Sydämeni valtiaalle

Anonyymi-ap

En täältä aio asioita kysellä.
Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden tunteita. En myöskään halua toista ihmistä kiusata kaiken tämän kautta. Totuus on, että tämä satuttaa sellaista ihmistä, joka minua rakastaa. Ei ehkä kykene antamaan ja olemaan se mikä sinä olet ja olemaan sydämelleni valtias. Enkä minä kykene rakastamaan häntä sillä rakkaudella kuin mitä on sinua kohtaan.

En minä sitä tämän palstan kautta saa tietoon tai ymmärrä, tuleeko minun vielä odottaa sinua vai elänkö odottamatta. Sinä veit sydämeni ja tavallaan varastit toiselta jotain, vaikkei olisi alunperin sille kuulunutkaan ja minä en ole siihen itsekään millään tavalla syytön, annoin itseni ja halusin kaikkea sitä mitä sinussa on. Halusin niin paljon, että olisin antanut mitä vain saadakseni.

Sain sen mitä etsin. Silti en tiedä, mitä tahdot.

163

2506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olipas sekavaa settiä.

• Anonyymi00004

Olet siis tänään kielteisellä asenteella näitä palstaäijän HÖPÖTYKSIÄ kohtaan?

• Anonyymi00007

Ilmeisesti joku kolmiodraama..?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Koska sulla on viimeksi ollut muuta elämää kun psyykata niitä muita kaltaisiasi kummajaisia sepittämällä näitä ”jatkokertomuksia” palstaäijän aloitusten yhteyteen

• Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Koska sulla on viimeksi ollut muuta elämää kun psyykata niitä muita kaltaisiasi kummajaisia sepittämällä näitä ”jatkokertomuksia” palstaäijän aloitusten yhteyteen

Itseäsi kuvailet. Huomaatko?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Itseäsi kuvailet. Huomaatko?

Tämä on kehnoin ad hominem minkä olen hetkeen nähnyt- ei kun ai niin käytät tätä samaa jatkuvasti vasta-argumenttina. T

• Anonyymi00115
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vai peräti neliö?

• Anonyymi00163
        Anonyymi00115 kirjoitti:

Vai peräti neliö?

Niin, koska tätä palstaäijän hubbabubba-aloitusta on jo käsitelty ja huumoria pitää olla- minkä oppilaitoksen pääsykokeet- jos muotopalikat menee voimalla sisään laatikkoon on hyvä fysiikka ja jos pujottamalla strategisia taitoja on?

• Anonyymi00002

Hieno kirjoitus. Voisi olla meidän monen tekstiä.

• Anonyymi00003

Jos mä mies itseni tuosta voisin tunnistaa, niin haluan palata tähän viestiin paremmin rauhassa.
      Kuitenkin isoja asioita.

Sen kuitenkin sanon, että tiedän ettet ketään täälläkään halua satuttaa.
      Ja ymmärrän myös huumoria 😊

• Anonyymi00010

Yritän hieman jatkaa aiempaa viestiä..

Tuntuu vaikealta sisäistää, että viesti voisi edes olla itselle, tuntuisi jopa omahyväiseltä luulla itsestään liikoja.
        On vaan tuntunut, että voisin tunnistaa täältä jotain sopivia tekstejä asioihin (sinulta?), joihin olen etsinyt vastauksia ja tämä voisi auttaa ymmärtämään ja olisi jonkinlainen jatkumo muihin viesteihin.
        En tee tänne aloituksia kuin hyvin harvoin, en paljoa kirjoittelekaan.
        Olen kyllä muuten seuraillut keskusteluja.

Se tuntuu todella pahalta ja surulliselta, jos olisi itse vastuussa siitä, että joku kärsii.
        Se vetää tekstissäsi sanattomaksi.

Enempää en osaa tähän kirjoittaa, vaan haluaisin puhua ihan oikeasti.
        Pidän ikävöimästäni ihmisestä (sinusta😊) paljon edelleen. ❤️

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuntuu vaikealta sisäistää, että viesti voisi edes olla itselle, tuntuisi jopa omahyväiseltä luulla itsestään liikoja.
        On vaan tuntunut, että voisin tunnistaa täältä jotain sopivia tekstejä asioihin (sinulta?), joihin olen etsinyt vastauksia ja tämä voisi auttaa ymmärtämään ja olisi jonkinlainen jatkumo muihin viesteihin.

Se tuntuu todella pahalta ja surulliselta, jos olisi itse vastuussa siitä, että joku kärsii.

Se on aika ilkeaa jos haukutaan mt-ongelmaiseksi.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En osaa tällä tavoin sanoa oletko hän.
        Vihje, jonka saattaisin hänen voivan ymmärtää on, "hän antaisi henkensä puolestani".

En ymmärtänyt, miksi niin paljon kärsin, vaikka yritin unohtaa hänet. Ja hän ei ollut ikinä jättänykään minua. Olin vain luullut niin. Olen siitä niin helpottunut. Koen, että hän on tehnyt vuokseni enemmän kuin kukaan ikinä voisi. Kukaan ei voisi ottaa hänen paikkaansa sydämestäni.

En silti ymmärrä asioita, mitä se tarkoittaa tässä ja tulevassa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tai en minä tiedä, ymmärtääkö itse mitä on tehnyt, mutta kirjoitan, miten ne koen.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Se on aika ilkeaa jos haukutaan mt-ongelmaiseksi.

No tämä ei ehkä ole suuri uutinen aloittajaäijän sekavissa yksinpuheluissa mihin tietyntyyppiset hörhöt yrittää tyrkyttää omaa ”hyväntahtoista” agendaa väliin. Minä olen se joka luonnehtii niitä, meistä totuudenpuhujista tykätään yhtä vägän kuin lisätkää joku sopiva sana mikä tulee pieneen tai suureen mieleen. Tähän loppuun duckface- kuvitelkaa sekin

• Anonyymi00056
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vihje, jonka saattaisin hänen voivan ymmärtää on, "hän antaisi henkensä puolestani".

En ymmärtänyt, miksi niin paljon kärsin, vaikka yritin unohtaa hänet. Ja hän ei ollut ikinä jättänykään minua. Olin vain luullut niin. Olen siitä niin helpottunut. Koen, että hän on tehnyt vuokseni enemmän kuin kukaan ikinä voisi. Kukaan ei voisi ottaa hänen paikkaansa sydämestäni.

Vihje ei tunnu tutulta tai, että olisi koskaan tuollaista sanottu.
        Toivottavasti saat asiaasi ratkaisun 💛

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Vihje ei tunnu tutulta tai, että olisi koskaan tuollaista sanottu.
        Toivottavasti saat asiaasi ratkaisun 💛

Kiitos sydämestä. Taisin kuitenkin saada ymmärrystä, siitä miten asiat ovat. En kuitenkaan voi asioita muuttaa muuksi. Näin se oli silloinkin ennen.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miten näistä tulee tunne että olisi jotain ihan muuta kuin miltä näyttää.
        (ei siis kyse vain tästä aloituksesta ja kommentista)
        Sattumia tai mitä ihmettä sitten onkaan siellä täällä mutta........
        On kyllä niin sopivia kuvailuja johonkin tapaukseen ja henkilöön,
        joka ei ole ainakaan tuo jolle kirjoitit vastauksesi.
        Joku tosiaan ei poistunut, tai siis kuten sanoit ei "jättänyt" jotakuta,
        vaikka olisi kannattanutkin ja mitä moni yritti saada tapahtumaan.
        Tosin tuo "jättänyt" sanonta on ihan väärä koska eihän mitään ikinä edes ollut.
        Ikävä kyllä on totta että on joku joka vaikka antaisi henkensä toisen puolesta,
        siitäkin huolimatta ettei ole mitenkään tärkeä tuolle toiselle.
        Saattaa vielä käydäkin noin, ei tosin tuon toisen puolesta enää.
        Tapahtui vaan liikaa kaikkea pahaa ja vääryyttä ja julmuutta
        joiden takia ei taida olla mitään muuta.
        Tän kaiken jälkeen, mitä muutakaan.....

• Anonyymi00165
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Miten näistä tulee tunne että olisi jotain ihan muuta kuin miltä näyttää.
        (ei siis kyse vain tästä aloituksesta ja kommentista)
        Sattumia tai mitä ihmettä sitten onkaan siellä täällä mutta........
        On kyllä niin sopivia kuvailuja johonkin tapaukseen ja henkilöön,
        joka ei ole ainakaan tuo jolle kirjoitit vastauksesi.
        Joku tosiaan ei poistunut, tai siis kuten sanoit ei "jättänyt" jotakuta,
        vaikka olisi kannattanutkin ja mitä moni yritti saada tapahtumaan.
        Tosin tuo "jättänyt" sanonta on ihan väärä koska eihän mitään ikinä edes ollut.
        Ikävä kyllä on totta että on joku joka vaikka antaisi henkensä toisen puolesta,
        siitäkin huolimatta ettei ole mitenkään tärkeä tuolle toiselle.
        Saattaa vielä käydäkin noin, ei tosin tuon toisen puolesta enää.
        Tapahtui vaan liikaa kaikkea pahaa ja vääryyttä ja julmuutta
        joiden takia ei taida olla mitään muuta.
        Tän kaiken jälkeen, mitä muutakaan.....

Tässä oli nyt jotain tuttua.

• Anonyymi00005

Kauniisti ja rehellisesti sanottu. Oot verbaalisesti hyvin lahjakas. Mitäs jos olet sille toisellekkin, joka on ikään kuin käynyt tahtomattaan varkaissa, niin mitäs jos olet se unelmien täyttymys, mitä ei uskottu ikinä löytyväksikään?

• Anonyymi00006

Leevitkin lähteneet

• Anonyymi00009

Miten se liittyy palstatilan aloitukseen vai viittaatko ehkä käpälämäkeen lähteneiden entisten kannattajajoukkojen pakoa takavasemmalle? Vähän joutuu ehkä laulamaan ja

• Anonyymi00037
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miten se liittyy palstatilan aloitukseen vai viittaatko ehkä käpälämäkeen lähteneiden entisten kannattajajoukkojen pakoa takavasemmalle? Vähän joutuu ehkä laulamaan ja

Palstaäijän* aloitukseen, mutta siis niin ”leevit ja jäävit” miltä tänään tuntuu?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Voisiko olla kyse uskovien yhteisöstä vaikkapa?

• Anonyymi00087
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Aika hämärää porukkaa jos huijaavat vielä ihmisiä.

• Anonyymi00159
        Anonyymi00042 kirjoitti:

No tavallaan fundamentalisteista kyse juu

• Anonyymi00161
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Aika hämärää porukkaa jos huijaavat vielä ihmisiä.

Vohoi kun tietäisit kuinka pitkälle valmiita menemään ja menivät. Siitä lisää seuraavassa oopperassa, orkesteria johtaa joku pieni kvartetti vaan

• Anonyymi00014

Heräisin aamuun,
      kuin unessa
      olisit vierelläni, komeana ja haluttavana.
      Tämä kaikki ikävä,
      piina olisi pyyhitty pois, kuin paha uni.
      Jatkaisimme siitä mihin jäimme,
      haluamatta kumpikaan muistaa kaikkea pahaa, piinaa, mitä suhteeseemme liittyi.
      Ottaisimme toisiamme kädestä kiinni,
      jatkaisimme yhtä matkaa, rinnakkain,
      viimeiseen hengen pihahdukseen asti,
      kuten tarkoituksemme oli.
      Minusta tuntuu,
      että emme pysty kumpikaan unohtamaan toisiamme,
      olemme sydämiemme valinta,
      eikä siihen voi itse tai kukaan ulkopuolinen vaikuttaa,
      vaikka kuinka yrittäisimme, millä keinoin tahansa, saada toinen pois mielestään.
      Rakkaus ei katoa,
      vaan se säilyy ainiaan.
      Harva ihminen saa kokea meidänlaisen yhteyden ja rakkauden.
      Rakastan Sinua nyt ja ikuisesti
      Sinun xxxxx

• Anonyymi00024

Tämä, "Heräsin aamuun" kirjoitus ei ole T- naiselta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tämä, "Heräsin aamuun" kirjoitus ei ole T- naiselta.

Ihan pienenpienestä mutta selkeästä jutusta huomaa ja tunnistaa sen ettei voisi olla edes. ;)

• Anonyymi00015

Haluan sut

• Anonyymi00016

Ootko nyt t-nainen haluamassa jo m-miestäkin?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mitä sä sekoilet oikein?
        Sotket t joka paikkaan vaik ei ole edes kirjoittanut. Kuten ei tuotakaan.
        Entä mitä edes tolla tarkoitit?
        Ketä muuta kuin m miestä?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mitä sä sekoilet oikein?
        Sotket t joka paikkaan vaik ei ole edes kirjoittanut. Kuten ei tuotakaan.
        Entä mitä edes tolla tarkoitit?
        Ketä muuta kuin m miestä?

Se haluaa sekoittaa sekoituksen. On kyllä oikeassa siinä ettei mitään tänne kirjoitettua kannata uskoa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Se haluaa sekoittaa sekoituksen. On kyllä oikeassa siinä ettei mitään tänne kirjoitettua kannata uskoa.

Siis missä se sanoi jotain tollasta tossa?
        Joka paikkaan on t naista tunkenut ainakin nyt muutamana päivänä kun joitain lukenut.
        Luulee luultavasti voivansa sotkea jotain.
        Voisi kyllä kertoa ketä muuta miestä sen mielestä t on halunnut.
        Taitaa olla mustis m miehestä ;)

• Anonyymi00025

Mikäli olet Sinä, keneksi sinua luulen, niin minäkin haluan Sinut 🤗

• Anonyymi00035
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin näin voisi ajatella aloittajaäijä jopa näistä sinun oikein peräti nimikirjaimia sisältävistä mixeistä. Jos vaan nääs teillä lukijoilla lähinnä millään kapasiteetti piisaa. T naiselta

• Anonyymi00041
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kerron nyt pienen salaisuuden, elä paljasta muille joohan?
        Nuilla kahdella "kirjaimella" on jo vuosikymmenien pituinen yhteinen matka takana.
        Mutta ei ole siltikään tarvetta olla mustat sukat jaloissa kenelläkään. Syyn saa itse selvittää.
        Vielä vinkki annattava, T:n lyttääminen ei taida auttaa jos M kiinnostaa. Sama toisinkin päin.

• Anonyymi00078

Toi t-nainen on kamala korstoblondiakka.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00025 kirjoitti:

👍

• Anonyymi00131
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tykkäätkö siitä televisiosarjasta "Unemia Italiassa" ?

• Anonyymi00136
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Tykkäätkö siitä televisiosarjasta "Unemia Italiassa" ?

En katso sarjaa, mutta pidän Italiasta paljon ja olen käynyt sielä yksin usean kerran sekä useamman kerran "Heräsin aamuun" Miehen kanssa. Saanko kysyä, miksi kysyt asiaa?

• Anonyymi00157
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Toi t-nainen on kamala korstoblondiakka.

Tarkoittaako tämä että on fyysisesti roteva?

• Anonyymi00158
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kerron nyt pienen salaisuuden, elä paljasta muille joohan?
        Nuilla kahdella "kirjaimella" on jo vuosikymmenien pituinen yhteinen matka takana.
        Mutta ei ole siltikään tarvetta olla mustat sukat jaloissa kenelläkään. Syyn saa itse selvittää.
        Vielä vinkki annattava, T:n lyttääminen ei taida auttaa jos M kiinnostaa. Sama toisinkin päin.

Näin ja kaikki tämä mainittu tapahtui tietenkin palstatodellisuuden puolella ja alkoi silloin kun aloit näitä juttujasi tänne rustailla, palstaäijä? Oliko nämä nytten ne Halle ja Nehku ei kun ketä ”he” olikaan? Nyt tarkkana

• Anonyymi00021

Ai mun termeillä, sun serkkus on kuule ihan samanlainen, jos tanssinkin jonkun kanssa tuli ahdistelemaan niin, että tyttö itki

• Anonyymi00033

Ei teillä palstaäijän huuhaa-aloituksia ja myös vastauksia lukevat tule koskaan mieleen tuumailla, miksi tämä äijä kirjoittaa stooriensa sisään tällaista? Onko uffailu vaan niin paljon jännempää eikä särje päätä turhaan ns?

• Anonyymi00022

Kuulostaa tilanteelta jossa jotain tai kaikkia sattuu joka tapauksessa.

• Anonyymi00023

Täytyyhän joku olla kulman takana valmiina polkemaan jos toinen ei ehdi tai suostu.

• Anonyymi00032

Koskas se sinä aloittajaäijä olet viimeksi poljeskellut ns? Omien huuhaatekstien myrkyllisen rönsyilevän juontamisen perusteella siitä voi kotvanen olla. T

• Anonyymi00080
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Koskas se sinä aloittajaäijä olet viimeksi poljeskellut ns? Omien huuhaatekstien myrkyllisen rönsyilevän juontamisen perusteella siitä voi kotvanen olla. T

Sinuna olisin hyvin hiljaa kana.

• Anonyymi00156
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Sinuna olisin hyvin hiljaa kana.

Olipa tämä jyrkkä lausunto nytten.

• Anonyymi00026

Aiotko kirjoittaa jotta tulee tolkku?

• Anonyymi00031

Nytkö meni taas hermot kun et saa palstsäijän sönkötyksestä mitään irti ja syytät siitä pakkomielteen kohdetta päässäsi. T naiselta hankkikaa ihmiset suhteellisuudentaju vaikka temusta tmv. Tämä käytös ei ole normaalia piste

• Anonyymi00027

Jankutus täällä ei auta.

• Anonyymi00030

Kerro hyvä ihminen tuo välillä peilin edessä itsellesi kun harrastat nimenomaan jankutusta näissä palstaäijän avauksissa. T

• Anonyymi00028

En halua ajatella, että tämä on häneltä. Muutenkin huono omatunto joka ikinen päivä.
      Nainen

• Anonyymi00155

Ei mulla aapeeäijä vaan- i sayed what i sayed paint the town in red

• Anonyymi00036

Tuossa olet oikeassa. Tämä palsta satuttaa kaikkia osapuolia vain lisää. Häivytään kaikki täältä ja unohdetaan kaikki, mitä täällä on tunnustettu. Lasketaan todellisuudeksi vain se, mitä on tehty tai sanottu IRL. Eli ei kovin paljon. Mitään satuttavaa ei ole, eikä ehkä tule olemaankaan. Siitä lähdetään elämään tätä elämää eteenpäin.

• Anonyymi00039

Ei tee mieli kommentoida näitä. Mahdotonta tietää toisen aivoituksia näkemättä, joten perustan ajatukseni viime näkemään.

• Anonyymi00043

Älä odota minua, ei meistä tule koskaan mitään sen enempää kuin tähänkään asti, se asia on ja pysyy. Ei minusta olisi sellaiseen mitä haluat (luulin että tietäisit sen jo) ja minulla on hyvä näin. Ja kyllä, siinä satutettaisiin ja lujaa useitakin läheisiämme jos antaisimme tilanteen edetä haluamaasi suuntaan.

Mietihän sitä että oikeasti sinä et edes tunne minua. Olet luonut mielessäsi kuvan minusta lähes täydellisenä. Minussakin on huonoja puolia ja vikoja. Enkä todellakaan ole mikään helppo ihminen.

Kaikesta huolimatta, sinulla on oma paikkasi sydämessäni, omalla tavallasi olet minulle todella tärkeä <3

• Anonyymi00044

Tämä voisi olla myös minulta hänelle. Hienosti kirjoitettu.
        Nainen

• Anonyymi00045

Siis sainko mä just pakit anonyymipalstan kautta, ja ennen kuin edes ehdotin mitään??? Olen ilmeisesti todella läpinäkyvä. Voi minua!

Menen pukeutumaan jätesäkkiin ja ripottelemaan tuhkaa tukkaan.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Siis sainko mä just pakit anonyymipalstan kautta, ja ennen kuin edes ehdotin mitään??? Olen ilmeisesti todella läpinäkyvä. Voi minua!

Menen pukeutumaan jätesäkkiin ja ripottelemaan tuhkaa tukkaan.

Ai onko nämä tällaisetkin pakkeja?😭 En ikinä pysy ajantasalla näissä nykyajan kotkotuksissa.
        Nainen

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ai onko nämä tällaisetkin pakkeja?😭 En ikinä pysy ajantasalla näissä nykyajan kotkotuksissa.
        Nainen

Kommentoin tuota "19:27:55" viestiä, siinä joku sai ohjeistuksen pysyä omassa karsinassaan. Päätin omia sen, tänään on hyvä päivä surra.

• Anonyymi00049

Vastaan kuin hänelle vastaisin.

Jos se on tahtosi, tapahtukoon sen mukaan. Kunnioitan sinun tahtoasi.

En tiedä tiedätkö...mutta minussa on..sinä. En tiedä miten sen kertoisin mitä kaikkea se tarkoittaa. Loppuviimein mielikuvilla ei ole merkitystä. Elämässä asiat ovat mitä ovat. Täydellisyys on harhaa muutoinkin.

Tämä ei ole yllättävää, tätähän se aikoinaan oli silloinkin. Voin tunnistaa ainakin jotain tuttua menneestä. Aloin uskomaan toisin, mutta kiitos asian todellisen laidan kirkastamisesta.

Hyvää matkaa. :)

• Anonyymi00051

Ohi

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

En tiedä tiedätkö...mutta minussa on..sinä. En tiedä miten sen kertoisin mitä kaikkea se tarkoittaa. Loppuviimein mielikuvilla ei ole merkitystä. Elämässä asiat ovat mitä ovat. Täydellisyys on harhaa muutoinkin.

Tämä ei ole yllättävää, tätähän se aikoinaan oli silloinkin. Voin tunnistaa ainakin jotain tuttua menneestä. Aloin uskomaan toisin, mutta kiitos asian todellisen laidan kirkastamisesta.

"En tiedä tiedätkö...mutta minussa on..sinä."

Mitä? Mitä ihmettä??

• Anonyymi00053
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Taisi mennä nyt väärälle. Tai tapasimmeko viime viikolla?

• Anonyymi00055

Tämä ei ole minun kaipaamani miehen vastaus, sillä hänet tunnen läpikotaisin. Ikävä kyllä ohi minulta. Ei hän tällä palstalla ole, vaikka hetkeksi erehdyin luulemaan niin 😊

• Anonyymi00059

Kuka tässä nyt jätettiin? Tai kuka jätti?

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Kuka tässä nyt jätettiin? Tai kuka jätti?

Ei ketään jätetty, kenenkään toimesta😂Pelkkää tyypillistä palstahöpinää. Ihmiset puhuvat tuntemattomien kanssa ja omivat kirjoituksia itselleen mielivaltaisesti.

• Anonyymi00075

Mihin sinusta ei ole, mitä sinulta on pyydetty?

• Anonyymi00082

Kerron kuin hånelle.

Kerroin aidosti tunteistani ja ajattelit tekeväsi siitä helppoa omalla tavallasi. Tuo olisi sinun tapasi.
        Rakastaisitko minua edes, jos olisin kusipää?

Unohdat tärkeän asian, vain sinun kanssasi tulen aidosti onnelliseksi. Voi olla yritystä täyttää velvollisuuksia tai toimia oikein. Ihminen itse voi silti olla onneton ja uhrata muiden hyväksi koko elämänsä.

• Anonyymi00105

Tämä teksti kuulostaa vähän siltä kuin se olisi minun kaivattaltani, vaikka en usko, että hän oikeasti olisi täällä ja toivottavasti hän ei koskaan päädykään tähän. Toivon hänelle vain onnellista elämää ilman ylimääräisiä murheita.
        Ehkä joskus olisin ollut onnellinen, jos tietäisin, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan ja että hän kaipaa minua. Mutta nyt, kaiken sen jälkeen, mitä olen viimeisen puolen vuoden aikana käynyt läpi, ajatuskin siitä pelottaa. En halua, että hän kokee saman tuskan, mitä minä olen kokenut ja vieläkin koen.
        Rakastan häntä yli kaiken, mutta en halua häneltä mitään. Rakastan häntä ikuisesti, enkä odota, että hän palaisi elämääni millään tavalla. Ehkä haluan vain nähdä hänet vielä kerran – ei sen enempää.
        (Jos olet hän) Vaikka olen uskonut ja sanonutkin, että olet ainutlaatuinen, tiedän myös heikkoutesi. Tiedän, että voit olla välillä itsepäinen ja vaikea. En ole luonut sinusta täydellistä mielikuvaa. Rakastan sinua sellaisena kuin olet, mielikuvalla ei ole tässä mitään merkitystä.
        Ehkä suurin kysymys onkin se, etten tiedä, miksi rakastan. Sanotaan, että rakkaus on todellista ja aitoa silloin, kun sille ei ole selkeää selitystä.
        Meitä ei ehkä ollut tarkoitettu yhteen, mutta olen kiitollinen, että sain kohdata sinut ja kokea aidon rakkauden tunteen. Kiitos siitä ❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Tämä teksti kuulostaa vähän siltä kuin se olisi minun kaivattaltani, vaikka en usko, että hän oikeasti olisi täällä ja toivottavasti hän ei koskaan päädykään tähän. Toivon hänelle vain onnellista elämää ilman ylimääräisiä murheita.
        Ehkä joskus olisin ollut onnellinen, jos tietäisin, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan ja että hän kaipaa minua. Mutta nyt, kaiken sen jälkeen, mitä olen viimeisen puolen vuoden aikana käynyt läpi, ajatuskin siitä pelottaa. En halua, että hän kokee saman tuskan, mitä minä olen kokenut ja vieläkin koen.
        Rakastan häntä yli kaiken, mutta en halua häneltä mitään. Rakastan häntä ikuisesti, enkä odota, että hän palaisi elämääni millään tavalla. Ehkä haluan vain nähdä hänet vielä kerran – ei sen enempää.
        (Jos olet hän) Vaikka olen uskonut ja sanonutkin, että olet ainutlaatuinen, tiedän myös heikkoutesi. Tiedän, että voit olla välillä itsepäinen ja vaikea. En ole luonut sinusta täydellistä mielikuvaa. Rakastan sinua sellaisena kuin olet, mielikuvalla ei ole tässä mitään merkitystä.
        Ehkä suurin kysymys onkin se, etten tiedä, miksi rakastan. Sanotaan, että rakkaus on todellista ja aitoa silloin, kun sille ei ole selkeää selitystä.
        Meitä ei ehkä ollut tarkoitettu yhteen, mutta olen kiitollinen, että sain kohdata sinut ja kokea aidon rakkauden tunteen. Kiitos siitä ❤️❤️❤️❤️

Unohtui 🫣
        Tämä sivusta

• Anonyymi00116
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Ole hyvä <3 .. Ja kiitos sinullekin taas ihanista sanoistasi! Ja kiitos että olet! Kaikella on tarkoituksensa, meidänkin kohtaamisella oli tarkoitus jos toinenkin :) Minä en kadu mitään, mutta varmasti olisin katunut jos olisin antanut tilanteen mennä pidemmälle.. :)

• Anonyymi00128
        Anonyymi00105 kirjoitti:

❤️❤️❤️

• Anonyymi00048

Minua ei pidä odottaa , sinun elämä on sinun käsissäsi ei minun .

• Anonyymi00050

Johan on ketju 👍

• Anonyymi00054

Joo, kaikki ottavat itseensä ja tulevat torjutuksi. No ainakin on tasapuolista.. :D

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Joo, kaikki ottavat itseensä ja tulevat torjutuksi. No ainakin on tasapuolista.. :D

Mulla on ihan epäselvää, onko aloittaja nainen vai mies, ja kummalle sukupuolelle se on suunnattu, mutta ei kai sillä pitäisi edes olla väliä.

• Anonyymi00153
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Näinhän se on- toinen puoli repii pelihousunsa jos ei saa tilaisuutta näyttää kykynsä ja toinen puoli jos ei saa revanssia todistaa, että tällä kerralla vasta olisikin. Karrikoitua tekstiä, mutta perustuu osin täysin tositapahtumiin.

• Anonyymi00154

Jep aloittajaäijällä ja parilla muullakin lähtenyt vähän laukalle, ikävä tuottaa pettymys, mutta suurin osa on sille tyypillistä feikkidialogia itsekseen kirjoitellen. T naiselta hyvää kevättä jo etukäteen. Muhaha

• Anonyymi00061

Just niin. Aloittajan olisi hyvä laittaa sen verran tunnisteita,että oikea tapaus hiffaa. Ja kertoa kumpi on itse ,mies vai vai en. Nämä ketjut sekaantuu ja sivulliset omii . Raakaa touhua , ihan sydämeen koskee kun tämänkin aloituksen kautta moni jää miettimään,että olikohan tämä mulle. Voi nimittäin olla mieheltä miehelle tai naiselta naiselle.
      Ottaisit ap rohkeasti yhteyttä ihmiseen josta kirjoitit.
      Keskeneräinen asia sitoo kummatkin osapuolet ratkaisemattomaan kamppailuun oman tunnemaailmansa kanssa.

• Anonyymi00063

Olen nainen. Valtias on miespuolinen henkilö, jolle nainen on antanut sydämensä ja itsensä kokonaan. Jos se olisi mies, se olisi ollut valtiatar.

Aloitus on sen verran erikoinen, ettei oikea henkilö voisi olla ymmärtämättä kenestä kyse. Kukaan normaali ihminenhän ei tuollaista aloitusta laittaisi tai ehkä olen väärässä ken tietää.

En ota yhteyttä, hän luo säännöt, joita noudatan ja hän ei tahdo minua, vaikka en ehkä pystykään elämään ilman häntä, mutta se on irrelevanttia se. Se on vain elämää se ja ihmiset, me kaikki ollaan kuitenkkn omalla matkallamme, kulkien yhdessä tai yksin.

Kaikkea hyvää myös sinulle.

• Anonyymi00064

Ei kyllä aina se toinen osapuoli jää tollaseen kamppailuun.
        Ja silloin on aika kurjaa sille joka jää ja se toinen osapuoli ei vaivaudu
        selvittämään mitään vaikka tietää toisen kärsivän.
        Äärettömän surullista kyllä pidemmän päälle jos sidos jää noiden kahden välille.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ei kyllä aina se toinen osapuoli jää tollaseen kamppailuun.
        Ja silloin on aika kurjaa sille joka jää ja se toinen osapuoli ei vaivaudu
        selvittämään mitään vaikka tietää toisen kärsivän.
        Äärettömän surullista kyllä pidemmän päälle jos sidos jää noiden kahden välille.

En voi vaikuttaa asiaan. Matka on ollut pitkä, en pysty enää taistelemaan asian eteen. En koe itseäni jätetyksi. Hän ei vain halua minua. Olen antanut hänelle päätäntävallan ja hän on sen käyttänyt.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

En voi vaikuttaa asiaan. Matka on ollut pitkä, en pysty enää taistelemaan asian eteen. En koe itseäni jätetyksi. Hän ei vain halua minua. Olen antanut hänelle päätäntävallan ja hän on sen käyttänyt.

Saitko mielestäsi vastauksen tuossa ketjussa?

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Saitko mielestäsi vastauksen tuossa ketjussa?

Koin saaneeni. Vastaus oli se, mihin olin aiemmin tottunut ja siitä tiesin. Enkå enää jaksa yhtään temppua. Menköön, tahtonsa mukaan.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Koin saaneeni. Vastaus oli se, mihin olin aiemmin tottunut ja siitä tiesin. Enkå enää jaksa yhtään temppua. Menköön, tahtonsa mukaan.

OK, olen pahoillani.
        Helppo sanoa että älä sure, mutta tuollaisen tiskivedenmakuisen torppauksen saa muualtakin ja varmaan vähemmällä panostuksella, että tuskin menetit paljoakaan. Tsemppiä!

• Anonyymi00152
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Olen nainen. Valtias on miespuolinen henkilö, jolle nainen on antanut sydämensä ja itsensä kokonaan. Jos se olisi mies, se olisi ollut valtiatar.

Aloitus on sen verran erikoinen, ettei oikea henkilö voisi olla ymmärtämättä kenestä kyse. Kukaan normaali ihminenhän ei tuollaista aloitusta laittaisi tai ehkä olen väärässä ken tietää.

En ota yhteyttä, hän luo säännöt, joita noudatan ja hän ei tahdo minua, vaikka en ehkä pystykään elämään ilman häntä, mutta se on irrelevanttia se. Se on vain elämää se ja ihmiset, me kaikki ollaan kuitenkkn omalla matkallamme, kulkien yhdessä tai yksin.

Kaikkea hyvää myös sinulle.

No mikset aloittajaäijä nimeäisi itseäsi vaikka Kiinan keisariksi samalla, älä oo kato niin vaatimaton nääs nää nää nää

• Anonyymi00067

Käteismaksun saat

• Anonyymi00150

Noin, joku kakkakikkarekin halunnut purkaa pahaa mieltä palstaäijän aloituksen kautta jostain syystä

• Anonyymi00069

Ihmettelen kyllä suuresti eikö muka kukaan muu näe tuossa aloituksessa
      ja kommenteissa mitään outoa ja hämärää? Eikun olempas hölmö kun ihmettelin moista, ei tietenkään, kuten ei mistään muustakaan touhusta täällä.
      Onhan se täysin normaalia että joku tietty henkilö ympätään sinne sun tänne ketjuihin,
      ja väitetään jopa TIEDETÄÄN anonyymi kommenteista että ovat juuri hänen.
      Huomenna asiat laitetaan kaikki eteenpäin, tämä joidenkin touhu saa nyt loppua. Vaikka t nainen ei tunteidensa ja jonkun henkilön vuoksi olekaan halukas tähän,
      niin nyt riittää joillekin jotka tietää kaiken tarpeellisen.

• Anonyymi00071

Kiristys ja pelottelu toimet ei muuten enää toimi, tämä nyt vain tiedoksi joihinkin liittyen.
        Monenmoisia viestejä tullut luettua, osa jopa huvituttaa paljonkin.
        Totuus asioista tulee ilmi kyllä monelle vielä. Joillain olisi ollut syytä miettiä mitenhän nyt mahtoikaan mennä mikäkin ja kuka olikaan se rehellinen ja luotettava ja kuka ei ollut.

• Anonyymi00151

No täällä on tätä porukkaa joilla on näitä pakkoajatuksia/ fiksaatioita tai sen sellaisia, täysin mielenvikaistahan tuo on.

• Anonyymi00072

Olen pahoillani aloituksesta ja ihan kaikesta. En osaa tehdä oikein, sanoa oikeita sanoja. Olen pudonnut niin alas kuin voi pudota. Tiedän, että täällä kuka vain voisi vastata. Minä vain ymmärsin, että se ihminen jonla tunsin, se aina torjui minut ja se on aito totuus. Ja minä olen niin hölmö. Niin hölmö ja olen antanut tällä palstalla, olen antanut huijata itseäni.

• Anonyymi00073

Ehkä ajattelet tekeväsi helpoksi minulle valita, kun torjut. Sinä loppuviimein haavoitat sillä itseäsi. Jos et tiedä, minulle ei ole ketään muuta vaihtoehtoa kuin sinä olet. Jatkuva torjutuksi tuleminen, on väsyttävää. Jatkuvat piilottelut. Et kuitenkaan halua tai pääse eroon minusta. Jään aina kummittelemaan mieleesi, sydämeesi. Miksi et ota todellista askelta kohti minua? Miksi et jo tänään?

Mitä sinä pelkäät? Ketään ei tarvitse huijata ja ei haittaa paljastya. Kaikki on ihan turvallista, olenhan tässä.

• Anonyymi00074

Oliko tämäkin aloittajalta?

• Anonyymi00079
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Oliko tämäkin aloittajalta?

Aloittajahan se.

En päästä häntä lähtemään, vaikka koettaa. En anna tuhota hänen itseään, vaan pidän kädestä kiinni.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Aloittajahan se.

En päästä häntä lähtemään, vaikka koettaa. En anna tuhota hänen itseään, vaan pidän kädestä kiinni.

Ja olet nainen?

• Anonyymi00135
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Aloittajahan se.

Mutta jostain syystä tuhosit jonkun toisen. Joka ei tehnyt väärää tai pahaa kenellekkään.

• Anonyymi00149
        Anonyymi00135 kirjoitti:

Mutta jostain syystä tuhosit jonkun toisen. Joka ei tehnyt väärää tai pahaa kenellekkään.

Siis että nämä aapeen, eli palstaäijän netin kirjoituksetko on jonkun tuhonneet vai mitä on tapahtunut? Fiiraako

• Anonyymi00076

oikeasti en edes enää muista ku njoku niin Klanin suojelija tytöille, jotain kiusaaoli kai joskus SINÄ

• Anonyymi00077

Inhoon sun tapaisia ihmisiä. N*ssit toisen kanssa ja toisen kanssa haluisit suhteeseen. En voisi koskaan kaltaiseesi tutustua.

• Anonyymi00148

Täällä on pari älykästä äänestäjää oikein lähteneet eläytymään aloittajaäijän käsikirjoittamaan performaatioon. Tämähän on ku Jerry Springler-show🤦‍♀️ T naiselta

• Anonyymi00083

Niin, mitä on itsekkyys perimmiltään. Ja mitä edes rakkaus, vainko pelkkä onnekas yhdistelmä onnellisia ajatuksia ja tuntemuksia. Ei kai mikään määrä tulta tai tuoreutta voi kyseenalaistaa aavemaisen sydämen kätkemää itsetutkiskelun raakaa valoa. Sitä missä on vain kaksi olentoa, toinen vetämässä syvään henkeä, vapaudesta ja riemusta ja toinen, haukkoo henkeään pienessä mustassa pelon vankilassaan. Maksaen harvinaisista harkitsemattomuuksista rajulla varovaisuudella. Kuten yhtenä noista hetkistä, jolloin kumpikaan ei tuntunut puhuvan harkitusti, ja jolloin kummankin sisimmässä asuva ääni kutsui toista tunteiden äänettömien syvyyksien läpi.

• Anonyymi00085

Jotenkin osuva.

• Anonyymi00089

Kuin olisit tietänyt, mikä on totuus.

Kadun miten olen antanut tunteiden viedä. Miten olen voinut olla niin sokea.

On onni, että minut herätettiin ja on hyvä, etten ollut hänelle kelpaava. Jatkan, kuten aina ennrnkin ja se on oikeasti turvallinen tie. Minä pidän turvallisuudesta kuitenkin enemmän.

ap.

• Anonyymi00084

Ei kiitos, kun sua ei kiinnostanut. Unohda.

• Anonyymi00088

Ei sitten minulta. Enkä myöskään ominut itselleni :D Öitä.
      M- nainen

• Anonyymi00101

Nukkuu.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Nukkuu.

Mitä tää "nukkuu" tarkoittaa? Sitä aina ihmetellyt. En silloin nuku, jos kirjoitan tänne.
        M- nainen

• Anonyymi00090

Olen ehkä luvannut asioita.

Sinä et kuitenkaan ole hyvä, et ole koskaan ollut.
      Haluan jztkaa matkaa ilman sinua.

• Anonyymi00091

En tiedä kenelle kirjoitat, mutta tämä aloitus ei ole kuitenkaan samalta ihmiseltä, joka pyysi toisessa aloituksessa anteeksi.
        Sanoin vain koska voisi olla jotain osuvaa.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00091 kirjoitti:

En tiedä kenelle kirjoitat, mutta tämä aloitus ei ole kuitenkaan samalta ihmiseltä, joka pyysi toisessa aloituksessa anteeksi.
        Sanoin vain koska voisi olla jotain osuvaa.

se oli aloittaja, niin tiedän, ei sama aloitus.

ap.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

se oli aloittaja, niin tiedän, ei sama aloitus.

ap.

Okei 😊

• Anonyymi00092

Olet varmasti jollekin niin rakas että hän haluaa sinun voivan hyvin.

• Anonyymi00094

Kiitos.

• Anonyymi00097

Et koskaan välittänytkään. Kuvittelin senkin vain omassa mielessäni. Hassua miten rakastuneena sokeutuu ja voi luottaa toiseen ihmiseen. Antaa tämän käsiin koko elämänsä. Lähtee mukaan kaikkeen hömppään ja uskoo siihen. Hävettää, nolottaa, kaduttaa, enkö ymmärrä, miksi näin toimin.

Olen liberaali, naisten tasa arvon puolustaja, erilaisuuden hyväksyvä, kaikkea muuta kuun alistuva ja miehen vallan alle jäävä. Minulle ei sovi ihminen, joka ei ole samankaltainen. Hyväksyn kaikki ihmiset lähtökohtaisesti. En missään nimessä kutsuisi miestä valtiaaksi, muuta kuin leikillään tai höpsötellen tai ehkä käyttäisin sitä muuhun kuin antaen toisen ohjata elämääni täysin. En alistamiseen voisi sitä antaa käyttää tai hallitsemiseen. Toisen pitäisi ajatella samoin, että voisi edes olla oikea.

Miten olen voinut sokaistua taas jälleen ja mikä minua vaivaa?

Hei ystäväni. Anna anteeksi kaikki. Minä taidan olla ihan sekaisin. Voi hyvin ja elä elämääsi. Et tunne minua, en ole se mikä edes luulet.

ap.

• Anonyymi00134

Miten luulet että saat anteeks tän mitä teit?
        Luuletko että toi anona anteeks pyytäminen antaa toiselle sen elämän takaisin?

• Anonyymi00145
        Anonyymi00134 kirjoitti:

Miten luulet että saat anteeks tän mitä teit?
        Luuletko että toi anona anteeks pyytäminen antaa toiselle sen elämän takaisin?

Olet oikeasti sitä mieltä, että voit syytellä palstaäijän luomaa hologrammia näin tota laajasta kokonaisuudesta?

• Anonyymi00098

Keskustelijoille tiedoksi. Mielisairas kirjoittelee ja ketju on siksi seko.
      Olen hullu, oikeasti. Ihan pimpelipom. Jos tietäisitte miten sekopäistä tavaraa olen tuutannut tänne ja muualle palstoille vuosia, sanoisitte asiaan, näin on. Olen alhaisinta pohjasakkaa, maanmatonen.

Ja järkevä ihminen, ei tietenkään hullua hyväksy. Nyt ymmärrän yskän. Siitä kaikki johtui.

ap.

• Anonyymi00100

Oisko mitää muuta tunnustettavaa? Niinku vaikka mustasukkaisuuden vuoksi vääryys.
        Se auttaa huomattavasti jos kertoo sellaiset.

• Anonyymi00133

Mikä olikaan sun syy tehdä niinku teit jollekin?
        Ole kui pimpelipom tahansa, mieti mitä mieltä Jumala on siitä.

• Anonyymi00142

Menikö aloittajaäijä jotenkin ehkä hermot kun tämäkin ketju meni hyvän alun jälkeen lähinnä apaattiseksi yksinpuheluksi? Voi ei- koitahan jaksella siellä studiossa

• Anonyymi00143
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Oisko mitää muuta tunnustettavaa? Niinku vaikka mustasukkaisuuden vuoksi vääryys.
        Se auttaa huomattavasti jos kertoo sellaiset.

En varmaan ns halua tietää mitä sinä yrität lypsää tästä aloittajaäijästä ja minkä takia. On täällä vaan erikoista populaa

• Anonyymi00144
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Mikä olikaan sun syy tehdä niinku teit jollekin?
        Ole kui pimpelipom tahansa, mieti mitä mieltä Jumala on siitä.

Kerro nyt ihmeessä mitä joku on tehnyt mielestäsi jollekin, tilitä tälle palstaäijälle kuin huomista ei ois. Ei helevat

• Anonyymi00099

Minun pitäisi jo nukkua.

Älä jätä minua, ethän. Tarvitsen sinua. Oikeasti. Vaikka olenkin tämmöinen pimpelipom.

ap.

• Anonyymi00102

En koskaan jätä sinua. Sen lupaan.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

En koskaan jätä sinua. Sen lupaan.

̄へ ̄

• Anonyymi00140

Onkohan tämä naisroolisi aloittajaäijä vähän päälleliimatun myrkyllinen jo? T naiselta WT väelle

• Anonyymi00141
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Onkohan tämä naisroolisi aloittajaäijä vähän päälleliimatun myrkyllinen jo? T naiselta WT väelle

Ja anteeksi karkea kieli, mutta voi nyt vattujen kevät sentää

• Anonyymi00104

Nyt olisi taas syyämen valtiaalle töitä, kun sukat on tuolin karmilla ja kaffikuppikin jäi pöydälle ilman vimmattua pesemistä @

Vähän joskus ikävä tulee kun räksytytys on poissa.

• Anonyymi00108

Sinut❤️

• Anonyymi00162

Sinut!

• Anonyymi00109

Mitä toisen tahto vaikuttaa jos itse tiedät mitä haluat elämääsi tai mitä et silloin jos hän on se henkilö jonka haluat elämääsi olet se sinä joka muuttuu sellaiseksi kuin hän haluaa jos vaatimuksia esitätte puolin tai toisin jos ette toisiaanne hyväksy sellaisina kuin olette

• Anonyymi00110

Mä taas multa vaatii niin mä edellytän että vaatija itse pystyy vähintäänkin siihen mitä multa vaatii

• Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Mä taas multa vaatii niin mä edellytän että vaatija itse pystyy vähintäänkin siihen mitä multa vaatii

Sen jälkeen voidaan katsoa nauttiiko elämästään kun saavutti mitä vaatikin si voidaan alkaa neuvottelemaan mun todellisista vaatimuksista kun sille linjalle kerran halus lähtä mä en siinä kohti vaadi täydellistä mä vaadin virheetöntä mikä ero täydellinen on täynnä virheitä kiiltävän pinnan alle piilotettuna

• Anonyymi00112

Haluaisin uskoa, että riitän toiselle sellaisena kuin olen ja, että hän haluaa minut juuri tällaisena. Ilman, että minun täytyisi olla jotakin muuta. Riitän, koska olen se mikä olen, hänen odotuksensa täyttymys, eikä hän tarvitse tai odota mitään muuta. Ilman maskeja, ilman peitteitä, ilman arvoituksia. Ilman kahleita, suojamuureja.

Voiko toiveet toteutua ja unemat olla totta?

ap.

• Anonyymi00113

Koen, että hän haluaa esittää minulle huonot puolensa, eikä anna sen kautta minun välittää ja rakastaa. Hän juoksee koko ajan pakoon ja käyttäytyy minua kohtaan huonommin kuin ketään muuta. Ja kaikki siitä syystä, ettei usko olevansa kelpaava. Olen alkanut väsymään siihen, että hän juoksee karkuun, eikä tule vastaan. En kuitenkaan voi kuin odottaa, että hän ymmärtää, olevansa riittävä.

ap.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Haluaisin uskoa, että riitän toiselle sellaisena kuin olen ja, että hän haluaa minut juuri tällaisena. Ilman, että minun täytyisi olla jotakin muuta. Riitän, koska olen se mikä olen, hänen odotuksensa täyttymys, eikä hän tarvitse tai odota mitään muuta. Ilman maskeja, ilman peitteitä, ilman arvoituksia. Ilman kahleita, suojamuureja.

ap.

Riität sellaisena kuin olet

• Anonyymi00117
        Anonyymi00112 kirjoitti:

ap.

Aina ei kannata odottaa mitään saattaa muuten joutua pettymään unelmat on toteutettavissa ne on usein ihan järjellisiä perustuu realiteetteihin tarvi keksiä kuin tapa unelmansa savuttaa toiveet on si taas usein sadusta tai fantasiasta peräisin olevia haluja ja oletuksia ei mitään tekoa järjen kanssa mahdollisuuden yrittää edes toteuttaa toive saattaa monesti estää rahan puute ja jos ei toiselle riitä sellaisena kuin on ei tämä ole sopiva ihminen itselle parempi jättää seuraavan murheeksi

• Anonyymi00118
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Koen, että hän haluaa esittää minulle huonot puolensa, eikä anna sen kautta minun välittää ja rakastaa. Hän juoksee koko ajan pakoon ja käyttäytyy minua kohtaan huonommin kuin ketään muuta. Ja kaikki siitä syystä, ettei usko olevansa kelpaava. Olen alkanut väsymään siihen, että hän juoksee karkuun, eikä tule vastaan. En kuitenkaan voi kuin odottaa, että hän ymmärtää, olevansa riittävä.

ap.

No ainakaan et voi valittaa ettet tiennyt hänellä olevan huonoja puolia anna asian olla jos ei mitään tee osoittaakseen kiinnostuksensa sinusta

• Anonyymi00119
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Aina ei kannata odottaa mitään saattaa muuten joutua pettymään unelmat on toteutettavissa ne on usein ihan järjellisiä perustuu realiteetteihin tarvi keksiä kuin tapa unelmansa savuttaa toiveet on si taas usein sadusta tai fantasiasta peräisin olevia haluja ja oletuksia ei mitään tekoa järjen kanssa mahdollisuuden yrittää edes toteuttaa toive saattaa monesti estää rahan puute ja jos ei toiselle riitä sellaisena kuin on ei tämä ole sopiva ihminen itselle parempi jättää seuraavan murheeksi

Niin, niinhän se tieten on. Reaaliteetit ovat realiteettejä. Vaikea niitä voisi olla sovittaa yhteen todellisuudessa. Lähes mahdotonta kaikkineen. Tiedostan sen kyllä.

ap.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00118 kirjoitti:

No ainakaan et voi valittaa ettet tiennyt hänellä olevan huonoja puolia anna asian olla jos ei mitään tee osoittaakseen kiinnostuksensa sinusta

Niin, olen usein päättänyt ja niin olen toiminutkin. Hän palasi kummittelemaan, kirjaimellisesti. Taibsitä kait kaipasin ja odotin, mutta ehken kuitenkaan niin.

Minä kyllä tiedän, että, minun täytyy ymmärtää, ettei hän tule osoittamaan todellisesti mitään. Ei siten, kuten toivon ja tahtoisin. Niin olen vuosia yrittänyt itselleni hokea. Hän on aina jotenkin läsnä, on vaikea unohtaa, kuten hänen painajaisessaan, on siellä talossa toinen aina läsnä. Niinhän se on.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Niin, olen usein päättänyt ja niin olen toiminutkin. Hän palasi kummittelemaan, kirjaimellisesti. Taibsitä kait kaipasin ja odotin, mutta ehken kuitenkaan niin.

Minä kyllä tiedän, että, minun täytyy ymmärtää, ettei hän tule osoittamaan todellisesti mitään. Ei siten, kuten toivon ja tahtoisin. Niin olen vuosia yrittänyt itselleni hokea. Hän on aina jotenkin läsnä, on vaikea unohtaa, kuten hänen painajaisessaan, on siellä talossa toinen aina läsnä. Niinhän se on.

Minäkin näin unta. Toinen talo ja suto olivatctyhjiä vaikka etsin ja katsoin. Kerran etsin hääpaikaltakin, en löytänyt. No matter how hard I try to look.

• Anonyymi00129
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Riität sellaisena kuin olet

Todellakin todellakin todellakin. ❤️❤️❤️

• Anonyymi00138
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Täällä taas joku neuvoskelee puutaheinää höpäjävää aloittajaäijää, kun naissukupuoleen on sukupuolesta riippumatta mielekästä suhtautua tällä tavalla ylijyräävästi ja vaikka mälvätä keskenään tätä ”hänen” suhdettaan mieheen, tähän monien tarinallisuuksien ”keskushenkilöön”

• Anonyymi00139
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Tällainen hengästyttävä tai pikemminkin hengästynyt dialogi sinulla apäijä itsesi kanssa. Olipa elämyksellistä luettavaa, sisältö oli vähän hubbabubbaa

• Anonyymi00120

Otat vaan sen toisen, mulla menee aika oluen juontiin ja kuntoiluun.

• Anonyymi00122

Voi sua kulta mussu..

• Anonyymi00123

Haluaisin kertoa sinulle perhosesta.
      Mietin mitä se merkitsee.

• Anonyymi00124

Olen halunnut sinut jo aikojen alusta asti mutta tähdet ovat olleet poikittain koko meidän matkan ajan.

• Anonyymi00130

❤️❤️❤️😻

• Anonyymi00126

Ajattelin sitä miestä, jolla oli perhonen kädessään. Kaiken sen sanomaa. Olin erään ikkunan edessä. Jäin siihen hetkeksi ajatuksiini. En ensin huomannut sitä. Yhtäkkiä silmäni näkivät sen ikkunalasien välissä. Se hetki yllätti mieleni, en ollut osannut odottaa näkeväni sitä, mutta jäin miettimään...

• Anonyymi00132

• Anonyymi00137

No mutta tässähän on kans lukijat aloittajaäijällä paljon mitä mietiskellä, eikö?

• Anonyymi00127

Jäin miettimään, että se oli jäänyt siihen lasien väliin se perhonen.

• Anonyymi00146

joku niin hammaslääkärin vaaleanpunainwn juoma wei rarkoiterttu janojuomaksi

• Anonyymi00147

minulla on varmaan vieläkin joku keskiolut-purkki, sellainen voi olla janojuomaa

• Anonyymi00160

Olisitko voinut vain puhua kaivatun kanssa. Usein silloin asiat alkaa vasta selviämään. Luuli ehkä vain, että olet varattu, et ole kiinnostunut tms. Puhumatta ei selviä. Voimia!

• Anonyymi00164

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      149
      4694
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      104
      3944
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3340
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3281
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      33
      2678
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2266
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1908
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1768
    Aihe