mikä Battlefield on paras? onko se battlefield2 vai joku toinen???
Itse aikoinani pelasin battlefield 1942 ja nyt kiinnostus heräsi uudestaan joten kannattaako ostaa battlefield2 vai joku toinen battlefield??? ja riittääkö pelaajia vielä battlefield2??? tullut näköjään joku special forces ja europe lisäosat riittääkö niillä pelaajia??? auttakaa tietämätöntä.
mikä Battlefield kannattaisi ostaa...
8
627
Vastaukset
- Irezum
Suosittelen BF2:sta jos tykkäät enemmän nykyajasta kuin BF2142:n kaltaisesta scifiskeidasta. Pelaajia kakkosessa kyllä riittää, varsinkin perusversiossa sekä Special Force-lisäosassa. Euro Forcesta en tiedä, en ole pelannut. Mutta jos aiot ostaa kakkosen, osta SF samassa paketissa. Näin tulee halvemmaksi eikä SF:ää tarvitse ostaa tulevaisuudessa erikseen kalliimmalla.
Kannattaa tutustua peleihin esim. YouTubessa. Kakkosesta ja 2142:sta löytyy paljon käyttäjien gameplay-videoita. - ......toni.90
ite pelaan tuota nothern strikea...lähemmäs 300 servua:D....
Mutta jos tykkää enemmän nykyaikaisesta ja modernista sotimisesta, niin Battlefield 2. Ja siihen vielä Special Force päälle.
2142 oli liian ufo juttu minulle. Eikä graafinen ero ainakaan ole mitenkään mullistava.
BF 2142:
http://img118.imageshack.us/img118/8672/bf2142screen148hn.jpg
BF 2:
http://www.bf-games.net/news/bilder/5743_3.jpg
- tietokirja
joo osta battlfield 2 se on realistisempi kuin mikään 2142
- tietokirja
siellä riitää vielä pelaajii ja servui
- BF FrEaK
Battlefield 2 pelaa melkein kaikki kannattaa ostaa täältä http://www.konsolinet.fi/haku.php?hakusanat=battlefield&alusta=&hae=Hae tuotteita
- Mökölöö
Onha niit vanhempiikin, esim 1942, sijoittuu toiseen maailmansotaa, siihen viel Desert Combat ja FinnWars modit päälle, niin huhhu, minkälainen setti. Vietnamin sodasta kiinostuvalle, Vietnam on ykkönen, tosin ehkä hieman laimea, koska kittejä ja kenttiä ei ole ruhtinaalisesti. Mut kyl BF2 on kans tosi hyvä, 2142 on halo, joskin vain nimi on muutettu, ja hieman adwarea päälle. Ei kyl, ei 2142 mua kiehdo.
- Btf
suosittelen Battlefield vietnamia,se on hyvä peli miss on hyvät ase valikoimat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504