Lueskelin ko. autosta ja kiinnostuneena kävin oikeen liikkeessä asti koeajamassa. Koeajon jälkeen sitten myyjä selvitteli saatavuutta ja kertoi että maassa on yks musta jälellä ja että enempää ei tule. Jatkossa kuulemma SXT tulee 2.4:lla ja M5 lootalla. Tietääkö joku, että enteileekö tämä uuden vielä tehokkaamman Caliber mallin markkinoille tuloa?
Itse juuri tuo tehonpuute sai eniten miettimään kyseisen mallin hankintaa. Muuten oli kyllä mukava sisältä, penkki tuntu hyvältä, varustetaso ok ja poppikset ihan ok. Alusta oli mitä oli, mutta hakusessa kyllä onkin enemmän mukavuuteen kun mutkanopeuteen soveltuva auto.
Caliber R/T tiensä päässä
22
5079
Vastaukset
- ...tiedoksi...
Voi olla että aletaan pikku hiljaa tehdä tietä
Caliber SRT4:lle täällä Suomessakin - ehkä RT poistuu?
http://www6.autonet.ca/SunDrive/Toro...7/4497048.html- ...tiedoksi...
SRT4:n oikea linkki on:
http://www6.autonet.ca/SunDrive/Toronto/story.cfm?story=/SunDrive/Toronto/Sunday/2007/09/07/4497048.html
- Darra
Jos "language" on hallussa niin täältä lukemaan 2008 mallin Dodgeista. Eitarvitse ihmetellä.
Muita mielenkiintoisia Dodge 2008 malleja löydät valikosta vasemmalta "Select a Vechile"
http://www.dodge.com/en/2008/caliber/# - uusimmasta tuulilasista
30tkm:n käyttötestiraportti.. vaikka kyse on perusmallista, niin raportti on kyllä tosi lohduton.. poppiksien lisäksi mitään muuta positiivista ei mainittu..
- Darra
Olen jo toisaalla aiemmin kommentoinut tätä testiä, mutta kertaalleen vielä. Olen sitä mieltä, että ei minun ainakaan tarvitse lehdestä lukea mikä auto on "hyvä" ja mikä auto on "huono". Testit on testejä ja vain pöljät uskoo niihin kuin raamatun tekstiin (jossa sinänsä ei ole vikaa). Tässä iässä on jo itsellä sen verran kokemusta autoista, että tietää mitä tahtoo autolta. Makuasiat on makuasioita. Eihän autossa todellisia vikoja ollut juuri nimeksikään.
- vai niin
Darra kirjoitti:
Olen jo toisaalla aiemmin kommentoinut tätä testiä, mutta kertaalleen vielä. Olen sitä mieltä, että ei minun ainakaan tarvitse lehdestä lukea mikä auto on "hyvä" ja mikä auto on "huono". Testit on testejä ja vain pöljät uskoo niihin kuin raamatun tekstiin (jossa sinänsä ei ole vikaa). Tässä iässä on jo itsellä sen verran kokemusta autoista, että tietää mitä tahtoo autolta. Makuasiat on makuasioita. Eihän autossa todellisia vikoja ollut juuri nimeksikään.
Varmaan samainen herra Darra huutaisi hallelujaa täällä, jos Tuulilasi olisi kehunut kärryn maasta taivaisiin.
- gf8as89f
vai niin kirjoitti:
Varmaan samainen herra Darra huutaisi hallelujaa täällä, jos Tuulilasi olisi kehunut kärryn maasta taivaisiin.
Aika outo testi oli. Meluisuutta valitettiin: verrattinko halpaa autoa nyt MB-s sarjaan??
skodan kohdalla melu ei ilmeisesti sitten haittaa? Ei siinä testissä mitään ihmeellistä ollut. Jenkkeihin tottuneille valojen laitto pois päästä ei ylitä aivokapasiteettiä, kuten TL toimittajilla. - Amerikan autoilija
gf8as89f kirjoitti:
Aika outo testi oli. Meluisuutta valitettiin: verrattinko halpaa autoa nyt MB-s sarjaan??
skodan kohdalla melu ei ilmeisesti sitten haittaa? Ei siinä testissä mitään ihmeellistä ollut. Jenkkeihin tottuneille valojen laitto pois päästä ei ylitä aivokapasiteettiä, kuten TL toimittajilla.Suomalainen lehdistö potee jonkinlaista amerikka kammoa. Siinä kun tavallinen kadunmies puolisalaa ihannoi amerikkalaista elämäntyyliä, autoja yms. niin julkisesti lehdistö haluaa osoittaa että "ei ne jenkkiläiset nyt niin hyviä ole". Tämä on aika hassua koska autot sinänsä on aika samanlaisia valmistusmaasta riippumatta.
Amerikkalaisten autojen suunnittelufilosofiassa on toki eroja esim. eurooppalaisiin. Huvittavimmasta päästä on se, että eurooppalainen lehdistö (suomalainen mukaanlukien) on sitä mieltä, että auton ohjauksen pitää tuntua käsissä - sitä kutsutaan ajotuntumaksi. Amerikassa taas ajatellaan, että auton pitää mennä mukavasti sinne minne sitä käännetään - ihan sama mitä pyörien alla on. Sama pätee jousitukseen; euroopassa perse ruvella kehutaan sitä miten auto "suorastaan nuolee" mutkat ja amerikassa keskitytään mukavaan matkantekoon.
Meluisuus on aika monen auton ongelma nimenomaan suomessa. Syy on selvä. Meillä asfaltti on mm. nastojen käytön takia paljon karkeampi kuin monissa muissa maissa. Sileä asfaltti ei kestäisi. Tästä seuraa sitten rengasmelua. Etenkin amerikassa tiet (nimenomaan high wayt) on usein betonia, joka on todella sileää. Siksi rengasmelun torjuntaan ei omassa maassa tarvitsisi kiinnittää huomiota juuri lainkaan.
Amerikan autojen ominaispiirteistä viimeistelyn laadun puutetta en minäkään oikein ymmärrä. Materiaalivalinnat on halvan tuntuisia eikä tässä puhuta muusta kuin halvan muovilaadun valinnoista joissa esimerkiksi tuo aiemmin mainittu Skoda lyö Dodgen 6-0 eikä siinä nyt varmaankaan suurista hintaeroista puhuta. Tämäkään ei voi johtua muusta kuin amerikkalaisten ajattelutavasta. Caliberin (tai Avengerin) hintainen auto on sielä halpaa käyttötavaraa jolla kuljetaan paikasta A paikkaan B ja jos se onnistuu niin jollain sellaisilla pikkuasioilla kuin muovin laatu ei ole niin väliä. Parempaa haluava ostaa sitten vaikkapa Cadillacin.. tai Mersun.. tai BMW:n tms.
Toinen asia mikä ei ihan täysin mene jakeluun on heikot ajovalot lähes aina. Poikkeuksena jotkut Jeepit ja Chrysler 300C (jossa siis xenonit). Amerikassakin on pimeetä ja omien kokemusteni mukaan katujen valaistus ei ainakaan suomeen verrattuna ole ainakaan parempi ja katuvalottomia pätkiä on sieläkin yllin kyllin. Samoin pohjoisessa talvinen ilma on ihan yhtä surkea kuin loskakelit suomessa.
Ainoa selitys mikä itselle tulee mieleen on se, että amerikkalainen perusautoilija ei vaan aja autolla jos kelit on huonot. Jopa vesisade mielletään huonoksi keliksi ja "kukaan hullu" ei aja lumi-/räntäsateessa, eli niissä keleissä missä hyvät valot on kaikkein tärkeimmät.
Ehkä toinen selitys on myös se, että amerikassa nopeusrajoitukset on aika matalia eikä merkittävää hirvivaaraakaan ole suurimmassa osassa maata.
Noniin.. tulipas pitkät tarinat, mutta sen vielä sanon, että se joka sokeasti uskoo kaikkeen mitä lehdissä kirjoitellaan on suoranainen idiootti :) Hyvä on aina välillä miettiä miksi joku asia esitetään lehdessä tietyllä tavalla ja mikä on autossa oleellista ja tärkeää ja mikä ei. - Avengeria harkitseva
Amerikan autoilija kirjoitti:
Suomalainen lehdistö potee jonkinlaista amerikka kammoa. Siinä kun tavallinen kadunmies puolisalaa ihannoi amerikkalaista elämäntyyliä, autoja yms. niin julkisesti lehdistö haluaa osoittaa että "ei ne jenkkiläiset nyt niin hyviä ole". Tämä on aika hassua koska autot sinänsä on aika samanlaisia valmistusmaasta riippumatta.
Amerikkalaisten autojen suunnittelufilosofiassa on toki eroja esim. eurooppalaisiin. Huvittavimmasta päästä on se, että eurooppalainen lehdistö (suomalainen mukaanlukien) on sitä mieltä, että auton ohjauksen pitää tuntua käsissä - sitä kutsutaan ajotuntumaksi. Amerikassa taas ajatellaan, että auton pitää mennä mukavasti sinne minne sitä käännetään - ihan sama mitä pyörien alla on. Sama pätee jousitukseen; euroopassa perse ruvella kehutaan sitä miten auto "suorastaan nuolee" mutkat ja amerikassa keskitytään mukavaan matkantekoon.
Meluisuus on aika monen auton ongelma nimenomaan suomessa. Syy on selvä. Meillä asfaltti on mm. nastojen käytön takia paljon karkeampi kuin monissa muissa maissa. Sileä asfaltti ei kestäisi. Tästä seuraa sitten rengasmelua. Etenkin amerikassa tiet (nimenomaan high wayt) on usein betonia, joka on todella sileää. Siksi rengasmelun torjuntaan ei omassa maassa tarvitsisi kiinnittää huomiota juuri lainkaan.
Amerikan autojen ominaispiirteistä viimeistelyn laadun puutetta en minäkään oikein ymmärrä. Materiaalivalinnat on halvan tuntuisia eikä tässä puhuta muusta kuin halvan muovilaadun valinnoista joissa esimerkiksi tuo aiemmin mainittu Skoda lyö Dodgen 6-0 eikä siinä nyt varmaankaan suurista hintaeroista puhuta. Tämäkään ei voi johtua muusta kuin amerikkalaisten ajattelutavasta. Caliberin (tai Avengerin) hintainen auto on sielä halpaa käyttötavaraa jolla kuljetaan paikasta A paikkaan B ja jos se onnistuu niin jollain sellaisilla pikkuasioilla kuin muovin laatu ei ole niin väliä. Parempaa haluava ostaa sitten vaikkapa Cadillacin.. tai Mersun.. tai BMW:n tms.
Toinen asia mikä ei ihan täysin mene jakeluun on heikot ajovalot lähes aina. Poikkeuksena jotkut Jeepit ja Chrysler 300C (jossa siis xenonit). Amerikassakin on pimeetä ja omien kokemusteni mukaan katujen valaistus ei ainakaan suomeen verrattuna ole ainakaan parempi ja katuvalottomia pätkiä on sieläkin yllin kyllin. Samoin pohjoisessa talvinen ilma on ihan yhtä surkea kuin loskakelit suomessa.
Ainoa selitys mikä itselle tulee mieleen on se, että amerikkalainen perusautoilija ei vaan aja autolla jos kelit on huonot. Jopa vesisade mielletään huonoksi keliksi ja "kukaan hullu" ei aja lumi-/räntäsateessa, eli niissä keleissä missä hyvät valot on kaikkein tärkeimmät.
Ehkä toinen selitys on myös se, että amerikassa nopeusrajoitukset on aika matalia eikä merkittävää hirvivaaraakaan ole suurimmassa osassa maata.
Noniin.. tulipas pitkät tarinat, mutta sen vielä sanon, että se joka sokeasti uskoo kaikkeen mitä lehdissä kirjoitellaan on suoranainen idiootti :) Hyvä on aina välillä miettiä miksi joku asia esitetään lehdessä tietyllä tavalla ja mikä on autossa oleellista ja tärkeää ja mikä ei.Minulla yksinkertainen syy miksi en uskalla ostaa jenkkiä on se, että amerikassa autoilun kokonaiskustannukset eivät ole lähellekään samaa mitä Suomessa.
Tästä taas seuraa se, että laatu- ym asioilla ei ole aivan niin suurta merkitystä, koska vaikutus kuluttajan kukkaroon suhteessa ostovoimaan ei ole liian suuri. Samasta syystä varmaan hyväksytään muovinen sisusta kun auton saa 3kk:n palkalla.
Mutta jos Suomessa kuitenkin maksan autosta 12kk:n palkan kokoisen summan valitsen mieluummin auton, jossa tunnen saavani myös vastinetta rahoilleni ts. jälleenmyyntiarvo, tekninen laatu, laatuvaikutelma ja jonkinlainen ajotuntuma. - tipi v8
Amerikan autoilija kirjoitti:
Suomalainen lehdistö potee jonkinlaista amerikka kammoa. Siinä kun tavallinen kadunmies puolisalaa ihannoi amerikkalaista elämäntyyliä, autoja yms. niin julkisesti lehdistö haluaa osoittaa että "ei ne jenkkiläiset nyt niin hyviä ole". Tämä on aika hassua koska autot sinänsä on aika samanlaisia valmistusmaasta riippumatta.
Amerikkalaisten autojen suunnittelufilosofiassa on toki eroja esim. eurooppalaisiin. Huvittavimmasta päästä on se, että eurooppalainen lehdistö (suomalainen mukaanlukien) on sitä mieltä, että auton ohjauksen pitää tuntua käsissä - sitä kutsutaan ajotuntumaksi. Amerikassa taas ajatellaan, että auton pitää mennä mukavasti sinne minne sitä käännetään - ihan sama mitä pyörien alla on. Sama pätee jousitukseen; euroopassa perse ruvella kehutaan sitä miten auto "suorastaan nuolee" mutkat ja amerikassa keskitytään mukavaan matkantekoon.
Meluisuus on aika monen auton ongelma nimenomaan suomessa. Syy on selvä. Meillä asfaltti on mm. nastojen käytön takia paljon karkeampi kuin monissa muissa maissa. Sileä asfaltti ei kestäisi. Tästä seuraa sitten rengasmelua. Etenkin amerikassa tiet (nimenomaan high wayt) on usein betonia, joka on todella sileää. Siksi rengasmelun torjuntaan ei omassa maassa tarvitsisi kiinnittää huomiota juuri lainkaan.
Amerikan autojen ominaispiirteistä viimeistelyn laadun puutetta en minäkään oikein ymmärrä. Materiaalivalinnat on halvan tuntuisia eikä tässä puhuta muusta kuin halvan muovilaadun valinnoista joissa esimerkiksi tuo aiemmin mainittu Skoda lyö Dodgen 6-0 eikä siinä nyt varmaankaan suurista hintaeroista puhuta. Tämäkään ei voi johtua muusta kuin amerikkalaisten ajattelutavasta. Caliberin (tai Avengerin) hintainen auto on sielä halpaa käyttötavaraa jolla kuljetaan paikasta A paikkaan B ja jos se onnistuu niin jollain sellaisilla pikkuasioilla kuin muovin laatu ei ole niin väliä. Parempaa haluava ostaa sitten vaikkapa Cadillacin.. tai Mersun.. tai BMW:n tms.
Toinen asia mikä ei ihan täysin mene jakeluun on heikot ajovalot lähes aina. Poikkeuksena jotkut Jeepit ja Chrysler 300C (jossa siis xenonit). Amerikassakin on pimeetä ja omien kokemusteni mukaan katujen valaistus ei ainakaan suomeen verrattuna ole ainakaan parempi ja katuvalottomia pätkiä on sieläkin yllin kyllin. Samoin pohjoisessa talvinen ilma on ihan yhtä surkea kuin loskakelit suomessa.
Ainoa selitys mikä itselle tulee mieleen on se, että amerikkalainen perusautoilija ei vaan aja autolla jos kelit on huonot. Jopa vesisade mielletään huonoksi keliksi ja "kukaan hullu" ei aja lumi-/räntäsateessa, eli niissä keleissä missä hyvät valot on kaikkein tärkeimmät.
Ehkä toinen selitys on myös se, että amerikassa nopeusrajoitukset on aika matalia eikä merkittävää hirvivaaraakaan ole suurimmassa osassa maata.
Noniin.. tulipas pitkät tarinat, mutta sen vielä sanon, että se joka sokeasti uskoo kaikkeen mitä lehdissä kirjoitellaan on suoranainen idiootti :) Hyvä on aina välillä miettiä miksi joku asia esitetään lehdessä tietyllä tavalla ja mikä on autossa oleellista ja tärkeää ja mikä ei.Ruotsin "Auto motor und sport" on paras lehti, ainakin yhden-kahden numeron verran...
Välillä kommunistisesta Suomestakin löytyy hyvä lehti, välliä ei.Riippuu ihan siitä, mitä missäkin numerossa satutaan kirjoittamaan.Eli paska lehti silloin, kun/jos ovat eri mieltä kuin minä, joka olen aina oikeassa.
Saispa joskus vihdoin ajokortin ja pääsis ajamaan?
Kuningasmalli corvetessakin on huono viimeistelyn laatu ja halpaa muovia.
Oi George Bush, oi! - Darra
Amerikan autoilija kirjoitti:
Suomalainen lehdistö potee jonkinlaista amerikka kammoa. Siinä kun tavallinen kadunmies puolisalaa ihannoi amerikkalaista elämäntyyliä, autoja yms. niin julkisesti lehdistö haluaa osoittaa että "ei ne jenkkiläiset nyt niin hyviä ole". Tämä on aika hassua koska autot sinänsä on aika samanlaisia valmistusmaasta riippumatta.
Amerikkalaisten autojen suunnittelufilosofiassa on toki eroja esim. eurooppalaisiin. Huvittavimmasta päästä on se, että eurooppalainen lehdistö (suomalainen mukaanlukien) on sitä mieltä, että auton ohjauksen pitää tuntua käsissä - sitä kutsutaan ajotuntumaksi. Amerikassa taas ajatellaan, että auton pitää mennä mukavasti sinne minne sitä käännetään - ihan sama mitä pyörien alla on. Sama pätee jousitukseen; euroopassa perse ruvella kehutaan sitä miten auto "suorastaan nuolee" mutkat ja amerikassa keskitytään mukavaan matkantekoon.
Meluisuus on aika monen auton ongelma nimenomaan suomessa. Syy on selvä. Meillä asfaltti on mm. nastojen käytön takia paljon karkeampi kuin monissa muissa maissa. Sileä asfaltti ei kestäisi. Tästä seuraa sitten rengasmelua. Etenkin amerikassa tiet (nimenomaan high wayt) on usein betonia, joka on todella sileää. Siksi rengasmelun torjuntaan ei omassa maassa tarvitsisi kiinnittää huomiota juuri lainkaan.
Amerikan autojen ominaispiirteistä viimeistelyn laadun puutetta en minäkään oikein ymmärrä. Materiaalivalinnat on halvan tuntuisia eikä tässä puhuta muusta kuin halvan muovilaadun valinnoista joissa esimerkiksi tuo aiemmin mainittu Skoda lyö Dodgen 6-0 eikä siinä nyt varmaankaan suurista hintaeroista puhuta. Tämäkään ei voi johtua muusta kuin amerikkalaisten ajattelutavasta. Caliberin (tai Avengerin) hintainen auto on sielä halpaa käyttötavaraa jolla kuljetaan paikasta A paikkaan B ja jos se onnistuu niin jollain sellaisilla pikkuasioilla kuin muovin laatu ei ole niin väliä. Parempaa haluava ostaa sitten vaikkapa Cadillacin.. tai Mersun.. tai BMW:n tms.
Toinen asia mikä ei ihan täysin mene jakeluun on heikot ajovalot lähes aina. Poikkeuksena jotkut Jeepit ja Chrysler 300C (jossa siis xenonit). Amerikassakin on pimeetä ja omien kokemusteni mukaan katujen valaistus ei ainakaan suomeen verrattuna ole ainakaan parempi ja katuvalottomia pätkiä on sieläkin yllin kyllin. Samoin pohjoisessa talvinen ilma on ihan yhtä surkea kuin loskakelit suomessa.
Ainoa selitys mikä itselle tulee mieleen on se, että amerikkalainen perusautoilija ei vaan aja autolla jos kelit on huonot. Jopa vesisade mielletään huonoksi keliksi ja "kukaan hullu" ei aja lumi-/räntäsateessa, eli niissä keleissä missä hyvät valot on kaikkein tärkeimmät.
Ehkä toinen selitys on myös se, että amerikassa nopeusrajoitukset on aika matalia eikä merkittävää hirvivaaraakaan ole suurimmassa osassa maata.
Noniin.. tulipas pitkät tarinat, mutta sen vielä sanon, että se joka sokeasti uskoo kaikkeen mitä lehdissä kirjoitellaan on suoranainen idiootti :) Hyvä on aina välillä miettiä miksi joku asia esitetään lehdessä tietyllä tavalla ja mikä on autossa oleellista ja tärkeää ja mikä ei.Hyvin kirjoitettu. Asia on juuri näin.Ei se ole vain Suomalaisen lehdistön piirre. Luin Teknikens Värld lehden arvion caliberista ja samaa laulua sielläkin laulettiin kuin Suomen lehdistössä. Omistajat sielläkin olivat taas täysin toista mieltä. Onneksi valmistajat tekevät autoja kuluttajille, eivät moottorilehtien testitoimittajille.
Kiva kun joku toimittaja joskus kertoisi autotehtaille, millaisen auton pitää olla, että se heitä miellyttäisi? - Croma
... kertoi vain sen minkä ensi vilkaisu moisen tekeleen sisälle kertoi; todella halpa amerikan mosse, ei siitä sen enempää.
Parasta kyllä oli lause: "parin kuukauden jälkeen auton perusluonne oli selvillä, ikävä sanoa mutta hyviä puolia saa etsiä..." noi vapaasti muisteltuna. Mutta eiköhän se ollut jutun ydin... - ...tiedoksi...
Croma kirjoitti:
... kertoi vain sen minkä ensi vilkaisu moisen tekeleen sisälle kertoi; todella halpa amerikan mosse, ei siitä sen enempää.
Parasta kyllä oli lause: "parin kuukauden jälkeen auton perusluonne oli selvillä, ikävä sanoa mutta hyviä puolia saa etsiä..." noi vapaasti muisteltuna. Mutta eiköhän se ollut jutun ydin...... vaan ettei pidä sokeasti uskoa kaikkea mitä lehdessä lukee. Pitää kokeilla itse! Tee niinkuin mä tein, osta k.o. auto ja muodosta oma käsityksesi autosta. Vuoden jo ajellut ja hyvin toimii! Ei oo edes tarvinnut vaihtaa tuulilasia vielä, niinkuin Tuulilasi kirjoitti :-)
- Croma
...tiedoksi... kirjoitti:
... vaan ettei pidä sokeasti uskoa kaikkea mitä lehdessä lukee. Pitää kokeilla itse! Tee niinkuin mä tein, osta k.o. auto ja muodosta oma käsityksesi autosta. Vuoden jo ajellut ja hyvin toimii! Ei oo edes tarvinnut vaihtaa tuulilasia vielä, niinkuin Tuulilasi kirjoitti :-)
... on totta. Kaikki tykkää eri asioista jne... Eikä mulla mitään asiallisia caliberin omistajia vastaan ole, mutta hiukan oli tuossa viime syksynä epäasiallisia tyyppejä täällä, sanoisinko "caliber-uskovaisia", niille hiukan palautetta annoin. Mutta mä päädyin toiseen merkkiin ja olen ihan tyytyväinen siihen. Katotaan mitä tulee seuraavaksi...
- srt 4
Croma kirjoitti:
... on totta. Kaikki tykkää eri asioista jne... Eikä mulla mitään asiallisia caliberin omistajia vastaan ole, mutta hiukan oli tuossa viime syksynä epäasiallisia tyyppejä täällä, sanoisinko "caliber-uskovaisia", niille hiukan palautetta annoin. Mutta mä päädyin toiseen merkkiin ja olen ihan tyytyväinen siihen. Katotaan mitä tulee seuraavaksi...
Joo, mutta nyt voi tilata SRT4:n ...33.950e
Ei paha 295 hp....Toimitukset Suomeen toukokuussa 2008.....
Siinä on 120% asennetta ...HEH
- caliber rt
Meiltä löytyy Caliber RT 2.4 vm. 2007. Se on ostettavissa, jos hinnasta sovitaan. Autossa on vielä takuuta jäljellä ja ajettu n. 8000km, eikä mitään vikaa, ajattelimme vain vaihtaa yhden kalliin auton kahteen hieman halvempaan koska kahta autoa tarvitaan. Auto on kuin uusi, loistokunnossa, meille todella rakas ja mieluinen auto, emmekä siitä hevillä luovu mutta jos vastineeksi saa hyvät rahat, niin lupaamme harkita. Myös vaihto otetaan huomioon, tai väliraha ja vaihtoauto.
- Autous
Mikä väri , ja paljonko hinta suoralla kaupalla.
Ja ennekaikkea missä päin suomea? - löytyy
Autous kirjoitti:
Mikä väri , ja paljonko hinta suoralla kaupalla.
Ja ennekaikkea missä päin suomea?www.nettiauto.com/1558822
Kuvia ei tällä hetkellä löytynyt enempää, tarvittaessa toki otetaan lisää, mutta auto on moitteettomassa kunnossa joten sen uskaltaisi ostaa vaikka täysin ilman kuvia. - tai kuvat
löytyy kirjoitti:
www.nettiauto.com/1558822
Kuvia ei tällä hetkellä löytynyt enempää, tarvittaessa toki otetaan lisää, mutta auto on moitteettomassa kunnossa joten sen uskaltaisi ostaa vaikka täysin ilman kuvia.R/T ei nimittäin ole automaattina!
- r t
Autous kirjoitti:
Mikä väri , ja paljonko hinta suoralla kaupalla.
Ja ennekaikkea missä päin suomea?HEI
Minulla on musta rt 2007/04 aj 14000 km
lämmittimet, kromipeilit ja polttoaine luukku.17" NOKIA alukitkat
28500 E - ei ole oikea
tai kuvat kirjoitti:
R/T ei nimittäin ole automaattina!
Joo unohdin mainita että se sisäkuva on netistä otettu koska meillä sattui olemaan koneella vaan yks kuva autosta näin ens hätään. Meidän auto siis manuaali kuten nettiauton tiedoissa on mainittu. Siinä oli tarkoitus vaan näyttää millainen se on sisältä.
- Mielessä Caliber
r t kirjoitti:
HEI
Minulla on musta rt 2007/04 aj 14000 km
lämmittimet, kromipeilit ja polttoaine luukku.17" NOKIA alukitkat
28500 Eminulle tarjottiin autokeskusksesta uutta R/T talvirenkaineen ja toimituskuluineen. 28015 euroa. (siis mustaa joka ei ole metalliväri). Ovh oli 27490 ja talvirengaspaketti 1300 ja toimarit 600. Käteisalennus oli 5% Ovh:sta.
Luulisi että käytetyn saisi alle uuden hinnan VAI?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875