kannattaako ostaa??

en halua tulla huijatuksi

onko toi ase laakukas:

http://www.proairsoft.com/acatalog/info_AM_1.html

siinä on vahvistettu rataslaatikko,erikoisvamistettu mäntä ja männänpää ja m100 virit.

kestääkö?
onko laadukas?
hajooko heti?
kannattaako ostaa?

paljon mielipiteitä kiitos!

6

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tkusofter

Osta pois. eks se oo full metal? ostaisin tuommoisen itsekkin, ei ole vaan varaa.laadukas kyllä on(sen näkee jo kuvasta ja kuvauksesta).Eikä hajoo läheskään heti. kestää yhtä hyvin kun marui. kaverillani on tuommoinen ja olen pelannut sillä monta roundia.HYVÄ ASE!!!

• softaaja pike

Hinnasta päätellen ei vaikuta luotettavalta.
      Ite en ostais.Siinä tulee teho akku mukana joten takuu ei EHKÄ korvaa hajoamista.EHKÄ...

korjatkaa jos olen väärässä.

-->älä osta-->osta marui tai CA.

• Mututietäjä

Softaaja piken ei pitäisi kirjoittaa koko palstalle jos ei pysty parempaan kuin luulemaan asioita. Toinen kysymykseen vastaaja sanoi kaverillaan olevan kyseinen ase ja toimii hyvin. Pike päättelee hinnasta ettei tuote ole luotettava ja ehkä ja ehkä ja ehkä. Ei mitään konkreettista tietoa, vaan pelkkää tyhjää kommentointia. Arvatkaa kumman viestissä oli jotain lukemisen arvoistakin!

• bhjbhjbhj
        Mututietäjä kirjoitti:

Softaaja piken ei pitäisi kirjoittaa koko palstalle jos ei pysty parempaan kuin luulemaan asioita. Toinen kysymykseen vastaaja sanoi kaverillaan olevan kyseinen ase ja toimii hyvin. Pike päättelee hinnasta ettei tuote ole luotettava ja ehkä ja ehkä ja ehkä. Ei mitään konkreettista tietoa, vaan pelkkää tyhjää kommentointia. Arvatkaa kumman viestissä oli jotain lukemisen arvoistakin!

No minäpä voin sanoa että noi AIM:in aseet on täyttä kuraa ihan kokemuksella koska omistan tollasen. Aseen ulkoiset viat on kuorien metallin heikko laatu (kunnon murometallia) ja surkea viimeistely. Ase on sisältä sitten ihan täyttä paskaa. Mecha on sellasta muroo et jos vähän vetää kulmii viilalla, niin kohata puuttuu puolet koko kulmasta. Omalla kohdallani oli ase shimmitetty ihan päin persettä ja yksi johto nirhaantunut melkein poikki. Myös lipas on ihan täyttä paskaa joka ei syötä melkein oleenkaan, eikä auttanut vaikka olisi ruiskinut koko paska täyteen silikoonia. Eli EN SUOSITTELE OSTAMAAN.

• softaaja pike
        Mututietäjä kirjoitti:

Pää kiinni!!
        Mä softasin kun sä viäl imit äitis tissiä...

Tuu sit valittaan kun oot lähemmäks 15 v ja ihan tiedoks vaan että jos aseessa on m100 virit ja hinta alle 200 euroo niin ei voi olla laadukas...
        ja kyllä mä tohon bhjbhjbhj:hin luotan, se tietää 100 kertaa enemmän kun mä,vaik me taidetaan olla saman ikäsiä...

Ja on täälä mullekkin sanottu paskasta aseesta että "kannattaa ostaa" mutta onneks on niitä viisaita jotka sanoo mielipiteensä ja kokemuksensa kyseisistä aseista.

• ite en aseesta pitänyt yhtään kun oli tuon lainen se oli aika syvältä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      88
      6464
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      447
      4518
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      68
      3689
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      121
      2441
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2319
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      25
      1063
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1000
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      52
      956
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      93
      862
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59