Niku & huumeet

just guessing

Jos naiset olivat kytköksissä järjestäytyneeseen rikollisuuteen, he eivät hakeutuneet Nikon seuraan huvikseen.

Mikä hintelässä, ei varakkaan oloisessa nuoressa miehessä voisi kiinnostaa?

Minusta kaksi seikkaa:
- muulin hankkiminen
- pienen koon takaama mahdollisuus esittää uskottavasti naista

Jos Nikosta haluttiin muuli, todennäköisintä on että hän olisi hakenut lastin Tukholmasta (tai kauempaa), koska ei olisi järkeä että kama olisi kuskattu hyttiin Suomesta lähdön jälkeen ilman täsmällistä jatkosuunnitelmaa. Toki mahdollista olisi sekin, että lasti olisi tulossa Tukholmasta autossa laivaan ja Niko kuskaisi sen sitten jalan Suomen päässä.

Olisi (teoriassa?) mahdollista, että Niko olisi mennyt Tukholmassa maihin kävellen tai autossa ja mahdollisesti naista esittäen. Esim. musta polkkatukkaperuukki, meikkiä, aurinkolasit ja naisten vaatteet niin tuon kokoinen menisi täysin aasialaisesta naisesta.

Tukholmassa on sitten tapahtunut jotakin joka johti Nikun kuolemaan. Koska ruumista ei ole löytynyt, kyseessä voisi olla esim. kehossa rikkoutunut huumepakkaus tai todennäköisimmin väkivalta/tapaturma, joka on haluttu salata. Ymmärtääkseni kuitenkin laivalle ei sisäinen pakkaaminen ole toimiva, koska reissu kestää. En siis pidä tätä sisään puhkeamista todennäköisenä.

-> Kuulostaa vähän liian villiltä ollakseen totta eikä jamesbondia, vai mitä?

Siispä ainakin minä päädyn olettamaan, että Niku on saanut pakit, raahustanut kannelle ja luiskahtanut mereen.

3

2169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 vaihtoehtoa

johon tytötkin vietiin tai myyty elinkauppaan.

• -Moonika-

Mä kävin askettäin kyllä HUorissa Hampurissa. Joo, mä muistelen nyt että siellä oli yks ton näkönen. Juu, niin tais olla. Se voi olla että se oli just tuo. Luulisin. Ainakin se osas juttunsa.

• Ap.-Moonika-

Hei Just!

Mä epäilen nyt entistä vahvemmin tota seksuaalipuolta. Niin, että kumpi toi Niku oli. Vai eik se tiennyt ittekään, siis semmon norsu, eiku transu. Toisaalta, joku ties kertoa, että se oli menossa huoraks Hampuriin. Siis mies huoraks. Vaikka kyllähän semmonenkin voi olla tommonen ransu.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3100
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      32
      1974
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      278
      1579
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      102
      1547
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      260
      1206
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      26
      1108
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      79
      1066
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1064
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1040
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1013
    Aihe