itselläni päivittäis supistuksia ja paineen tunnetta mahassa.neuvollassa kerroin mutta eivät olleen moksiskaan.
olen ensi synnyttäjä ja ylipainoa on.
millä voisi varmistaa ettei ala ennenaikaiseen synnytykseen.
Onko kotityöt,lenkkeily koiran kanssa,seksi ym puuhat vielä ns sallittuja?
supistukset ja rv 27-->
3
3239
Vastaukset
- Marrasvauva 07
Mä olen kanssa rv 27 ja supistukset ovat päivittäisiä, ja kuulemma vaarattomia NIIN kauan, kun eivät aiheuta kovaa kipua.
Kyllä meillä harrastetaan seksiä, reippailen koirien kanssa, siivoan, hidastan sitten vain tahtia kun ei tunnu mukavalta. Paineen tuntu ja vihlasut häpyluun päällä kuuluvat myös asiaan, paikat antavat tilaa kohdun kasvamiseen ja muutenkin venyvät ja valmistautuvat 3 kk päässä olevaan synnytykseen :D
Tsemppiä sinullekin :=)
rv 27 4- kauan jo
Mulla on supistellut säännöllisen epäsäännöllisesti (5-30 krt/pvä)eli melko paljon jo viikolta 22 asti. Nyt on viikko 31 menossa ja vauva on laskeutunut. Kohdunsuu oli vielä 3 vkoa sitten kiinni. Mulle on sanottu, että pitää liikkua, kävely on esim. hyvä, mutta täytyy myös kuulostella itseään. Ja jos muuttuvat kivuliaiksi tai säännöllisiksi, kannattaa tarkistaa tilanne. Eli kivuttomat supistukset ovat siis kai normaaleja, toisilla kohtu on vaan herkempi kuin toisilla.
- kyse luultavasti
ns. harjoittelusupistuksista, jotka ovat tärkeitä, kohtusi valmistautuu synnytykseen. Nyt tärkeintä on se, että kohdunkaulasi ei ole auennut, jos on, ennenaikainen synnytys on enemmän kuin tod.näk. Näin ei nyt sinun kohdallasi ilmeisesti ole. Ole ihan ns. normaali arkiaktiivinen, mutta seksi (tai siis siittiöt) saattavat aiheuttaa lisää supistuksia, joten, jos tuntuu siltä, että ne ovat nyt jo epämukavia ja olet niistä huolissasi, niin ei ehkä kannata harrastaa hetkeen yhdyntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666