Jos joku sattui tallentamaan digiboksiinsa Elämä Lapselle konsertin ja olisi kykeneväinen sen minulle esim. messengerin kautta lähettämään niin olisi ystävällistä. Kiitos. Sähköpostini: [email protected]
Vastaukset 3
muistaako kukaan sen vaalean tytön nimeä joka kertoi selviytymistarinansa tässä ohjelmassa? oli jäänyt 8weenä auton alle ...
kiitos jo etukäteen- Anapappa
Eipä taida kenenkään rahkeet pystyä lähettämään sähköpostitset tai mesen kautta koko lähetystä... tai pystyy mutta laatu on sitten TODELLA HUONOA että ei sellaista viitsisi katsoa...
- Nimetön
Tietenkään ei sitä ihan täyslaatusena pysty lähettä ettei kestä tuhottoman kauan, mutta kyllä mielelläni katselisin pienemmästäkin ruudusta edes mukiinmenevä-laatuista kuvaa.. Ääni lähinnä minulle tässä olisi tärkeämpi. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091047
- 74935
- 59871
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni57807- 54791
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p274710Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham34682- 111652
- 69566
- 17552