PASKA PALKKASTA DUUNIA!!

AHAHAHA

SHIT DUUNIA JA SHIT PALKKA!

16

3344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Samaa mieltä olen kanssasi siitä, että palkka saisi olla parempi, mutta itse työstä kyllä tykkään. :)

Ja sen vielä unohdit mainita että paskaa saa niskaan ihan tilaamattakin.

Kenenkään ei kannat lähteä ravintola-alalle.
      Yleiset työehtosopimukset on paskapaperia tällä alalla! Vain harva maksaa edes ylityökorvauksia.

Eikä tartte pelätä että työntekijää arvostetaan, kunnioitetaan tai kiitetään. Negatiiviset asiat kyllä kerrotaan. Ainoat kiitokset kuuluu joskun asiakkaalta.

terkuin
      12 vuotta baarimestarina, mutta kohta pääsen vaihtamaan alaa kun saan koulun loppuun =)

• ............................

Kyllä huonompaa työtä saa hakea kuin ravintola-alan työ. Tulee niitä kehujakin joskus, mutta enemmän jäävät nuo vittuilut mieleen (kusipäiset asiakkaat, jotka luulevat että työntekijä on joku ali-ihminen). Tuohon palkkaan kyllä löytää jotain liukuhihnahommia, jossa ei tarvi virnistellä, irvistellä ja mielistellä. Tekee vaan hommat ja lähtee kotiin, aamulla takaisin, ei tarvitse sen enempää ihmetellä.

• Baarimestari?

Tiskarinako olet?
      Mikä nyt noin hututtaa?

• Saat raataa niska limassa töitä mut mitään ei viittitä maksaa.

Itte tässä jo yli vuode tehny pätkä töitä, kun vakkariks on vaikee päästä. Tosi mieltä ylentävää vääntää hommia kun tili pussissa ei oo ikinä juuri mitää ja jos jää rahaa niin laskuihi menee. Elääkki pitäis. Vi....tu!

Tässä odottelen päätöstä pääsenkö opiskelee Sähkö alalle. Siellä sentäs maksetaa kunnolla hommista. Toivon sydämeni pohjasta että pääsisin opiskelee.
      Huomenna taas vit...u tiskaa. Ei hyvää päivää... pakko se on ettei leipä lopu.

• Pitää tässä vielä mainita että, n. puol toista vuotta sitte valmistuin suurtalous kokiksi.

• Nainen1981

Olen kyllä huomannut ihan saman. Koulutusta on (korkeakoulu) ja palkka alimmalla mahdollisella tasolla. Vielä ilettiin tässä taannoin alipalkkaa tarjota. Nyt alkoi tympimään niin paljon, että ryhdyn yrittäjäksi. Ei tarvitse enää kehnolla palkalla olla duunarina toisten viedessä omasta työstä hankkimansa kunnian.

• lycka till vaan

Makselet vaan yrittäjäeläkkeet sun muuta, niin eipä ole ihan helppoa sekään.Ja teweet 12 tuntisia päiviä, jos riittääkään!

Ihmettelen kyllä myös edellisen vastaajan luuloja, että just koulunsa päättäneet saisivat ylintä palkkaa, kun ei työkokemustakaan ole. Suosittelen myös suomen kielen kurssia. Suur talous kokki, hmmmm...

• Nainen1981
        lycka till vaan kirjoitti:

Makselet vaan yrittäjäeläkkeet sun muuta, niin eipä ole ihan helppoa sekään.Ja teweet 12 tuntisia päiviä, jos riittääkään!

Ihmettelen kyllä myös edellisen vastaajan luuloja, että just koulunsa päättäneet saisivat ylintä palkkaa, kun ei työkokemustakaan ole. Suosittelen myös suomen kielen kurssia. Suur talous kokki, hmmmm...

Tiedän kyllä yrittämisen varjopuolet :D On ollut niin pitkäaikainen haave ja nyt näyttää siltä, että alkaa toteutumaan. Halu "olla oman elämänsä herra" on niin suuri, että kestää pienet varjopuolet :D Ja omasta työpanoksestahan sen rahan saa. Mitä enemmän myy, sen enemmän tienaa.. näin ei monessakaan työpaikassa taida olla :D

• hyviä harhaluuloja....
        Nainen1981 kirjoitti:

Tiedän kyllä yrittämisen varjopuolet :D On ollut niin pitkäaikainen haave ja nyt näyttää siltä, että alkaa toteutumaan. Halu "olla oman elämänsä herra" on niin suuri, että kestää pienet varjopuolet :D Ja omasta työpanoksestahan sen rahan saa. Mitä enemmän myy, sen enemmän tienaa.. näin ei monessakaan työpaikassa taida olla :D

"Tiedän kyllä yrittämisen varjopuolet :D On ollut niin pitkäaikainen haave ja nyt näyttää siltä, että alkaa toteutumaan. Halu "olla oman elämänsä herra" on niin suuri, että kestää pienet varjopuolet :D Ja omasta työpanoksestahan sen rahan saa. Mitä enemmän myy, sen enemmän tienaa.. näin ei monessakaan työpaikassa taida olla :D"

Teet 12-15 tuntia joka päivä töitä, myös lauantait ja sunnuntait (menevät joka tapauksessa paperin pyörittämisessä ym).
        Maksat ensin kaikki laskut, kiinteät kulut ym. työntekijöiden palkat, mahdolliset investoinnit ym. Sitten jos rahaa jää, maksat itsellesi pienimmän mahdollisimman summan palkkaa.

Olet aina se vittumainen työnantaja joka pakottaa töihin just lauantai-iltana kun voisi olla kotona soffalla karhupullo kädessä.

Sitten kun itse aiot pitää päivän vapaata, pääkokkisi/baarimestarisi tmv. soittaa että on kipeä eikä pääsekään töihin. Sitten se hyväkäs kehtaa vielä hakea kolme päivää saikkua.

Hääviä?

• lycka till vaan kirjoitti:

Ihan kun en tietäis että just valmistuneet saisivat vähä huonompaa palkkaa. ihan tiedoksi vaan että olen ennen valmistumistani vääntäny aika paljon keittiö hommia.

Mut oli asia miten tahansa. Vaikka olisit 10 vuotta vääntäny keittiö hommia. Ei niillä palkoilla juhli.

• ex-yrittäjä
        hyviä harhaluuloja.... kirjoitti:

"Tiedän kyllä yrittämisen varjopuolet :D On ollut niin pitkäaikainen haave ja nyt näyttää siltä, että alkaa toteutumaan. Halu "olla oman elämänsä herra" on niin suuri, että kestää pienet varjopuolet :D Ja omasta työpanoksestahan sen rahan saa. Mitä enemmän myy, sen enemmän tienaa.. näin ei monessakaan työpaikassa taida olla :D"

Teet 12-15 tuntia joka päivä töitä, myös lauantait ja sunnuntait (menevät joka tapauksessa paperin pyörittämisessä ym).
        Maksat ensin kaikki laskut, kiinteät kulut ym. työntekijöiden palkat, mahdolliset investoinnit ym. Sitten jos rahaa jää, maksat itsellesi pienimmän mahdollisimman summan palkkaa.

Olet aina se vittumainen työnantaja joka pakottaa töihin just lauantai-iltana kun voisi olla kotona soffalla karhupullo kädessä.

Sitten kun itse aiot pitää päivän vapaata, pääkokkisi/baarimestarisi tmv. soittaa että on kipeä eikä pääsekään töihin. Sitten se hyväkäs kehtaa vielä hakea kolme päivää saikkua.

Hääviä?

jos yritykselläsi ei ole uniikkia ideaa, uppoat massaan ja tienaat juuri sen oman palkkasi. Sairaslomaa et itse pidä, kesälomista tms. puhumattakaan. Myyminen ei ole mikään helppo homma, jos et myy jotain erilaista, kuin kilpailijasi ja se uusi tuotekin täytyy lanseerata näyttävästi. siitä vain yrittämään ja olemaan "oman itsensä herra"=)

• Nainen1981
        hyviä harhaluuloja.... kirjoitti:

Hääviä?

siitä, millaisen yrityksen perustaa. Minulla ei noita ongelmia tule. Ostin valmiin kahvilan, sellaisen pienen aivan kaupungin keskustasta. Ei ole työntekijöitä, vaan työskentelen itse ja päätän kaikista asioista itse. Ei ole auki sunnuntaina, lauantaina ehkä vähän aikaa. En tiedä vielä... Pienestä on yrittäminen hyvä aloittaa. :D

• ex-yrittäjä
        Nainen1981 kirjoitti:

siitä, millaisen yrityksen perustaa. Minulla ei noita ongelmia tule. Ostin valmiin kahvilan, sellaisen pienen aivan kaupungin keskustasta. Ei ole työntekijöitä, vaan työskentelen itse ja päätän kaikista asioista itse. Ei ole auki sunnuntaina, lauantaina ehkä vähän aikaa. En tiedä vielä... Pienestä on yrittäminen hyvä aloittaa. :D

tulehan puolen vuoden kuluttua kertomaan, kuinka ihanaa on olla oman itsensä herra ja nauttia yrittäjän "vapaudesta".

• tälläkin alalla...
        Plikka79 kirjoitti:

Ihan kun en tietäis että just valmistuneet saisivat vähä huonompaa palkkaa. ihan tiedoksi vaan että olen ennen valmistumistani vääntäny aika paljon keittiö hommia.

Mut oli asia miten tahansa. Vaikka olisit 10 vuotta vääntäny keittiö hommia. Ei niillä palkoilla juhli.

Että jos 2800e / kk brutto ei riitä, niin enpä tiiä..
        neuvottelukysymys.
        Ja mitä enemmän saa, sitä enemmän menee veroa, että käteen jää kuitenkin se sama summa.

• tälläkin alalla... kirjoitti:

Että jos 2800e / kk brutto ei riitä, niin enpä tiiä..
        neuvottelukysymys.
        Ja mitä enemmän saa, sitä enemmän menee veroa, että käteen jää kuitenkin se sama summa.

Tunti liksa oli 8,61. Töitä miten sattuu. Työ aika 4-8 tuntii.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6700
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4180
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      33
      3056
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2993
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1908
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1624
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1528
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe