Heips!Onko kellään tuttuja menossa Deturin lennolla Antalyaan,tänään piti lähteä 9.20,tällä hetkellä uutta tietoa lähdöstä annetaan klo 20.00,eli onko kukaan saanut viestiä,mikä mahtaa olla viivästyksen syy?
Detur
10
2252
Vastaukset
- kitzi
Voi jessus tuota Deturia. Onkohan se ollut ikinä aikataulussa? Onpa "kiva" tuolla lennolla oleville. Deturin matkat ovat muutenkin vain 6 vrk ja nyt meni taas yksi lomapäivä pois. Tsekkasin just, et kone pääsee lähteen klo 21. Myöhässä siis 12 tuntia. Kylläpä ottais päähän. Ei siinä mitkään rahakorvaukset auta. Otan osaa ja valitsen itse AINA jonkun muun matkanjärjestäjän.
- crocos
ihmettelen miksi valita kyseinen matkanjäjrjestäjä ja maksaa matka, ja sitten valittaa matkan pituudesta (6vrk). Kun teit päätöksen, ja maksoit matkan hyväksyit kyseisen matkanpituuden, mitä taas myöhästymiseen tulee, niin siitä ei voi syyttää matkanjärjestäjää...kyseessä on huono tuuri kun koneeseen tulee vikaa, ja tietysti matkustajien omaksi parhaaksi se korjataan. Mitä tekisit jos teille sanottaisiin että kone on rikki mutta lähdetäänpäs nyt kohti Turkkia että pääsette aurinkoon, sitten räks...ketä sitten syyttelet?
Ja toiseksi, matkustamisessa on aina riskejä, ja aikataulut mättää..itse menin toisella matkanjärjestäjällä turkkiin, kohdekentällä oli ollut onnettomuus (eikä saatu laskeutumislupaa), joten jouduimme mennä toiselle kentälle ja sieltä kohteeseemme, tämä viivästytti matkaa lähes vuorokaudella, mutta en minä matkanjärjestäjälle tästä reklamoinut, enkä netissä ketään syyttele...matkatessa sattuu ja tapahtuu, kannattaa hiukan löysätä sitä pipoa, ei sitä muuten kestä. Paras vaihtoehto olisi kuitenkin jäädä kotiin tuollaisella asenteella;) - kitzi
crocos kirjoitti:
ihmettelen miksi valita kyseinen matkanjäjrjestäjä ja maksaa matka, ja sitten valittaa matkan pituudesta (6vrk). Kun teit päätöksen, ja maksoit matkan hyväksyit kyseisen matkanpituuden, mitä taas myöhästymiseen tulee, niin siitä ei voi syyttää matkanjärjestäjää...kyseessä on huono tuuri kun koneeseen tulee vikaa, ja tietysti matkustajien omaksi parhaaksi se korjataan. Mitä tekisit jos teille sanottaisiin että kone on rikki mutta lähdetäänpäs nyt kohti Turkkia että pääsette aurinkoon, sitten räks...ketä sitten syyttelet?
Ja toiseksi, matkustamisessa on aina riskejä, ja aikataulut mättää..itse menin toisella matkanjärjestäjällä turkkiin, kohdekentällä oli ollut onnettomuus (eikä saatu laskeutumislupaa), joten jouduimme mennä toiselle kentälle ja sieltä kohteeseemme, tämä viivästytti matkaa lähes vuorokaudella, mutta en minä matkanjärjestäjälle tästä reklamoinut, enkä netissä ketään syyttele...matkatessa sattuu ja tapahtuu, kannattaa hiukan löysätä sitä pipoa, ei sitä muuten kestä. Paras vaihtoehto olisi kuitenkin jäädä kotiin tuollaisella asenteella;)Luitko kirjoitukseni viimeisen lauseen?
En valitse ikinä Deturia matkanjärjestäjäkseni. Syynä ovat nuo jatkuvat myöhästelyt. matkan pituus ja surkeat hotellit. Enkä todellakann kritisoi ketään, jos myöhästelyt johtuvat turvallisuustekijöistä.
- jägätijä
eli koskahan otamme opiksi että on muitakin matkanjärjestäjiä kuin Detur!!!!!!!!!!!!!!!!!
mutta ei kun varataan vaan vaikka hyvin on tiedossa että on lukuisia ongelmia vastassa ennenkuin päästään edes matkakohteeseen. eikä ne
siihen lopu- perillä on sitten puutteita jos
jossakin.
ITSE OLEN JO VUOSIA VALINNUT JONKUN MUUN KUIN
DETUR (pääsee edes ajallaan lomalle) - Hesarissa
Aamun Hesarissa oli pieni maininta, että on poliisiakin tarvittu rauhoittelemaan ko. lennolle meneviä ihmisiä. Enkä yhtään kyllä ihmettele. Mä oisin varmaan myös aivan raivona. Kone oli päässyt lehden mukaan lähteen klo 22.
Deturin virkailija oli häipynyt paikalta jo iltapäivällä.- tämän virkailijan
pitänyt olla paikalla pitämässä kädestä näitä matkailijoita, vai miksi?
Ei kait se ole matkatoimiston syy, jos lentokone on hajonnut. - oppufdjkdf
tämän virkailijan kirjoitti:
pitänyt olla paikalla pitämässä kädestä näitä matkailijoita, vai miksi?
Ei kait se ole matkatoimiston syy, jos lentokone on hajonnut.Kyllä se on ainakin osittain matkatoimiston syy. Jos hommais vähän kestävämpiä koneita. Miksi muilla matkanjärjestäjillä ei satu myöhästelyjä läheskään noin paljon. Kylläkin niillekin joskus. En minäkään ymmärrä, mitä se Deturin virkailija olisi voinut tehdä.
Mutta ikinä en valitse Deturia sen epävarmuuden vuoksi. oppufdjkdf kirjoitti:
Kyllä se on ainakin osittain matkatoimiston syy. Jos hommais vähän kestävämpiä koneita. Miksi muilla matkanjärjestäjillä ei satu myöhästelyjä läheskään noin paljon. Kylläkin niillekin joskus. En minäkään ymmärrä, mitä se Deturin virkailija olisi voinut tehdä.
Mutta ikinä en valitse Deturia sen epävarmuuden vuoksi.sitten deturia käytettiin, oli täysin ajallaan.
- .......
oppufdjkdf kirjoitti:
Kyllä se on ainakin osittain matkatoimiston syy. Jos hommais vähän kestävämpiä koneita. Miksi muilla matkanjärjestäjillä ei satu myöhästelyjä läheskään noin paljon. Kylläkin niillekin joskus. En minäkään ymmärrä, mitä se Deturin virkailija olisi voinut tehdä.
Mutta ikinä en valitse Deturia sen epävarmuuden vuoksi.Hyvä matkanjärjestäjä pitää kyllä edustajansa paikalla ihan informaatiota varten. Esimerkiksi kerran kun saavuin reilusti myöhässä olleelta Tallinnan-laivalta Helsinkiin, oli satamassa vastassa laivayhtiön toimitusjohtaja auttamassa jatkokuljetusten järjestämisessä. Toimitusjohtajan työhön tietysti kuuluu työajoissa joustaminen toisin kuin jonkun lentokenttäpäivystäjän hommaan, mutta luulisi, että Deturiltakin joku irtoaisi päivystämään. Eikä tuossa laivankaan myöhästymisessä ollut laivayhtiö tai matkanjärjestäjä syypää, vaan erään matkustajan toilailut.
- !!!
oltiin deturin matkalla ja lento oli yhdeksän tuntia myöhässä.Poliisia tarvittiin rauhoittelemaan kun ihmiset olivataivan raivona. Deturia emme käytä enää ikinä. Varasin juuri syksyksi matkan aurinkomatkoilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191