Onko teillä semmosia päiviä että kaikki tippuu käsistä?
Dödöpurkki lentää kaaressa vessanpytyn yli,onneksi.
Kampa hyppää kissinruokaan,makkaransiivut tipahtaa jalkoihin,tuolitki kaatuu kun vähän hilppasee...
Yleensä ottaen kaikki mihin sattuu,ei pysy kämmenes kiinni.
Kahvikupistakin pidin molemmin rystysin kiinni jotta ei maan vetovoima imaise.
Pitääkö huolestua vai olisko tämä torstai tutkimuksien mukaan suomalaisten yleinen röpeltämispäivä?
Taitaa olla liikunnan puutetta,lähdempä pihalle.
Tippuu ja kaatuu
17
752
Vastaukset
- tapahtuu
juuri tuolla tavalla aina kun olen kännissä.
- Buteo.lagopus
Multa onnistuu tämä räpeltäminen aivan selvinpäinkin.
Kännissä saisin varmaan hirvittävää tuhoa aikaan.. - vaimollani
Buteo.lagopus kirjoitti:
Multa onnistuu tämä räpeltäminen aivan selvinpäinkin.
Kännissä saisin varmaan hirvittävää tuhoa aikaan..on samantyyppisiä oireita, mutta vain kerran kuukaudessa, eivätkä ne montaa päivää kestä.
- Taikarotta
On päiviä. Mietin, liittyykö se kohdallani alkavaan päänsärkyyn, migreenin?
Noin päivää paria ennen migreenikohtausta myös puheessa tapahtuu takeltelua. Tietysti vaihtelee..- Buteo.lagopus
..ei kyllä mun kohdalla liity asiaan.
Mutta itseasiassa takeltelee munkin puhe aina tämmösinä tohelointi-päivinä.
Ja muistikatkoksia ilmenee.
Ja aivan yksinkertaiset sanat on hukassa...
Joskus kyllä oikeesti huolettaa.
Mutta toisaalta taas tätä on jatkunut vuosikausia ja sukukin on omansasorttista joten kai minä oon vaan tämmönen geeniperimäpakkaus. - Taikarotta
Buteo.lagopus kirjoitti:
..ei kyllä mun kohdalla liity asiaan.
Mutta itseasiassa takeltelee munkin puhe aina tämmösinä tohelointi-päivinä.
Ja muistikatkoksia ilmenee.
Ja aivan yksinkertaiset sanat on hukassa...
Joskus kyllä oikeesti huolettaa.
Mutta toisaalta taas tätä on jatkunut vuosikausia ja sukukin on omansasorttista joten kai minä oon vaan tämmönen geeniperimäpakkaus.Kuullostaa tutulta.. Jotenkin miellän aivojen toimintaa.. En ole huolissani :)..
- Mysteriet
Se alkaa heti aamusta ja jatkuu... jatkuu... jatkuu...
Jossain välissä päivästä sitä huomaa toivovansa että kiintiö olisi jo täynnä, mutta ilmeistä on ettei sellaista kiintiötä ole ja taas jatkuu...
Illalla, kun vihdoin kaikki kahvinpurut on imuroitu lattialta ja kaatuneet maidot imutettu talouspaperiin ja kastuneet tupakat kuivattu mikrossa, voi käydä (ehkä ja hyvällä onnella) niin että osuu keskelle sänkyä nukkumaanmennessä...
Joskus kellahtaa siitäkin ohi ja häntäluu on viikkokausia kipee - argh :/
*hakee ihan varovasti kahvia*- Buteo.lagopus
Voi kamala,sulla on asiat tosi huonosti kun sängystäkin keikahtaa ohi!
Kyllä mä oon vielä sinne päässyt,joskus kyllä istun tuolilta sivuun mutta se lasketaan normaaliin tumpurointiin.
Pitäiskö sun siirtää patja lattialle?
Mietin ja tuumiskelin tässä miten ne tupakit käyttäytyy siellä mikrossa?
Tapahtuuko kuivumisen ohessa myös kypsentymistä?
Ja eikö kannattaisi poltella jossain missä ei ole vesistöä lähellä,johnakin täysin kuivassa tilassa.
Tai älä polta ollenkaan.
Jaa,mutta sitten sä et voi keittää kahviakaan ekkä juoda maitoa... - Mysteriet
Buteo.lagopus kirjoitti:
Voi kamala,sulla on asiat tosi huonosti kun sängystäkin keikahtaa ohi!
Kyllä mä oon vielä sinne päässyt,joskus kyllä istun tuolilta sivuun mutta se lasketaan normaaliin tumpurointiin.
Pitäiskö sun siirtää patja lattialle?
Mietin ja tuumiskelin tässä miten ne tupakit käyttäytyy siellä mikrossa?
Tapahtuuko kuivumisen ohessa myös kypsentymistä?
Ja eikö kannattaisi poltella jossain missä ei ole vesistöä lähellä,johnakin täysin kuivassa tilassa.
Tai älä polta ollenkaan.
Jaa,mutta sitten sä et voi keittää kahviakaan ekkä juoda maitoa...Joo kerran sattus niinki, en edes ymmärrä miten siinä kävi mutta kellahdin sängyn ohi, peffalleni lattialle - ja alkoholilla ei ollut osuutta asiaan =)
Tupakoille käy huonosti mikrossa!
Tupakoille käy huonosti lattianpesuämpärissä!
Tupakoille käy huonosti koiranjuomakupissa!
Mulla ny oikeestaan taas muuta... Grr
- soppakoura
Normisti en toheloi ja olen rauhallinen. Mutta auta armias kun menkat alkaa ja pari päivää ehkä ennenkin jo niin mulle käy just noin ja joka kuukausi! Elikkä en suunnittele mitään tärkeitä menoja yms. niille päiville, jos mahdollista. Etenkin eka ja toka päivä ovat tosi kriittisiä!
- Buteo.lagopus
Tietty aika kuukaudesta ei tähän vaivaan vaikuta,mun veteläkätisyydellä on kaaosteoria eli ei mitään loogista selitystä.
Mutta paria päivää ennen todistetta raskaudettomuudesta mulla kyllä kiristää pipoa niin jotta hampaatkin narisee suussa!
..mutta aikaiset aamut, herätys noin 4.20.
Jos ei tipu suihkugeeli, niin hiusshampoo. Jos
ei dödö, niin muotovaahto tai lakkapullo.. tai
sitte putoaa vähän kaikki..
Ja kolina on siihen aikaan kamala, kun kaikkialla
tuntuu olevan hiljaista.. ;)- Buteo.lagopus
..että ihan varmasti kaikki hirveetä kolinaa pitävät tavarat tippuu käsistä joko aamuvarhain tai yöllä!
Joskus on muutama kattila syöksyny lattialle kun yritin hipsiä aamutuimaan varpaillani keittiössä.
Siinä ei perheessä passaa olla sydänvikaisia yksilöitä...
- Laahustava
Tuntuu siltä hommissa,ettei saa mitään aikaiseksi siis muutakuin sutta ja sekundaa.Silloin tekee mieli takaisin peiton alle ja nukkua koko päivän.
- Buteo.lagopus
En oo ennen kuullutkaan tuommosta sanontaa,että sutta ja sekundaa.
Mutta sehän on hyvä kun saa edes niitä aikaseksi!
Mä kun en välillä saa äntiin mitään!!!
En yhtään mitään.
Siis kotona,töissähän on pakko jos meinaa että palkkakin maksetaan.
- ei vielä ole sattunut
erään vähän venähtäneen saunaillan jälkeen kyllä huomasin, että tippuvaa tavara on. Huomasin vessan pytyssä kahdet tekohampaat. Otin pois ja puhdistin.
Sitten soittelemaan vieraille, puuttuisiko joltakin. Kaksi naapurikunnan johtajaa myönsi kaipaavansa tekareitaan. Pistin muovipusseihin ja käskin lähettipojan autoilemaan ja kysymään lähimmältä, kummatkohan olisivat. Viemään sitten toiset vähän kauemmaksi.
Hyvin se meni :)))- Buteo.lagopus
Jos olis tekarit niin tämmösinä päivinä ne olisi milloin missäkin.
Sinitarralla pitäisi olla kitalaessa kiinni.
Juu,noista tekohampaista on jos jonkinlaista juttua.
Yhdellä ihmisellä joskus muinoin oli hampaat syöksyneet työpaikalla kahvikuppiin,kun oikein nauroi.
Tietysti kivempi onkia ne sieltä kun pytyn pohjalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036