oon tässä miettiny, että jos ostais ton samsungin e250:n. sitää vaa kyselisin, että onko kokemuksia, kuinka kauan täysi akku kestää musiikin kuuntelua? eli kauanko sillä voi kuunnella musiikkia, ennenku akku simahtaa?
e250
7
601
Vastaukset
- minäääää
siis onko tuo puhelin sgh-e250? mäkin oon miettiny, että jos sellasen ostais.. tai oon oikeastaan tilannu jo :S
- minäääää
kun mulla on muistikortti mikä käy nokian puhelimeen, niin käykö se myös samsungin puhelimeen ?
- emppuliinis
minäääää kirjoitti:
kun mulla on muistikortti mikä käy nokian puhelimeen, niin käykö se myös samsungin puhelimeen ?
no en tiedä, minkä merkkinen sun muistikorttis on? oon vaan jostain lukenu, että jotkuu käy ja jotkuu ei.
- emppuliinis
emppuliinis kirjoitti:
no en tiedä, minkä merkkinen sun muistikorttis on? oon vaan jostain lukenu, että jotkuu käy ja jotkuu ei.
:).
- minäääää
emppuliinis kirjoitti:
:).
juu justiin katoin että tuossa mun muistikortissa lukee että nokia... eli vissiin vielä muistikorttiki pitää hommata... :@
- emppuliinis
minäääää kirjoitti:
juu justiin katoin että tuossa mun muistikortissa lukee että nokia... eli vissiin vielä muistikorttiki pitää hommata... :@
muistaaksein toi joku ScanDisk, tai jotain sinnepäin on sopiva muistikortti. jonkun Kingstomin, tai jotain sinnepäin, niin sen kanssa saattaa tulla ongelmia samsungin kanssa. keskustelujen sivulta 3 löytyy tietoa ja kysymyksiä muistikorteista, keskustelun otsikko on samsung e250 muisti.
emppuliinis kirjoitti:
muistaaksein toi joku ScanDisk, tai jotain sinnepäin on sopiva muistikortti. jonkun Kingstomin, tai jotain sinnepäin, niin sen kanssa saattaa tulla ongelmia samsungin kanssa. keskustelujen sivulta 3 löytyy tietoa ja kysymyksiä muistikorteista, keskustelun otsikko on samsung e250 muisti.
Mulla on e250 ja ostin siihen 2 gigan muistikortin se on SanDisk MicroSD. Se on sellane tosi pieni läpyskä.
Mun puhelimes on tosi huono akku. Kestää pari päivää tavallista käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703