Maria ja Einari nimetty

häätöäänestykseen

tuota vähän itsekkin aavistelin, taitaa Maria lähteä.

214

92691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hok

      Onko tänä vuonna "varjoäänestystä", ja jos mikä osoite olikaan?

      • mutta tällä hetkellä

        siinä on vain kysely suosikista ja inhokista, sekä Vapun paremmuudesta/huonommuudesta juontajana. Kai sinne tänään ilmestyy se pudotus äänestyskin.

        http://www.bbplaza.net/index.php


      • kilpailijat
        mutta tällä hetkellä kirjoitti:

        siinä on vain kysely suosikista ja inhokista, sekä Vapun paremmuudesta/huonommuudesta juontajana. Kai sinne tänään ilmestyy se pudotus äänestyskin.

        http://www.bbplaza.net/index.php

        heti pois se on pelin henki.nössöt säästyy loppupeleihin, kun eivät ole vaaraksi kenellekkään.


      • henttu
        kilpailijat kirjoitti:

        heti pois se on pelin henki.nössöt säästyy loppupeleihin, kun eivät ole vaaraksi kenellekkään.

        Tarkoitatko nössöillä niitä, jotka tulevat toimeen kaikkien kanssa, sillä sellaisethan tässä maailmassa pärjää, vai mitä? Ei BB porukka sen kummempaa ole. Uhoojat ärsyttää ja lopulta niistä halutaan eroon.


      • Aija Irmeli

        Ei kait miielenkiintoisimmat pois lähde?


      • saa...
        henttu kirjoitti:

        Tarkoitatko nössöillä niitä, jotka tulevat toimeen kaikkien kanssa, sillä sellaisethan tässä maailmassa pärjää, vai mitä? Ei BB porukka sen kummempaa ole. Uhoojat ärsyttää ja lopulta niistä halutaan eroon.

        varmasti enemmän "tilanteita" aikaiseksi talossa, kuin tuo persoonaton Mariiia!


      • samas koulus
        saa... kirjoitti:

        varmasti enemmän "tilanteita" aikaiseksi talossa, kuin tuo persoonaton Mariiia!

        haha me oltiin einarin kanssa samassa koulussa, se on hyva jatka se einari!!! maria pois


      • yokoma
        kilpailijat kirjoitti:

        heti pois se on pelin henki.nössöt säästyy loppupeleihin, kun eivät ole vaaraksi kenellekkään.

        siitä mariasta näki heti että tuli kateelliseksi kun kadi tuli taloon. Maria vaikuttaa minun mielestäni esittäjältä.


      • mun idoli
        samas koulus kirjoitti:

        haha me oltiin einarin kanssa samassa koulussa, se on hyva jatka se einari!!! maria pois

        se runkkas BB:ssä!! :D


      • jep jep
        samas koulus kirjoitti:

        haha me oltiin einarin kanssa samassa koulussa, se on hyva jatka se einari!!! maria pois

        nimi ja "mies" käsikädessä...


      • Eikka osaa
        jep jep kirjoitti:

        nimi ja "mies" käsikädessä...

        Mieshän lapasteli puoliunessa poikain huoneessa ihan tosta vaan, hieno homma kun voi vetästä kätöseen ihan tosta vaan!


      • Tiina titityy
        henttu kirjoitti:

        Tarkoitatko nössöillä niitä, jotka tulevat toimeen kaikkien kanssa, sillä sellaisethan tässä maailmassa pärjää, vai mitä? Ei BB porukka sen kummempaa ole. Uhoojat ärsyttää ja lopulta niistä halutaan eroon.

        Ns nössöt näyttää ahistavan.
        Mitä siis MITÄ pahaa Einari on sanonut tai tehnyt? Miks pois?
        Maria -itteensä täynnä oleva- helskutin nirppanokka, out!


    • hus hus

      kyllä se venäläinen joutaa. ulos vaan.

      • juuuu!

        MARIIIIIA PIHALLE! Outo tapaus!


      • just ni

        Aivan samaa mieltä, että hää joutais ulos sieltä ko turpa rullalla piti istua heti ko lisää porukkaa tuli. Mitään murjottajia sinne saati tollassia nirppanokan oloisia.


    • tietää ketkä

      on nimetty?? en ole ainakaan nähny et ois kerrottu. minusta tyhmää et se kerrotaan ekana nettisivuilla, eikä niinkuin ennen vanahaan!

      • että niille olis

        vielä sanottu, kai se sitten tapahtuu tänään, yllätyin itsekin kun näin subin sivuilla tuon uutisen aamulla.


    • mariaana30

      Se Maria taisi olla just se blondi jonka naama venähti Kadin tullessa ovesta?? :D

      • sama muija.

        Mnäkin huomasin, kuinka Maria katsoi Kadia.
        Taisi huomata, että taloon tulee huomattavasti paremman näköisiäkin tyttöjä kuin hän.


      • ....................
        sama muija. kirjoitti:

        Mnäkin huomasin, kuinka Maria katsoi Kadia.
        Taisi huomata, että taloon tulee huomattavasti paremman näköisiäkin tyttöjä kuin hän.

        katto kaikkia taloon saapuvia naisia nenän varttaan pitkin ja silmäili päästä varpaisiin! *piip* mikä akka...


    • varjoäänestykseen
      • vastaan

        on.


      • nyt se on Maria
        vastaan kirjoitti:

        on.

        jotenkin ei vaan natsaa nyt.


      • nyt se on Maria kirjoitti:

        jotenkin ei vaan natsaa nyt.

        Maria ärsytti kyllä heti ..mut sen takia haluaisin sen talossa vielä pitääkkin. Uskosin että Maria antaa katsojille enempi viihdykettä kuin tuo eikka:D


    • minniiiiii

      Se on jo selvää, että Maria lähtee.
      Eipä näytä yhtään mielenkiintoiselta ja muutenkin aika hapannaamalta.
      Einarissa on edes jotain erikoisempaa.

    • oikea lähtijä

      Ehtii syyslukukaudelle mukaan ja pääsee ostamaan sopivan kokoisia vatteita.

      • ja hanurista

        ,,pentu niinkuin koko porukka ja ei kiinnosta kuin toisia pentuja !


    • nimetön,.-

      se on vaan monesta ärsyttävä siks ku se käyttää englanninkielisii sanoja välillä ja ne kuulostaa vitun tyhmältä,

      • ja sen,,

        lisäks et ne kuulostaa ne myös näyttää tosi TYHMÄLTÄ ainakiin fiksujen silmiss !


    • miisu.69

      Tänävuonna on hyvänikäistä ja näköistä jengii talossa.Maria tosin on kauhee ilmeilijä, mutta muut on ihan jees ja uskon suuresti että talossa tulee säpinää tänäkin vuonna.Nimiä ei viellä muista mut virolainen kimma on tosi varuillaan niinkuin muutkin.....kait sitä olis itsekkin.

      • on ainoa joka

        on alusta asti antanut palaa täysillä, hyvältä tyypiltä vaikuttaa.


      • Tifgapia
        on ainoa joka kirjoitti:

        on alusta asti antanut palaa täysillä, hyvältä tyypiltä vaikuttaa.

        Kaikkea muuta kuin HYVÄ! Puhuu paljon, ja se johtuu siitä että se EI mieti mitä puhuu.. niin kuin äsken.. PP = PieruPiia!!! hahahaha, voi jumalauta mikä äm...


      • ei kyllä sunkaan
        Tifgapia kirjoitti:

        Kaikkea muuta kuin HYVÄ! Puhuu paljon, ja se johtuu siitä että se EI mieti mitä puhuu.. niin kuin äsken.. PP = PieruPiia!!! hahahaha, voi jumalauta mikä äm...

        nimittäin mikä helvetin äö? Älykkyysösamäärä???


    • puhunu?

      Yritetäänkö täällä mustamaalata talon kauneinta naista? Navankaivaja Einari vois mun puolesta lähtee vaikka.

      • mutta jotakuinkin

        mariia vaan sanoi et einarin hiplaus ärsyttää ja ihmetteli eikö muita naisia! ja jos häntä hiplais niin sais avokämmenestä.
        sit pk huoneessahan se naureksi einarin ulkonäölle et se on ihan nörtin näköinen!! totuuksiahan se vaan sanoo.


      • ja imitoi

        häntä pilkallisesti.


      • jos sivistys on

        hanurista.


      • ees oo
        jos sivistys on kirjoitti:

        hanurista.

        Minkään näkönen, läskitissit ja selluliitti pylly.


      • Ihan Löpö
        ees oo kirjoitti:

        Minkään näkönen, läskitissit ja selluliitti pylly.

        Läskitissi paras tissi. Ja perse.


      • kuu makissa
        ees oo kirjoitti:

        Minkään näkönen, läskitissit ja selluliitti pylly.

        ...ja meikeillähän saa ihmeitä aikaan kenelle hyvänsä. Ei muuta ku akka ulos, on niin olevinaan paras ja kaunein, mutta sen näkee, että on kuitenkin kateellinen toisille tytteleille, kun ne tulee juttuun keskenään ja poikienkin kanssa.
        On kerrassaan ärsyttävä naamataulu ja koko olemus.


    • Ei se mikään homo ole vaan ärsyttävä hiplaaja. Toivottavasti näyttävät sen kohdan kun hivelee Kadin jalkaa ja sanoo että hänellä on jalkafetissi. Einari ei viihdy juurikaan miesten seurassa vaan eilenkin oli pitkän aikaa Kadin ja Tiinan välissä parisängyssä. Naiset ovat varmoja että Einari on homo; "Enhän mä nyt muuten olis sen antanu tollatavalla koskee". Vaan eipä ole.
      Maria sanoi ääneen oikeestaan sen minkä minäkin ajattelin... Hieman kärkeästi vain, mutta varmasti omantyylisesti.

      Itselläni ei vielä suosikkia ole mutta yksi inhokki on nyt löytynyt ja se on Einari. Minusta on lähes ahdistavaa katsella Einarin tuijotusta ja kuiskaava puhetapaa kun hän hieroo Kadin varvasta. Toivon että lähtee.

      • siis juurikin näin

        paitsi ite vielä olen sitä mieltä että se on vähintään bi!


      • pennut
        siis juurikin näin kirjoitti:

        paitsi ite vielä olen sitä mieltä että se on vähintään bi!

        ..kouluun ja lukekaa läksynne,että teitä ei vietäisi kuin litran mittaa tälläisten ala-arvoisten ohjelmien myötä !


      • muuta kuin
        pennut kirjoitti:

        ..kouluun ja lukekaa läksynne,että teitä ei vietäisi kuin litran mittaa tälläisten ala-arvoisten ohjelmien myötä !

        kyttäilet tällä bb-palstalla jossa puhutaan ohjelmasta joka sinun mielestäsi on alaarvoinen eikä sinua kiinnosta.


      • oletkin,,,
        muuta kuin kirjoitti:

        kyttäilet tällä bb-palstalla jossa puhutaan ohjelmasta joka sinun mielestäsi on alaarvoinen eikä sinua kiinnosta.

        varsinainen valopää !
        Anna mä arvaan ?
        Olet teini ja yh äipän tuki ja turva ?
        joka juo keskiolutta vain jos joku tarjoaa !
        Ja joka aina odottaa jouluna saavansa sen barbi-nuken ?


      • *reps*
        oletkin,,, kirjoitti:

        varsinainen valopää !
        Anna mä arvaan ?
        Olet teini ja yh äipän tuki ja turva ?
        joka juo keskiolutta vain jos joku tarjoaa !
        Ja joka aina odottaa jouluna saavansa sen barbi-nuken ?

        tiesitkö että hävisit jo nuo sanat osoittaa sen että sinulla ei ole mitään sanottavaa. Pikkutyttö tai poika olet aikuiset ei käytä tuollaista kieltä.


      • eikka einari

        vaikka voissa paistas, sälli on vaan just tyypillinen nöde profiili mutta nuori ihminen sekin on... toivottavasti se blondi saa häädön.


      • Jej!
        siis juurikin näin kirjoitti:

        paitsi ite vielä olen sitä mieltä että se on vähintään bi!

        Siltä se ainakin näyttää..Lesbolta joka on muuntautunut mieheks..:D Sitten kaikki naiset luulee sitä homoks nii se pääsee hiplailemaan niitä..:D:D


    • vaikkei

      seksiä ole vielä harrastanutkaan.Ehtiihän sitä vielä

      • ####

        Ehtiihän se vielä. Ainari on talon nuorin, vasta 18-v.


      • Åuto

        Eikka on just hyvä, sopivan outo ja viaton kirkasotsa. Suurin osa on noita kolisevia tynnyreitä, katsokaapa vaikka Akin tyhjää katsetta...


    • ulos äänestys

      Ei kai vielä ensi sunnuntaina (2.9) äänestetä
      ensimmäistä kilpailijaa ulos talosta?

      Oliko viime vuonnakin niin, että ekan viikon jälkeen jo eka kisaaja lähti vex?
      Muistelin, että vasta toisen viikon sunnuntaina,
      mutta voin olla vääräsääkin.

      Mariahan se sitten on ilman muuta, joka lähtee.
      Aika itseään täynnä oleva ämmä!

      • On kokemusta

        Omahyväisyys ja röyhkeys paistaa kauas.
        Pahimmillaan venäläinen nainen on juuri tuollainen.


      • vuodesta

        Kyllä viime vuonna lähti ekan viikon jälkeen jo ensimmäinen eli Mirka.


      • Suuruudenhullu
        On kokemusta kirjoitti:

        Omahyväisyys ja röyhkeys paistaa kauas.
        Pahimmillaan venäläinen nainen on juuri tuollainen.

        Mariiiiaa ei päästetä pois ennen kun hinkit on nähty!


      • Åuto
        On kokemusta kirjoitti:

        Omahyväisyys ja röyhkeys paistaa kauas.
        Pahimmillaan venäläinen nainen on juuri tuollainen.

        Maria on just päinvastoin kaikkein epävarmin omasta itsestään. Se ilmenee just tällä tavalla että jatkuvasti verrataan itseä muihin. Jos jää, yrittää varmaankin painaa muita, esim Eikkaa, maan rakoon.


      • pakkelipate
        On kokemusta kirjoitti:

        Omahyväisyys ja röyhkeys paistaa kauas.
        Pahimmillaan venäläinen nainen on juuri tuollainen.

        onko maria venäläinen?! mie kun vaan ymmärsin, ett sen mutsi on venäläinen..


      • diida
        Åuto kirjoitti:

        Maria on just päinvastoin kaikkein epävarmin omasta itsestään. Se ilmenee just tällä tavalla että jatkuvasti verrataan itseä muihin. Jos jää, yrittää varmaankin painaa muita, esim Eikkaa, maan rakoon.

        Nimen omaan! Maria vaihtoon! Ei hän ole edes kaunis! Eikassa on paljon enemmän karismaa!


    • afsf

      Kaksi "parasta" heti äänestyksessä. :(

    • fdgfdgdfgdfgfd

      Se kuka Einaria äänestää pois, ei tiedä viihteestä mitään. Eikku on lupaavin BB asukas ikinä, nauroin itseni kuoliaaksi jo hänen esittelyssä.

      • Hoitsutta

        Olen samaa mieltä!

        -Hyvä etten sohvalta pudonnut nauraessani sen jätkän esittely-videota....

        -Lisää Einari-komiikkaa tulossa, pitäkää se talossa!!


      • magda 59 vee
        Hoitsutta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä!

        -Hyvä etten sohvalta pudonnut nauraessani sen jätkän esittely-videota....

        -Lisää Einari-komiikkaa tulossa, pitäkää se talossa!!

        Einarihan on ihan valmis paketti. Ehkä tuleva maamme talouden johtohenkilö joskus...osaa keskustella, mutta pitää linjansa. Nuoruus on valttia. Pinkit lasit ja paljon clerasilia. Kuin pituushyppääjä, joka sanoi ensi vuonna palaavansa senttiä pidempänä joten myös sentin vahvempana, kun vuoro tulee...Sarasvuoren nuorempi malli. Vanhat ukot pelätkää-!!! Luulin tämän sopuli lajinkadonneen jojoskus v 1968 mutta sehän elää ja voimistuu! Hallelujaa ja lujaa eteenpäin Einari!!!


      • apaps
        Hoitsutta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä!

        -Hyvä etten sohvalta pudonnut nauraessani sen jätkän esittely-videota....

        -Lisää Einari-komiikkaa tulossa, pitäkää se talossa!!

        Tarkoitatko sitä mainosta missä on Maria ja Einari? Mä ainaki repesin sille. ;D


    • sieltä lähtee

      Katellu nyt 2 päivää sen touhuja netin kautta ja on se muija kyllä nyt täysin väärässä paikassa. Päästetään se kotiin.

      • äänestänyt

        viimevuonna enkä aio äänestää tänäkään vuonna. perttua äänestin ekassa jaksossa pari kertaa.


      • -.-

        Joo eiköhä se Maria saa häipyä! :)
        Tuli taloon ekana, ja saa lähtee ekana. WHIPII! ^^


    • Plus vai miinus

      Haluan vain vielä varmistaa,
      että olen ymmärtänyt äänestyksen oikein.
      Siis kun äänestää tekstiviestillä,
      kilpailijan nimeen perään laitetaan
      MIINUS
      jos haluaa asukkaan lähtevän talosta,
      ja PLUS,
      jos haluaa hänen jäävän taloon.

      Olenko siis ymmärtänyt oikein??

      Kiitos viisaalle vastauksesta.
      Terv. vähän tyhmempi ;)

      • eikalle plussaa

        Eli mä lähetän plussaa Eikalle koska haluun että se jatkaa talossa. Miinuksia lähetän Marialle kun haluan sen äkkiä ulos talosta.


      • Plus vai miinus
        eikalle plussaa kirjoitti:

        Eli mä lähetän plussaa Eikalle koska haluun että se jatkaa talossa. Miinuksia lähetän Marialle kun haluan sen äkkiä ulos talosta.

        Kiitos asian valaisusta.
        Näin minäkin toimin ;)


    • Ticvo

      Vittu et toi Kadi on ÄRSYTTÄVÄ! Onko kuin joku 7-luokkalainen teinix, joka yrittää olla jotain.. joka ei mieti yhtään mitä sanoo.. On niin vastenmielinen ja ärsyttävä..Haukkuu vain muita..

      • BB-87

        Kadi on aivan ihana symppis-tyyppi.


    • NOT!

      Heti pysty arvaamaan nämä 2 ensinnäisen minuutin jälkeen. Vaik Eino olisikin hyvä tyyppi (ehkä), mut varmana tulee tiputuspisteitä tuolla asenteella ja olemuksella. Kundit varmaan pisteytti sitä, kun se vaan hebgailee naisten makuuhuoneessa pikkurilli pystyssä. Ei tuolla taktiikalla ainakaan menestytä.
      Marian älykkyys taas ei ole loistossaan.

    • ´minea

      mun mielestä sais molemmat lähtee , Mariiiia on semmone tissin pyörittäjä ärsyttävä heruttelija . Koittaa kovasti olla joku hemmetin teini. Äh. Ärsyttää ! Ei se Einarikaa mikää erikoine , mut mielummi mariiijja pois !

    • Nimetön

      Einaria jaksaa vielä kattoa, koska on hieman omalaatuinen ja outo. Marialla ei mielestäni ole mitään annettavaa taloon. Typerä venäläissuttura heruttamassa ja pillittämässä, keräämässä huomiota... Einari on kuitenkin persoonaltaan niin erikoinen sälli, että voisi tuoda taloon kaivattua erikoisuutta.

      • huitsinnevadaan

        jepjep. Joutaa se venakko sieltä lähteä opiskelemaan sivistystä.


    • Einarin polkupyörä

      Einari on oikeasti Uotisen Jorman salattu jälkikasvu, sukupuolisinen suuntautumisineen ja leveine suineen. Pitää nostaa hametta miehelle joka on 18 vuotiaana kokenut jo kaiken...

      • totta!

        Ei niillä menetelmillä suku jatku


      • terttu

        Olen samaa mieltä uotila tuli mielen heti imelä kuin mikä :-/ se on kyllä pois jo seuravan kerran varmaan .,mutta ketään ei sais arvostaa silti minkäs me itsellemme voimme ,kasvon piirteet kun on selliaset .(


      • jauha paskaa!

        Uotilan poika muka! Mistä te ton nappasitte. Antaa pijan olla vaikka Kekkosen lehtolapsen lehtolapsi, mitä se meille kuuluu!!


      • kuulukkaan
        jauha paskaa! kirjoitti:

        Uotilan poika muka! Mistä te ton nappasitte. Antaa pijan olla vaikka Kekkosen lehtolapsen lehtolapsi, mitä se meille kuuluu!!

        mut silti jaxat kirjotella.


    • tomera-akka

      nyt niin että ja jotta jos äänestätte tän marijan ulos tuolta talosta niin ei teille jää muut kytättävää kuin Eikkaliini ja sen märät naisiija palvovat silimät!!! Sorella oli viime vuonna ärsy mut,mut kun uloos viskattihin ni latistuhan tuo meininki ..samoin kävi edellisvuonna Minnan kans ett kun itkuiita lähti nii ei siel taloos enää mittää seurattavaa tapahtunu ..nääs..

      • tänä vuonna

        Sorella tuli viime vuonna ohjelmaan kesken kaiken,
        ja jo se ärsytti monia!

        Viime vuonna ihan ekaks lähti Mirka,
        joka ei ollut läheskään yhtä ärsyttävä kuin Maria,
        vaikka samannäköinen ehkä hukan olikin.

        Eikka saisi minun puolestani vielä vähäks aikaa jäädä taloon,
        mutta tuota Mansikkia ei jaksa katella kuin hän itse!


      • tomera-akka
        tänä vuonna kirjoitti:

        Sorella tuli viime vuonna ohjelmaan kesken kaiken,
        ja jo se ärsytti monia!

        Viime vuonna ihan ekaks lähti Mirka,
        joka ei ollut läheskään yhtä ärsyttävä kuin Maria,
        vaikka samannäköinen ehkä hukan olikin.

        Eikka saisi minun puolestani vielä vähäks aikaa jäädä taloon,
        mutta tuota Mansikkia ei jaksa katella kuin hän itse!

        Eri juttu joo, onhan siellä se sohvakin vaihdettu........?


    • nimi oikein

      Ettette kirjoita Maria nimeä monella i:llä kuten täällä paljon puhuttu Mariasta.

    • katsoja

      Einari on todellinen amerikkalaisten elokuvien nössö, joka otettiin big brotheriin vaan sen takia, että saataisiin kunnon homokeskustelu pystyyn. Häpeän hänen puolestaan katsoessani ohjelmaa. Järkyttävää pilata pienen pojan elämä..

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Einarin saa kyl lähtee!!
        Mariia tuo taloon mustasukkaisuutta ja kännissä ihan taatusti mielenkiintoisempaa katsottavaa, kuin tämä Einari. Olen nähnyt Einarin humalassa ja se on semmonen ärsyttävä hissukka, jolla ei oo mitään sanottavaa..
        Pyydän suomen kansa äänestäkää Einari pois!!


      • Edgari rulaa

        Älkäähän nyt laittako Eikkaa alta lipan, pojallahan on niin sexyt otteet ja katse.....
        autss...


    • 'minä'

      eikka taitaa olla talon yksi niistä persoonista joka erottuu joukosta selvemmin. hienoa saada erilaisia ihmisiä taloon.. eikka on aidosti oma itsensä! einari jää taloon =)

    • terttu

      Olen sitä mieltä ,että einari pois tosin imelä ja lähentelee kokoajan jottain tiettyy naista,,seuravaksi sais mennä myös naishenkilö tiän jo kuka ,,,mujtta ei maria ainskaaa ,vaikka ei ole sille mukana muiden joukossa jotenkin eirttäytyy muista .

    • Mariafan

      Maria on aivan ihana tyttö, oma itsensä ja ajattelee muita. On muuten opiskellut näyttelemistä Pietarin teatteriakatemiassa. Sinne on aika vaikea päästä!!!

      • dfsdfsfsdfsdfsdfsf

        Ja vitut!
        Itteensä täynnä oleva täysin persoonaton ämmä!
        Helevettihin talosta! saatana.

        Hauskempia katseluhetkiä tulee olemaan takuuvarmasti jos einari jää.


    • mitä jää?

      Einari on friikki, sehän on selvä. Mutta tämähän on show! Muut miehet ovat aivan tosi tylsiä, se musta kaveri tosin ehkä vähän särmikkäämpi kuin muut. Eikka on jotenkin sukupuoleton, jos sarjassa harrastetaan seksiä Eikan toimesta, hänen rooliaan aktissa on mahdotonta ennakoida.
      Eikka on härski ja suosikkini.
      t: heteromies

      • ja ihmiset haluavat samaistua

        Miettikää nyt vähän. Ihmiset pitävät big brotherissa eniten niistä hahmoista jotka muistuttavat heitä itseään. Einari on niin erilainen että se aiheuttaa ärsytystä. Porukka on muuten kasassa ja hyvää meininkiä tulee, kunhan saadaan pois kamala nörtti pilaamasta ohjelmaa.


    • ..............................

      Maria todellakin pois talosta!!!Luulee selvästi olevansa joku maailman keskipiste!!!Kyllä naama venähti kun tuli pari kauniimpaa blondia ovesta :D Lisäksi minkätakia pilkkasi Einaria!!!???!!! Einari vaikuttaa ihan mukavalta ja huumorintajuiselta/puheliaalta tyypiltä.
      Ei aina tarvitse tuijottaa ulkonäköä!!!
      Oikee ottaa pattiin tämä seksi/ulkonäkökeskeinen maailma!!!Tunnen monta ns.rumaa ihmistä joiden seurassa todellakin viihtyy ja huumori lentää :)
      Terv.Mies Pirkanmaalta

      • heh

        Onhan se iät ajat sitten todettu, ettei kauneus ja aivotoiminta voi olla samassa paketissa. Luojakin varmaan luomistyössään päätti niin, että niille kauniille ei anneta aivoja ja mitä rumempi-sitä fiksumpi ja kivempi tyyppi. HYVÄ LUOJA !!!


    • minä vaan

      maria ulos ja heti, yökki esitteliä.

      • ei einaria, kiitos

        Einari on liian nuori, se vois kokeilla parin vuoden kuluttua uudelleen. Sillä ei valitettavasti ole mitään annettavaa.

        Maria on hyvittava, pitää itseään tosi kauniina, mutta kummasti naama venähti, kun ovesta tulikin itseään nätimpiä tyttöjä-yhden kohdalla se jopa sanoi "voi ei", eli alkoi vissiin itseluottamus rakoilla. Mut jotain heppua se katseli jo silläsilmällä. Vois vaikka irrota.

        Se on niin ärsyttävä ämmä, että ei sitä voi vielä pistää pihalle. Se saa jotain säpinöitä aikaiseksi ja varmaan n*ssiikin jonkun kanssa siellä. Slobohoro, jolle sais nauraa vielä pitkään.


    • erkkeri

      Eli aivan sama, kumpi lähtee ekana, sillä toisen luuserin vuoro on heti seuraavana sunnuntaina!!

      Eihän tollasia helvetin "einari-epätoivosii" voi normaalit ihmiset kattella!

    • kikka

      sen takia maria ulos koska se on aivan kamala ja ei ole edes kaunis nainen ja koko aikaa katselee että tuleeko nyt paremman näköisiä naisia kun se koska eilen huomasi että taisi olla mustasukkainen tai peräti kateellinen muille naisille että heti äänestän sitä

      • tiko!

        Totta tosiaan, Maria ulos ja heti. Näytti kyllä niin ärsyttävältä akalta, että ei semmosta kukaan katsele. Ilmeet ja käyttäytyminen ottivat hermoille heti alussa, ja olikin niin kateellisen näköinen ,että melkeen kävi muiden kimppuun. Lopuksi vielä rupeaa pilkkaamaan muita, katoisi itse peliin.


    • bb:n katsoja

      Eikka on hyvä tyyppi! Einari muuten muistuttaa niin elävästi jorma uotista, että voisi luulla hänen olevan jorman poika.

      Einari ei ole stereo tyyppi vaan aivan jotain muuta.... on mielenkiintoista millaisia tunteita hän saa aikaan talossa.

      Toivottavasti hän myös pysyy siellä pitkään!

      • monoa

        Hinurit ulos BlondiBrothellista!


      • Åuto

        sama tuli heti mieleen. kuin nuori Uotinen. Mielestäni hänessä kumma kyllä myös jotain samaa kuin Matt Damonissa, se hymy.


    • Nyappy-chan

      No Maria on ihan syvältä mutta einarin esittelyvideota katsoessa ei voinut nauraa. "Okei tässä on joku nörtti..." "Ja sen nimi on Einari! XD" Nauratti. :b
      Niin no joo... -.-"

    • Nimetön

      No kyllä sais Einari lähtee, sekun ei taida vielä edes raukka tietää mihin maaliin se pelaa kentällä.

    • tihk

      Mieluummin kuitenkin Mariiiiia pois talosta!

    • anti-format

      ÄÄNESTETÄÄN jaloilla bb- hyllylle . PAs,,, koko ohjelma !

    • kadina

      no se hän on selvää, että se mariia tippuu..harvoin on näkyny tölsyssä noin tyhmää ihmistä!pimbo voi olla mut ei helekkari tuo ärsyttää jo liikaa, valitan!

      • muistakaa nimi oikein

        Nyt pakko puuttua kirjoitusasuun ettei kukaan tyhmänä kirjoita tekstariin Mariia vaan MARIA yhdellä i kirjaimella.


      • muistattehan
        muistakaa nimi oikein kirjoitti:

        Nyt pakko puuttua kirjoitusasuun ettei kukaan tyhmänä kirjoita tekstariin Mariia vaan MARIA yhdellä i kirjaimella.

        Mariiia- ja oikea tippuu!


    • nomex5

      Poistua kiitos:)

    • Maria = tylsä

      Einarin on ehdottomasti jäätävä taloon. Ainoa miespuolinen, jossa
      on jotain väriä, oli sitten närtti tai ei.

      Suurin osa miehistä on jotain typeriä uhoavia känniääliöitä, joiden
      päässä on max. 4 aivosolua. Ennemmin katselen hiukan persoonallisemman
      tyypin edesottamuksia, kuin monen toistensa kopioita olevan,
      panokokemuksillaan rehvastelevan idiootin kohellusta.

      • Mariiia

        Ei poika rehvastele, vaikka on kaiken kokenut.

        Tänäänkin hieroi Kadia, tietty reisistä ja sisäpinnalta.


    • einari pois!!!

      einari saisi painua pois bb:Stä.
      homo joka luulee tietävänsä kaiken.
      hyi!!!!

      • q_Pinja_p

        Maria on todella ärsyttävä blondi bimbo, josta ei ole mitään hyötyä BB:ssä. Se ärsytti mua jo heti alussa huonolla tavalla, ei todellakaan mielenkiintoinen vaan todella tylsä. Kaiken lisäksi se eilenki vaan itkeä pillitti!

        Eikan tunnen henkilökohtaisesti ja voin taata teille, että jos hän jää taloon, ohjelmasta tulee erittäin mielenkiintoinen. Einari on aivan mahtava ihminen ja aito! Ei esitä mitään, vaan on oma itsensä, mikä on tärkeää. Einarilla on paljon annettavaa ja sen saatte nähdä omin silmin, jos hän saa mahdollisuuden jäädä. :)


    • vaihtelua taviksien joukossa

      Minusta Eikka tuo väriä muuten niin tavalliseen joukkoon :) On muuten ihan Sarasvuon näköä ja samanlainen ässäkin tai puhetyyli.

    • Hihihihiiiiiiiiiii

      tämä einari sais kyllä lähteä, muutenki...

    • *******

      *otsikko*

      • sweetgirl-15

        mieluummin katson aikas hyvän näköistä kundia kuin jtn blondimuijaa :D


    • uruuruurr

      EINARI KOVA AIJÄ:D:D:D:D:D:D ÄIJÄ IHA ONNESSAAN.

    • Out Out

      Venäläiset VI##UUN!!!!!

    • EINARIFANI

      EIIIIIII!!!!! EINARIN PITÄÄ VOITTAA!!!! ETTE SAA ÄÄNESTÄÄ SITÄ POIIIIIS!!! EIIIINARIIII!!!! SE MIES ON KOMIIKAN KUNINGAS!!!!!! mut oikeesti pitäkää eikka talossa pliide xDDD

    • ***

      Maria on niin teennäinen, koppava ja ylimielinen, että heikompia alkaa oksettaa.

      Kyseisen naisen käyttäytyminen on todella ala-arvoista, mm. Kadin esitellessä itseään, Maria käänsi selkänsä koko porukalle ja lähti peilaamaan itseään!
      Eilinen Einarin pilkkaamis-näytös paljasti viimeistään Marian todellisen luonteen.
      Mitä helvettiä se Marialle kuuluu, onko Einari harrastanut seksiä ja kenenkä kanssa.

      Maria on niitä tyyppejä, jotka luokittelevat aina ensimmäisenä kunkin ihmisen johonkin lokeroon ja käyttäytyvät sen jälkeen, sen mukaan.

      Jos sukujuurista löytyy Venäjää ja Ruotsia, niin luulisi häneltä löytyvän suvaitsevaisuutta ja ymmärtämystä toisiaan kohtaan?

    • vvv--

      että se Sauli on ihana !

    • sovitaan näin

      Eikkahan on mahtava tyyppi ja väriläiskä.Maria on tylsä ja harmaa kuin maantie

      • nyt ..

        kiista ratkesi niinkuin pitikin


    • täydellinen...

      kuolema bb:lle jos einari putoaisi pois. se jäbä on mielenkiintoinen persoona - täysin erilainen kuin muut talossa olevat!

    • cecilia

      Maria lähtee Einari jää. Tuossa miehessä on jotakin kivaa. 18v vasta. Voisi häntä katsoa pidempääkin. Onkohan Maria hieman itseään täynnä.

    • marja-inkeri

      molemmat vois lähtee! Jos on pakko valita niin Einari jää! Maria on ihan idiootti pimpoblondi ja muutenki ihan...ARGH! no tää Eikka...tästä tyypistä ei löydy mitään sanottavaa - ei hyvää, eikä pahaa...

      Tän vuoden BB-sakki on surkeaa..viime vuonna oli kyl ehdottomasti parhaat tyypit. Ja todellakin - olen ihan mahdoton BB-fani, 24/7 pyörii all the time, olisi vain mukava saada rahoille vähän vastinetta - PORUKKAAN VAUHTIA JA SASSIIN!

    • hgjhg

      Vittu se hiplari joutas mäelle.

      • luvin nää,,,

        kaikki viestit ja toesin jot kyll työ pennut ootte lapsellisii
        iha pullamössö-porukkaa !
        Ottakaa hiekkalaatikko käyttöö ,ette työ muuta vielä jaksa ymmärtää ??
        työ ootta pienii pilttii ja 4 vuotisen tasoll itseilmaisussa !
        ja nyt kiireest nukkumaa!


    • bb24/7

      Maria jää koska sillä on isot tissit.

      • hyvä...

        hyvä pointti, tisseilllä pärjää missä tahansa


    • yksinkertaiset

      me ollaan niin saatanan yksinkertaisia.täyspaskaa

      • tomera-akka

        ta-va-ta? ei ym-mär-rä tol-las-t suo-raa teks-t pöt-köö...D


      • Nimimerkki

        Siis nyt maria äkkiä himaan takas vaihtaan patterit, onko hiukan hidasälyinen vai viekö megabosat virran täysin ??


    • Uuuuuuuuuuuuhhh

      Ei Mariaa pois. Talon paras seksipommi EI saa lähteä! Nyt jokainen mies ainakin ääni Marialle! :D

      • tomera-akka

        vaatimukset jos Mariiiaaa pitää seksipommina? Jos nyt kuitenki kattelisit vaan noita anttilan alusvaatekuvastoja..niis vähän seksympiä muijia:D


    • periine

      näyttäis nyt maria tissisä ennen kuin potkitaan pois!!

    • BB-fani

      Olipa fiksua nostaa tämä uutinen etusivulle ennen TV-lähetyksiä! Näkyyhän tapahtumat netti-tv:stä ja eihän keskustelua voi kieltää, mutta ei äänestykseen joutuneita olisi etusivulle tarvinnut nostaa. Olisi voinut lukea vaikka: "Äänestykseen joutuvat selvillä." Ja ilman kuvia.

      Jatkuuko ilon pilaaminen suomi24:llä jatkossakin???
      Jos kyllä, niin tiedänpähän pysyä poissa kunnes voittaja on ratkennut.

      Varoittamatta spoilaaminen on sieltä ja syvältä!

      • BB-fani
        joten kirjoitti:

        älä valita.

        http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200708296522212_bb.shtml

        Onko susta oikein, että kerrotaan tapahtumat ennen lähetyksiä? Tunnut kannattavan spoilausta. En vastusta netti-tv:tä enkä tätä keskustelua, mutta pitääkö asiat paljastaa suomi24:n etusivulla, kun vähemmän paljastavankin täkyn voisi tehdä?

        Tilanne on aivan samanlainen kuin formulatuloksissa, jotka YLE:n Uutiset tai Urheiluruutu paljastaa varoittamatta, ennen Maikkarin koosteen lähettämistä. Yhtä hyvin voisi kertoa, että "kerromme seuraavaksi formulakisan tulokset", niin ehtisi edes peittää korvat. Stna!


    • ketä kiinnostaa

      hankkikaa jumalauta elämä,ettei ihan kaikkea shittiä,mitä kanavat suoltaa,tarvii katsoa...menkää ihan vähäks aikaa vaikka siihen bb-huoneeseen ja miettikää miks seuraatte moista huttua...tai jotain maajussille panopuu,sinkkumutsille kahen yön hoito tms sarjaa...ei kai helevetti teidän oma elämä oo niin kuralla,ettette sille parempaa käyttöä keksi kuin moisen paskan vahtaaminen...haloo

      • tomera-akka

        Tuliks nyt parempi olo:D


      • ketä kiinnostaa
        tomera-akka kirjoitti:

        Tuliks nyt parempi olo:D

        kun tietää,että kysymyksen esittäjä on yks 400k pölvästilaumasta,joka liimautuu telkkarin ääreen kun bb-huttu täyttää ruudun.ja oikeasti jo ihan hyvä syy olla katsomatta moista paskaa on täyshimmee toukokuun alkupäivä,jos ärsyttävimmän ja itseriittoisimman mediapersoonan palkinto olisi olemassa,ko henkilö voittaisi sen useammin kuin yksikään suomalainen esim rallin mm-sarjaa...:-D


      • tomera-akka
        ketä kiinnostaa kirjoitti:

        kun tietää,että kysymyksen esittäjä on yks 400k pölvästilaumasta,joka liimautuu telkkarin ääreen kun bb-huttu täyttää ruudun.ja oikeasti jo ihan hyvä syy olla katsomatta moista paskaa on täyshimmee toukokuun alkupäivä,jos ärsyttävimmän ja itseriittoisimman mediapersoonan palkinto olisi olemassa,ko henkilö voittaisi sen useammin kuin yksikään suomalainen esim rallin mm-sarjaa...:-D

        Oli niin älykäs viesti..eeeen keksi enää mitään sanottavaa ja hilipasen sen kunniaks baariin:D kerrothan meille huomenna taas älykkäitä kommenttejasi pik pratorista ja sen katselijoista *nikkaa silmää*


      • Scarface_06

        Maajussille panopuu, repesin :D:D


      • Scarface_06

        Maajussille panopuu, repesin :D:D


    • Naisista on

      Hän...

    • maria.

      lähteä kotio. on jotenkin ärsyttävä. einari voi pysyä talossa,kyl se ihan mukava poitsu on.annan einarille plussaa ja marialle miinusta

    • TYPERÄ:

      Ohjelma, kertakaikkiaan, sivusimällä joskus katsonut. eikös imeisillä oikeesti ole parempaa tekemistä?????????? OIKEESTI

    • 24/7 katsoja

      Maria sanoi tänään alku-illasta, ettei todellakaan viihdy talossa ja talo ollut pettymys. Haluaa että kaikki äänestäisivätkin hänet pois. Näin olisi tapahtunut muutenkin.

      • uroo

        ..vaikuttaa jo yhden jakson perusteella helvetin sietämättömiltä tyypeiltä. Toinen on typerä ulkonäkökeskeinen bimbo ja toinen ylistereotyyppinen homo. Tän vuoden ohjelma taitaa muutenkin pyöriä enemmän viinanjuonnin ja sen mahdollisten surausten ympärillä.


    • marassillinen

      Ketkä ovat pudotus-uhan alla. Itse haluaisin Marian lähtevän, koska se vaan on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ÄRSYTTÄVÄ, että poskihampaisiin ottaa kipeää. Ja Eikka on Eikka-> liian outo ollakseen outo. että sillain ja tollain tällä kertaa.

    • alkoholisti

      ei tollasta einari jaksa kahtoo..rupee vituttaan koko jätkä ja sen jutut...näköjään umpi homo koko tyyppi!!!!

      • näkisvaanjakuuliskolinaa

        Tässä yks mulkku taas avautuu.


    • kaksoiselämä:
      • bulaa

        einarinari pieri ja pani !!!!


      • q_Pinja_p

        kaksoiselämä::lle

        En ihan tajunnu sun vitsiä...


      • sitä vaan,
        q_Pinja_p kirjoitti:

        kaksoiselämä::lle

        En ihan tajunnu sun vitsiä...

        että Einarilla on ollut jo aiemminkin ura telkussa Randy Harrisonin ("Queer as folk") sijaisnäyttelijänä. Tekemässä stuntit, joissa vaaditaan laseja.


    • einari lol

      Einari nari pieri ja pani.

    • Maria - - - - - - ---------...

      Einari on mainio pakkaus. Voittaja-ainesta selvästi! Mariaa sitävastoin en tahdo enää katsella.

      • se vain on

        ei missään nimessä eikaa pois hullun hauska


      • nimetönnä
        se vain on kirjoitti:

        ei missään nimessä eikaa pois hullun hauska

        niin, olennainen tulikin sanottua^^

        mutta kyllä mä äänestäisin sen bimbon pois talosta, eihän tuollaista jaksa katsella kukaan... Ja toteutetaan muiden kilpailijoiden toiveet.

        Maria ULOS!


    • dallalaa

      Kokoomushinttari narunjatkoksi!

    • bblovera

      Mahtaakohan tuo agloco toimia, jos toimii niin kertokaa, voisin kokeilla hankkia rahat bb live 24/7 netti-tv:seen ton aglocon avulla.

      tuolla oli ainakin kattavasti tietoa aglocosta:
      http://agloco-finland.awardspace.us/

    • Joppe31

      isorintasta pois alussa. Viimeeksi muitaakseni lähti se isotissinen ja ei sit paljoa enää jaksanu kiinnostaa. Annetaan täl kertaa povipommin jäädä, please..

      • Marialla on iso perse.

        Eiköhän niitä tissejä voi katella paremmin muualta kun BB:stä. Väärään paikkaan on Maria tissinsä änkeny, talosta pois vaan. Kauheaa valitusta sillä kun ei saa tarpeeksi huomiota miehiltä. Sitte haukkuu Eikkaa kun se on muiden naisien kimpussa.. Eikka on pelimies! :D


    • öööööööööö

      EDinari paras vitsiniekka.EI POIS.HuomPISSIKSET

    • vihaa häntä

      oikeesti einari ulos niin bb joukko on sit oikea, ton kikatus ja puhetyyli ja kaikki pilaa ohjelman, mielummin einari ulos ku maria:D pls äänestäkää einari hittoo se ei kuulu tuonne olleskaa vaik maria nipottaa jaksaa sitä mielummi kattoo ku jotai hintti einarii!!!! vai mitä?

    • kååkå

      EINARI PARAS VITSIMIES.ÄLKÄÄ ÄNESTÄKÄÄ SITÄ POIS

      • einariiii

        jätetää einari sinne runkkailee vaa! cool!!


      • eikka**

        jätetää einari sinne vaa runkkailee..cool! maria POIS!


    • MrTravel

      Molemmat sais lähteä mut Maria kuitenkin noista kahdesta ennemmin pois...

    • Ich bin Ein Ari

      Maria on liian hienoperse, typerä laiska blondi, joka polttaa vaan röökiä, katselee vaan kun toiset yrittää tehdä työtä. Sais lähtee veke. Ovatko Einari ja Sauli seurustelleet? Vaikuttavat niin herkiltä homopojilta.

    • Mmiiija

      Maria pois! Se on kunnon pissis.. En tykkää muutenkaan, muute mitä se Einari teki siellä peiton alla jos katoitte bb: tä tänään 10: ltä?? :o

      • moikka tota luulempa että se piti pippeliä hyvänä hhehehe


      • voi jo

        arvata mitä se einari teki, öö varmaan leikki leikkikaululla, ootko tyhmä ?


    • @+@

      Kyllä mulle riitti kun jo viime kaudella unissaan käveltiin.. eikasta tulee vielä runkkaava kapellimestari :)

      • Emppu____88

        maria pihalle!!! kuvottava ämmä... sauli on ihana


    • Katotaan mitä eikka saa talossa aikaan...

    • Nimetön

      voisko olla enempää "blondi",ihan järkyttävä tuo mariia

    • vagabond-79

      Hei herätkää!! Einari on varmaan parasta mitä BB:ssä on ikinä tapahtunu! Niin nolo jätkä että ihan mielenkiinnolla odotan mitä se jätkä vielä tulee touhuamaan :) Mitä taas tulee Mariaan niin kuka voi sanoa että ulkonäön lisäksi se muija ois mitään muuta tarjonnu. Sillehän peili tuntuu oleva tärkeämpi kuin kukaan muu. Lisään vielä, että talossa on kaikki naist paremman näköisiä kuin Maria, jos daisareita ei lasketa.

      • Likka***

        Aina voittaa Sarin ja toivon kuitenkin että Einari jatkaisi talossa.


    • aivan pelkkää sontaa!!

      Aivan törkeetä paskaa koko ohjelma, siis semmosta ituaivojen viihdettä että huh huh. nuo rahat kun käyttäisi viisaammin..

      Siis ei ees sanat riitä kuvailemaan ton ohjelman tasoa, niin alas on osattu vajota, kun moista paskaa suolletaan tuutin täydeltä, monikohan irtisanoo tv lupansa tämän sonnan takia, jää nähtäväksi..

      Ja turha ihmetellä kun lapinlahden pehmustetut huoneet täyttyy ja potilaita säilötään jo puutarhavajoihinkin, eihän siitä muuta saa aikaseks kun roppakaupalla kylähulluja bb faneja jotka riehuvat päättömästi elielin aukiolla puluja potkien, siis ihan hullujen hommaa..

      Ultimate häätöäänestys, poltetaanko vai räjäytetäänkö kertaheitolla koko tönö pois maailmankartalta, pannaan se einarin piikkiin, pieraisusta tulitikun liekkiin seurannut kaasuräjähdys tuhosi bb talon ja kasan innokkaita bb sekopäitä jotka olivat joukolla kerääntyneet halailemaan bb tönön turva-aitoja. Kuulostaa hyvältä, eikös juukos kukko ja kana.

      Siinä onkin miettimistä teille tuota peräsuolesta itsensä ulos puskenutta töhnää seuraaville ituhipeille!

      Kuka vastaa kovimmin, kuka kuittaa tykimmin?
      Siinäpä teille pähkinä purtavaksi, luumu mutustettavaksi, rusina rutistettavaksi.
      Ottakaa skaba, paras pääsee bb talon ulkopuolelle läähättämään ja kirkumaan kurkun täydeltä!

      Ai että oli kivaa :)

      • mininenz

        Ai niinkö? Että oikeen riehutaan tuolla, missä se nyt olikaan...toreilla ja turuilla. :) Jep. *säilöytyy väkisin puutarhavajaan*

        Mutta kuule...miksi ihmeessä sitten edes kattelit moista sontaa? Vai katselitko vaan, mitkä vetää eniten katsojalukuja?

        Ja mekö peräsuolesta "itsensä puskeneet" ..eli sinäkin olet sitä? Voi hassu pieni. *paijaa*

        Ja vagabond-79 : SINÄ sen kiteytit. ;)


      • hahaa :)
        mininenz kirjoitti:

        Ai niinkö? Että oikeen riehutaan tuolla, missä se nyt olikaan...toreilla ja turuilla. :) Jep. *säilöytyy väkisin puutarhavajaan*

        Mutta kuule...miksi ihmeessä sitten edes kattelit moista sontaa? Vai katselitko vaan, mitkä vetää eniten katsojalukuja?

        Ja mekö peräsuolesta "itsensä puskeneet" ..eli sinäkin olet sitä? Voi hassu pieni. *paijaa*

        Ja vagabond-79 : SINÄ sen kiteytit. ;)

        Voi toista, luuletko että parjaisin kaikkia sitä seuraavia, jos itse olisin erehtynyt edes vilkaisemaan? ;)

        On se kuule niin kauheeta paskaa, etten vahingossa ees kattois telkkariin päin, todennäköisesti kiirehtisin pamauttamaan sen lekalla pimeäksi nopeasti jos kuulisin edes pihauksen ohjelman ääniä:)

        Ja ymmärsit väärin viimeisen, en meinannut ihmisiä peräsuolesta puskeneina, nehän tulevat siitä naapurista ;) ehheheee :)
        Vaan se ohjelma, on paskaa kiteytettynä töhnäksi, mahtuu enemmän pieneen tilaan kun menee tiiviiksi ;)

        Ja en muuten ole vagabondin alulle saama, adidas-83 sen teki.. hmmm öö? joo-o.. :)

        Öitä karvanaamat, ei ihme jutun laadulla kun kelloa vilkaisee :)


    • NARINARINARI

      HOMO EINARI NARI LÄHTEE!!!!!!!!!!!!!

      • runoilijaa

        Typerän kuulosta toi sun "riimittelys". Ei oikeen rimmaa.


      • henttu

        kaapinoviko se narisee?


      • osaatko lukea?
        henttu kirjoitti:

        kaapinoviko se narisee?

        Eikö selvä suomi pelaa?
        "kaapin oviko se narisee?"
        D'oh, Einarinari, pieri ja pani.
        Ja rimmaahan se niinkuin kukko joka koppakuoriaisella perhosturnajaisiin ratsastaa, peitsenään heinänkorsi tuo hento, jonka päässä heinäsirkka ruksuttaa.

        Joten hypi sinä ituhippi kaivoon narisemaan einarin kanssa..

        En edes tiedä, mutta mitä helevettiä, mielestäni kuvassa oli 2 naista... joten jos toisen nimi einari, jossain mättää ja pahemman kerran..


      • henttu
        osaatko lukea? kirjoitti:

        Eikö selvä suomi pelaa?
        "kaapin oviko se narisee?"
        D'oh, Einarinari, pieri ja pani.
        Ja rimmaahan se niinkuin kukko joka koppakuoriaisella perhosturnajaisiin ratsastaa, peitsenään heinänkorsi tuo hento, jonka päässä heinäsirkka ruksuttaa.

        Joten hypi sinä ituhippi kaivoon narisemaan einarin kanssa..

        En edes tiedä, mutta mitä helevettiä, mielestäni kuvassa oli 2 naista... joten jos toisen nimi einari, jossain mättää ja pahemman kerran..

        että narinarilla ruksuttaa päässä


    • Voisko vähemmän kiinnostaa

      Miten helvetissä ihmiset jaksaa katsoa moista skeidaa. Edelliseltä jaksolta näin vartin pätkän ja päätin, ettei juttu ole minua varten.
      Mutta suomalaista tv-katsojaa kusetetaan muutoinkin kohtuullisen ala-arvoisella tarjonnalla.

      Näistä "Marioista ja Einareista" tulee jotain elämää suurempia juttuja. Mitä nämä tyypit
      ovat tehneet ansaitakseen kaiken sen huomion, täh? Ja jonkun jätkän naintikumppanien määrästä tehdään oikein lehtijuttu, jonka jälkeen netissä käynnistyy keskustelu, onko tuo nyt niin komea, että on saanut 200 kumppania. Help me please.

      Idolsit vielä menetteli, koska siellä oikeasti haettiin ja löytyi lahjakkuuksia, joista suuri osa on myös menestynyt hyvällä levymyynnillä.

      • BB reaali ajassa

        Olet oikeassa tuossa lauseessa, että meille tarjotaan muutenkin huonoa ohjelmaa.
        Mikä sekin traileri mainos on: 'Tätä et voi jättää katsomatta, Kino....' plagioi
        Uusi Kino = hyviä elokuva sarjoja ja tarjoaa roskaa...Kino kino...tarkistakaa ensin mikä Kino. Miksi ihmeessä meidän tulisi nähdä joku ohjelma ollenkaan. Miksi pitäisi syödä jotain määrättyä jugurttia?
        Tv:ssä 4 ja Maikkari kaikkein huonoimmat kanavat ja taso vaan alenee vuosi vuodelta. Valtavat summat tuhlataan tuotantoon Maikkarillakin ja tulos on jotain Lintsiä tai humppaa. 4 saisi lopettaa. BB on tosi tv:tä, ja se pelaa aina miltei missä muodossa vaan. Tuhlataan rahoja kaikenlaisiin katsojatutkimuksiin - yhtä hyvin voisivat seurata näitä keskustelupalstoja.


      • syvältä
        BB reaali ajassa kirjoitti:

        Olet oikeassa tuossa lauseessa, että meille tarjotaan muutenkin huonoa ohjelmaa.
        Mikä sekin traileri mainos on: 'Tätä et voi jättää katsomatta, Kino....' plagioi
        Uusi Kino = hyviä elokuva sarjoja ja tarjoaa roskaa...Kino kino...tarkistakaa ensin mikä Kino. Miksi ihmeessä meidän tulisi nähdä joku ohjelma ollenkaan. Miksi pitäisi syödä jotain määrättyä jugurttia?
        Tv:ssä 4 ja Maikkari kaikkein huonoimmat kanavat ja taso vaan alenee vuosi vuodelta. Valtavat summat tuhlataan tuotantoon Maikkarillakin ja tulos on jotain Lintsiä tai humppaa. 4 saisi lopettaa. BB on tosi tv:tä, ja se pelaa aina miltei missä muodossa vaan. Tuhlataan rahoja kaikenlaisiin katsojatutkimuksiin - yhtä hyvin voisivat seurata näitä keskustelupalstoja.

        Pahasti meni metsään arvostelusi, jos ohjelmatarjonnan perusteella päätetään hyvät & huonot kanavat, niin sub tv:hän tipahtaa jonon hännille heittämällä, bb paskaa kun suoltaa tuutista, ei voi muuta kuin odottaa että koska menee konkurssiin/valtio kieltää moisen paskan lähetyksen.
        Ja mtv3 & 4 ovat kanavia parhaasta päästä, tai juu, nelonen riittäköön, unohtui salatut eläimet joka tulee maikkarilta, elämää, onko sitä, noiden tv kihojen päässä, vai riisikö siellä kilkuttaa laidasta laitaan sanoen "boing boing", josta kirjaimet bb, jonka perusteella päätettiin tehdä ohjelma, kaikki siis sai alkunsa tv mogulin tyhjääkin tyhjemmässä(tai ehkei sittenkään niin tyhjässä) päässä riisinjyvän kilkutellessa..

        Ituhipit syvälle suohon prkl & bb banniin!!


    • annele

      Einari-pelle pitää ehdottomasti pitää talossa,sen töppäilyille saa nauraa ja sitä saa hävetä sen puolesta. Persoonattomat pihalle, Maria saa lähteä!!!

      • Einarifan

        Einarpilkka osui omaan nilkkaan..kiroilusta ei kukaan suutu, mutta Marian Einar imitointi oli ilkeän rumaotteista. Ei toisesta tehdä pilaa, pisteet menee pilkatun puolelle. Miksi Maria meni TV:seen murjottamaan? Onko tämä maksettu juttu ihan kuten joku muu ottelu. Alkaa tuntua siltä, että asia etukäteen sovittua tuotannolta, millä summalla? Onko ainoa diplomaatti keinosiementäjä, joka ei varmaan heti ketään suututa???


    • elmo1

      Tumputtaja ilman muuta jatkoon.Ja mikä parasta,Edgar on talon paras ärsyttäjä,saa varmasti paljon aikaan erinäisiä tunnekuohuja talossa.Niitähän me haluamme katsella!

    • BB<3

      Moikka!! Mä en oikein tykkää siit Mariasta. Mun mielipide on se että Maria vois lähtee.. ja sit ehkä myöhemmin Einari.

      • Tiikeri (n) 88

        maria saa lähteä ei einari viellä, koska vaikka se onkin outo persoona se on siltikkin hyvä:) :0


      • Nimetön
        Tiikeri (n) 88 kirjoitti:

        maria saa lähteä ei einari viellä, koska vaikka se onkin outo persoona se on siltikkin hyvä:) :0

        Niin no oon kyllä samaa mieltä että Maria sais pudota ny ja Einari vaihk sit seuraavassa tai jotain mut se Maria on niin itserakas että se sais lähtee sieltä.. Kenet haluut voittavan BB:n


    • Lapastelija

      Se se vasta on mukava harrastus!

      • kyllä nauratti

        paljon..taitaa olla poika puutteessa :DDDDD


    • TONTONI

      Äänestäkää maria pois.

    • borneo

      Ja sitten saamme taas lukea palstoilta että "lähetin 100 tekstaria Eikka-nimellä" vaikka piti olla Einari...

      "saanx mä rahat takasin ku äänestin väärin"

      =)

    • iranei

      zyklon-b:tä taloon..siinä pelleille viihdettä!!!

    • !!!!!!

      NIIN HOMOMAINEN NÖRTTI, ET EI KUKAAN JAKSA KATELLA. HETI ULOS !

    • typerä vosu!

      ja einari wannabe girl!:D

    • Nimetön

      Olen aikoinaan käynyt samassa koulussa Marian kanssa. Ulkonäöltään hän on muuttunut aika radikaalisti, mutta luonne on aika lailla sama. Hän oli hieman "outo" ja erikoinen, eikä hänellä ollut hyviä ystäviä. Hän oli jo silloin aika täynnä itseään ja tykkäs lauleskella koulun käytävillä niin että kaikki kuulis hänen loistavan laulu ännensä. Koulu aikoina Maria oli huomattavasti isompi, aika pulska tyttö, ei käyttänyt meikkiä ja hiukset oli tumman ruskeat. Vaatteet oli muistaakseni verkkari ja t-paita tyylistä. En olis ite tajunnu kuka Maria on, ellei ystäväni olis valaissut mua. Nyt kun kattoo Mariaa huomaa kyllä että sama tyttö on sisältä, vaikka ulkokuori on täysin muuttunut. Hauskaa oli se miten Maria haukkui Einaria nörtiksi, vaikka oli itse sellainen aikonaan. taitaa MAria olla hieman kade muille talon tytöille ja siks on niin masentunut talossa =0

    • Enjaksakatsoa

      runkkaa öisin, ei sen ääntä jaksa kuunnella,aivan jörkyttävä tapaus.

    • toukokuu57

      Maria joutaa talosta pois. On niin nyrpeä ja itkuherkkä ihminen.

    • kiviäkin

      kuka on äänestetty ja mihin. sanokaa sitten jos ne kaikki "ei osata jankata muusta kuin seksistä"- pellet saa äänestää sieltä kotiin kasvamaan niin sitten minä varmasti äänestän.

    • suomelle?

      Mahtikiskaisu, yli 90 pamahti rikki. Nyt vain odotellaan testejä, että onko Pitkämäellä puhtaat jauhot pussissa. Oli se vaan aika mato se Thorkildsenin, ei voita suomopoikaa ;)

    • gerrg

      ole puhtaasti B-rapun poikia. Se tais jossain välissä kertoo, että ei ole ollut anisen kanssa sillätavalla. Miesten kans tieten senkin edestä, tästä tulee hauskaa :)

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe