Koneessani on keskusmuistia 1024MB ja haluaisin lisätä toisen mokoman. millainen muisti tuohon käy?
tiedoissa on joku DDR2, pitäiskö tietää jotain muutakin kun menee ostoksille?
onko asennuksessa jotain ihmeellistä kun en ole aikaisemmin avannut läppäriä/lisänny muistia?
hp läppärin muistin lisäys
Dv6013ea
1
589
Vastaukset
Menet pc tarvikkeita myyvään kauppaan ,datahuollot ym.Näytät koneen ja pyydät siihen sopivaa muistia 2x1G kitin. Nyt koneessasi on todennäköisesti 2x 512mb muistit.
Menepä ihan niihin hp ohjeisiin ,varmaan näytöllä on sellainen pikakuvake. Jos hyvin käy niin molemmat muistit on yhden luukun/ruuvin takana pohjassa ja helppo vaihtaa. Voit vaihdattaa myös siellä pc tarvikeliikkeessä ja kysyä saisko jotain hyvitystä niistä entisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418