kutitusta =D

ninah18

kaikkii on joskus kutitettu tai kutittanu nii mikä on kauhein/hauskin kutitusmuisto ja muitaki kutitus juttuja niit on kiva lukea ja jos tykkää kutittamisesta ;)

mulle ei ite oo oikeestaa käyny mitää mut kerra espanjas hiekkarannal joku poika oli haudattuna hiekkaan ja kaks tyttöö kutitti sitä jalkapohjista =DD ne oli varmaa jotain vähä mua vanhempia, alle 20 ;D

ja ite oon 18v tyttö =P

10

6485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zaaauuuu

      hihii, jotain uutta. no ite kiusaan tyttöystävääni ku saan sen kutiamaan joka paikasta. sanoo, ett muut ei osaa kutittaa niiku mie kutitan :P ja sit se kutittaa minnuu nii mie hytkyn ihan kamalasti, mut on se ihan hauskaa =DD

      yhtä ainoata kauheinta/hauskinta kutitusta en voi omista kokemuksista kertoa...

    • mussekka

      itse en kutia, mutta ihaninta on kun poikaystäväni kutiaa kamalasti ja hänet saa nauramaan niin vapautuneesti ja onnellisesti kuin pieni lapsi polvitaipeesta kutittamalla. en tiedä mitään suloisempaa :).

    • heheeeefffd

      Alko kyllä vähä seisoon ku luin tuon sun "kertomuksen" =)

    • kutian

      Joka kerta kun poikaystäväni on meillä tai minä sielä niin hän kutittaa minua ihan kamalasti, se on ihan hauskaa.

      • ninah

        lisää tarinoita vaan ;D


    • Kepsuhullu

      En oo koskaan kokenut... Ärsyttävää EHKÄ kun en tiiä millasta se on....

    • Kutitusisbest

      Ite rakastan kutitusta ja rupee yleensä seisoo jos joku kutittaa halkapohjista :D

      • Kutitusisbest, olet ilmeisesti mies?


    • Anonyymi

      No kerran kun mä olin just tullu kotii koulusta mun poikaystävän kaa niin totesin sille et oon ihan poikki. Menin meidän olohuoneesee ja kaaduin makaa sohvalle. Se tuli siihen sohvalle myös ja mulla oli viel siis kengät jalas kun en ollu jaksanu ottaa niitä pois. Pyysin sitä ottaa ne pois ja heittää takas eteisee. Se teki nii ja kun oli heittänyt ne kengät se otti mun jalat sen sylii. Se sanos kaikkee, et onpas söpöt pikku jalat yms. Arvasin mitä se aikoo, koska ei olis eka kerta kun se mua kutittelis. Totesin sille, et oon niin poikki, et en jaksa ees siirtää jalkoi pois. Siihe se vaa totes et eipä sitä haittaa. Sit se aloitti pyörittelee sormiaan mu jalkapohjaa ja varpaita pitki. Aloin heti tirskuu ja hihittää. Sitä ei auttanu ollenkaa, et se kiusoitteli kokoajan et "Voi ei, ei kai tää kutita" yms. Hetken päästä siit sanoin, et haen vettä niin ku olin nousemassa se nappas mu kädestä kii ja vetäs sen syylii istuu. Puristi mut siihe nii tiukast, et hyvä et pystyin hengittää :D Se pusutteli mun niskaa ja kaulaa koska ties et seki kutittaa mua. Kiemurtelin ja hihitin siinä taas aikani kunnes se siirs myös sen kädet mun vyötärölle ja aloitti kutittelee hellästi kyljistä ja masusta. Sitte en voinu enää pelkästää hihitellä vaa aloin nauraa ja kiljuu ihan kunnolla. Meni hetki nii se ujutti kätensä mu paidan alle ja kosketteli vähän kaikkialta :3 Olin nii sulaa siin vaihees et hyvä etten seonnu!!! Sen jälkee olikin vähän intoo duunaa vähän muutakin. Eipä enää väsyttäny :3

    • Anonyymi

      Mun pahin kutitusmuisto on kun mun poikkis sitä avuttoman mut ja kutitteli pimpistä ja rinnoista ainakin tunnin vaikka anelin armoa. Se vastas vaan että: " Jos tää ei kutita tarpeeksi niin voidaan ottaa kovemmat keinot käyttöön ." tai "Ai sä haluut lisää" vaikka anelin sitä lopettamaan ja kutitti ihan kamalasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe