Oletko tyytyväinen

Anonyymi-ap

Tämän hetkiseen tilanteeseenne?
Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?

121

2083

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En. Kyllä! En!

• Anonyymi00079

Sama! Vaikka on tämä pirullista. Välillä mietin, että pitäisikö mennä tinderiin. Mutta se yksi viesti täällä avasi lisää sydäntäni, vaikka en voi olla varma, oliko vain trolli.
        En voi hoputtaa tilanteessa, mutta tarvitsen rakkautta.

• Anonyymi00002

Erittäin tyytyväinen oon. Ilma puhdistui ja nyt se on selvää, että meillä on tunteita. Tästä on mahdollisuus lähentyä enemmän kuin ennen.

• Anonyymi00003

Kasvotusten puhdistitte ilmaa?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No ei tuollainen mitenkään muuten ole mahdollista, joten pakko olla kasvotusten 🤣

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No ei tuollainen mitenkään muuten ole mahdollista, joten pakko olla kasvotusten 🤣

Heh😄

• Anonyymi00037

Sitä vartoin niitä toisinaan on niitä yhteenottoja parisuhteessa niistä pitäs vaan osata asiallisesti keskustella ja yhdessä sopia jotenkin muuten kun panemalla

• Anonyymi00077
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Suomi24 ikävä palstalla kyllä onnistuu ilman irl. 😆

• Anonyymi00107
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei kun täällä.

• Anonyymi00116

Tää oli multa.

• Anonyymi00119
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Ei kun täällä.

lol, vähemmästäkin naurattaa

• Anonyymi00125
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei kun ihan itsekseni vaan.

• Anonyymi00004

Eteenpäin. Tässä on vuosia kahlattu enemmän ja vähemmän tämän tunteen kanssa. Hän mies ollut aina varattu ja pakitkin aikoinaan saatu ei niin hyvällä tavalla, niin mitäpä muuta. Tällä kertaa nyt on oikeasti siirryttävä kunnolla elämässä eteenpäin ja jätettävä hänet kokonaan taaksepäin ja menneeseen.

• Anonyymi00007

En ole tyytyväinen, koska emme ole missään tekemisissä.
      Toivon, että lähennyttäisiin.
      En pyri pääsemään yli, irti tai eteenpäin. Tunteet saavat puolestani olla olemassa.

• Anonyymi00008

Tavallaan olen. Etäisyys on tasoittanut tunteita, eikä ole enää niin tuskainen olo koko ajan. Lähentymistä ei ole odotettavissa lähitulevaisuudessa, joten yritän päästä eteenpäin. Yritän kuitenkin vähentää välttelyä ja pystyä kohtaamaan reippain mielin, jos tapaamisia on tiedossa.
      Naiselta

• Anonyymi00009

Ylitsepääseminen ei vaadi yrittämistä muulta kuin narsistilta.
      Tätä ei varmaankaan ole muistettu paljastaa sinulle.

• Anonyymi00018

Eli, jos ihastut yksipuolisesti, niin ei tarvitse yrittää päästä yli?
        Eiköhän se ole just niin, että narsistilta se ei vaadi yrittämistä, koska kaikki ihmiset ovat korvattavissa. Lisäksi narsistin kiinnostus ei edes herää saati säily, ilman ihailun saamista.
        Joten, mietipä sanojasi uudesta?!

• Anonyymi00043

Just päinvastoin, kuten joku tuossa jo sanoikin.

• Anonyymi00010

Joillakin on kyllä vaikeuksia päästä yli...
      Mistähän johtuu..?

• Anonyymi00019

Tunteista!

• Anonyymi00029

Koetko sen itse ahdistavana asiana?

• Anonyymi00031

Läheisriippuvuudesta

• Anonyymi00011

tiedätkö sanonnan: "RPG incoming"... tarkoittaisi että joku raketti joku ohjus tulee kohti eikä ehdi huomata edes onko Stinger vai joku niin ei pistooli riitä torjumaan, so we died

• Anonyymi00012

Luovutin, ja nyt odottelen luottavaisena.

• Anonyymi00025

Luivutit tunteidesi kanssa vai mitä tarkoitat?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Luivutit tunteidesi kanssa vai mitä tarkoitat?

Tarkoitan, ettei tämä sisäinen maisemani tästä taida muuttua, ja yritän hyväksyä asian. Näillä mennään.

• Anonyymi00013

En ole. On ikävä. En odota. En yritä.

• Anonyymi00014

Asiat meni niinkuin meni. En odota mitään.

• Anonyymi00024

Aika kylmän kuulosta.

• Anonyymi00122
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Aika kylmän kuulosta.

Fakta.

• Anonyymi00015

Tekisi hyvää kertoa tunteet ja toivottaa joka ilta hyvää yötä.

• Anonyymi00023

Ehkä möykky sisältä katoaisi sillä!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ehkä möykky sisältä katoaisi sillä!

No, en tiedä möykystä. Rakastan häntä.

• Anonyymi00101

Ihanaa huomenta❣️

• Anonyymi00108
        Anonyymi00053 kirjoitti:

No, en tiedä möykystä. Rakastan häntä.

Ehkä ois hyvä laittaa tunnisteta tästäkin….

• Anonyymi00016

en halua mitään vakavaa hetkeen. sitten kesän jälkeen ehkä.

• Anonyymi00022

Miksi noin?

• Anonyymi00085
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Miksi noin?

Että saa kesän huorrata.

• Anonyymi00017

En ole tyytyväinen tän hetkiseen tilanteeseen.
      Emme ole tekemisissä ollenkaan.

Toki toivon että lähennymme, siihen pääseminen vaan veisi aikaa että saisi omia asioita ja itsensäkin kuntoon, enkä haluaisi toisen mitenkään hukkaavan omaa aikaansa jos haluaisi lähentyä myös.

• Anonyymi00032

Mitä haittaa siitä toisesta on jos olisi jo elämässäs mukana?
        Ainakin itse koen että olisi ennemminkin hyvä jos olisi toinen elämässä, kun huono tai häiriö.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mitä haittaa siitä toisesta on jos olisi jo elämässäs mukana?
        Ainakin itse koen että olisi ennemminkin hyvä jos olisi toinen elämässä, kun huono tai häiriö.

Niin, onhan se tietenkin noinkin.

• Anonyymi00020

Kyllä toivoin, että olisimme päässeet yli. Ilmeisesti hän on vieläkin minulle jostain syystä katkera. En ymmärrä, että miksi. Kyllä aikuisten ihmisten tulisi osata elää sovussa.

• Anonyymi00034

Oletteko selvittäneet kaiken yhdessä?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Oletteko selvittäneet kaiken yhdessä?

Ei olla selvitetty. En avaudu tässä, kun on kiusaajia kimpussani.

• Anonyymi00021

En halua unohtaa enkä jättää tätä tähän ja mennä yksin eteenpäin. Sen tuntee sydämessä sitten kun se elämän rakkaus sattuu kohdalle 😊❤️. Minulle se on hän kenestä tässä kirjoitan. En ole ikinä aikaisemmin kokenut mitään tällaista ihastumisen / rakastumisen tunnetta kuin hänen (nainen) kanssaan.

Tämä matka on ollut tähän asti niin ihmeellinen ja erikoinen, että nyt ei luovuteta ja jätetä tätä kesken. Vei se aikaa sitten miten paljon tahansa, että alettaisiin tapailemaan ja tutustumaan. Sitä mie haluaisin.

Tämä sinulle J❤️

• Anonyymi00027

Mulla ei ole mitään tekemistä sun kanssa. Jätä mut rauhaan. J

• Anonyymi00038

Hyödytöntä jos ei hänellä ole tunteita sinua kohtaan vaikka tutustuisitte mu ei voi näissä taas käyttää vertauksena mä en anna itseni tuntea toista kohtaan ennen kuin olen varma että mä olen se jonka haluaa ja aidosti tuntee mua kohtaan eikä mielikuvaansa ja väärinkäsitysten välttämiseksi mun ehto on että pitää osata oikean oven taakse ja hyvä tietää mitä haluaa musta jos mun kanssa haluaa mitenkään olla tai edes tapailla pehmeä luontonen mun kanssa tuskin pärjää olen liian voimakas tahtoinen ja sairaalloisen mustasukkainen osaan vaan hillitä sen ja siinä kohti kun mua pettää tietää missä on ovi ni mun ei tarvi edes hermostua ja raja on se minkä nainen itse asettaa eli jos ei pysty itse siitä piitämään kiinni ni se on sillä selvä si jotain mitä naiset on itse vaatimuksillaan aiheuttanu jotain haittoja kai kun kova luontosista naisista pidän osaavat vaatia eivät vaan välttis pysty edes itse omiin vaatimuksiinsa

• Anonyymi00042
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Eipä taida tämä olla hänen kirjoittama viesti.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kyllä on. Lopeta se ahdistelu. Jn

• Anonyymi00057
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kyllä on. Lopeta se ahdistelu. Jn

Älä viitsi pelleillä, oikeasti. Täällä kukaan ei tunnista ketään pelkän nimikirjaimen perusteella.

sivusta

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Älä viitsi pelleillä, oikeasti. Täällä kukaan ei tunnista ketään pelkän nimikirjaimen perusteella.

sivusta

Totta. Ilman mitään tunnisteita täällä kukaan ei tunnista ketään, jos pelkällä etunimen ekalla kirjaimella kirjoittelee.

sivusta tämäkin

• Anonyymi00063
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Pitääkö jollain lähtä hakeen turvapaikkaa sinun takiasi,ehkä hänen vaimollaan?

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Pitääkö jollain lähtä hakeen turvapaikkaa sinun takiasi,ehkä hänen vaimollaan?

Pitäiskö sut ahdistelija lähettää kotomaahas venäjälle?

• Anonyymi00065
        Anonyymi00042 kirjoitti:

No ei todellakaan ole!sinä olet gubbe hänen vaimonsa ahdistelija

• Anonyymi00026

En ole tyytyväinen. En odota, että lähennytään, koska se ei ole mahdollista. En kuitenkaan yritä päästä yli, koska tiedän, ettei tästä yrittämällä pääse yli. Annan aikaa itselleni ja ehkä ajan kanssa pääsen tunteista yli? Siihen asti yritän selvitä parhaani mukaan.

• Anonyymi00046

Jos jompi kumpi varattuja, niin sitten ei ole mahdollista. Muuten on.

• Anonyymi00028

Ihan tyytyväinen. Ei kuulu tänne asiani.

• Anonyymi00033

Tää t-nainen sotkee asioita aika paljon. oot käynyt hänen kanssaan keskustelua koko ajan.
        -sivusta joku vaan-

• Anonyymi00050
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tää t-nainen sotkee asioita aika paljon. oot käynyt hänen kanssaan keskustelua koko ajan.
        -sivusta joku vaan-

En ole käynyt täällä mitään keskustelua. Olen lukenut näitä vähän ja huomaan kyllä teatterin. Johon tuskin kukaan t on osallisena.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00033 kirjoitti:

-sivusta joku vaan-

No mitähän se t-nainen nyt muka sotkee? Kukaan tuskin käy jonkun suomi24 kirjoittelijan kanssa keskusteluja (irl?) Ootko vähän…?

• Anonyymi00035

Kuka kenestä mihin tilanteeseen pitäs olla tyytyväinen näillä näppäimillä en ole tyytyväinen kolmas maailmansota on antanu odottaa itseään liian kauan puuttuu johtajilta rohkeus/uskallus sitä aloittaa

• Anonyymi00036

Ja muuten si taas jätin hänelle vastuun päättää vaihtoehdoin joko tai itse hän yritti pakottaa viimeisimmälle jotain tapailin ehtona millekään muulle olis ollu että hän vaihtaa puhelin numeronsa hänellä ei ainakaan ollu yhtäkään kaveria joka olis ollu luotettava ettei ainakaan heillä olisi ollu hänen numeroaan mainitsinkin kyllä se seuraavan kerran ottaa si taas suhun yhteyttä kun tarvii sulta jotain jos ei muuta niin lapsen vahtia ja hänen poikansa ainakin kaipasi isäänsä joka oli/on rekkakuski en tie sen pojan isästä sen enempää

• Anonyymi00039

En ole tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen

• Anonyymi00040

En ole tyytyväinen, eilisen kirjoitukseni vuoksi en kestä kattoo ku se istuu sohvalla 🫣

• Anonyymi00047

Mitä kirjoitit?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Mitä kirjoitit?

No jotaki hajareisistä 🙄

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

No jotaki hajareisistä 🙄

Nii, mitä sitten?

• Anonyymi00069
        Anonyymi00051 kirjoitti:

No jotaki hajareisistä 🙄

No...
        Istuitko?

• Anonyymi00074
        Anonyymi00069 kirjoitti:

No...
        Istuitko?

En tietenkään 🤣 Vain mielikuvissani.

• Anonyymi00041

Välimme ovat neutraalit joten kyllä ja aika tekee työtään tunteiden kanssa kuhan ei ite ruoki niitä

• Anonyymi00044

Haluan että lähennymme uudestaan rakkaani P- miehen kanssa ❤️.

Mn tumma

• Anonyymi00054

En, haluaisin jutella asioista.

• Anonyymi00100

Mikä estää tarttumasta puhelimeen ja soittamasta hänelle?

• Anonyymi00056

Mulla on keskittymisvaikeuksista muissa asioissa. Auttaisi paljon että meille syntyisi selkeyttä.

• Anonyymi00059

Raiskat.u mieleni ei kaipaa mitään ylimääräistä

• Anonyymi00061

Vielä pystyy elämään, mutta tahtoisin tietysti tietää.

• Anonyymi00066

Olette tulleet siihen vain naapurin kiusaaminen ja sabotointi tarkoituksena vai mitä gubbe? Lopettakaa hyvän sään aikana,olette saaneet niin paljon tuhoa aikaan heidän elämässä!

• Anonyymi00067

Olen ihastunut mieheen, itse varattu joten jää vain hiljaisena kaipauksena jonnekkin mielen sopukoihin. Ei se mies edes tiedä että mulla on tunteita häneen. Tämmöstä tää elämä on.

• Anonyymi00076

Mitä vikaa miehessäsi on että ihastuit johonkuhun toiseen

• Anonyymi00094
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Mitä vikaa miehessäsi on että ihastuit johonkuhun toiseen

Aikoinaan mieheni petti ja viime vuosi oli ihan kaaosta, silloin ihastuin, mutta se taisikin olla vain unta.

• Anonyymi00068

Eihän tämä nyt mikään iloinen tilanne ole. Yritän päästä yli ja eteenpäin, mutta pidän myös oven avoimena.

• Anonyymi00070

Miksi ei ole iloinen?

• Anonyymi00071

En ole ollenkaan tyytyväinen. Minulle on epäselvää mitä hän haluaa. Ilmeisesti unohtaa minut, vaikka nähdessä ei siltä vaikuttanut.

• Anonyymi00072

Koska näitte viimeksi?

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Koska näitte viimeksi?

Ennen lomaa.

• Anonyymi00075

Eipä ole mitään mistä pitäs yli päästä mulla on omat suunnitelmat ja tavoitteet tiedän jo suomalaiset naiset sen verran hyvin että rehellistä on lähes mahdotonta löytää jos onnistuu niin elämänkokemus on sen verran vähäistä ettei osaa kuitenkaan arvostaa sitä mitä on jotain puuttuu kuitenkin aina yleensä ensimmäisenä itketään kun ei rahat riitä seuraavaksi alkaa valitus siitä ettei toista rakasta eivät ota huomioon että luottamus meni kun ekan kerran valehtelivat nykyään mulle helpompaa päättää parisuhde siihen kun mulle ekan kerran valehtelee sama pettämisen kanssa se oli siinä niin voin hyvällä omallatunnolla touhuta mitä haluan ettei tarvi turhaan alkaa neuvottelemaan itselle samoja vapauksia kuin mitä toinen otti itselleen mulla on ollu ja on edelleenkin rehellisempiä kavereita itseäni kohtaan kuin mitä yksikään nainen on ollut minua kohtaan parisuhteessa tai seurustelu suhteessa ja tapaillessakin viimesin esitteli mielestäni lastensa isäksi jonkun joka ei sitä ollu eli valehteli jo heti alkuun olisi loppunu/päättyny joka tapauksessa hänen lastensa takia taas en voinut itse lähteä olisi ollut minun vikani jos lapsia olisi sattunu kerkesivät kiintyä jonkin verran vähintäänkin enkä olisi riittäny muutenkaan ei ole sixbackiä puuttuu hampaita tulot oli varmaan liian pienet en luultavasti pitäny itsestäni riittävän hyvin huolta hänen märkyydestä päätellen silti seksi oli enemmän kuin tyydyttävää kysymyksenä mitä naiset haluaa miehestä hoitajan hoivaajan parantajan korjaajan elättäjän lapsen isän hyvän panon omia kokemuksiani toki mutta empä ole paljon erehtyny aikuisiällä naisten suhteen näissä vieläkö ihmetellään miksi suhtaudun kyynisesti naisiin si kun on ne elämän ns parhaat vuodet tuhlattu sen rikkaan miehen kanssa ni itketäänkin seuraavaksi ettei koskaan saanu rakkautta no mikähän mahto mennä veetuiksi mikkä mahto olla hakukriteerit puolisoa etsiessä minkä onistuu hakemalla löytämään yleensä poikkeuksetta ain (seuraavan pettymyksensä) miksi miten olisi se tutustuminen haluaako toisen seurassa edes lopulta olla yleensä kummallekin selviää vasta vuoden yhdessä asumisen jälkeen millainen toinen todella on miksi esitetään muuta kuin mitä ollaan/ovat ja mä en ole vaivautunu kyselemään niin ei tarvitse naisenkaan turhaan vaivautua valehtelemaan ja muutenkin koen turhaksi kyselyn kun tiedän totuuden kuitenkin siksi vain mielummin totean miksi on helpompaa kun toinen on kokenu ensimmäisen pettymyksensä on todennäköisempää että osaa edes arvostaa toista joka tätä kohtelee edes paremmin vaikka ei edes välittäisi miksi mulle on helpompaa olla välittämättä satutetusta tai rikotusta kiitokseksi pettää kuitenkin kun/vaikka tätä autat itsetunnon kanssa rikottua ei voi sillai korjata jos ei tämä ole valmis itse tekemään työtä itsetunnon kanssa on ihan sama asia sitäkään ei pysty kenellekkään antamaan sormia napsauttamalla jos sen on joku joskus vienyt ja si taas onko se silloinkaan ollu terveitsetunto vai ylikorostunu ja olematon itsetunto on se toinen ääripää

• Anonyymi00078

Olen tyytyväinen kun nainen makaa peittona päälläni. Kapisch?

• Anonyymi00080

siis harmi kuin harri... kirjoittakaa vaan, minä en tarkoittanut että ei saisi.. lyhyitä viestejä.. vaan että jos siis.. niiin

• Anonyymi00081

Ihan supertyytyväinen. On kyllä hienoa!

• Anonyymi00083

Minusta tuntuu, ettei ole ollut ketään kuin hän, ketään, joka olisi antanut minulle täysin ymmärrettäviä syitä tehdä kaikkea sitä, mikä aluksi tuntui niin vaikealta ja tarpeettomalta. Ja eikö ole luonnollista vähätellä kaikkea sitä, mitä en voi tarjota. Ongelma on siinä että muuttuu mutta tekemänsä asiat pysyvät.

• Anonyymi00084

Toivottavasti hän on kuitenkin tuonut elämääsi jotain positiivista vaikka nyt kaikki on vaan vaikeaa.
      Mikä tuossa voi olla ratkaisu?

• Anonyymi00086

Olen masentunut en odota elämältä enää yhtään mitään.

• Anonyymi00087

Mikä masentaa?
        Tämä aika vuodesta on monella vähän hankala. Kannattaa antaa itselle armoa ja tehdä sitä mistä edes vähän nauttii. Parin kuukauden päästä voi tuntua jo ihan toiselta.

• Anonyymi00088

miljardööri niin joku Elon Musk tekee avaruusrakettejakin SpaceX.

• Anonyymi00089

En odota enää mitään. Sinä veit sydämeni ja sinulle se jäi, enkä saa mitään takaisin. Elän asian kanssa näin.

• Anonyymi00091

Kun tietäs kuka vei?

• Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Kun tietäs kuka vei?

B nainen vei.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00092 kirjoitti:

B nainen vei.

Oliko tuo alkukirjain siis?

• Anonyymi00097

Piti mennä edelliseen, tsemppiä tilanteeseen!

• Anonyymi00090

Moro R.

• Anonyymi00098

Huomenta. *haukotus*

• Anonyymi00102

Miten meillä menee?

• Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Miten meillä menee?

Ketkä on "me"?

(Käsittääkseni ei mene niin hyvin, ettäkö minä voisin puhua "meistä", mutta sinulla on ilmeisesti parempi tilanne.)

• Anonyymi00104

Noh, siinä se vastaus taisikin tulla. Tylytystä edelleen. Eli ei ole mitään "meitä". Eikä varmaan tulekaan.

• Anonyymi00109
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Noh, siinä se vastaus taisikin tulla. Tylytystä edelleen. Eli ei ole mitään "meitä". Eikä varmaan tulekaan.

Ei se ollut mitään tylytystä, hämmennystä lähinnä. Enkä tarkoittanut olla tyly, en todellakaan. Anteeksi.

..Enhän mä tiedä kuka täällä kaipaa ja ketä, vain sen mitä itse ajattelen. Ja hyppäys omista tuntemuksista "meihin" tuntuu kauhean isolta. Mun on hyvin, hyvin vaikea uskoa että minua kaipaisi joku, jota..

(...jooh, oon taas varmaan ihan väärässä keskustelussa mukana, olen pahoillani siitä, ei ole tarkoitus sotkea kenenkään välejä...)

• Anonyymi00110
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Ei se ollut mitään tylytystä, hämmennystä lähinnä. Enkä tarkoittanut olla tyly, en todellakaan. Anteeksi.

..Enhän mä tiedä kuka täällä kaipaa ja ketä, vain sen mitä itse ajattelen. Ja hyppäys omista tuntemuksista "meihin" tuntuu kauhean isolta. Mun on hyvin, hyvin vaikea uskoa että minua kaipaisi joku, jota..

(...jooh, oon taas varmaan ihan väärässä keskustelussa mukana, olen pahoillani siitä, ei ole tarkoitus sotkea kenenkään välejä...)

..mä onnistuin taas vain pahoittamaan oman ja jonkun toisen mielen ja ehkä vielä sotkemaan toisten asioita. ..miksi mä edes tulen tänne?? ja miksi pitää vastailla?? meen muualle itkemään..

(ed.)

• Anonyymi00099

Odotan lähentymistä, jos toinenkin sitä haluaa vielä.

• Anonyymi00105

En edes jaksa ajatella asiaa sen enempää, ellei jotain konkreettista tapahdu.

• Anonyymi00106

Ei kai edes ole mitään tilannetta. Suuria kuvitelmia pääkopassa vastaan todellisuus ja asiat tiedossani.

• Anonyymi00111

Mikä on teidän nykytilanne?

• Anonyymi00120

Vaikeasti selitettävä ei kellekään kerrottava.

• Anonyymi00121

Vähän ehkä sellainen että mistä ei voi puhua, siitä täytyy vaieta.

• Anonyymi00124

Mä luulen että mun puolisoni pitää minusta. Ehkä. Ainakin pidän sitä mahdollisena.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Mä luulen että mun puolisoni pitää minusta. Ehkä. Ainakin pidän sitä mahdollisena.

Olen 48v sinkku Mies Stan Laurenin näköinen 175cm pitkä mulla on kova jano ja paksu lompakko

• Anonyymi00112

Olen tyytyväinen, kun sain kerrottua mitä haluan. Tietenkin harmittaa, kun hän ei halunnut samoin.

• Anonyymi00113

Vau, olet ollut rohkea! Onnittelut. Nyt sun ei ainakaan tarvitse arvailla enää. Tsemppiä jatkoon❤️

• Anonyymi00114

"Jumalalle kelpaava uhri
      on särjetty henki;
      särjettyä ja murtunutta sydäntä
      et sinä, Jumala, hylkää."
      Ps. 51

"Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä
      ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki,
      että minä virvoittaisin nöyrien hengen
      ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi."
      Jes.57

• Anonyymi00115

"Reväiskää rikki sydämenne,
      älkää vaatteitanne"
      Joel.2

• Anonyymi00117

Joo ja juu.

• Anonyymi00118

On se näköjään oltava, kun ei muutakaan voi.

• Anonyymi00123

Mikä tilanne sekavampaa ei ole ollut koskaan, tavallaan hyvä, miten kaikki meni. Mokasit.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      149
      4392
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      195
      3941
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      30
      2663
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2442
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2193
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      5
      1780
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1508
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1434
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1311
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      36
      1129
    Aihe