Pelaatte suosittua peliä, mutta kuinka vanhoja olette?
Ikänne?
30
1446
Vastaukset
- ......24v 
- simssimsotsikko 
- piparminttuoy16, mutta marraskuussa 17 
- (jännitys tiivistyy)*rummutus* Mä oon 11.v *taputusta,hurraaa huutoja,vislauksii* - TetéTäytän tammikuun alussa 16 ;) 

- -vanhus-22v 
- 15 vuotta, helmikuussa 16. 
- 99999Mä oon 12 kohta 13 x) - joku tyttömelkein 12 
- sim13 kohta 14 
- sim kirjoitti:- 13 kohta 14 - 14 tässä ollaan, lähtee käyntiin tuo peliputki talvella. Keaät kun on vietetty kesämökillä ja kone kaupunki asunnolla. Heti yö pakkasten tultua menee vedet kesämökiltä poikki niin päästään kaupunki asunnolle ja simssiä pelailemaan enempi kuin 15 minuuttia :D 

- öökkäääoon vast 12,kohta 13 :) 
- mie 12siis kohta 41 ja lapsetkin pelavat 13 ja 10 poijat ja 9 tyttö 
- tomppaJrsim 
- b.3.p*otsikko* 
- YavannaNo mie oon 28.v vasta maaliskuussa täytän 29, eli ei enää kauaakaan kun on 30 plakkarissa. :D 
- -vanhus-Mikä helpotus. 
 Täytyy myöntää, että mä tosiaan luulin olevani ainoa "vanhus" joka pelaa the sims kakkosta...
- RekkamimmiTänä vuonna tulee vielä plakkariin kammottava 31! 
- Prinsessa Märtha LouiseTätä aina silloin tällöin kysellään mutten muista oonko viitsinyt ennen vastata. En taida nytkään kertoa ikää, mutta oon aika paljon vanhempi kuin kukaan tässä ketjussa tähän mennessä ja hyvin kulkee peli. =D 
- Iratski17 vuotta, maaliskuussa tulee 18 täyteen 
- kwaakJuu Neljätoista oon ;D 
- kwaakTietysti Lappeenrannasta ;D 
- evek1Alotin simssin 7-8 vuotiaana ja oon nyt 10v 
- thesims213v 
- n-82-Mä olen ihan pian 25 täyttävä :) Mä olenkin miettinyt että onkohan kaikki muut teinejä jotka tätä pelaa. 
 Laittakaa muuten ikänne jo otsikkoon niin näkee ne helpommin, ei tarvi kaikkia vastauksia kahlata läpi.- YavannaKlikkaa yhtä niistä kolmeasta pallurasta siellä sivussa, en ny muista mutta oliskohan ollu oikealla puolella, reunimmainen, josta saat kaikki viestit näkyviin kerralla, niin ei tartte kahlata läpitte viesti kerralla. :) 
 Hauskaa illan jatkoa ja sekä mukavia pelihetkiä simsin parissa. :)

- Nirppa-Nokka >3Olen 10 v - haamusiis 17, melkoinen ikähaarukka:> 

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738064
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905727
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut413862
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu903624
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät393294
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi523233
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112965
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään212940
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k442821
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962815