Kun koitan netissä katsoa videoita, niihin tulee viesti: "movie not loaded", ja tämä ongelma on tullut ennenkin ja silloin poistin 1. käyttäjänimeni koneesta ja tein uuden, mutta on taas sama ongelma.
videot ei näy
6
424
Vastaukset
- _mabu_
ainakin on flash player ohjelma asennettuna koneelle, että pystyy kattelemaan videoita netissä.
- APUA!
aikasemmin tänään mun videot näkyi, mut ei enää illalla :(
- APUA!
APUA! kirjoitti:
aikasemmin tänään mun videot näkyi, mut ei enää illalla :(
Kun yritin ladata flash playeriä, se ei ladannut.
APUA! kirjoitti:
Kun yritin ladata flash playeriä, se ei ladannut.
Tämä on vain valistunut arvaus, mutta olisikohan koneessasi jokin virus? Joskus ne aiheuttavat yllättäviäkin ongelmia, varsinkin netin käytössä. Kokeile ajaa virustorjuntohjelma, ja katso mitä tapahtuu.
- APUA!
Eqxze kirjoitti:
Tämä on vain valistunut arvaus, mutta olisikohan koneessasi jokin virus? Joskus ne aiheuttavat yllättäviäkin ongelmia, varsinkin netin käytössä. Kokeile ajaa virustorjuntohjelma, ja katso mitä tapahtuu.
koitan sitä :)
- APUA!
viitsisittekö vastata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604526Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352079Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1601463- 1651458
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481442Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2551228Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1931158- 2031102
- 801027
- 61998