oon tässä miettiny, että jos ostais ton samsungin e250:n. sitää vaa kyselisin, että onko kokemuksia, kuinka kauan täysi akku kestää musiikin kuuntelua? eli kauanko sillä voi kuunnella musiikkia, ennenku akku simahtaa?
e250
7
594
Vastaukset
- minäääää
siis onko tuo puhelin sgh-e250? mäkin oon miettiny, että jos sellasen ostais.. tai oon oikeastaan tilannu jo :S
- minäääää
kun mulla on muistikortti mikä käy nokian puhelimeen, niin käykö se myös samsungin puhelimeen ?
- emppuliinis
minäääää kirjoitti:
kun mulla on muistikortti mikä käy nokian puhelimeen, niin käykö se myös samsungin puhelimeen ?
no en tiedä, minkä merkkinen sun muistikorttis on? oon vaan jostain lukenu, että jotkuu käy ja jotkuu ei.
- emppuliinis
emppuliinis kirjoitti:
no en tiedä, minkä merkkinen sun muistikorttis on? oon vaan jostain lukenu, että jotkuu käy ja jotkuu ei.
:).
- minäääää
emppuliinis kirjoitti:
:).
juu justiin katoin että tuossa mun muistikortissa lukee että nokia... eli vissiin vielä muistikorttiki pitää hommata... :@
- emppuliinis
minäääää kirjoitti:
juu justiin katoin että tuossa mun muistikortissa lukee että nokia... eli vissiin vielä muistikorttiki pitää hommata... :@
muistaaksein toi joku ScanDisk, tai jotain sinnepäin on sopiva muistikortti. jonkun Kingstomin, tai jotain sinnepäin, niin sen kanssa saattaa tulla ongelmia samsungin kanssa. keskustelujen sivulta 3 löytyy tietoa ja kysymyksiä muistikorteista, keskustelun otsikko on samsung e250 muisti.
emppuliinis kirjoitti:
muistaaksein toi joku ScanDisk, tai jotain sinnepäin on sopiva muistikortti. jonkun Kingstomin, tai jotain sinnepäin, niin sen kanssa saattaa tulla ongelmia samsungin kanssa. keskustelujen sivulta 3 löytyy tietoa ja kysymyksiä muistikorteista, keskustelun otsikko on samsung e250 muisti.
Mulla on e250 ja ostin siihen 2 gigan muistikortin se on SanDisk MicroSD. Se on sellane tosi pieni läpyskä.
Mun puhelimes on tosi huono akku. Kestää pari päivää tavallista käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713