Onkos teillä sama ongelma? JIM:llä ei EPG ole toiminut eilen eikä tänäänkään, ei ainakaan näin illalla, jolloin olen telkkaria käyttänyt.
Muilla kanavilla EPG toimii ja JIM:lläkin on ennen toiminut, joten en epäile digiboksiani vialliseksi vaan epäilen JIM:llä olevan nyt vikaa.
JIM:n EPG hävinnyt?
7
1071
Vastaukset
- mulla
Ei näy tiedot vanhalla kanavapaikalla, mulla ainakin se on 14. Mutta tein kanavahaun ja myös kanavalle 1000 vai olikos se 100 pamahti Jim, mut kuitenkin siel näkyy EPG. Outoa??? Boksi on Topfield perusmalli.
- Nimetön
mullei toimi äänet jimillä.. Vituttaa kahtoa Penn & Teller ohjelmaa ku ei kuule "Bullshit"
- auttaa:
Nimetön kirjoitti:
mullei toimi äänet jimillä.. Vituttaa kahtoa Penn & Teller ohjelmaa ku ei kuule "Bullshit"
Tiettävästi kanavapaikan muutos on aiheuttanut joissakin digibokseissa myös ääniongelmia eli kanava näkyy, mutta ääntä ei kuulu. Tämän ongelman pitäisi poistua, kun boksi palautetaan tehdasasetuksille, haetaan kanava uudestaan ja tehdään muut tarvittavat päivitykset.
- samaa
Valkkasin topfieldistä tehdasasetukset ja tein kanavahaun ja asennukset uudelleen niin alkoi toimia. Johtui todennäköisesti kanavavaihdoksesta.
- anteeniverkossa 13.8
http://www.jimtv.fi/tiedote.html
Kumma vaan koska itse olen kaapelissa ja minulla lakkasi eilen näkymästä ohjelmatiedot Jimillä??- nyt toimii
Jeps, noihan siinä oli sitten käynyt ja kanavien uudelleenhaku auttoi! En ollut huomannut mitään tiedotuksia asiasta enkä tiennyt JIM:llä olevan kotisivujakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1754319- 1333972
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172514