Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan.
Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska loukkasi sinua.
Mutta.
Vielä tuolloin en tiennyt sinun näkevän sitä. Tämä selvisi minulle vasta äskettäin.
Joka tapauksessa.
Syitä en voi nyt tähän kertoa kuten en muuallekaan, vaikka ne olisinkin halunnut sinun näkevän myös minun puoleltani. Minä kun luulin ihan muuta. No, ei siitä sen enempää.
Ilman pidempiä lätinöitä
anteeksi
Anteeksipyyntöni
14
1393
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tuo ei ole oikea anteeksipyyntö. Kirjoitit, että pyydät anteeksi, jos purkamasi tuska loukkasi. Se ei ole anteeksipyyntö, vaan syyttelet toista siitä, että hän loukkaantui. Uhriudut. Oikea anteeksipyyntö olisi: Pyydän anteeksi, että loukkasin sinua.
- Anonyymi00002UUSI
Olen eri mieltä, ilmeisesti on epävarmaa, loukkasiko se jokin mitä aloittaja teki. Mitenkähän hän purki tuskaansa, ja miksi siitä voisi joku loukkaantua? Ja missä se tapahtui, jos ei ajatellut, että joku tietty ihminen sitä näkisi tai kuulisi? Hämärää.
- Anonyymi00003UUSI
Aika pitkä lätinä oli kyllä aloituksessa
- Anonyymi00004UUSI
Jos oli naiselta miehelle niin saat anteeksi!
- Anonyymi00009UUSI
EN PYYDÄ ANTEEKSI SINULTA EN OLE TEHNYT MITÄÄN VÄÄRÄÄ MUTTA SULLAPA EI OLE POKKAA KERTOA ASIOITA SUORAA HUORAA
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
EN PYYDÄ ANTEEKSI SINULTA EN OLE TEHNYT MITÄÄN VÄÄRÄÄ MUTTA SULLAPA EI OLE POKKAA KERTOA ASIOITA SUORAA HUORAA
JA ÄLÄPÄ VAAN TULEKKAAN MUN LÄHELLE
EI OLE MITÄÄN JOTEN EI TUNNU MISSÄÄN TIÄKKÖ
- Anonyymi00005UUSI
Ja oli mieheltä bänaiselle, niin irl pliis!
- Anonyymi00006UUSI
Ohi sittenkin. Hän halusi, että näen... Oli oikein kiire, että ehtii.
- Anonyymi00007UUSI
Milloin tuo ns. loukkaus tapahtui?
- Anonyymi00008UUSI
Jos kirjoitus olisi minulle, niin haluan että tiedät, että et ole loukannut ja sinulla on oikeus purkaa tuntojasi.
Kiitos anteeksipyynnöstäsi.
Olen yrittänyt parhaani nähdä asioita sinun puoleltasi, mutta hankalan tilanteen takia ollut asiassa avuton.
Olen yrittänyt myös antaa sinulle tilaa, tietämättä yhtään mitä koet.
Joskus tulee toimittua hyvin väärin ja tehtyä virheitä, kun on kyse vahvoista tunteista.
Jonkinlainen hylkäämisen kokemus voi myös saada aikaan monenlaisia reaktioita tai ailahtelevuutta.
Tietämättä kuitenkaan oikeasti mitä olisit halunnut minun näkevän sinun puolelta, olen pahoillani siitä, että koit niin.
En toiminut niin tahallani.
Haluaisin tietää, että mitä toivoisit nyt siltä toiselta, vai onko kaikki sanottu.- Anonyymi00014UUSI
Kiitos.
En saanut purkaa tuntojani kuten luulin tai olisin halunnut. Vasta nyt ymmärrän syynkin siihen hänen puoleltaan. Ehkä. Iso ehkä.
Ilmeisesti et ole hän, sillä kaiken kokemani jälkeen voin vain todeta hänen toimineen tahallaan kaikki nämä vuodet. Tästä en ollut tietoinen. Vasta nyt olen.
Sain eräänlaista vihjettä ja päädyin paikkaan, missä hän nyt sitten kuitenkin oli. En tiennyt. Luulin noiden vihjeiden olleen siksi, että hän olisi ollut jotenkin surullinen puolestani ja halunnut ohjata minut tavallaan vertaistuen piiriin. Siinä erehdyin ja pahasti. En voi kertoa tässä tarkemmin näitä käänteitä kuitenkaan enkä olisi ehkä saanut tätäkään kertoa, mutta olkoon nyt edes tämän verran. Saattaa olla minulle kuitenkin haitaksi vielä jatkossa, mahdollisesti, en vielä tiedä tulevaa.
Kysyt, mitä haluaisin tai onko kaikki sanottu. Nyt pistit pahan. En ole varma. En tiedä. En osaa ajatella.
Kuitenkin kun pitäisi huomioida se, että hän tiesi, minä en. Huomioida myös, kauanko kaikkea on kestänyt. Mitä joutunut kokemaan. Kestämään. Missä olosuhteissa elämään. Mitä vietiin pois. Missä estetty jne.
Vuosia. Vuosia tietäen ja tietäen myös sen, etten minä tiennyt. Lisäksi kun luulin hänen tulleen jotenkin katumapäälle ja haluavan olla yhteydessä minuun. Tiettyä kanavaa käyttäen, vain sitä tiettyä. Ja senkin huomasin vasta, mikä tarkoitus hänellä oli sille. Tottakai se tyrmäsi minut, mutta olen ollut jo muutenkin kuin tyrmätty nämä viime vuodet. Syitä en edelleenkään voi kertoa.
Niin.
En osaa ajatella nyt. Mitä pitäisi vai pitäisikö mitään. Muuan minua paljon viisaampi eräällä alalla oleva henkilö sanoi minulle asioita, joita monikaan ei ohittaisi vaan tarttuisi. Minä se olen niin tauno, että vieläkin mietin, ohitanko, koska sitä olen ollut koko ajan. Jo aivan alussakin ennenkuin tämä kaikki alkoi tapahtua, minä en tarttunut. Tuolloin kyseessä oli muuan virkahenkilö.
En minä osaa vastata tuohon.
Minä vain odotan. Älä kysy, mitä. En tiedä itsekään.
Ap
- Anonyymi00012UUSI
Hieman yleistän, älkää loukkaantuko. Oman kokemuksen mukaan naiset olettavat miesten olevan ajatuksen lukijoita. Suuri virhe älkää koskaan olettako ja tehkö päätöksiä niiden perusteella. 100% olette väärässä, puhukaa asioista asioiden oikeilla nimillä. Elämä helpottuu paljon.
- Anonyymi00013UUSI
Minulle vain IRL:ssä sanotut anteeksipyynnöt merkkaavat. -nainen
- Anonyymi00015UUSI
Sama minulle.
-mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32691Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062461Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42219Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441835- 311406
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141393- 1761135
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden981096Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201033Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?79893