Simien mieltymykset ja inhokit?

tyhmä(kö)?

Useimmissa legacyissä ja tarinoissa on simien esitelykohdissa on luonteen ja tavoitteen lisäksi myös esim. "Pitää vaaleahiuksisista ja punahiuksisista naisista, inhoaa hattuja". Mistä tuo tieto löytyy? Olen penkonut läpi kaikki ihmissuhteista simologiaan, mutta enpä ole löytänyt. Onko ne jutut keksittyä vai lukeeko ne jossain? Jos lukee, niin missä?

Kiitos erittäin paljon kaikille jotka vastaavat!

6

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haamu1

      Onko sinulla yöelämää lisäosa?Jos on niin kun tekee simin, niin sille voi sitten valita onko se kiinnostunut esim punahiuksisista ja hattupäisistä simeista ja inhoaa sitte vaikkapa parrakkaita simejä. Kaikki simit pitävät eriasioista. Jos joku toinen simi pitää samoista asioista kuin sinun simisi, niin hänen kanssaan on helpompi ystävystyä, kun taas simin kanssa jolla on aivan eri mieltymykset ja inhokit kuin sinun similläsi. Toivottavasti tajusit, mitä täs yritin selostaa :D

    • ei kukaan

      yöelämää-lisäosassa tuo, että voi similleen luoda mieltymykset ja inhokit...

      • Kyllä tulee yöelämää -lisäosassa ja pystyt vaihtamaan mieltymuksiä pelissä seuraavasti:

        1. Jos omistat yliopiston niin jonain opiskeluvuonna ( en nyt muista mikä) pystyt muuttamaan elämän tavoitetta ja mieltymyksiä.

        2. Juo mieltymysmehu joka useimmiten löytyy simisi repusta ellet ole sitä myynyt tai käyttänyt.

        Simeillä ei ole samat mieltymykset jos he pitävät toisistaan, vaan heillä on eri mieltymykset esim. jos simisi on blondi ja herra X pitää blondeista niin osuu kohdalleen ja sinä vaikka pidät bruneteista ja herra X on brunetti.


      • Kyllä tulee yöelämää -lisäosassa ja pystyt vaihtamaan mieltymuksiä pelissä seuraavasti:

        1. Jos omistat yliopiston niin jonain opiskeluvuonna ( en nyt muista mikä) pystyt muuttamaan elämän tavoitetta ja mieltymyksiä.

        2. Juo mieltymysmehu joka useimmiten löytyy simisi repusta ellet ole sitä myynyt tai käyttänyt.

        Simeillä ei ole samat mieltymykset jos he pitävät toisistaan, vaan heillä on eri mieltymykset esim. jos simisi on blondi ja herra X pitää blondeista niin osuu kohdalleen ja sinä vaikka pidät bruneteista ja herra X on brunetti.


    • hassuhessu

      minulla on vain vuodenajat lisäri,mutta toimii silti.
      elikkä: kun olet siminluonti tilassa,siinä missä on horoskoopit yms. niin jossain siinä horoskooppien yläpuolella on semmonen kuvake mistä sitä saa vaihdettúu...jos nyt tajusit...

      • tyhmä(kö)?

        Kiitos kaikille! Minulla ei ole kuin pelkkä yliopisto peruspelin lisäksi, joten mun simeille ei sitten saakkaan mieltymyksiä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe