Poikkeuksellinen juttu,

mainos Helsingin

Sanomien etusivulla!

Ryanairilla on tämän päivän HS:n etusivulla mainos. Niin ei ole tapahtunut kuukausiin. Mistä on kyse, lopun alkuako? 100.000 lentomatkaa loka-helmikuun aikana myydään pelkkien verojen ja matkustajamaksujen hinnalla.

Näkyy olevan aika paljon myös Tampereelta lähteviä vuoroja mukana. Hahniin meno-paluita saa alle 30 euron, m/p:uun Bremeniin, Lontooseen ja Dubliniin saa kahdella kympillä.

Hinnat tuntuvat pätevän ainakin 20 hengen varaukseen asti. On siinä taas etsimistä lennoissa, jos haluaa maksaa ainakin 200 euroa, kuten silloin tällöin tällä palstalla esiintyvät mielikuvitusmatkaajat kertovat tekevänsä.

4

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentä Väinen

      Vastaavia kampanjoita on kyllä ollut aikaisemminkin Hesarissakin.

      • asiaan,

        mutta ymmärtävästä lukutaidosta olisi apua!

        En tuossa avauksessa väittänytkään, etteikö Ryanairilla olisi ollut koskaan mainoskampanjaa Helsingin Sanomien sivuilla. Kirjoitin ´Niin ei ole tapahtunut kuukausiin.´Eikä olekaan.


    • citysurffari

      Yesh, Dubliniin kax neljälläkympillä meno-paluu joulukuussa. Hienoa! Mainoksessa horistiin jotain, että ennnen torstain keskiyötä varatessa - en tiedä pitääkö kutinsa, mutta tämä typy hoiti homman heti ;))

    • TMP-Bremen-Malaga alle 50€! Pari tuntia Bremenissä. Frankfurtin kautta joutuu aina yöpymään, vaikka hienosti meni sekin reitti.
      Hahnin kentällä on punkkatiski, josta sain huoneen 7 kilometrin päässä sijaitsevasta Gasthaus Wagnerista 33,50€ aamiaisineen ja kuljetuksineen. Karl-Heinz haki farmarillaan ja palautti aamupalan jälkeen kentälle. Palvelu pelaa Saksassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe