Miten voi tehä ite ladattavia siis jotain vaikka tuoleja tai muita huonekaluja? Nii ja hiuksia?
Ladattavien tekeminen.....
4
264
Vastaukset
- appels
minäkin haluaisin tietää..:)
- kaitlinr
Minustakin olisi kiva tietää kunnolla, mutta mitä olen ymmärtänyt niin the sims 2 body shopilla luulisi onnistuvan?
kaitlinr kirjoitti:
Minustakin olisi kiva tietää kunnolla, mutta mitä olen ymmärtänyt niin the sims 2 body shopilla luulisi onnistuvan?
Body Shopilla tehdään vain genetiikkaa ja vaatteita, jos itse aikoo tehdä alusta asti huonekaluja niin siihen tarvii jonkun toisen ohjelman... muistaakseni simPE voi uudelleen värjätä pelin valmiskamoja, tehä petivaatteita ja tauluja
- viivi000
viveca87 kirjoitti:
Body Shopilla tehdään vain genetiikkaa ja vaatteita, jos itse aikoo tehdä alusta asti huonekaluja niin siihen tarvii jonkun toisen ohjelman... muistaakseni simPE voi uudelleen värjätä pelin valmiskamoja, tehä petivaatteita ja tauluja
vaatteita tehään bodyshopilla, tavaroita simpellä. ohjeet löytyy suomeks radosimsistä, kannattaa oikeesti kattoo ne ne on tosi hyvät! eli www.radosims.com ja sieltä ohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771242
- 1131210
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804