Ens lauantaina ois Hanganlavalla päättäjäiset ja siellä Anneli Mattila.. Kuulostaa ihan hyvältä, mut toisena vaihtoehtona olis Syvälahti ja Marita Taavitsainen..
Kumpaakohan kannattais mennä, Anneli vois tuoda Hangalle nuorempiakin tanssijoita (itse 27v-m), mut toisaalta tän kesän parhaat tanssit olen kokenu just Syvälahdessa!
Joudun kaiketi heittämään kolikolla..
Hangalle vai Syvikseen?
6
797
Vastaukset
- vaihtoehto
Ehdottaisin ennemmin valitsemaan Kukonhiekan. Taikakuu vetää hyvin nuorta porukkaa... Itse yritän keretä paikanpäälle (29v-n) :)
Minä olen myös Kukonhiekan ja Taikakuun kannalla. Eino Grön tulee kaupanpäällisiksi, mutta kyllä sen kestää.
- Keski-suomeen
Kukonhiekka on aina ollut pettymys tanssi_mielessä, hienolla paikalla, mutta noinko olisi nuoria paikalla?
- Kukonhiekkaan menossa
Keski-suomeen kirjoitti:
Kukonhiekka on aina ollut pettymys tanssi_mielessä, hienolla paikalla, mutta noinko olisi nuoria paikalla?
Se on paras paikka sateella ja kylmällä. Taikakuu on sitäpaitsi hyvä esiintyjä ja aina on heidän keikoilla tyttöjä paikalla. t. M30
- Utelias tirkistelijä
Missä kävit ja oliko niitä nuoria? Täyttikö ilta odotukset?
- kruuna vai klaava
..eli Hangalle eksyin.. Pitäisköhän sanoa, et olispa tullu se klaava, eli Syvis, taikka ois kolikko jääny pyörimään kantillaan, niin olisin kaiketi lähteny sinne Kukonhiekkaan, mut sinne kun oli vähän turhan pitkä matka..
Hangalla oli siis Anneli Mattila, ja kyllähän sitä kelpas kattoa ja kuunnella! =) Tanssittuakin tuli paljon, kiitos "vakiparilleni" Hangalla, joka ilmoitti sinne myös tulevan, joten päätös sinne lähdöstä syntyi siten vähän helpommin.
Eipä siellä nuorempia (alle kolmekymppisiä) kauheesti muutoin ollu, tosin eipä ole enenkään mitenkään tungokseen asti ollu, mut ilta oli kuitenkin ihan ok!
Mut mites te muut, kuka oli Syviksessä ja kuka Kukonhiekassa, ja millasta oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan94927Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv654863- 453846
- 193502
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343388Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h453252No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413163- 522849
- 422575
- 452319