Elikkä pitäis saada joku siisti kotelo jos ilma kiertäis hyvin jos vois olla ikkuna myös mut ei pakolline.Emolevy on joku Fujitsu siemensin ja prossu on amd 3800 tupla ydin ,voisko joku ehdotella jotain laadukasta koteloa mikä ois myös aika hiljainen.
Uus kotelo
8
709
Vastaukset
http://www.datatronic.fi/product_details.php?p=407241&c=181&main=KOMPONENTIT&PHPSESSID=54bf3be439b79579f310aaed3febf4cd
Itse päädyin tuollaiseen ,ei mikään super tyylikäs mutta todella vankka ja tilava/suuri. Laitettiin eteen ja taakse vielä hiljaiset 120mm tuulettimet niin pyörii todella viileänä.Passiivijäähyinen näyttiskin pysyy viileänä.- asdasds
on parempi ku vakio fujitsu siemensin vakio koppa ?
- asdafasf
ois kirjoitti:
meinaako tuo että on yhteensopiva 8800 näyttiksen kanssa että siihen menee vaan 8800 sarjan näytönohjaimet,kun mulla on nvidia 7650 gs,ja montako usb paikkaa tuossa on
- gasdsaha
asdafasf kirjoitti:
meinaako tuo että on yhteensopiva 8800 näyttiksen kanssa että siihen menee vaan 8800 sarjan näytönohjaimet,kun mulla on nvidia 7650 gs,ja montako usb paikkaa tuossa on
8800 on vaan niin pirun iso että tuo on tapana mainita jos se mahtuu koteloon. USB-paikat määräytyvät emolevyn mukaan, mutta jos meinasit etupaneelin portteja niin 2.
gasdsaha kirjoitti:
8800 on vaan niin pirun iso että tuo on tapana mainita jos se mahtuu koteloon. USB-paikat määräytyvät emolevyn mukaan, mutta jos meinasit etupaneelin portteja niin 2.
No ainakin minä ole pistänyt huomion että kun tämä kotelo on tilava ja kaksi hiljaista 120mm tuuletinta nii lämmöt ei ainakaan muodostu ongelmaksi. Lisäksi laajenusvaraa on tässä todella reilusti. Jollain ohjelmalla katsoin prossun lämpöjä nin oli alle 30 asteen kovassa kuormituksessa..
Tässä on kumiset kiinnitys prikat mukana joten esim kovo ei resonoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623