Tämän hetkiseen tilanteeseenne?
Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
Oletko tyytyväinen
71
715
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En. Kyllä! En!
- Anonyymi00002UUSI
Erittäin tyytyväinen oon. Ilma puhdistui ja nyt se on selvää, että meillä on tunteita. Tästä on mahdollisuus lähentyä enemmän kuin ennen.
- Anonyymi00003UUSI
Kasvotusten puhdistitte ilmaa?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kasvotusten puhdistitte ilmaa?
No ei tuollainen mitenkään muuten ole mahdollista, joten pakko olla kasvotusten 🤣
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No ei tuollainen mitenkään muuten ole mahdollista, joten pakko olla kasvotusten 🤣
Heh😄
- Anonyymi00037UUSI
Sitä vartoin niitä toisinaan on niitä yhteenottoja parisuhteessa niistä pitäs vaan osata asiallisesti keskustella ja yhdessä sopia jotenkin muuten kun panemalla
- Anonyymi00004UUSI
Eteenpäin. Tässä on vuosia kahlattu enemmän ja vähemmän tämän tunteen kanssa. Hän mies ollut aina varattu ja pakitkin aikoinaan saatu ei niin hyvällä tavalla, niin mitäpä muuta. Tällä kertaa nyt on oikeasti siirryttävä kunnolla elämässä eteenpäin ja jätettävä hänet kokonaan taaksepäin ja menneeseen.
- Anonyymi00007UUSI
En ole tyytyväinen, koska emme ole missään tekemisissä.
Toivon, että lähennyttäisiin.
En pyri pääsemään yli, irti tai eteenpäin. Tunteet saavat puolestani olla olemassa. - Anonyymi00008UUSI
Tavallaan olen. Etäisyys on tasoittanut tunteita, eikä ole enää niin tuskainen olo koko ajan. Lähentymistä ei ole odotettavissa lähitulevaisuudessa, joten yritän päästä eteenpäin. Yritän kuitenkin vähentää välttelyä ja pystyä kohtaamaan reippain mielin, jos tapaamisia on tiedossa.
Naiselta - Anonyymi00009UUSI
Ylitsepääseminen ei vaadi yrittämistä muulta kuin narsistilta.
Tätä ei varmaankaan ole muistettu paljastaa sinulle.- Anonyymi00018UUSI
Eli, jos ihastut yksipuolisesti, niin ei tarvitse yrittää päästä yli?
Eiköhän se ole just niin, että narsistilta se ei vaadi yrittämistä, koska kaikki ihmiset ovat korvattavissa. Lisäksi narsistin kiinnostus ei edes herää saati säily, ilman ihailun saamista.
Joten, mietipä sanojasi uudesta?! - Anonyymi00043UUSI
Just päinvastoin, kuten joku tuossa jo sanoikin.
- Anonyymi00010UUSI
Joillakin on kyllä vaikeuksia päästä yli...
Mistähän johtuu..?- Anonyymi00019UUSI
Tunteista!
- Anonyymi00029UUSI
Koetko sen itse ahdistavana asiana?
- Anonyymi00031UUSI
Läheisriippuvuudesta
- Anonyymi00011UUSI
tiedätkö sanonnan: "RPG incoming"... tarkoittaisi että joku raketti joku ohjus tulee kohti eikä ehdi huomata edes onko Stinger vai joku niin ei pistooli riitä torjumaan, so we died
- Anonyymi00012UUSI
Luovutin, ja nyt odottelen luottavaisena.
- Anonyymi00025UUSI
Luivutit tunteidesi kanssa vai mitä tarkoitat?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Luivutit tunteidesi kanssa vai mitä tarkoitat?
Tarkoitan, ettei tämä sisäinen maisemani tästä taida muuttua, ja yritän hyväksyä asian. Näillä mennään.
- Anonyymi00013UUSI
En ole. On ikävä. En odota. En yritä.
- Anonyymi00014UUSI
Asiat meni niinkuin meni. En odota mitään.
- Anonyymi00024UUSI
Aika kylmän kuulosta.
- Anonyymi00015UUSI
Tekisi hyvää kertoa tunteet ja toivottaa joka ilta hyvää yötä.
- Anonyymi00023UUSI
Ehkä möykky sisältä katoaisi sillä!
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ehkä möykky sisältä katoaisi sillä!
No, en tiedä möykystä. Rakastan häntä.
- Anonyymi00016UUSI
en halua mitään vakavaa hetkeen. sitten kesän jälkeen ehkä.
- Anonyymi00022UUSI
Miksi noin?
- Anonyymi00017UUSI
En ole tyytyväinen tän hetkiseen tilanteeseen.
Emme ole tekemisissä ollenkaan.
Toki toivon että lähennymme, siihen pääseminen vaan veisi aikaa että saisi omia asioita ja itsensäkin kuntoon, enkä haluaisi toisen mitenkään hukkaavan omaa aikaansa jos haluaisi lähentyä myös.- Anonyymi00032UUSI
Mitä haittaa siitä toisesta on jos olisi jo elämässäs mukana?
Ainakin itse koen että olisi ennemminkin hyvä jos olisi toinen elämässä, kun huono tai häiriö.
- Anonyymi00020UUSI
Kyllä toivoin, että olisimme päässeet yli. Ilmeisesti hän on vieläkin minulle jostain syystä katkera. En ymmärrä, että miksi. Kyllä aikuisten ihmisten tulisi osata elää sovussa.
- Anonyymi00034UUSI
Oletteko selvittäneet kaiken yhdessä?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oletteko selvittäneet kaiken yhdessä?
Ei olla selvitetty. En avaudu tässä, kun on kiusaajia kimpussani.
- Anonyymi00021UUSI
En halua unohtaa enkä jättää tätä tähän ja mennä yksin eteenpäin. Sen tuntee sydämessä sitten kun se elämän rakkaus sattuu kohdalle 😊❤️. Minulle se on hän kenestä tässä kirjoitan. En ole ikinä aikaisemmin kokenut mitään tällaista ihastumisen / rakastumisen tunnetta kuin hänen (nainen) kanssaan.
Tämä matka on ollut tähän asti niin ihmeellinen ja erikoinen, että nyt ei luovuteta ja jätetä tätä kesken. Vei se aikaa sitten miten paljon tahansa, että alettaisiin tapailemaan ja tutustumaan. Sitä mie haluaisin.
Tämä sinulle J❤️- Anonyymi00027UUSI
Mulla ei ole mitään tekemistä sun kanssa. Jätä mut rauhaan. J
- Anonyymi00038UUSI
Hyödytöntä jos ei hänellä ole tunteita sinua kohtaan vaikka tutustuisitte mu ei voi näissä taas käyttää vertauksena mä en anna itseni tuntea toista kohtaan ennen kuin olen varma että mä olen se jonka haluaa ja aidosti tuntee mua kohtaan eikä mielikuvaansa ja väärinkäsitysten välttämiseksi mun ehto on että pitää osata oikean oven taakse ja hyvä tietää mitä haluaa musta jos mun kanssa haluaa mitenkään olla tai edes tapailla pehmeä luontonen mun kanssa tuskin pärjää olen liian voimakas tahtoinen ja sairaalloisen mustasukkainen osaan vaan hillitä sen ja siinä kohti kun mua pettää tietää missä on ovi ni mun ei tarvi edes hermostua ja raja on se minkä nainen itse asettaa eli jos ei pysty itse siitä piitämään kiinni ni se on sillä selvä si jotain mitä naiset on itse vaatimuksillaan aiheuttanu jotain haittoja kai kun kova luontosista naisista pidän osaavat vaatia eivät vaan välttis pysty edes itse omiin vaatimuksiinsa
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eipä taida tämä olla hänen kirjoittama viesti.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kyllä on. Lopeta se ahdistelu. Jn
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kyllä on. Lopeta se ahdistelu. Jn
Älä viitsi pelleillä, oikeasti. Täällä kukaan ei tunnista ketään pelkän nimikirjaimen perusteella.
sivusta - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Älä viitsi pelleillä, oikeasti. Täällä kukaan ei tunnista ketään pelkän nimikirjaimen perusteella.
sivustaTotta. Ilman mitään tunnisteita täällä kukaan ei tunnista ketään, jos pelkällä etunimen ekalla kirjaimella kirjoittelee.
sivusta tämäkin - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Pitääkö jollain lähtä hakeen turvapaikkaa sinun takiasi,ehkä hänen vaimollaan?
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Pitääkö jollain lähtä hakeen turvapaikkaa sinun takiasi,ehkä hänen vaimollaan?
Pitäiskö sut ahdistelija lähettää kotomaahas venäjälle?
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
No ei todellakaan ole!sinä olet gubbe hänen vaimonsa ahdistelija
- Anonyymi00026UUSI
En ole tyytyväinen. En odota, että lähennytään, koska se ei ole mahdollista. En kuitenkaan yritä päästä yli, koska tiedän, ettei tästä yrittämällä pääse yli. Annan aikaa itselleni ja ehkä ajan kanssa pääsen tunteista yli? Siihen asti yritän selvitä parhaani mukaan.
- Anonyymi00046UUSI
Jos jompi kumpi varattuja, niin sitten ei ole mahdollista. Muuten on.
- Anonyymi00028UUSI
Ihan tyytyväinen. Ei kuulu tänne asiani.
- Anonyymi00033UUSI
Tää t-nainen sotkee asioita aika paljon. oot käynyt hänen kanssaan keskustelua koko ajan.
-sivusta joku vaan- - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tää t-nainen sotkee asioita aika paljon. oot käynyt hänen kanssaan keskustelua koko ajan.
-sivusta joku vaan-En ole käynyt täällä mitään keskustelua. Olen lukenut näitä vähän ja huomaan kyllä teatterin. Johon tuskin kukaan t on osallisena.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
-sivusta joku vaan-No mitähän se t-nainen nyt muka sotkee? Kukaan tuskin käy jonkun suomi24 kirjoittelijan kanssa keskusteluja (irl?) Ootko vähän…?
- Anonyymi00035UUSI
Kuka kenestä mihin tilanteeseen pitäs olla tyytyväinen näillä näppäimillä en ole tyytyväinen kolmas maailmansota on antanu odottaa itseään liian kauan puuttuu johtajilta rohkeus/uskallus sitä aloittaa
- Anonyymi00036UUSI
Ja muuten si taas jätin hänelle vastuun päättää vaihtoehdoin joko tai itse hän yritti pakottaa viimeisimmälle jotain tapailin ehtona millekään muulle olis ollu että hän vaihtaa puhelin numeronsa hänellä ei ainakaan ollu yhtäkään kaveria joka olis ollu luotettava ettei ainakaan heillä olisi ollu hänen numeroaan mainitsinkin kyllä se seuraavan kerran ottaa si taas suhun yhteyttä kun tarvii sulta jotain jos ei muuta niin lapsen vahtia ja hänen poikansa ainakin kaipasi isäänsä joka oli/on rekkakuski en tie sen pojan isästä sen enempää
- Anonyymi00039UUSI
En ole tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen
- Anonyymi00040UUSI
En ole tyytyväinen, eilisen kirjoitukseni vuoksi en kestä kattoo ku se istuu sohvalla 🫣
- Anonyymi00047UUSI
Mitä kirjoitit?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mitä kirjoitit?
No jotaki hajareisistä 🙄
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
No jotaki hajareisistä 🙄
Nii, mitä sitten?
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
No jotaki hajareisistä 🙄
No...
Istuitko? - Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
No...
Istuitko?En tietenkään 🤣 Vain mielikuvissani.
- Anonyymi00041UUSI
Välimme ovat neutraalit joten kyllä ja aika tekee työtään tunteiden kanssa kuhan ei ite ruoki niitä
- Anonyymi00044UUSI
Haluan että lähennymme uudestaan rakkaani P- miehen kanssa ❤️.
Mn tumma - Anonyymi00054UUSI
En, haluaisin jutella asioista.
- Anonyymi00056UUSI
Mulla on keskittymisvaikeuksista muissa asioissa. Auttaisi paljon että meille syntyisi selkeyttä.
- Anonyymi00059UUSI
Raiskat.u mieleni ei kaipaa mitään ylimääräistä
- Anonyymi00061UUSI
Vielä pystyy elämään, mutta tahtoisin tietysti tietää.
- Anonyymi00066UUSI
Olette tulleet siihen vain naapurin kiusaaminen ja sabotointi tarkoituksena vai mitä gubbe? Lopettakaa hyvän sään aikana,olette saaneet niin paljon tuhoa aikaan heidän elämässä!
- Anonyymi00067UUSI
Olen ihastunut mieheen, itse varattu joten jää vain hiljaisena kaipauksena jonnekkin mielen sopukoihin. Ei se mies edes tiedä että mulla on tunteita häneen. Tämmöstä tää elämä on.
- Anonyymi00068UUSI
Eihän tämä nyt mikään iloinen tilanne ole. Yritän päästä yli ja eteenpäin, mutta pidän myös oven avoimena.
- Anonyymi00070UUSI
Miksi ei ole iloinen?
- Anonyymi00071UUSI
En ole ollenkaan tyytyväinen. Minulle on epäselvää mitä hän haluaa. Ilmeisesti unohtaa minut, vaikka nähdessä ei siltä vaikuttanut.
- Anonyymi00072UUSI
Koska näitte viimeksi?
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Koska näitte viimeksi?
Ennen lomaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3354690Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1294163Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102522Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411741Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv21548Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71389- 311356
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511294entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471026