mitä helvettiä?

mitä tein väärin?

Eukko se sano puhelimessa syöneensä sammakkoa, vastasin "kimoi" minkä pitäis tarkoittaa japaniaks että hyi sattanas mitä skeidaa noin suurinpiirtein.
Otti aivan hullut sekarit siitä ja jäi yösuukot saamatta vaikka koitin selittää että termi ei ole suomalaiselle ihan päivänselvä.ilmeisesti voi tarkoittaa japsiksi montakin asiaa.

mitä se sitten tässä yhteydessä tarkoittaa, voisiko joku selittää?en voi käsittää mitä olen tehnyt niin uskomattoman väärin nyt....

vai onko eukko vaan sitä sorttia että pitäis vaihtaa rauhallisempaan..(vitsi)

3

1085

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasae

Jos aiot japanilaisten kanssa pidempään kanssa tulla toimeen (tai minkä maalaisten kanssa tahansa), ei kannata heti tyrmätä paikallisia outojakaan ruokia. Olisit voinut vaikka sanoa, että ihan tosi, miltä maistui?

Sitäpaitsi sammakonreidet on ranskalainen perinneruoka, ei japanilainen.

En usko, että naisenvaihto auttaa. Muuta sen sijaan hieman omaa kommunikointityyliäsi. Japanissa ei sanoa töksäytetä suoraan asioita, vaan kiertäen kaartaen.

Toinen mahis: hanki nainen jostain suoraviivaisemmasta kulttuurista. Kuten Suomesta.

• Japanese

Anteeksi ja kumarra, eiköhän se ole siinä.

• ####

suomi idiootti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      69
      910
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      803
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      67
      738
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      654
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      558
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      523
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      497
    8. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      489
    9. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      24
      487
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      479
    Aihe