Kuka puolustaa

kuka ei

..tuota jatkuvaa nikin vaihtoa?

10

1532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun mielestä ovat

samoten kun täytyy poistella viestejä. Aina ollaan valmiita ottamaan kantaa ja sitten yön hiljaisuudessa poistellaan viestejä. Puhuvat luultavasti livessä paljon sellaista mitä eivät tarkoita tai kaduttaa muuten vaan myöhemmin½!

• MyNicki

Vais nickien perään olette, hyi ja hyi...teitä
        ei tämä ole treffi palsta.. :)))))

• yhdeltä tälläiselta

viestit bittiavaruuteen. narsisti mikä narsisti!

• puolustavat ketkä

vaihtavat nikkia, ei muut.

• Mysteriet

Puolustan silti - mikäs siinä...

• tuffe

olet nikinvaihdon kannattaja, näköjään :)))

• ikuinen jutunnaihe

en ota itselleni nikkiä enää ikinä, olkoonkin niin, ettei joku tiedä kenelle vastaa ja kenen kanssa juttelee.

Puolustin tyhmyyksissäni erästä nicciä ja sain tappouhkauksia ja kaikkea mätää päälleni.

Enkä ollut mitenkään hävytön, enkä ilkeä.
      Se henkilö oli tasapainoton, mutta minäkin sain tarpekseni.

Ja sitten, kuten tässäkin ketjussa, alkoivat luulottelut. Sinä sitä, sinä tätä, eikä niissä ollut piirunvertaa totta.

Koska täällä saa kirjoittaa rekisteröitymättömänä, niin olkoon niin.

Kyllä' me kaikki tänne mahdutaan, eikä vaan?

• Taikarotta

Tuo kuullosti jo todella sairaalta, mitä olet kokenut. Toivottavasti veit asian eteenpäin? Tappouhkaukset ovat sellaisia, joita ei pitäisi edes leikillään esittää.

Ainoastaan yhden kerran omaa yksityisyyttäni on loukattu. Ei onneksi yhtä ikävissä merkeissä kuin sinun.

Kaikki tänne mahtuu kirjoittamaan. Omalta kohdalta päädyin rekkautumaan sen jälkeen, kun joku "lemnaminorina" meni esittämään harkitsemattomasti mielipiteitään ongelman edessä pohdiskelevalle ihmiselle.

• Seijasini

Vaihtoehtoja ovat siis rekisteröity nikki, rekisteröimätön nikki ja täysin nikitön eli henkilö, joka käyttää milloin mitäkin nimimerkkiä tai täyttää ko. kentän ikään kuin osaksi tekstiä.
      Näitä voi vielä käyttää yksinään ja rinnakkain...
      Luulisi tästä valikoimasta löytyvän jokaiselle omalta tuntuva ja omaan tilanteeseen sopiva vaihtoehto osallistua keskusteluun.

Miksi vetää hernettä nenään muiden nikin vaihdosta tai nikittömänä/nikillisenä kirjoittelusta? Vaikeuttaako se keskustelua enemmän kuin se, että joku ei käytä nikkiä ollenkaan?

Sinä olet valinnut oman tapasi osallistua keskusteluun. Onko se parempi kuin kaikki muut tavat? Ehkä Sinulle, mutta oletko Sinä kaikki? Antaako valitsemasi tapa Sinulle oikeuden arvostella muita? Minä juon kahvini mustana ilman sokeria, enkä silti arvostele niitä, jotka käyttävät kermaa tai sokeria tai molempia - tai maitoa.

Mitä hyötyä on rekatuista ja rekkaamattomista nikeistä?
      Ainakin tiedät heti, mistä aiheista olet ko. nikin takana piilevän henkilön kanssa keskustellut. Jokaisessa kommentissa ja vastauksessa ei siis tarvitse lähteä nollatilanteesta... Paljon joustavampaa ja nopeampaa kuin ip-osoitteiden selvittäminen. Itsellänikin taitaa olla vaihtuva ip... Ip-osoitteista puhuminen tuo mieleen ajatuksen, että henkilö haluaa kehuskella tietoteknisillä taidoillaan (jäljitysohjelmat "vääristävät" usein totuutta - ohjaavat palvelimelle, eivät alkulähteelle. siihen taidetaan tarvitaan poliisioikeudet?). Oletan, että suurin osa tietokoneen käyttäjistä ei tiedä tuon taivaallista ip-osoitteista ja niiden merkityksestä.

Syyt nikin vaihtoon voivat piillä monessa asiassa... henkilöllisyyden selviäminen vahingossa joko vieraalle tai sitten vaikka kotona tai työpaikalla, missä moni käyttää samaa konetta...

*itse kirjoitan aina samalla nikillä, yhtä kesäistä "syrjähyppyä" lukuunottamatta: treffien ihmemaahan kurkistelin jonain muuna. syy oli se, etten halunnut sekoittaa sitä täällä käytävään keskusteluun*

En voi toivottaa rauhaa taloon,
      toivotankin rauhaa palstalle!

• ..oloinen kysymys..

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5288
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe