Suomalaisyhteisö Goalla?

yhteyksiä haluava

Hei!

Tunteeko joku suomalaisyhteisöä Goalla? Harjoittaako joku sieltä käsin vientiä Suomeen päin? (Ihan varmaan harjoittaa, mutta kuka?)
Tarkoitus olis tuoda jotain tuoksulamppuja (oil burners) ja koruja, pieniä patsaita jne.

Voisiko joku ystävällinen antaa yhteystietoja..

20

2218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojyyjoo

      Olen joskus Intiasta jotian pientä roinaa tuonut, mutta ostin Delhistä. Pahar Ganjista löytyy paljon tukkukauppoja joista saa ostaa kaikkea Intian roinaa halvemmalla kuin Goasta.

      • jeeez

        Ei sitä miljoonia kerätä Goan hintatasosta. Jos bisnes kiinnostaa, hoida muualta kuin Goalta.

        Nim. Kokeiltu on


    • sinne menevä

      hei

      samaa suunnittelen, jos kimpassa tukkujen kiertely kiinnostaa, niin yhteyksiä;
      [email protected]

      saa kirjoittaa myös muut goalla/intiassa asustavat suomalaiset, olishan se kiva saada joskus suomiseuraakin :)

      • Maajjo

        Moikka! Taalta pohjois-goalta loytyy pari suomityttosta! Laita viestia muisku24 at hotmail.com


    • Goalla

      Hei,

      Haluaisin monenlaista tietoa Goasta ja elämästä siellä, kun olen vasta tulossa sinne.
      [email protected]

      • Ikgu5rfuiyh

        Likainen, meluisa, pakokaasuinen, roskanuotiot palaa, likaiset rannat, todella huono uida, peräänrääkymistä, etuilua, venäläiseksi puhuttelua, huijaamista, tungettelua, raivohullut koiralaumat, tunkeilevat känniset miesturistit siis intialaiset. Lisää .. valekerjäläiset, hankalaaa matkata, ellei itse aja skootteria. Huumeita, huijausdrinkkejä, afrikkalaiset huumediiderit valkoisen lihan perässä, hankalaa kävellä kaduilla. Tervemenoa...


      • Näinköon

        Jaaha, olen tainut käydän jossain muualla. Olen kuvitellut käyneeni Goassa 12 vuotta, mutta en olekaan, kun en tunnista paikkaa yo. viestistä. Tsemppiä! Matkailu avartaa.


      • MAN6419
        Ikgu5rfuiyh kirjoitti:

        Likainen, meluisa, pakokaasuinen, roskanuotiot palaa, likaiset rannat, todella huono uida, peräänrääkymistä, etuilua, venäläiseksi puhuttelua, huijaamista, tungettelua, raivohullut koiralaumat, tunkeilevat känniset miesturistit siis intialaiset. Lisää .. valekerjäläiset, hankalaaa matkata, ellei itse aja skootteria. Huumeita, huijausdrinkkejä, afrikkalaiset huumediiderit valkoisen lihan perässä, hankalaa kävellä kaduilla. Tervemenoa...

        En kyllä allekirjoita kaikkea tuota sanomaasi!! Osa rannoista o aika täynnäihmisiä, mutta löytyy myös upeita rantoja joissa ei juuri muita ole. Roskaa on kyllä aika paljon, mutta sehän on maan tapa. Meluisaa ei mielestäni ole. Ihmiset ystävällisiä ja huijatuksi ei joudu jos vaan on tarkkana. Yhtään raivhullua koiraa en ole nähnyt. Känniset turistit eivät ole häirinneetkertaakaan, vaika ryssät voivat olla ärsyttäviä, mutta ovat samanlaisia joka paikassa. Huume diilereihin ja narkkeihin en ole törmaäänyt. Skootterilla tai taksilla pääsee liikkumaan kätevästi. Taksikuskit ovat hyviä oppaita ja osaavat opastaa paikkoihin joihin ei muuten eksyisikään. Nyt ollaan menos kuudetta kertaa eikä varmaan jää vieläkään viimeiseksi


      • Intiassamatkanneet
        MAN6419 kirjoitti:

        En kyllä allekirjoita kaikkea tuota sanomaasi!! Osa rannoista o aika täynnäihmisiä, mutta löytyy myös upeita rantoja joissa ei juuri muita ole. Roskaa on kyllä aika paljon, mutta sehän on maan tapa. Meluisaa ei mielestäni ole. Ihmiset ystävällisiä ja huijatuksi ei joudu jos vaan on tarkkana. Yhtään raivhullua koiraa en ole nähnyt. Känniset turistit eivät ole häirinneetkertaakaan, vaika ryssät voivat olla ärsyttäviä, mutta ovat samanlaisia joka paikassa. Huume diilereihin ja narkkeihin en ole törmaäänyt. Skootterilla tai taksilla pääsee liikkumaan kätevästi. Taksikuskit ovat hyviä oppaita ja osaavat opastaa paikkoihin joihin ei muuten eksyisikään. Nyt ollaan menos kuudetta kertaa eikä varmaan jää vieläkään viimeiseksi

        Raivohulluja koiria on kyllä Intiassa ja niiden kanssa saa olla tarkkana, eli aika vilkkaasti pitää mennä lääkäriin. Tuttavaamme sattui puremaan pankkiautomaatilla käydessä tälläinen koira. Eli täysin mahdollista!
        Huijatuksi Intiassa myös länkkärinä joutuu väkisinkin, monet eivät sitä tosin välttämättä edes huomaa. Tarkkana vain pitää olla, sillä monessa paikkaa on pientä vedätystä. Yleensä intialaiset ovat kuitenkin rehellisiä ja jos enempi asut jossain, etkä ole ylimielinen länkkäriöykkäri, pitävät intialaiset sinun puoliasi.
        Roskaa kyllä monessa paikkaa riittää, mutta on sitten siistiäkin. Slummikierros on monella lailla aika opettavainen. Ja puhdasta rantaa Intiassa kyllä riittää kilometritolkulla, turistipaikat on sitten erikseen.


    • gogoggoa

      näistä kuvauksista en myöskään tunnista goaa. goalla ei sen likaisempaa kuin muuallakaan aasiassa. koiria kuten monessa muussakin massa aasiassa. pohjois-goan rannalla on tuulista ja aallokkoa koko ajan mutta pääsee uimaan ja aalloissa hyppelemään. ranta viivaa on p goalla varmaan 5 km, ja siellä on rauhallisia rantapaikkoja . galanguten tien päässä rannalla on 1 kohta missä on paljon paljon paikallisia lomailijoita.
      lähistöllä löytyy paljon rauhallisia kauniita rantoja.
      rauhassa olen saanut kulkea joka paikassa. ei huudella koko ajan jostakin niinkuin monessa thaimaan kohteessa.
      rannalla ei nykyään enään juurikaan kaupustelijoita. huijatuksi voi tulla suomessakin. goallaei koskaan minua huijattu päin vastoin :-) hyvät ja edulliset ruuat ja juomat. rento ilmapiiri. hyvä paikka lomailla. monta kertaa lomaillut goalla eri paikoissa ja palaan vielä uudestaan sinne.

      • syväjäästä

        Kyllä sitä rantaviivaa on "vähän" enemmän, kuin 5km.
        Pohjois- Goa ei rajoitu vaan SCCB kylänauhaan.
        Rauhallista beachiä jos haluaa suht läheltä, niin Aswem/Morjim toimii.
        Taksilla reilu puoli tuntia pohjoiseen esim Candolim/Calangute akselilta.
        Anjuna lähempänä, mutta ryssiä pyörii liikaa ympärillä. Eikä biitsissäkään hurraamista.
        Tosin myssyporukalle oivaa kulmakuntaa.


      • Intiassa
        syväjäästä kirjoitti:

        Kyllä sitä rantaviivaa on "vähän" enemmän, kuin 5km.
        Pohjois- Goa ei rajoitu vaan SCCB kylänauhaan.
        Rauhallista beachiä jos haluaa suht läheltä, niin Aswem/Morjim toimii.
        Taksilla reilu puoli tuntia pohjoiseen esim Candolim/Calangute akselilta.
        Anjuna lähempänä, mutta ryssiä pyörii liikaa ympärillä. Eikä biitsissäkään hurraamista.
        Tosin myssyporukalle oivaa kulmakuntaa.

        Minä en kyllä Intiassa mene Goalle lainkaan. Miksi mennä sinne mihin kaikki tunkee, kun rauhallisia siistejä paikkoja on pitkin rannikkoa Intiassa. Edullisempaakin on, jos ei asu Intiassa missään turistipaikoissa.


      • Intiassa kirjoitti:

        Minä en kyllä Intiassa mene Goalle lainkaan. Miksi mennä sinne mihin kaikki tunkee, kun rauhallisia siistejä paikkoja on pitkin rannikkoa Intiassa. Edullisempaakin on, jos ei asu Intiassa missään turistipaikoissa.

        Tuskin oot konalaa kauempana koskaan käynyt! Pysy pois tältä palstalta tai anna ihmisten matkustaa sinne minne mielivät! Mikä olet arvostelemaan kenenkään mieltymyksiä


      • Intiassa
        MAN64191 kirjoitti:

        Tuskin oot konalaa kauempana koskaan käynyt! Pysy pois tältä palstalta tai anna ihmisten matkustaa sinne minne mielivät! Mikä olet arvostelemaan kenenkään mieltymyksiä

        Taasko se jänkäjoonas alkoi vääntämään jotain Konaloista. Jos ei viitsi Intiassa Goalla käydä, niin ei se sitä merkitse, etteikö Intiassa matkustaisi. Todellisuudessa et ole yhtään enempää Intiassa matkustanut, kuin meikäläinen. Tarkoitit varmaan Lonavalaa...


      • Anna toki muiden käydä Goalla jos eivät sielä muualla Intias edes halua käydä! Eihän se sinulta ole mitenkään pois jos joku nauttii Goalla olostaan. Anna ihmisten keskustella Goasta ja keskustele sinä muusta Intiasta niissä kekskusteluissa jotka sitäkoskevat...


      • Intiassa
        MAN64191 kirjoitti:

        Anna toki muiden käydä Goalla jos eivät sielä muualla Intias edes halua käydä! Eihän se sinulta ole mitenkään pois jos joku nauttii Goalla olostaan. Anna ihmisten keskustella Goasta ja keskustele sinä muusta Intiasta niissä kekskusteluissa jotka sitäkoskevat...

        On se niiltä ihmisiltä pois, jotka tekevät Intiaan Goalle kaksi matkaa, sen ensimmäisen ja viimeisen samalla kertaa, kun saavat Intiasta aivan väärän kuvan. Goa on vain pieni osa Intiaa ja todella paljon upeita paikkoja on muuallakin Intiassa.


      • Intiassa kirjoitti:

        On se niiltä ihmisiltä pois, jotka tekevät Intiaan Goalle kaksi matkaa, sen ensimmäisen ja viimeisen samalla kertaa, kun saavat Intiasta aivan väärän kuvan. Goa on vain pieni osa Intiaa ja todella paljon upeita paikkoja on muuallakin Intiassa.

        No todellakin on paljon upeita paikkoja muualla intiassa, mutta kun monet eivät halua käydä kuin goalla. Goalla saa nauttia upeista rannoista, hienoista vanhoista rakennuksista ja monista muista nähtävyyksistä jos sellaisia haluaa nähdä. Luulen että suurin osa kuitenkin pitää siitä matkan helppoudesta, aurinko varmuudesta, edullisista hinnoista ja kohtuullisesta turvallisuudesta jota goan matka tarjoaa. Suurin osa ei varmasti ole edes kiinnostuneet matkaamaan muualle intiaan, koska matkaaminen ei ole niin vaivatonta ja helppoa , ihmiset eivät välttämättä halua matkustaa "vaikeasti" koska omatoimilomailu ei ole siihen tottumattomalle kovinkaan mukavaa.


    • MustaTaloudenhoitaja

      Tulihan intia nähtyä oli kusetusta ja koijaria joka käänteessä. suomessakin voi hevosmiehiin tutustua Vokkien läheisyydessä,miksi sinne tunkiolle löytyy parempiakin aasian maista mannet puuttuu!

      • MAN6419

        Loistava ja asiantunteva kommentti!
        Aika vähän on hevosmiehiä Intiassa


    • Miten tavaran lähettäminen Suomeen onnistuu Pohjois-Goalta? JOS sattuu niin, ettei kaikki ostokset mahdukaan matkalaukkuun, niin lähettävätkö kauppiaat liikkeistä ostokset Suomeen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe