Anteeksipyyntöni

Anonyymi-ap

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan.

Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska loukkasi sinua.

Mutta.

Vielä tuolloin en tiennyt sinun näkevän sitä. Tämä selvisi minulle vasta äskettäin.

Joka tapauksessa.

Syitä en voi nyt tähän kertoa kuten en muuallekaan, vaikka ne olisinkin halunnut sinun näkevän myös minun puoleltani. Minä kun luulin ihan muuta. No, ei siitä sen enempää.

Ilman pidempiä lätinöitä

anteeksi

51

3400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuo ei ole oikea anteeksipyyntö. Kirjoitit, että pyydät anteeksi, jos purkamasi tuska loukkasi. Se ei ole anteeksipyyntö, vaan syyttelet toista siitä, että hän loukkaantui. Uhriudut. Oikea anteeksipyyntö olisi: Pyydän anteeksi, että loukkasin sinua.

• Anonyymi00002

Olen eri mieltä, ilmeisesti on epävarmaa, loukkasiko se jokin mitä aloittaja teki. Mitenkähän hän purki tuskaansa, ja miksi siitä voisi joku loukkaantua? Ja missä se tapahtui, jos ei ajatellut, että joku tietty ihminen sitä näkisi tai kuulisi? Hämärää.

• Anonyymi00024

Samaa mieltä, EI tuo ole ANTEEKSIPYYNTÖ!
        Sivusta

• Anonyymi00047
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Olen eri mieltä, ilmeisesti on epävarmaa, loukkasiko se jokin mitä aloittaja teki. Mitenkähän hän purki tuskaansa, ja miksi siitä voisi joku loukkaantua? Ja missä se tapahtui, jos ei ajatellut, että joku tietty ihminen sitä näkisi tai kuulisi? Hämärää.

Joo näissä palstaäijän juosten kusten kirjoitetuissa provoissa riittää kyllä pohdittavaa loputtomiin jos sellaisten asenteen ottaa

• Anonyymi00003

Aika pitkä lätinä oli kyllä aloituksessa

• Anonyymi00004

Jos oli naiselta miehelle niin saat anteeksi!

• Anonyymi00009

EN PYYDÄ ANTEEKSI SINULTA EN OLE TEHNYT MITÄÄN VÄÄRÄÄ MUTTA SULLAPA EI OLE POKKAA KERTOA ASIOITA SUORAA HUORAA

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

EN PYYDÄ ANTEEKSI SINULTA EN OLE TEHNYT MITÄÄN VÄÄRÄÄ MUTTA SULLAPA EI OLE POKKAA KERTOA ASIOITA SUORAA HUORAA

JA ÄLÄPÄ VAAN TULEKKAAN MUN LÄHELLE
        EI OLE MITÄÄN JOTEN EI TUNNU MISSÄÄN TIÄKKÖ

• Anonyymi00021
        Anonyymi00010 kirjoitti:

TOIVOTTAVASTI TÄMÄ TIETO MENEE PERILLE TIETYLLE PALJON NUOREMMALLE!!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00010 kirjoitti:

😂😂😂😂😂

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

TOIVOTTAVASTI TÄMÄ TIETO MENEE PERILLE TIETYLLE PALJON NUOREMMALLE!!

Ei varmasti mene ainakaan sille oikealle.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tällainen tukahdutettuja tunteita purkava monologi tällä kertaa aloittajaäijällä, ehanaa. T

• Anonyymi00044
        Anonyymi00025 kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Niin, kerrotko vielä kerran, että mikä sinua Hölynä niin kovaa naurattaa näissä palstaäijän yksinpuheluissa? Ei selkene

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Niin, kerrotko vielä kerran, että mikä sinua Hölynä niin kovaa naurattaa näissä palstaäijän yksinpuheluissa? Ei selkene

Ai niin hönö eläytyy siihen että tässä olisi joku nainen vastaamassa, muuten kerronnan kulussa ei ole mitään mikä kiinnittää huomion, vaan sama autuas naureskelu toistuu oli aihe mikä tahansa intubaatiosta in*sestiin. Siksi sylettää🙄

• Anonyymi00005

Ja oli mieheltä bänaiselle, niin irl pliis!

• Anonyymi00006

Ohi sittenkin. Hän halusi, että näen... Oli oikein kiire, että ehtii.

• Anonyymi00007

Milloin tuo ns. loukkaus tapahtui?

• Anonyymi00048

Niinpä minäkin kiinnostun palstaäijän avauksesta- millainen loukkaus oliko ilmatilaloukkaus muu mikä

• Anonyymi00008

Jos kirjoitus olisi minulle, niin haluan että tiedät, että et ole loukannut ja sinulla on oikeus purkaa tuntojasi.
      Kiitos anteeksipyynnöstäsi.

Olen yrittänyt parhaani nähdä asioita sinun puoleltasi, mutta hankalan tilanteen takia ollut asiassa avuton.
      Olen yrittänyt myös antaa sinulle tilaa, tietämättä yhtään mitä koet.

Joskus tulee toimittua hyvin väärin ja tehtyä virheitä, kun on kyse vahvoista tunteista.
      Jonkinlainen hylkäämisen kokemus voi myös saada aikaan monenlaisia reaktioita tai ailahtelevuutta.

Tietämättä kuitenkaan oikeasti mitä olisit halunnut minun näkevän sinun puolelta, olen pahoillani siitä, että koit niin.
      En toiminut niin tahallani.

Haluaisin tietää, että mitä toivoisit nyt siltä toiselta, vai onko kaikki sanottu.

• Anonyymi00014

Kiitos.

En saanut purkaa tuntojani kuten luulin tai olisin halunnut. Vasta nyt ymmärrän syynkin siihen hänen puoleltaan. Ehkä. Iso ehkä.

Ilmeisesti et ole hän, sillä kaiken kokemani jälkeen voin vain todeta hänen toimineen tahallaan kaikki nämä vuodet. Tästä en ollut tietoinen. Vasta nyt olen.

Sain eräänlaista vihjettä ja päädyin paikkaan, missä hän nyt sitten kuitenkin oli. En tiennyt. Luulin noiden vihjeiden olleen siksi, että hän olisi ollut jotenkin surullinen puolestani ja halunnut ohjata minut tavallaan vertaistuen piiriin. Siinä erehdyin ja pahasti. En voi kertoa tässä tarkemmin näitä käänteitä kuitenkaan enkä olisi ehkä saanut tätäkään kertoa, mutta olkoon nyt edes tämän verran. Saattaa olla minulle kuitenkin haitaksi vielä jatkossa, mahdollisesti, en vielä tiedä tulevaa.

Kysyt, mitä haluaisin tai onko kaikki sanottu. Nyt pistit pahan. En ole varma. En tiedä. En osaa ajatella.

Kuitenkin kun pitäisi huomioida se, että hän tiesi, minä en. Huomioida myös, kauanko kaikkea on kestänyt. Mitä joutunut kokemaan. Kestämään. Missä olosuhteissa elämään. Mitä vietiin pois. Missä estetty jne.

Vuosia. Vuosia tietäen ja tietäen myös sen, etten minä tiennyt. Lisäksi kun luulin hänen tulleen jotenkin katumapäälle ja haluavan olla yhteydessä minuun. Tiettyä kanavaa käyttäen, vain sitä tiettyä. Ja senkin huomasin vasta, mikä tarkoitus hänellä oli sille. Tottakai se tyrmäsi minut, mutta olen ollut jo muutenkin kuin tyrmätty nämä viime vuodet. Syitä en edelleenkään voi kertoa.

Niin.

En osaa ajatella nyt. Mitä pitäisi vai pitäisikö mitään. Muuan minua paljon viisaampi eräällä alalla oleva henkilö sanoi minulle asioita, joita monikaan ei ohittaisi vaan tarttuisi. Minä se olen niin tauno, että vieläkin mietin, ohitanko, koska sitä olen ollut koko ajan. Jo aivan alussakin ennenkuin tämä kaikki alkoi tapahtua, minä en tarttunut. Tuolloin kyseessä oli muuan virkahenkilö.

En minä osaa vastata tuohon.

Minä vain odotan. Älä kysy, mitä. En tiedä itsekään.

Ap

• Anonyymi00017

Sun on iopetettava se naapurista vieminen!joudut kohta poseen!

• Anonyymi00051
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kiitos.

En saanut purkaa tuntojani kuten luulin tai olisin halunnut. Vasta nyt ymmärrän syynkin siihen hänen puoleltaan. Ehkä. Iso ehkä.

Ilmeisesti et ole hän, sillä kaiken kokemani jälkeen voin vain todeta hänen toimineen tahallaan kaikki nämä vuodet. Tästä en ollut tietoinen. Vasta nyt olen.

Sain eräänlaista vihjettä ja päädyin paikkaan, missä hän nyt sitten kuitenkin oli. En tiennyt. Luulin noiden vihjeiden olleen siksi, että hän olisi ollut jotenkin surullinen puolestani ja halunnut ohjata minut tavallaan vertaistuen piiriin. Siinä erehdyin ja pahasti. En voi kertoa tässä tarkemmin näitä käänteitä kuitenkaan enkä olisi ehkä saanut tätäkään kertoa, mutta olkoon nyt edes tämän verran. Saattaa olla minulle kuitenkin haitaksi vielä jatkossa, mahdollisesti, en vielä tiedä tulevaa.

Kysyt, mitä haluaisin tai onko kaikki sanottu. Nyt pistit pahan. En ole varma. En tiedä. En osaa ajatella.

Kuitenkin kun pitäisi huomioida se, että hän tiesi, minä en. Huomioida myös, kauanko kaikkea on kestänyt. Mitä joutunut kokemaan. Kestämään. Missä olosuhteissa elämään. Mitä vietiin pois. Missä estetty jne.

Vuosia. Vuosia tietäen ja tietäen myös sen, etten minä tiennyt. Lisäksi kun luulin hänen tulleen jotenkin katumapäälle ja haluavan olla yhteydessä minuun. Tiettyä kanavaa käyttäen, vain sitä tiettyä. Ja senkin huomasin vasta, mikä tarkoitus hänellä oli sille. Tottakai se tyrmäsi minut, mutta olen ollut jo muutenkin kuin tyrmätty nämä viime vuodet. Syitä en edelleenkään voi kertoa.

Niin.

En osaa ajatella nyt. Mitä pitäisi vai pitäisikö mitään. Muuan minua paljon viisaampi eräällä alalla oleva henkilö sanoi minulle asioita, joita monikaan ei ohittaisi vaan tarttuisi. Minä se olen niin tauno, että vieläkin mietin, ohitanko, koska sitä olen ollut koko ajan. Jo aivan alussakin ennenkuin tämä kaikki alkoi tapahtua, minä en tarttunut. Tuolloin kyseessä oli muuan virkahenkilö.

En minä osaa vastata tuohon.

Minä vain odotan. Älä kysy, mitä. En tiedä itsekään.

Ap

Sanoit selvästi että tämä oli tässä, turha väittää muuta.. kunnioitan päätöstäsi.
        Ennen sanoja mitä sanoimme toisillemme, puhuin suhteen korjaamisesta - et halunnut sitä.
        Siitä huolimatta olit juuri oikea minulle vaikka järki väittää muuta. Olen valmis jos haluat korjata asioita mutta en ole joka tekee aloitteen asiasta.

• Anonyymi00012

Hieman yleistän, älkää loukkaantuko. Oman kokemuksen mukaan naiset olettavat miesten olevan ajatuksen lukijoita. Suuri virhe älkää koskaan olettako ja tehkö päätöksiä niiden perusteella. 100% olette väärässä, puhukaa asioista asioiden oikeilla nimillä. Elämä helpottuu paljon.

• Anonyymi00013

Minulle vain IRL:ssä sanotut anteeksipyynnöt merkkaavat. -nainen

• Anonyymi00015

Sama minulle.
        -mies

• Anonyymi00046

Mutta eikö se olisi aloittajaäijän monologi jopa eksoottinen kerran elämässä kokemus esim tämä tällainen surrealistisen aloituksesi kaltainen outo vuodatus, jossa narsistisia piirteitä omaava yksilö hakee tunne-elämystä, jota ei ole?

• Anonyymi00016

No Antakaamme armon käydä oikeudesta ja annetaan sinulle ANTEEKSI rakkaudesta ,,ethän voinut silloin tietää kuka minä olen kun et tiedä sitä vieläkään . Mutta Anteeksiannossa piilee se toivo kehityksestäsi tulla paremmaksi ihmisenä ,,"syntisiähän" meistä on jokainen .. tiedän syysi, korkein on puhunut M Adement

• Anonyymi00018

Varastaminen ja pettämi en on RIKOS! JA SYNTI!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

syntinen on hän jolta anastettiin. et edes tiedä kaikkea

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Synti olisikin lievä ilmaisu, ikäänkuin anteeksi annettava. Karma ei anna anteeksi, se vaan kerää kaikki hyvät ja pahat tekoset. Ihminen on täsmälleen niin hyvä kuin hänen pahimmat tekonsa toisille. Kyse ei ole määrästä vaan luonteen laadusta. Yhteiskunnan antama rangaistus on täysin hyödytön. Miettikää miten elämä ja luonto toimii. Jos suurin osa ihmisistä tekisi pahaa toisilleen, elämä loppuisi siihen koko ihmiskunnalla. Ota vastuu teoistasi, koska se on nimenomaan oma etu.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

syntinen on hän jolta anastettiin. et edes tiedä kaikkea

Pahinta on toteuttaa hyvin itsekkään ihmisen oikeudenmukaisuutta, koska itsekäs ihminen ei pysty yhtään ajattelemaan asioita toisen kannalta, joten koston syyt voivat olla jopa harhaisia.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Pahinta on toteuttaa hyvin itsekkään ihmisen oikeudenmukaisuutta, koska itsekäs ihminen ei pysty yhtään ajattelemaan asioita toisen kannalta, joten koston syyt voivat olla jopa harhaisia.

Ihan samaa olen minäkin ajatellut! Siksi olen pelännyt tiettyä henkilöä!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00023 kirjoitti:

On huomattu kyllä että joku kostaa jotain mitä en tiedä jotain se kostaa.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyllä jokaisella on oikeus pitää omalla tienaamala rahalla hankkimansa ,ei ne kuulu varkaille,tajuatko! Mitä se raamattu sanoo varastamisesta esim!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyllä jumala on nähnytsun pahat tekosi!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

On huomattu kyllä että joku kostaa jotain mitä en tiedä jotain se kostaa.

Suomessa eletään maallisten lalie mukaan, väärin tehnyt ei voi kostaa hänelle,jolle on tehnyt väärin!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Suomessa eletään maallisten lalie mukaan, väärin tehnyt ei voi kostaa hänelle,jolle on tehnyt väärin!

Eihän se aiemmin olekaan tehnyt väärin vaan nyt kun kostaa jotain mitä kostaakaan en tiedä mitä miksi. Tai ei kyseessä taida olla vain yksi vaan useampi. En jaksa enää, luovutan.

• Anonyymi00020

Mites joku muu jota loukkasit?
      Ehkä pahiten jopa.
      Pahemmin kun kukaan ikinä!

• Anonyymi00027

Et totisesti säästellyt minua. Elämä maalaa joskus rumia kasvoja, tiedän kyllä sen. Ja paljonko tuossa sitten oli tyydyttämättömän toivon tuskallista intoa. Kummallakin tietenkin omat syynsä. Sitä saattaa olla varjojen nielemä, mutta se ei tarkoita että pitäisi käyttäytyä kuin mikäkin hirviö kun maailma on jo kauan sitten lakannut olemasta tuskien aiheuttaja. Joskus sitä vaan rakastuu sillä tavalla kun hukkuu tuskan maailmaan. Ei mikään onnellinen rakkaus. Se on vain se, joka onnistuu olemaan satuttamatta koko ajan. Luulee sen olevan parasta mitä maailmalla on tarjota. Kun se lyhyt aikaikkuna jolloin ei tunne kipua, voi tuntua jopa onnellisuudesta. Kaikesta ei ole tarinaksi, jää vain yksityisiä muistoja ihmissydämen hulluudesta.

• Anonyymi00028

No Psykologisessa mielessä hyvin mielenkiintoista ,, No jokainen on vastussa omista tunteistaan itselleen ,, kaikki väärinymmärrys ei ole kenenkään toisen syy,,, voisiko olla seuraus ,,,ehkä,,,ehkä ei,, No on kuitenkin hieno piirre ihmisessä että ymmärtää pyytää anteeksi ehkä mahdollisesti aiheuttamaansa mielipahaa,,, kertoo empaattisesta luonteenlaadusta pisteet siitä

• Anonyymi00030

Elämäni on melkolailla sarja väärinymmärryksiä ja traumatisoituneita ihmisiä. Kun on kasvanut niin mitä siitä seuraa. Aikuisiällä kaikki menee vaan vaikeammaksi. Mukava kattoa feikkejä ihmisiä. Mukava olla feikki takasin. Karma.

• Anonyymi00029

Jotkut vielä luulee että anteeksi saa helpommin kuin luvan. Sitäkin jälkikäteen 🤣🤣

• Anonyymi00031

Avohoidossa on nykyään liikaa potilaita

• Anonyymi00034

Niinpä siitä kerrottiin!

• Anonyymi00032

Tähän syynä paapoista ruuhkautuneet terveyskeskukset. Mitä niitä mätä hampaita enää näyttelemään. Nuoret tappavat itsensä entistä useammin. Suomelle en maksa senttiäkään velat jääkööt tänne. Ajattelin nauttia viimeisistä vuosistani roikkuvan peräni kanssa kuitenkin

• Anonyymi00036

Voi kun eräs aattelis tollein ja nautittas yhessä jossain missä lie.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Voi kun eräs aattelis tollein ja nautittas yhessä jossain missä lie.

Menkää anon vieraaks venäjälle!

• Anonyymi00041

Noo, kyllä sillä siittä irti pääsöö. Heippa!

• Anonyymi00042

Anteeksi anto ja Anteeksi pyyntö,,,se ei ole pikaistuksissa sanottu sana oho sorry,, Anteeksi pyyntö ilmaisee ja aloittaa katumusprosessin, Anteeksi pyyntö ilmaisee ihmisen halun oppia virheistään.. Ateeksi anto on prosessi jossa loukattu harkitsee tahollaan teon tahallisuutta,seurauksia ja voiko hän antaa Anteeksi,, kaikkea ei voi eikä tarvitse antaa Anteeksi,, Näin korkein on antanut minun ymmärtää Anteeksi annon prosessina eikä loukkaukseen sen jälkeen tarvitse enää palata "pöytä on puhdasja rauha on kanssasi . Olen antanut hänelle korkeimman minulle suomin valtuuksin Anteeksi. M Adament

• Anonyymi00050

Ihme väkerrystä. Anteeksipyynnölläkö kuittaat toiselle aiheuttamasi harmin? Toinen ei ehkä tiedä pyynnöistäsi mitään, kantaa vain mädän hedelmän, minkä olet hänen kannettavakseen sälyttänyt.

• Anonyymi00052

Olen antanut rakkaalleni anteeksi ja kaipaan häntä mutta en uskalla enää kysyä onko hän antanut minulle anteeksi. Kyse oli sanoista mitä en tarkoittanut hetkellä jolla sanoin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      48
      2287
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      72
      2183
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      124
      1998
    4. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      44
      1912
    5. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      396
      1735
    6. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      106
      1683
    7. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      2
      1622
    8. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1514
    9. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      185
      1128
    10. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      987
    Aihe