jälleen...
Nyt se kundi kuvittelee olevansa pian jo lahja maan päällä. Ketkä tyypit oikeesti äänestää tollasta maailmanomistajaa...
Ja nyt sitä joutuu kuuntelemaan taas vähintään viikon. MÄ MÄ MÄ!!!
On se kumma, jos sitä ei saada seuraavaksi talosta ulos. Tosin, kaksi edellistä vastustajaa eivät olleet niin kovia. Satu mokasi oman mahdollisuutensa roikkumalla siinä Timo- kikkelintyrkyttäjähuorassa. Ilman romanssia Satu olisi jäänyt ja Henri narsisti olisi lähtenyt kotio päin!
Henrin ego
5
680
Vastaukset
- se ilo että
kun Heka kuulee olevansa taas äänestyksessä alkaa sen hermo pettää lopullisesti. Helikään ei lämpee inttijutuille ja kukana ei jaksa Hekaa kun inhokki Satu on pois, katseet kääntyvät Hekaan. Piia ei äänestä, koska on itsekkin linjalla. Heka ja Piia ovat seuraavassa äänestyksessä ja Heka ulos.
Lähinnä mua huvittaa nähdä miten Heka kestää Timon yritykset lämmitellä Heliä, ja Heli tuskin lämpee kummallekkaan. - toinen näkökanta
Aluksi olin samaa mieltä kanssasi, mutta tajusin että Timolla on kaikki liian helppoa koska on "tyhjentäjä" paikalla.
Nyt Timo on oman käden varassa, joten odottelen jatkoa.
(Henkka vituttaa edelleen) mielelläni vielä viikon että heka tippuu.:D ..mikään ei voi olla musta hauskempaa kuin että se on selvinny näistä äänestyksistä tullen itsevarmemmaksi itestään ..kovempi kolaushan se tippuminen sen egolle on sit ens viikolla ..luulisin.:D
- arvosta elämääsi
Sehän on hienoa, jos ihminen kokee olevansa lahja maanpäällä, nimittäin jokainen elämä on lahja. Siten meidän pitäisi kohdella elämää, ottaa se lahjana ja arvostaa. Valitettavasti niin moni ei arvosta elämäänsä, vaan tuhoaa sen tupakalla, alkoholilla, huumeilla, itsemurhalla ja ties millä. Jos sinä luet virheeksi sen, että arvostaa itseään, niin siitä pitäisi kyllä olla huolissaan. Asia on nimittäin niin, että jos et osaa arvostaa itseäsi, miten osaat arvostaa ketään muitakaan? On ensin opittava rakastamaan itseänsä, että osaisi rakastaa muita.
- Lentsu *
Juuri asia on niin, "että kun osaa rakastaa itseään niin osaa muitakin". Niin se vaan menee. Henri on paras!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483