Turhuutta ja hekumaaa...

musta-g

Ikean postityttö laittelee jatkuvasti mainoskirjeitään uskomattomista tarjouksista ja maailmaa hyväilevistä mahdollisuuksista ostaa kaikkea kaunista kodin sisustukseen.

Ikinä en oo mitään ottanu enkä Ikeassa käyny, miks hitossa ne mut sinne haluu?? Ohi oon ajanu jonkin kerran mutta en oo edes nopeutta hiljentänyt.

OOtteko langenneet ostoparatiisin suloihin vai riittääkö paikallisen osuuskaupan tyynyvalikoimat teille?

10

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikea.

ikea myy huonekaluja,siksi siellä käydään ostamassa....

• riitä..

osuuskauppa eikä eka jos kunnon petivaatetta hakee..ikeaan saakka en ole päässyt, mutta tunnustettava on että ikea lehden olen kyllä kuolannut tarpeettomaksi =)

• ...ngg

on kuin kunnon venäläinen kauppamies. Myydään ta-
      varaa suurin lupauksin. Ostaja löytää paketista
      peräkiinassa tai -hikiällä valmistetun viilutetun
      lastulevykompleksin, jota en kotiini huolisi.

Kuvastoon on vaivalla saatu näyttäviä kokonaisuuk-
      sia, jotka eivät kestä lähempää tarkastelua.

Jos ostat sängyn, muista että se ei välttämättä
      kestä lemmen iloista leiskuntaa.

Hyllylevyt näyttävät alussa kelpo varusteilta,
      mutta varaudu vuoden päästä selvään notkahduk-
      seen - paitsi, jos säilytät siinä vain miniatyyri-
      kamaa.

Suhtaudu mainoksiin kuin naurulehtiin. Saa niistä
      hyviä sytykkeitäkin.

• blackwomans

Kuitenkin ostan aina ostokseni kaupoista siis vaikka marketeista,tai butiikeista.

En yleensä koskaan sorru näkemättä ostamaan mitään siis tarkoitan tällä kuvastojen tilauksia.
      Paitsi kesällä tilasin louisilta nahkahousut ja ajotakin.

Ainut kerta moneen vuoteen.

Ikeassa käynyt kerran;(
      Ei ole mua varten se kauppa ei:)

• Ikeassa 2

vanhollisia pelottaa uutuudet =))

• musta-g

mulla lienee kone täynnä matoja ja hirvikärpäsiä kun mitään ei näy eikä kuulu.

Hyvää loppuvuotta jos tämä näkyy jossakin.

Onnea ja menestystä enirolle.

• Hauska.

Kirjauduit sisään viimeksi: 18.9.2007 =)))))

• Taikarotta

Jopa olen sopinut treffit Ikeaan ;). Seuraavan kerran, kun mietit, minne naiset ovat kadonneet.. Niin käy katsomassa Ikeasta..

Ikeasta löytyy esim. hyviä laatikoita pienille tavaroille, lampaantaljat ostin koirille, Vreten -lattiavalaisimeen olen tyytyväinen.. Antaa lämpimän valon ja tykkään pitää sängyn vieressä ;), vaikkakin sen paikka kai kuuluisi olla olohuoneessa..

Viimeeksi kävin Vepsäläisellä.. Sieltä löytyy Muuramea, Bo Conceptia, Stokkea jne.. Mikä se paikallinen osuuskauppa on?

• moet

Kamalaa miten tylsä ihminen olet. Kauniisti sisustettu koti on ilo silmälle ja sielulle. Ikea on niin edullinen paikka että sääli ettei ikeaa ole jokaisessa kaupungissa. Osuuskaupasta kun kaikilla ei ole varaa ostaa niitä sisustustyynyjä! miellyttävää syksyä sinullekin

• .. en oo Ikeassa käynyt, 'uteliaisuuttani' voisin joskus mennä..
      Toinen juttu; miksköhän just SE lattiavalaisin, jonka haluaisin
      olkkariini, lienee hiukka liian kookas sinne.. Vepsäläisellä se ois ja hintakin
      'vaan' 500 ja rapiat päälle :/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2373
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2106
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      44
      2068
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      323
      1863
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      119
      1514
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1435
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1167
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1065
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe