
Lian lannoittavasta vaikutuksesta en olisi niinkään varma.. Epäilen, että ravinteet eivät ole suotuisassa suhteessa ja ravinnemäärätkin saattavat olla pieniä.. Tarkastelen asiaa aivan muusta kuin kulttuurisidonnaiselta kannalta.. Lika voisi koostua sekä epäorgaanisesta ja orgaanisesta aineksesta.. Olla kiinteää tai nestemäistä.. Joka tapauksessa on kyse jonkinlaisesta seoksesta, jolle voidaan määritellä hyvinkin tarkkaan erilaisia arvoja..
Yhteiskuntatieteiden puolelle voidaan siirtyä, kun tarkastellaan, miksi kunnon miehet ja naiset eivät kohtaa? Onko olemassa sellaista käsitettä kuin kunnolliset ihmiset? Ehkä kysymyksessä on hyvinkin heterogeeninen joukko ihmisiä, joilla on erilaiset käsitykset kyseisestä ominaisuudesta. Joukossa on varmasti muutama "outliers", jotka olisi syytä karsia pois ennen joukon testausta.Hyvää päivää.
Olisiko niin, että kierrän lika sanalla jotain jota ei juuri positiivisessä merkityksessä tunneta..... Tai no, ehkä Ruotsissa.
Mitä karsintaan tulee...hmmm....karsinta tapahtuu yleensä vasta kaadon jälkeen.
Mene ja tiedä, kuka ties, en mä tiedä, vaikka kyllä mä tiedän. Joka tapauksessa, kunnon kannalla. - Taikarotta
nO Se kirjoitti:
Hyvää päivää.
Olisiko niin, että kierrän lika sanalla jotain jota ei juuri positiivisessä merkityksessä tunneta..... Tai no, ehkä Ruotsissa.
Mitä karsintaan tulee...hmmm....karsinta tapahtuu yleensä vasta kaadon jälkeen.
Mene ja tiedä, kuka ties, en mä tiedä, vaikka kyllä mä tiedän. Joka tapauksessa, kunnon kannalla.Keskustelin äitini kanssa. Hänen ensimmäinen kommenttinsa kunnollinen sanasta oli tylsä. Ehkä sanojen merkitykset opitaan jo lapsuudessa :).
- No sE
Taikarotta kirjoitti:
Keskustelin äitini kanssa. Hänen ensimmäinen kommenttinsa kunnollinen sanasta oli tylsä. Ehkä sanojen merkitykset opitaan jo lapsuudessa :).
Huomenta.
Niinpä, sanojen merkitys, sanojen muodostuminen ja miten ne kirjaimetkin kun oikeaan järjestykseen laittaa, niin siinpä sitä sitten ollaan lapsuuden maisemissa.
Ja jos oikein kunnolla tylsäksi heittäydytään, niin eihän se liene väärin etsiä kadotettua kuntoaan. Vai semminkin kadotettuaan lapsuuttaan?
Jep, jep... Mielestäni jokainen on kunnollinen vaikka onkin niin, että lapsuudessa sen merkitys on rakentunut tajuntaan.
- Japalo
Kyllä kunnon miehiäkin vielä on. Ainakin Pirkanmaalla. Olemme vain niin tylsiä, että ei meistä kukaan kiinnostu. Olemme ystävällisiä ja osaamme ottaa toisen huomioon.Talouskin on kunnoossa, mutta ei se riitä.
- meppuFIU
on tullut Pirkanmaan miehii vastaan.. ottavat tosiaan huomioon toisen osapuolen ja keskustelutaitosii;-))
- Erittäin kunnollinen mies
Harva pelkästään "sillä" elää ja pötkii suhteessa/elämässä eteenpäin.
Kyllä ne kunnon miehet tunnistaa, samoin kun kunnon naiset.
Joskus kyllä on näyttelijä perin hyvä, vaan karsiutuu pois piankin. ..ne hyvät ja huonot puolet kaikissa. Niin mä oon
sen ajatellu, ja 'mennyt itseeni' :)Kuule Leila, käännetäänpä asia niinpäin, että missä ne kunnolliset, fiksut, keskustelutaitoiset naiset sitten löytää?. Olen kiertänyt maita jos monenlaista ja jos monenlaista kapakkaa. Eipä ole tipahtanut syliin sitä mukavaa, asiallista, sympaattista ja varsinkin omillaan toimeentulevaa naista. No enpä ole sitä tosissani etsiskellykkään. Olen tässä kohta kolmenvuoden sinkkumiehen elämää viettäneenä ruvennu niin tykkään olemaan yksin, mutta en tunne itseäni yksinäiseksi. On kivoja kavereita ja työ pitää vauhdin yllä, mutta jos se em. nainen jostain eteen tupsahtaa, niin se on sitten siinä!. Tämän ajatuksen jakaa moni sinkkumies minun kanssani ihan varmasti. Etsi Leila, kyllä sinä vielä löydät miehen joka ei heti "vonkaa":). Hyvää loppukesää Sinulle. - Late-
- kotona heti alkuillastakin
vaimon ja lasten kanssa !!!
- Capella65
Miettikkäähän sanoja "kunnonmies" ja "kunnonnnainen". Aika yksilöllistä on varmaankin se, mitä nämä sanat kullekin merkitsevät. Eiväthän kaikki ihmiset etsi samankaltaisia kumppaneita, vaan on ihan yksilöllistä, kuka se kellekin on se "kunnollinen ihminen", siis millä perusteella. Kunnollinen voi olla monella tapaa, tai sitten läpeensä huono ja kelvoton. Mutta etsiessään on myös muistettava, että täydellistä, viatonta yksilöä ei ole, ja liian ronkeli on varmasti aina yksin. Eli ajattelukykyä, laajakatseisuutta ja toisen ihmisen kunnioittamista harjoittelemaan niin miehet kuin naiset!
- turiset !!
Capella65 kirjoitti:
Miettikkäähän sanoja "kunnonmies" ja "kunnonnnainen". Aika yksilöllistä on varmaankin se, mitä nämä sanat kullekin merkitsevät. Eiväthän kaikki ihmiset etsi samankaltaisia kumppaneita, vaan on ihan yksilöllistä, kuka se kellekin on se "kunnollinen ihminen", siis millä perusteella. Kunnollinen voi olla monella tapaa, tai sitten läpeensä huono ja kelvoton. Mutta etsiessään on myös muistettava, että täydellistä, viatonta yksilöä ei ole, ja liian ronkeli on varmasti aina yksin. Eli ajattelukykyä, laajakatseisuutta ja toisen ihmisen kunnioittamista harjoittelemaan niin miehet kuin naiset!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- En ole loggautunut
Tällä viikolla joka päivä olen saanut flirttejä ollessani lenkillä illalla.Joka kerta eri naisilta. Eli kyllä tuoulkonäkö on kaiken A ja O. Kun olin painavampi enkä niin lihaksikas ja ruskettunut kuin nyt, niin naiset eivät vilkaissseetkaan. Sama mies, samat ajatukset, mutta kilot pois, tasainen rusketus, miehekäs parta, lihaksia ja muodikkaat vaatteet ja .. Olen itsekkin ihmeissäni mitä tämä em. muutos on saanut aikaan naisissa. Olenkin sanonut, että voisin olla vaikka kuukauden syömättä jos tilanne jatkuu. Suukkoja kaikille teille, ehkä me tapaamme
- EXITUS1
ootko käyny hautuumaalla etsimäs ?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991