Ikänne?

-vanhus-

Pelaatte suosittua peliä, mutta kuinka vanhoja olette?

30

1424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      24v

    • simssims

      otsikko

    • piparminttuoy

      16, mutta marraskuussa 17

    • (jännitys tiivistyy)

      *rummutus* Mä oon 11.v *taputusta,hurraaa huutoja,vislauksii*

      • Teté

        Täytän tammikuun alussa 16 ;)


    • -vanhus-

      22v

      • Moikkelis...

        Heh... Mäkin oon 24 -vuotias...


    • 15 vuotta, helmikuussa 16.

    • 99999

      Mä oon 12 kohta 13 x)

      • joku tyttö

        melkein 12


      • sim

        13 kohta 14


      • sim kirjoitti:

        13 kohta 14

        14 tässä ollaan, lähtee käyntiin tuo peliputki talvella. Keaät kun on vietetty kesämökillä ja kone kaupunki asunnolla. Heti yö pakkasten tultua menee vedet kesämökiltä poikki niin päästään kaupunki asunnolle ja simssiä pelailemaan enempi kuin 15 minuuttia :D


    • öökkäää

      oon vast 12,kohta 13 :)

    • mie 12

      siis kohta 41 ja lapsetkin pelavat 13 ja 10 poijat ja 9 tyttö

    • tomppaJr

      sim

    • b.3.p

      *otsikko*

    • Yavanna

      No mie oon 28.v vasta maaliskuussa täytän 29, eli ei enää kauaakaan kun on 30 plakkarissa. :D

      • Tossa joulun kieppeillä 20.


    • -vanhus-

      Mikä helpotus.
      Täytyy myöntää, että mä tosiaan luulin olevani ainoa "vanhus" joka pelaa the sims kakkosta...

    • Rekkamimmi

      Tänä vuonna tulee vielä plakkariin kammottava 31!

    • Prinsessa Märtha Louise

      Tätä aina silloin tällöin kysellään mutten muista oonko viitsinyt ennen vastata. En taida nytkään kertoa ikää, mutta oon aika paljon vanhempi kuin kukaan tässä ketjussa tähän mennessä ja hyvin kulkee peli. =D

    • Iratski

      17 vuotta, maaliskuussa tulee 18 täyteen

    • kwaak

      Juu Neljätoista oon ;D

    • kwaak

      Tietysti Lappeenrannasta ;D

    • evek1

      Alotin simssin 7-8 vuotiaana ja oon nyt 10v

    • thesims2

      13v

    • n-82-

      Mä olen ihan pian 25 täyttävä :) Mä olenkin miettinyt että onkohan kaikki muut teinejä jotka tätä pelaa.

      Laittakaa muuten ikänne jo otsikkoon niin näkee ne helpommin, ei tarvi kaikkia vastauksia kahlata läpi.

      • Yavanna

        Klikkaa yhtä niistä kolmeasta pallurasta siellä sivussa, en ny muista mutta oliskohan ollu oikealla puolella, reunimmainen, josta saat kaikki viestit näkyviin kerralla, niin ei tartte kahlata läpitte viesti kerralla. :)

        Hauskaa illan jatkoa ja sekä mukavia pelihetkiä simsin parissa. :)


    • Nirppa-Nokka >3

      Olen 10 v

      • haamu

        siis 17, melkoinen ikähaarukka:>


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      266
      4085
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      24
      3063
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      12
      2520
    4. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      176
      2230
    5. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      57
      2146
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      90
      1412
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      22
      1327
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1292
    9. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      33
      1245
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      32
      1179
    Aihe