Yritysgallup (Kauppa-auki)

Jenkkapoo

Millaisia yrityksiä olette pistäneet pystyyn ja miten ne ovat menestyneet?

Itse pidin kerran uimahallia ja se menestyi yllättävän hyvin =)

7

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihme kyllä mulla menesty aluksi ihan sekatavara -kauppa, ja myös "kuntosali".

    • ???????

      Miten pystyy tehä uimahallin?

      • Uimahallin voi tehdä ihan samalla tavalla kuin vaikka kuntosalin. (Jonka voi myös liittää uimahallin tiloihin)

        Rakenna uimahalli:

        1. Tee ensin uima-allas tai muutama pieni allas. Porealtaitakin voi lisäillä.

        2. Rakenna seinät tämän "huoneen ympärille ja lisää lattia. Muista ovet! =)

        3. Sitten voit liittää pukuhuoneen, johon allashuoneen ovet vievät ja pukuhuoneesta vastaanottoaulaan. Vastaanottoaulassa voi olla myöh kahvio ja sieltä voisi päästä kuntosalille. Mahdollisuudet ovat rajattomat.

        4. Lisää ikkunat. (Mieluiten sellaiset lattiasta kattoon olevat, joita voi lisäillä vaikka aulan/kahvion ja allashuoneen seinien väliin. Sitten asiakkaat näkevät altaan jo aulasta.

        5. Nyt voit lisätä sen mustan pömpelin josta voi ostaa lippuja. Sitten vain laitat jonkun simisi ostamaan tontin ja voilá hänellä on oma uimahalli!

        Toivottavasti selitin ymmärrettävästi. =D


      • Sexyboy<3
        Jenkkapoo kirjoitti:

        Uimahallin voi tehdä ihan samalla tavalla kuin vaikka kuntosalin. (Jonka voi myös liittää uimahallin tiloihin)

        Rakenna uimahalli:

        1. Tee ensin uima-allas tai muutama pieni allas. Porealtaitakin voi lisäillä.

        2. Rakenna seinät tämän "huoneen ympärille ja lisää lattia. Muista ovet! =)

        3. Sitten voit liittää pukuhuoneen, johon allashuoneen ovet vievät ja pukuhuoneesta vastaanottoaulaan. Vastaanottoaulassa voi olla myöh kahvio ja sieltä voisi päästä kuntosalille. Mahdollisuudet ovat rajattomat.

        4. Lisää ikkunat. (Mieluiten sellaiset lattiasta kattoon olevat, joita voi lisäillä vaikka aulan/kahvion ja allashuoneen seinien väliin. Sitten asiakkaat näkevät altaan jo aulasta.

        5. Nyt voit lisätä sen mustan pömpelin josta voi ostaa lippuja. Sitten vain laitat jonkun simisi ostamaan tontin ja voilá hänellä on oma uimahalli!

        Toivottavasti selitin ymmärrettävästi. =D

        Tosta mustasta pömpelistä en ymmärtänyt ja mitä sinne pukuhueneeseen laitetaan? :D


      • Sexyboy<3 kirjoitti:

        Tosta mustasta pömpelistä en ymmärtänyt ja mitä sinne pukuhueneeseen laitetaan? :D

        Siis yritän tässä tarkoittaa sillä mustalla pömpelillä sitä mustaa tai harmaata ohutta simien vyötärönmittaista pömpeliä joka pitää sijoittaa jonnekkin ja siitä voivat simit ostaa sen lipun. Siis siitä pömpelistä on kyllä juttua ihan Kauppa-auki pelin ohjekirjassa. Kunhan seuraavan kerran pääsen pelin ääreen niin lupaan selvittää sen pömpelin nimen =)

        Ja pukuhuoneen - niinkuin muidenkin huoneiden - kanssa kannattaa käyttää mielikuvitustaan. Pukuhuoneeseen voipi vaikka ladata netistä tavaraa (saunankin saa) ja sittenhän sen yhteyteen voi lisätä suihkun ja vessan. Pukuhuoneessa voisi olla vaatekaappeja? Ja pari tuolia/penkkiä joilla simit voivat istuskella "vaihtaessaan vaatteita". Ja tietenkin jotain koristekasveja olisi kiva olla. =D


      • .........
        Jenkkapoo kirjoitti:

        Siis yritän tässä tarkoittaa sillä mustalla pömpelillä sitä mustaa tai harmaata ohutta simien vyötärönmittaista pömpeliä joka pitää sijoittaa jonnekkin ja siitä voivat simit ostaa sen lipun. Siis siitä pömpelistä on kyllä juttua ihan Kauppa-auki pelin ohjekirjassa. Kunhan seuraavan kerran pääsen pelin ääreen niin lupaan selvittää sen pömpelin nimen =)

        Ja pukuhuoneen - niinkuin muidenkin huoneiden - kanssa kannattaa käyttää mielikuvitustaan. Pukuhuoneeseen voipi vaikka ladata netistä tavaraa (saunankin saa) ja sittenhän sen yhteyteen voi lisätä suihkun ja vessan. Pukuhuoneessa voisi olla vaatekaappeja? Ja pari tuolia/penkkiä joilla simit voivat istuskella "vaihtaessaan vaatteita". Ja tietenkin jotain koristekasveja olisi kiva olla. =D

        onko se musta pömpeli siis pilettiboksi?


      • ......... kirjoitti:

        onko se musta pömpeli siis pilettiboksi?

        Se se taitaa olla...
        Jotain pilettejä siitä saa ostettua joten kuulostaa oikealta x)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe