ahvenistolla!
Tiedustelin hintoja ja sain kyllä vastauksen.
Mutta oli kyllä ikävän tuntuinen tyyppi ja suoraan sanoen ylimielinen.
Ehkä moponi ei ole paras pyörä radalle,mutta uusi se ainakin on.
Tyyppi oli semmonen pitkä juippi ja varmisti kyllä etten eksy apparalle silloin kuin mp-tuki järjestää siellä rata-ajoa!
mp-tuen
19
944
Vastaukset
- Turo--Inkeri
erittäin vaarallinen prätkillä ajoon. Teräskaiteet ei paljon jousta. Ne ketkä osaa, voinee harjoitella siellä, mutta kyllä sekin yksi Smoto:n ajokouluttaja vaan kuoli siellä n.10v sitten (oli vielä itse vetämässä ajokoulutusta!)
Eli Alastaro, Motopark, Kemora, Botniaring on prätkille soveliaampia harjoittelupaikkoja. Saataisiimpa kunnon rata joskus Helsinginkin läheisyyteen, ei vaan tunnu tapahtuvan asian eteen!- ajoinssi
"Smoto:n ajokouluttaja"
Olikohan nyt ihan noin.
Tais mennä tavalliseen tapaan inkerillä puurot ja vellit sekaisin. - Turo--Inkeri
ajoinssi kirjoitti:
"Smoto:n ajokouluttaja"
Olikohan nyt ihan noin.
Tais mennä tavalliseen tapaan inkerillä puurot ja vellit sekaisin.en nyt muista enää minkä kerhon, mutta Smoton järjestämässä tilaisuudessa, oli itse vetämässä ajokoulutusta, ja päätti päivänsä varikon jälkeisen ylämäen oikean laidan rengasvalliin, tai tarkemmin ottaen sen takana oleviin teräskaiteisiin. Vuosi n.1997 tai 1998.
- ota asioista selvää
Turo--Inkeri kirjoitti:
en nyt muista enää minkä kerhon, mutta Smoton järjestämässä tilaisuudessa, oli itse vetämässä ajokoulutusta, ja päätti päivänsä varikon jälkeisen ylämäen oikean laidan rengasvalliin, tai tarkemmin ottaen sen takana oleviin teräskaiteisiin. Vuosi n.1997 tai 1998.
turo turo turo turo
Miltä tuntuu olla palstan tahvo.
Olet pääsemässä siihen jaloon kastiin joiden mukaan on otettu uusi sana käyttöön.
Turahtaa, on vain ajan kysymys milloin kielitoimisto vahvistaa kyseisen sanan jolla ilmaistaan sitä kun nettipalstoilla kirjoitetaan jotain paikkansapitämätöntä. - Turo--Inkeri
ota asioista selvää kirjoitti:
turo turo turo turo
Miltä tuntuu olla palstan tahvo.
Olet pääsemässä siihen jaloon kastiin joiden mukaan on otettu uusi sana käyttöön.
Turahtaa, on vain ajan kysymys milloin kielitoimisto vahvistaa kyseisen sanan jolla ilmaistaan sitä kun nettipalstoilla kirjoitetaan jotain paikkansapitämätöntä.No sinä kun tunnut olevan kaikesta niin perillä, niin valistapas meitä: kuka siellä sitten oikein menehtyi? Lunttaa vaikka jostain, jos et vielä siihen aikaan ollut kuin pilke isukkisi silmäkulmassa.
- taas jäi turo kiinni lööper...
Turo--Inkeri kirjoitti:
No sinä kun tunnut olevan kaikesta niin perillä, niin valistapas meitä: kuka siellä sitten oikein menehtyi? Lunttaa vaikka jostain, jos et vielä siihen aikaan ollut kuin pilke isukkisi silmäkulmassa.
En ole perillä kaikesta, enkä ole niin väittänytkään. Mutta meillä on se ero, että jos minä en jotain tiedä niin en siitä rupee esittämäänkään mitään factoja, toisin kuin sinä. Mikä tässäkin tapauksessa tuli hyvin esille.
No miten on, pysytkö edelleen väitteissäsi, että kyseessä olit Smoton koulutaja sekä Smoton järkkäämä tilaisuus.
ps. tapauksen factoja minun ei tarvitse luntata sillä menethtynyt kouluttaja oli meidän kerhon miehiä, tosin ison ja valtakunnallisen. Tapaus oli aikanan tapetilla, joten aikalaiset kyllä muistaa tapauksen, mistä voitaneekin vetää se johtopäätös, että turo-inkeri ei ollut vielä silloin aloittanut moottoripyöräilyä. Niin, että mitenkä se olikaan sen isukin pilkkeen kanssa. - Turo--Inkeri
taas jäi turo kiinni lööper... kirjoitti:
En ole perillä kaikesta, enkä ole niin väittänytkään. Mutta meillä on se ero, että jos minä en jotain tiedä niin en siitä rupee esittämäänkään mitään factoja, toisin kuin sinä. Mikä tässäkin tapauksessa tuli hyvin esille.
No miten on, pysytkö edelleen väitteissäsi, että kyseessä olit Smoton koulutaja sekä Smoton järkkäämä tilaisuus.
ps. tapauksen factoja minun ei tarvitse luntata sillä menethtynyt kouluttaja oli meidän kerhon miehiä, tosin ison ja valtakunnallisen. Tapaus oli aikanan tapetilla, joten aikalaiset kyllä muistaa tapauksen, mistä voitaneekin vetää se johtopäätös, että turo-inkeri ei ollut vielä silloin aloittanut moottoripyöräilyä. Niin, että mitenkä se olikaan sen isukin pilkkeen kanssa.asenteestasi, ettet kerro mitä tiedät tapauksesta (jos edes tiedät siitä mitään), vaan yrität tästäkin kehittää jotain loanheittokisaa. Kyllä sitä voi 10 vuodessa jo unohtua yksityiskohdat, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Muistan, että joku joka veti ajokoulutusta, kuoli itse, mutta valaise ihmeessä meitä suurella tietämykselläsi.
ps. tosiasiat = suomeksi faktoja. - arvaa kuka--inkeri
Turo--Inkeri kirjoitti:
asenteestasi, ettet kerro mitä tiedät tapauksesta (jos edes tiedät siitä mitään), vaan yrität tästäkin kehittää jotain loanheittokisaa. Kyllä sitä voi 10 vuodessa jo unohtua yksityiskohdat, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Muistan, että joku joka veti ajokoulutusta, kuoli itse, mutta valaise ihmeessä meitä suurella tietämykselläsi.
ps. tosiasiat = suomeksi faktoja.Faktaa :
Joku kuoli.
Joku oli kouluttaja.
Paikka oli appara, tai joku muu.
Joku tunsi.
Joku ajoi silloin apupyörillä.
Siinä haisunäädälle ( turska ) erilaisia faktoja.
Inttäjämestarilla on dejavuu päällä.
Kun ei kerran se kaffestuuga napannut, niin tervetuloa tänne Hiirisuontielle kahville. Minä tarjoan. - Turo--Inkeri
arvaa kuka--inkeri kirjoitti:
Faktaa :
Joku kuoli.
Joku oli kouluttaja.
Paikka oli appara, tai joku muu.
Joku tunsi.
Joku ajoi silloin apupyörillä.
Siinä haisunäädälle ( turska ) erilaisia faktoja.
Inttäjämestarilla on dejavuu päällä.
Kun ei kerran se kaffestuuga napannut, niin tervetuloa tänne Hiirisuontielle kahville. Minä tarjoan.sieltähän se tuli taas kaikenkattava ja runsaasti uutta infoa sisältävä ´tietopaketti´..
- vähä--inkeri
Turo--Inkeri kirjoitti:
sieltähän se tuli taas kaikenkattava ja runsaasti uutta infoa sisältävä ´tietopaketti´..
Ei paljoa faktaa, mutta 37 x enmmän, kuin minkä sinä hipsuli olet kirjoittanut 2780 viestissäsi.
Et ole vastannut kahvikutsuumme. Eikö kantti riitä ? - että oli taas vaikeeta
Turo--Inkeri kirjoitti:
asenteestasi, ettet kerro mitä tiedät tapauksesta (jos edes tiedät siitä mitään), vaan yrität tästäkin kehittää jotain loanheittokisaa. Kyllä sitä voi 10 vuodessa jo unohtua yksityiskohdat, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Muistan, että joku joka veti ajokoulutusta, kuoli itse, mutta valaise ihmeessä meitä suurella tietämykselläsi.
ps. tosiasiat = suomeksi faktoja."Kyllä sitä voi 10 vuodessa jo unohtua yksityiskohdat"
Paitsi ettei tapauksesta ole kymmentä vuotta.
Mikä siinä on niin vaikeaa tunnustaa olleensa väärässä tai vaikkapa vain muistaneensa väärin.
"vaan yrität tästäkin kehittää jotain loanheittokisaa"
Vai että oikein loanheittokisaa. Jos sinä olisit heti sanonut ettet muista tapauksen yksityiskohtia ja että saattaa olla mahdollista, että se Smoto ei ollutkaan Smoto vaan ehkä SMOK, niin homma olisi jäänyt siihen, mutta kun ei.
Ja mitä sitten teitkään, väität ja väität että kyllä se niin oli kuin olit sanonut. Ja tämän jälkeen alat epäilemään ikääni ja isäni siittiöitä sekä kehoitat ottamaan asioista selvää.
Siis haloo, minä tiedän kuka siellä menehtyi ja kenen järjestämä se tilaisuus oli, joten miksi sinä kehotat minua ottamaan selvää asioista vaikka se olet sinä joka tässä ei muista factoja.
Että huh huh ja vielä kerran huh huh.
ugh, joka on suomeksi " että sillee". - Turo--Inkeri
että oli taas vaikeeta kirjoitti:
"Kyllä sitä voi 10 vuodessa jo unohtua yksityiskohdat"
Paitsi ettei tapauksesta ole kymmentä vuotta.
Mikä siinä on niin vaikeaa tunnustaa olleensa väärässä tai vaikkapa vain muistaneensa väärin.
"vaan yrität tästäkin kehittää jotain loanheittokisaa"
Vai että oikein loanheittokisaa. Jos sinä olisit heti sanonut ettet muista tapauksen yksityiskohtia ja että saattaa olla mahdollista, että se Smoto ei ollutkaan Smoto vaan ehkä SMOK, niin homma olisi jäänyt siihen, mutta kun ei.
Ja mitä sitten teitkään, väität ja väität että kyllä se niin oli kuin olit sanonut. Ja tämän jälkeen alat epäilemään ikääni ja isäni siittiöitä sekä kehoitat ottamaan asioista selvää.
Siis haloo, minä tiedän kuka siellä menehtyi ja kenen järjestämä se tilaisuus oli, joten miksi sinä kehotat minua ottamaan selvää asioista vaikka se olet sinä joka tässä ei muista factoja.
Että huh huh ja vielä kerran huh huh.
ugh, joka on suomeksi " että sillee".hyvin pian vuosikymmen (ellei siellä sitten ole tapahtunut tällaisia useampiakin, mitä hieman epäilen).
Sinä muuten et ole tuonut tähän keskusteluun MITÄÄN uutta tietoa, tms., vaan tasan tarkalleen ainoa motiivisi olla läsnä on ollut päästä soittelemaan poskeasi, etkä valitettavasti ole siinäkään kovin hyvä.
Aihe on puolestani nyt loppuun käsitelty. Et selvästikään tiedä siitä yhtään mitään. - jokasana
Turo--Inkeri kirjoitti:
ps. tosiasiat = suomeksi faktoja."tosiasiat = suomeksi faktoja"
Tosiasiat = suomeksi tosiasiat.
Facta on vierasperäinen sana josta kielitoimisto suosittaa käytettäväksi muotoa fakta. Kielitoimiston suositukset eivät ole ennenkään sitoneet minua. - ohops
Turo--Inkeri kirjoitti:
hyvin pian vuosikymmen (ellei siellä sitten ole tapahtunut tällaisia useampiakin, mitä hieman epäilen).
Sinä muuten et ole tuonut tähän keskusteluun MITÄÄN uutta tietoa, tms., vaan tasan tarkalleen ainoa motiivisi olla läsnä on ollut päästä soittelemaan poskeasi, etkä valitettavasti ole siinäkään kovin hyvä.
Aihe on puolestani nyt loppuun käsitelty. Et selvästikään tiedä siitä yhtään mitään.Smok ja Smoto on kaks eri juttua, mutta sä dissasit informaation kun et ymmärtänyt sitä...
- etkö sä milloinkaan lopeta
Turo--Inkeri kirjoitti:
hyvin pian vuosikymmen (ellei siellä sitten ole tapahtunut tällaisia useampiakin, mitä hieman epäilen).
Aihe on puolestani nyt loppuun käsitelty. Et selvästikään tiedä siitä yhtään mitään."Tapauksesta on hyvin pian vuosikymmen"
Pian joo, muttei vielä.
"vaan tasan tarkalleen ainoa motiivisi olla läsnä on ollut päästä soittelemaan poskeasi,"
Mitä sinulla on sitä vastaan, että korjaan virheelliset kohdat viestistäsi.
"Aihe on puolestani nyt loppuun käsitelty."
Epäilen suuresti.
" Et selvästikään tiedä siitä yhtään mitään."
Enemmän kuin sinä. Minä tiedän mikä taho sen järjesti, mikä muuten löytyy kirjoittamastani viestistä eli tältä osin olen tuonut asiaan uutta tietoa. Tunsin näöltä turmassa menehtyneen ja tiedän milloin tuo tapahtuma järjestettiin, mutta koska niillä factoilla ei ole merkitystä niin jätän ne tässä kertomatta.
Tärkeintähän tässä oli tuoda esiin se seikka ettei tapahtuman järjestäjänä toiminut Smoto, mitä sinä viestissäsi väitit. Sinänsä toki sillä ei ole merkistystä kenen järjestämä tilaisuus oli, mutta kun vanhana Smotolaisena tiedän ettei Smoto kyseistä tapahtumaa järjestänyt niin miksei sitä olisi saanut korjata.
et sillee
- ArcticEli
päänsärkys...
Sil ei ole mitään väliä onko pyörä uus vai vanha...se pitäs olla se kuskin asenne kohdallaan.
Aloittelijat aloittaa hitaista ryhmistä.
Ja jos olen oikein ymmärtänyt, on Mp-tuen ratapäivät yks niitä parhaita...siellä nimittäin nimenomaan varmistetaan se aloittelijan turvallisuus ja ohjeet on selvät...
Samoin ratavalvojien ohjeet, siel ei tuu töpinkejä.- ihmettelin
kun olen tälläinen aloittelija,niin eihän sitä enää uskalla keneltäkään mitään kysellä.
- joskus mp-tuen ajoissa ollut
No ei ole ihan mahdotonta että olet saanut tuommoista viileää kohtelua. Vetäjille paljon porukat soittelee ja homma on kuitenkin tuollaista voittoa tuottamatonta yhdistystoimintaa. Tainnut jokkistouhussakin mennä viime päivät...
Totuus kuitenkin on, että MP-tuen ajopäivät on hyvin ja ammattitaitoisesti järjestettyjä ja siellä on hyvä fiilis ajella, ja turvallinenkin.
Jos ei ole ratakokemusta, menet tietenkin hitaaseen ja ajat sen mukaan kans, vaikka olisit tuulennopea nakkikioskilla. Mopon ei tartte olla uusi eikä ihmeellinen, ei edes nopeassa. TAvallisella kusiaisella pääsee loistavasti ja samoin smotolla, matkapyöräkin pärjää hitaammissa ryhmissä. HD voi vähän raapia mutkissa? On olemassa mahdollisuus, että luulen tietäväni tyypin ja olen oikeassa. Se "tyyppi" on tehny sen verran ratamoottoripyöräilyn eteen, että voi joskus rasittuneena olla ihan oikeutetusti jopa ikävä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706