Minulla tässä oli kaksi vauvaa, siis ei taaperoita vaan niitä ihan pikkuruisia. niiden äiti piti toista ja isä toista, isä pesi vauvan ja laittoi sen takaisin kehtoon samaan aikaan kun äidin sylissä ollut kasvoi taaperoksi. sitten isän piti mennä töihin, ja kiirehdin äitisimillä ottamaan sen vauvan sieltä, ja nyt se on tuossa pari tuntia seisoskellut se vauva sylissään, eikä millään meinaa kasvaa. kaksoset siis ovat, syntyneet suunnilleen samaan aikaan jne. miksi tämä ei kasva? mitä minun pitää tehdä? kiitos, jos joku auttaa..
Apua, vauvan syntymäpäivä..
6
715
Vastaukset
- avuton pelaaja
tuossa tekemislootassa, mikälie, tuossa ylhääällä lukee vuorotellen 'Kanna lasta' tai 'Auta syntymäpäivänä(tms)'..
- apua saat
ootko kokeillu ostaa synttäri kakun? Osta sellanen ja laita se johonki pöydälle. klikkaa äitisimillä kakkua. siin lukee: " vie kakun luo sim..(vauvan nimi)" sillon pitäis tulla. Ensin ne puhaltaa kynttilät ja sit se nainén heittää vauvan ilmaan. Jos nyt ymmärsit....
Mulla ainaki toimii - aloittaja
viveca87 kirjoitti:
Testaa ostaa synttärikakku ja sit klikkaat sillä simillä kakkua minkä sylissä se vauva on.
eh, tuota en tullutkaan ajatelleeksi. olenpas hajamielinen. mietin joskus tunti sitten että kun nuo sitten kasvavat niin ostetaanopa kakku, ja ah taisin unohtaa kun se toinen kasvoi ilman kakkuakin ihan hyvin. öhöm. kiitos silti. 8D
- ------
Täytyy sanoa, että itselläni on tuo sama ongelma ollut monta kertaa. Yksinkertaisesti täytyy vain odottaa, että vauva kasvaa (jos ei käytä koodeja).
Kyllä se kasvaa jossain vaiheessa.
Kun tulee se ''Auta syntymäpäivänä'' niin pitäisi silloin kasvaa, mutta se voi tulla monta kertaa ennein kuin vauvelista kasvaa taapero. - yx vaan...
Sylivauvat eivät kasva taaperoiksi, jos heillä ei kaikki ole ok.Eivät välttämättä ilmaise, mutta kiikasta voi hygieniasta,sosiaalisuudesta ja huvista.Nälän ja märän vaipan ilmasee...eli leikitä ja juttele ja kylvetä nii kun on ok nii kasvaa...tosta kakku vinkistä en tiiä ku en ole ite kokenut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439