EPÄONNISTUI!

viikkotehtävä

Eivät pysyneet Henri ja Heli rooleissaan. Tuleeko muita syitä mieleen epäonnistumiselle?

117

63222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janniina 23

      ...roolissaan. Heli ei pysynyt ja joku juu toinen, mutta en sen nimeä muista.

      • fanny

        Henri oli 5v pojan veitikka, mutta osasi harvinaisen hyvin lukea ja tulkita perheelle vieraan pelin sääntöjä....


      • itse olen
        fanny kirjoitti:

        Henri oli 5v pojan veitikka, mutta osasi harvinaisen hyvin lukea ja tulkita perheelle vieraan pelin sääntöjä....

        päiväkodissa töissä, ja melkein joka eskariryhmästä ainakin jokunen lapsi osaa lukea viisi vuotiaana. Pelissääntöjä selittää yleensä 5 lasta yhteen ääneen, muistavat säännöt todella hyvin. Älkää aliarvioiko lapsia.

        Ainoa mikä tuossa kohdassa ehkä saattoi mennä tehtävää ajatellen pieleen, oli se, että Henrin kuului esittää hiljaista ja syrjäänvetäytyvää.


      • vähän

        ..liiankin hyvin roolissaan, sairas ihminen!!! HOITOON!!!


      • sittemmin
        itse olen kirjoitti:

        päiväkodissa töissä, ja melkein joka eskariryhmästä ainakin jokunen lapsi osaa lukea viisi vuotiaana. Pelissääntöjä selittää yleensä 5 lasta yhteen ääneen, muistavat säännöt todella hyvin. Älkää aliarvioiko lapsia.

        Ainoa mikä tuossa kohdassa ehkä saattoi mennä tehtävää ajatellen pieleen, oli se, että Henrin kuului esittää hiljaista ja syrjäänvetäytyvää.

        roolithan vaihdettiin ja Henkasta tuli isä!!


      • tuli, mutta
        sittemmin kirjoitti:

        roolithan vaihdettiin ja Henkasta tuli isä!!

        miten se liittyy kommentoimaasi viestiin??


      • päähänpotkija
        tuli, mutta kirjoitti:

        miten se liittyy kommentoimaasi viestiin??

        Hakkaaja-Heli on paras! toivottavasti Hakkaaja-Heli voittaa!


    • ............

      Maxine lapselleen kun se ei meinannut rauhottua yöunille.
      "nyt suu kiinni tai mä tuun ja laitan munan sun suuhun"
      Sauli kuuli sen ja korjas heti että kananmunan Aki huomas virheensä ja korjas kiireesti perään "niin niin kananmunan"

      • -----

        aikaisemmin jo viisivuotias henri neuvoi kovasti miten pelejä pelataan ja tiesi säännöt aika etevä 5-vuotiaaksi.7-vuotias kadi teki kasvonaamiota(harvempi 7-vuotias toimii kuin aikuinen).ja akikin puhui välillä todella hyvin kaksivuotiaaksi.ainoa joka osasi ja pysyi roolissaan todella hyvin oli sauli kun leikki ilkeää poikaa


      • enpä ihmetellyt
        ----- kirjoitti:

        aikaisemmin jo viisivuotias henri neuvoi kovasti miten pelejä pelataan ja tiesi säännöt aika etevä 5-vuotiaaksi.7-vuotias kadi teki kasvonaamiota(harvempi 7-vuotias toimii kuin aikuinen).ja akikin puhui välillä todella hyvin kaksivuotiaaksi.ainoa joka osasi ja pysyi roolissaan todella hyvin oli sauli kun leikki ilkeää poikaa

        epäonnistuivat säännöllisesti kaikki. Lasta on helpompi esittää, mutta jos ei ole vanhemmuudesta kokemusta, niin vaikeaa on pysyä roolissa. Eli sanoisin, että yksittäisten ihmisten tekemisiä on turha syyttää. Tehävä vaikutti aluksi ihan hauskalta, mutta roolijaot olisi voinut olla erilaiset. Tarkoitan siis tällä, että kaikilla olisi voinut olla hetken roolina 8 -vuotias rasavilli, joka oli Sauli alussa tms. Jokainen olisi päässyt vuorollaan purkaa lapsellisia paineitaan hetken juoksemalla ympäri taloa. Mutta haluan korostaa vielä, että itse lastentarhassa työskennelleenä tiedän, että 5-vuotias todellakin osaa neuvoa pelisäännöissä vanhempiansa. Siihen se ei kylläkään kaatunut. Tai jos oli niin, niin silloin kyllä huomaa, ettei tuotantotiimillä ole itsellään mitään kokemusta lapsista.


      • terttu

        NO ,Niin arvas että epäonnistu viikkotehtävä ,,siellä mokas kyllä jokainen jotakin ,,kyllä henkka sais jäädä heli pois ,,vaikka eipäs siellä nyt sillee kukaan ole ihan täydellisiä jokaisessa on jottain osaamatonta.


      • lopettaja
        terttu kirjoitti:

        NO ,Niin arvas että epäonnistu viikkotehtävä ,,siellä mokas kyllä jokainen jotakin ,,kyllä henkka sais jäädä heli pois ,,vaikka eipäs siellä nyt sillee kukaan ole ihan täydellisiä jokaisessa on jottain osaamatonta.

        kirottaa, enenku arvosetelee mita, jookos


      • nuottala
        ----- kirjoitti:

        aikaisemmin jo viisivuotias henri neuvoi kovasti miten pelejä pelataan ja tiesi säännöt aika etevä 5-vuotiaaksi.7-vuotias kadi teki kasvonaamiota(harvempi 7-vuotias toimii kuin aikuinen).ja akikin puhui välillä todella hyvin kaksivuotiaaksi.ainoa joka osasi ja pysyi roolissaan todella hyvin oli sauli kun leikki ilkeää poikaa

        Miten 2v Aki pystyi jo kiroilemaan vaik se on 2v???????????? hei haloo!!!!!!!!


      • Saaaara
        nuottala kirjoitti:

        Miten 2v Aki pystyi jo kiroilemaan vaik se on 2v???????????? hei haloo!!!!!!!!

        Kyllä miedän tyttö 2v. "kiroilee" jo. Toistelee kuulemiaan sanoja innolla. Joskus vanhemmilta lipsahtaa vahingossa noitumissanoja, ja siitä tyttönen ne oppii. Eli kyllä 2v. "osaa kiroilla" jo, vaikkeivat ymmärrä mitä se meinaa..


    • kertokaa

      onko faktaa että epäonnistui?

      • emmi888

        viikkotehtävä on epäonnistunut? syy: kuka kaks vuotias nukkuu pojan kainalossa päiväunia? ja se kiipeili ite pinnasänkyyn ym.. ja toiseksi heka ei esittänyt ees kunnolla isää... ja se hampaiden pesu ja wc käynnit meni pilalle...

        bb sauli


      • Jerry Cotton
        emmi888 kirjoitti:

        viikkotehtävä on epäonnistunut? syy: kuka kaks vuotias nukkuu pojan kainalossa päiväunia? ja se kiipeili ite pinnasänkyyn ym.. ja toiseksi heka ei esittänyt ees kunnolla isää... ja se hampaiden pesu ja wc käynnit meni pilalle...

        bb sauli

        se hampaitten pesu pilalle kun kaksivuotias
        yrittää mättää isäkultaa turpaan.


      • se Aksu
        emmi888 kirjoitti:

        viikkotehtävä on epäonnistunut? syy: kuka kaks vuotias nukkuu pojan kainalossa päiväunia? ja se kiipeili ite pinnasänkyyn ym.. ja toiseksi heka ei esittänyt ees kunnolla isää... ja se hampaiden pesu ja wc käynnit meni pilalle...

        bb sauli

        sitten olisi pitänyt sinne pinnasänkyyn saada? Maxinenko olisi pitänyt nostaa?

        Teillä ei muutenkaan tunnu olevan lapsia. Kaksi vuotias osaa useinkin itse kiivetä pinnasänkyyn ja sieltä pois. Jotkut kaksivuotiaat myöskin puhuvat hienoja lauseita.

        "kuka kaks vuotias nukkuu pojan kainalossa päiväunia?"


      • msu

        TEHTÄVÄ EPÄ ONNISTUI 24/7 orja


      • hekan puolella
        emmi888 kirjoitti:

        viikkotehtävä on epäonnistunut? syy: kuka kaks vuotias nukkuu pojan kainalossa päiväunia? ja se kiipeili ite pinnasänkyyn ym.. ja toiseksi heka ei esittänyt ees kunnolla isää... ja se hampaiden pesu ja wc käynnit meni pilalle...

        bb sauli

        Heka ei edes esittäny isää!!!!!!
        Heli pilas koko tehtävän!!


      • emmi89
        se Aksu kirjoitti:

        sitten olisi pitänyt sinne pinnasänkyyn saada? Maxinenko olisi pitänyt nostaa?

        Teillä ei muutenkaan tunnu olevan lapsia. Kaksi vuotias osaa useinkin itse kiivetä pinnasänkyyn ja sieltä pois. Jotkut kaksivuotiaat myöskin puhuvat hienoja lauseita.

        "kuka kaks vuotias nukkuu pojan kainalossa päiväunia?"

        nokun heli nukku timon kainalossa siel pinnasängyssä ja silitteli sitä


      • Myös isi
        hekan puolella kirjoitti:

        Heka ei edes esittäny isää!!!!!!
        Heli pilas koko tehtävän!!

        Katsokaa näitä ohjelmia tollot! Henri esitti MYÖS isää kun roolit vaihdettiin...ja "HYVIN" esittikin, hullu ihminen!


      • kaksivuotias..
        emmi89 kirjoitti:

        nokun heli nukku timon kainalossa siel pinnasängyssä ja silitteli sitä

        ei voi nukkua toisen kainalossa?


    • mennyt

      pilalle ihan kaikkien myötäavustuksella. Suurimmalla osalla meni roolit täysin överiksi ja toisilla tuntui ettei niitä ollut. Uskottavaahan perhe-elämä ei ollut missään kohtaa. Lisänä siihen vielä lukuisat lipsahdukset (akin yöllinen munajuttu, kioskilla saulin röökiläppä jne jne.) Henri oli aivan hukassa KAKSI vuotiaan Helin kanssa, rääkäten tätä minkä kerkesi (toisaalta kyllä helin myötävaiokutuksella...hän nyt kuitenkin oli "hieman" liian kykenevä 2 vuotias), että kyllä mun mielestä on turha ketään yksin ruveta syyttämään

      • rauliFranzen

        HA HAA SANOINHAN ET NE EPÄONISTUU HA HAA.....


      • etpä......
        rauliFranzen kirjoitti:

        HA HAA SANOINHAN ET NE EPÄONISTUU HA HAA.....

        tainnut olla ihan ainut idiootti. Taisit senkin keksiä vasta muitten jälkeen.


      • anni

        se viikko tehtävä on nyt jo päättynyt kun eikö se vasta yllensä pääty pe.???


      • PEIKKO.

        monelta meni överiksi. Ainoastaan Henriä on siitä turha syyttää. Ja alko vähän tuntua siltä, että Henriltä palo pinna jo ihan Helin oman mokailun ja rääkymisen ym. kanssa. Ja moniko katteli mimmosta äiti-roolia Heli esitti. Juupa,juu..... Sama löntystelevä ja apaattinen itsensä. Heli heti ulos!!! Henri on nyt taidettu ottaa selvästi silmätikuksi ja muita ehdokkaita mietitään pää punasena. Mut taitaa alkaa Akinkin persoona vähitellen potuttaa muutamia. Kova on sekin mies selittämään ja olemaan jatkuvasti äänessä. Alkaa herra omia jo ns. pomon roolin koko talossa.


    • *******

      Kyllä 5vuotias voi osata lukea ja antaa vinkkejä miten pelatan erillaisia peliä,tidän koska olen ollut työssä lastentarhassa,lapset on erillaisia.

      • Lastenhoitaja **

        Monesti on tarhassa nuo rakkaat veitikat yllättäneet aikuiset hyvällä osaamisellaan. Moni 5 vuotias osaa ainakin noin helpon pelin säännöt, mikä oli ohjelmassa. Paljon vaikeampia juttuja he osaavat jo ratkaista. Myöskin heihin tieto tarttuu nopeasti eri-ikäkautena olevien herkkyyskausien vuoksi.

        Olen "analysoinut" Henrin olemista talossa ja olen sitä mieltä, että hän on erittäin älykäs monessa suhteessa. Tunne-ja empatiapuoli on erisarjassa kuin, niin no jääköön nyt sanomatta.


      • ****
        Lastenhoitaja ** kirjoitti:

        Monesti on tarhassa nuo rakkaat veitikat yllättäneet aikuiset hyvällä osaamisellaan. Moni 5 vuotias osaa ainakin noin helpon pelin säännöt, mikä oli ohjelmassa. Paljon vaikeampia juttuja he osaavat jo ratkaista. Myöskin heihin tieto tarttuu nopeasti eri-ikäkautena olevien herkkyyskausien vuoksi.

        Olen "analysoinut" Henrin olemista talossa ja olen sitä mieltä, että hän on erittäin älykäs monessa suhteessa. Tunne-ja empatiapuoli on erisarjassa kuin, niin no jääköön nyt sanomatta.

        OLEN SAMA MIELTÄ.HYVÄ KIITOS.HENRI ON ÄLYKÄS


      • Miten te
        Lastenhoitaja ** kirjoitti:

        Monesti on tarhassa nuo rakkaat veitikat yllättäneet aikuiset hyvällä osaamisellaan. Moni 5 vuotias osaa ainakin noin helpon pelin säännöt, mikä oli ohjelmassa. Paljon vaikeampia juttuja he osaavat jo ratkaista. Myöskin heihin tieto tarttuu nopeasti eri-ikäkautena olevien herkkyyskausien vuoksi.

        Olen "analysoinut" Henrin olemista talossa ja olen sitä mieltä, että hän on erittäin älykäs monessa suhteessa. Tunne-ja empatiapuoli on erisarjassa kuin, niin no jääköön nyt sanomatta.

        ammattilaiset puhutte lastentarhoista?! Miten niitä lapsia tarhataan? Saavatko olla vapaina, vai laitetaanko häkkeihin? Mihin tarkoitukseen niitä tarhataan?

        Olkaa kilttejä, ja sanokaa PÄIVÄKOTI.


      • Lissu
        Miten te kirjoitti:

        ammattilaiset puhutte lastentarhoista?! Miten niitä lapsia tarhataan? Saavatko olla vapaina, vai laitetaanko häkkeihin? Mihin tarkoitukseen niitä tarhataan?

        Olkaa kilttejä, ja sanokaa PÄIVÄKOTI.

        Itse olen tarhassa työssä ja molempia nimiä käytetään ja sosiaalialan oppilaitoksissakin puhutaan lasten tarhoista. Selkiskö?


      • vastavalmistunut
        Lissu kirjoitti:

        Itse olen tarhassa työssä ja molempia nimiä käytetään ja sosiaalialan oppilaitoksissakin puhutaan lasten tarhoista. Selkiskö?

        Anteeksi,mutta olet väärässä.Oppilaitoksissa ei puhuta lasten tarhoista vaan päiväkodista. Olen itse juuri valmistunut lähihoitajaksi ja meillä Turussa ainakin painotettiin että ne ovat päiväkoteja ei lastentarhoja. Lasten tarhat ovat historiaa,etkös ole kuunellu tunnilla vai oliko meillä liikaa tunteja historiaa siitä aiheesta. No mutta asia on näin... :D itse en kyllä välitä kummasta ihmiset puhuvat, pääasia että ymmärtää mist on kyse... :D


      • *****
        vastavalmistunut kirjoitti:

        Anteeksi,mutta olet väärässä.Oppilaitoksissa ei puhuta lasten tarhoista vaan päiväkodista. Olen itse juuri valmistunut lähihoitajaksi ja meillä Turussa ainakin painotettiin että ne ovat päiväkoteja ei lastentarhoja. Lasten tarhat ovat historiaa,etkös ole kuunellu tunnilla vai oliko meillä liikaa tunteja historiaa siitä aiheesta. No mutta asia on näin... :D itse en kyllä välitä kummasta ihmiset puhuvat, pääasia että ymmärtää mist on kyse... :D

        Pikku juttu,päiväkerho tarha päivakoti,sama se,tämä on BB.


      • Lissu
        vastavalmistunut kirjoitti:

        Anteeksi,mutta olet väärässä.Oppilaitoksissa ei puhuta lasten tarhoista vaan päiväkodista. Olen itse juuri valmistunut lähihoitajaksi ja meillä Turussa ainakin painotettiin että ne ovat päiväkoteja ei lastentarhoja. Lasten tarhat ovat historiaa,etkös ole kuunellu tunnilla vai oliko meillä liikaa tunteja historiaa siitä aiheesta. No mutta asia on näin... :D itse en kyllä välitä kummasta ihmiset puhuvat, pääasia että ymmärtää mist on kyse... :D

        Helsingissä ainakin on totta.


      • ansku.......
        vastavalmistunut kirjoitti:

        Anteeksi,mutta olet väärässä.Oppilaitoksissa ei puhuta lasten tarhoista vaan päiväkodista. Olen itse juuri valmistunut lähihoitajaksi ja meillä Turussa ainakin painotettiin että ne ovat päiväkoteja ei lastentarhoja. Lasten tarhat ovat historiaa,etkös ole kuunellu tunnilla vai oliko meillä liikaa tunteja historiaa siitä aiheesta. No mutta asia on näin... :D itse en kyllä välitä kummasta ihmiset puhuvat, pääasia että ymmärtää mist on kyse... :D

        mulle on oikeesti aivan sama mikä päivätarhakoti se on, mut miks sit on semmone ku ammatti lastentarhan opettaja? vai onkos seki vaihtunu päiväkodin opettajaksi :D kuulostaa dorkalta :DDD


      • Hoitsu myös
        ansku....... kirjoitti:

        mulle on oikeesti aivan sama mikä päivätarhakoti se on, mut miks sit on semmone ku ammatti lastentarhan opettaja? vai onkos seki vaihtunu päiväkodin opettajaksi :D kuulostaa dorkalta :DDD

        Täällä vänkätään aina kiven kovaan kaikista ihan selkeistäkin asioista. Kaikki melkein käyttävät sanaa tarha.


      • toka hoitsu
        Hoitsu myös kirjoitti:

        Täällä vänkätään aina kiven kovaan kaikista ihan selkeistäkin asioista. Kaikki melkein käyttävät sanaa tarha.

        Huhuu, tämä on bb-keskustelu. Mene hoitsupalstalle keskustelemaan tulevasta palkankorotuksesta....


      • näin on!
        vastavalmistunut kirjoitti:

        Anteeksi,mutta olet väärässä.Oppilaitoksissa ei puhuta lasten tarhoista vaan päiväkodista. Olen itse juuri valmistunut lähihoitajaksi ja meillä Turussa ainakin painotettiin että ne ovat päiväkoteja ei lastentarhoja. Lasten tarhat ovat historiaa,etkös ole kuunellu tunnilla vai oliko meillä liikaa tunteja historiaa siitä aiheesta. No mutta asia on näin... :D itse en kyllä välitä kummasta ihmiset puhuvat, pääasia että ymmärtää mist on kyse... :D

        Tarha kuulostaa muutenkin todella kauhealta. Lastentarhan opettaja on vain vakiintunut nimike. Uskon, että se vaihtuu pian.

        Ehkä jossain pikkupaikkakunnilla tai muutoin sivistymättömät ja vanhaan kaavaan jumiutuneet keski-ikäiset hoitajat sanovat edelleenkin työpaikkojaan tarhoiksi.


    • lepakkomuori

      Heli ulos,eihän tuo muumio kuulu taloon,pilaa koko ohjelman

      • täytyy osallistua

        jokaiseen tehtävään sen edellyttämällä tavalla. Kadi jäi pois pokerin peluusta, kun oli turvoksissa ja menkat. Tämä oli jo selvä tapaus, että viikkotehtävä tulee hylätä. Heli keskeytti. Miksi Kadia ei jätetty taloon Helin seuraksi, kun muut saunottelivat.
        Täällä tuntuu olevan viimeisen päälle kasvattajia suoraansanoen tosikkoja. Ei keneltäkään, jolla ei ole omia lapsia, voi vaatia täydellisyyttä. Eikä tämän tehtävän tarkoitus varmasti ollutkaan sellainen.
        Seuraavassa viikkotehtävässä voi jokua vaatia, että koska täällä ei saa viinaa, niin ei osallistu tehtävän suorittamiseen tai on pää kipeänä, rinnasta pistää ja vituttaa.


      • lupa oli
        täytyy osallistua kirjoitti:

        jokaiseen tehtävään sen edellyttämällä tavalla. Kadi jäi pois pokerin peluusta, kun oli turvoksissa ja menkat. Tämä oli jo selvä tapaus, että viikkotehtävä tulee hylätä. Heli keskeytti. Miksi Kadia ei jätetty taloon Helin seuraksi, kun muut saunottelivat.
        Täällä tuntuu olevan viimeisen päälle kasvattajia suoraansanoen tosikkoja. Ei keneltäkään, jolla ei ole omia lapsia, voi vaatia täydellisyyttä. Eikä tämän tehtävän tarkoitus varmasti ollutkaan sellainen.
        Seuraavassa viikkotehtävässä voi jokua vaatia, että koska täällä ei saa viinaa, niin ei osallistu tehtävän suorittamiseen tai on pää kipeänä, rinnasta pistää ja vituttaa.

        Big Brother siis myönsi Kadille ja Piialle vapautuksen pokerin peluusta menkkojen takia!!!!
        Kato pikkusen tarkemmin. Piia osallistui silti omasta tahdostaan. Sen takia ei tehtävä menny pilalle. Olivat omia itsejään pelin ajan!


      • ei myöskään
        täytyy osallistua kirjoitti:

        jokaiseen tehtävään sen edellyttämällä tavalla. Kadi jäi pois pokerin peluusta, kun oli turvoksissa ja menkat. Tämä oli jo selvä tapaus, että viikkotehtävä tulee hylätä. Heli keskeytti. Miksi Kadia ei jätetty taloon Helin seuraksi, kun muut saunottelivat.
        Täällä tuntuu olevan viimeisen päälle kasvattajia suoraansanoen tosikkoja. Ei keneltäkään, jolla ei ole omia lapsia, voi vaatia täydellisyyttä. Eikä tämän tehtävän tarkoitus varmasti ollutkaan sellainen.
        Seuraavassa viikkotehtävässä voi jokua vaatia, että koska täällä ei saa viinaa, niin ei osallistu tehtävän suorittamiseen tai on pää kipeänä, rinnasta pistää ja vituttaa.

        tainnut olla osa viikkotehtävää, vaan joku erillinen päivätehtävä. Mutta viikkotehtävä kusahti heti samantein, kun Kadi, 7v, laittoi kasvonaamiota kylppärissä... Joo, ei ollut tuokaan ainut syy epäonnistumiseen, mutta ensimmäisenä pisti silmään.


      • PEIKKO.

        Heli EHDOTTOMASTI ULOS!!! Alkaa olla jo tympeetä kattella koko naisen nipottamista ja nyrpeetä ilmettä. Pilaa koko talon hengen ja toiset saa olla varpaillaan miltei koko ajan, ettei vaan neitiä loukattaisi ja itku tulis simmuun. YÖK! Henri, Sauli ja Jarkko on parhaita:)


      • jokivarsimies

        Heli pilas ohjelman kun tuli kiukuttelemaan.
        Sauli ja Kadi liittoutuneet Henriä vastaan.
        Aki alkaa jo kyllästyttämään.
        Henri on ainoa tosi mies koko joukossa.
        Hyvä Henri....älä hukkaa tyyliäs


    • 24/7 orja

      Heka sen mokas !!! Kuka syöttää lapselleen VÄKISIN PAPUJA JOS ON TIETONEN ETTÄ TOINEN ALLERGIASTA JA OIREENA KOVAT VATSA KIVUT jotka vievät jopa lääkärille !

      Tai saatikka istuu 2vuotiaan vatsan päällä RAUHOITELLAKSEEN HÄNTÄ!!!! ( EI tulisi mieleen tehä omalle pojalle niin )

      tai PAKOTTAA syömään tuttia jos lapsi kiukuttelee !!!

      EIKÖS 2VUOTIAALTA OTETA JO TUTTIA POIS ,EIKÄ VÄKISIN TUNGETA KURKKUUN JOS KIUKUTTELEE ! Tosin meitin poika sen lopetti jo 2kuukautisena sen syömisen .

      • Heka esittänyt

        isää...? Hekahan oli lapsi.


      • oo ruri

        Minä söin tutteja kansakoulun kolmannelle luokalle asti. Ei ne kyllä saatana hyvältä maistunu, mutta kun ei ollut muuta kuin naurisleipää, niin menihän siinä välillä tutitkin.
        Mutta kyllä välillä vi tutti.


      • cecilia

        Onneksi Heli pääsi Aki iskän hoiviin. Ei Aki väkisin ja halventavasti käyttäytynyt Heli lasta kohtaan. Hiukan hellyyttä Henrin pitäisi harjoitella. Määräilyllä ei pitkälle pääse.


      • Mazi-84
        Heka esittänyt kirjoitti:

        isää...? Hekahan oli lapsi.

        rOOLIT VAIHTU JA heka oli helin isä


      • Mazi-84
        cecilia kirjoitti:

        Onneksi Heli pääsi Aki iskän hoiviin. Ei Aki väkisin ja halventavasti käyttäytynyt Heli lasta kohtaan. Hiukan hellyyttä Henrin pitäisi harjoitella. Määräilyllä ei pitkälle pääse.

        Samaa mieltä ! en ainakaan lapsia hänelle toivo kovin heti jos tuollainen kasvatus


      • meironi

        Siis äijä luulee itestänsä ihan liikoja!

        Pitääkö se tosiaan muita ihan tolloina!?

        Heli kerta aijemmin ilmoitti papuallergiastaan ja Heka ties sen varsin hyvin nii mikä pe...le pistää sen sit isä lapselle roolissa PAKOTTAAN syömää sitä!? Ja se hullunkiilto silmissä mikä sil oli kun ootti et avaa ny se suu ja ota ku ISÄ KÄSKEE! HYi Helv...

        SAIRAS tyyppi sanon minä!

        ÄÄNESTETÄÄN NY HEMMETTI SE JO ULOS SIELTÄ!!!!


      • BB, auau
        Mazi-84 kirjoitti:

        Samaa mieltä ! en ainakaan lapsia hänelle toivo kovin heti jos tuollainen kasvatus

        Henriltä puuttuu nippeli nimeltään tunneäly ja tilannetaju! Pelottava ihminen...


      • ........
        BB, auau kirjoitti:

        Henriltä puuttuu nippeli nimeltään tunneäly ja tilannetaju! Pelottava ihminen...

        Lisäksi se tutti, jota Heli ei halunnut laittaa suuhunsa oli ollut vessanpöntössä!


      • täti
        BB, auau kirjoitti:

        Henriltä puuttuu nippeli nimeltään tunneäly ja tilannetaju! Pelottava ihminen...

        Jo on kauheeta kattoa. Henri on opettajan poika ja aika sairas jopa ajoin pelottava heppu. Mitenkäs äiti on mahtanut kasvattaa henrin ja mitenkäs äidin nykyiset oppilaat saavat kasvanusta. Kamalaa ajatella että joku on sen äidin oppilas joka tollaisen Hekan on kasvattanut.


    • *ttuuntunut

      Taas oli pakko laittaa tieto etusivulle ennen TV-lähetyksiä?! Perkele teidän kanssa, ilonpilaajat!

      Aivan yhtä hyvin olisitte voineet otsikoida: "Viikkotehtävä on ratkennut"

      P.S. EN NÄE LAINKAAN MAINOKSIA KOKO SIVUSTOLLA. HARMITTAAKO?

      • leojnn

        Mikä on tämän foorumin nimi? Osaatko lukea?

        Ihan oikein: 24/7. Tiedätkö mitä nuo numerot tarkoittavat?


      • *ttuuntunut
        leojnn kirjoitti:

        Mikä on tämän foorumin nimi? Osaatko lukea?

        Ihan oikein: 24/7. Tiedätkö mitä nuo numerot tarkoittavat?

        Osaatko lukea?: "Taas oli pakko laittaa tieto etusivulle ennen TV-lähetyksiä?!"

        Kuten sanoin, uutinen oli suomi24:n E-TU-SI-VUL-LA. Ei siis tarvinnut tulla tänne asti nähdäkseen, että viikkotehtävä oli epäonnistunut. Uutisen nähtyäni seurasin linkkiä tänne ja kirjoitin kommenttini.
        Selkiskö?

        Vinkki sulle neropatti: lue ensin kirjoitus, johon vastaat.


      • ratkaisumies
        *ttuuntunut kirjoitti:

        Osaatko lukea?: "Taas oli pakko laittaa tieto etusivulle ennen TV-lähetyksiä?!"

        Kuten sanoin, uutinen oli suomi24:n E-TU-SI-VUL-LA. Ei siis tarvinnut tulla tänne asti nähdäkseen, että viikkotehtävä oli epäonnistunut. Uutisen nähtyäni seurasin linkkiä tänne ja kirjoitin kommenttini.
        Selkiskö?

        Vinkki sulle neropatti: lue ensin kirjoitus, johon vastaat.

        Osta se 24/7, vai eikö ole varaa? Eipähän tarvisi täällä itkeä.


      • jflskalöjfoietuksgj

        kaikki ne siellä munas eli ei ole ketään yksinään syyllinen!ja kaiken lisäksi timo puhu sellasia asioita mitä 6 vuotiaat eivät todellakaan puhu varsinkaan ei ymmärrä et silleen


      • *ttuuntunut
        ratkaisumies kirjoitti:

        Osta se 24/7, vai eikö ole varaa? Eipähän tarvisi täällä itkeä.

        Ei kyse ole rahasta tai itkemisestä.
        Kyse on siitä, että ihan helposti jutut etusivulla voisi otsikoida hiukan toisin. Sama asia koskee Ylen Urheiluruudun uutisointia mitä formuloihin tulee. Usein nimittäin tulos pamautetaan varoittamatta, vaikka maksuton televisiointi on vielä tulematta. Aivan hyvin urheilutoimittaja voisi sanoa, että "kerromme seuraavaksi juuri päättyneen formulakisan tulokset". Korvat ehtisi peittää, eikä tulosta kuulisi vahingossa. Nämä ovat ihan helppoja pikkujuttuja toteuttaa, mutta kun joku haluaa aina olla aivoton paukapää, jolle ihan kaikki on liian vaikeaa.

        "Osta se 24/7, vai eikö ole varaa?"

        Tuo on asiaton kysymys, joka ei liity tähän. Voi olla, että en halua maksaa, vaikka olisikin varaa, tai voi olla, ettei varaa ole. Pilkkaatko minua siitä, jos vaikka olisikin vähävarainen? Olet itse rikas koko elämäsi ajan, ja haukut aina silloin tällöin köyhiä, koska heillä ei ole varaa johonkin?

        Tienaatko itse vai leuhkitko vanhempiesi rahoilla?
        Tiedätkö, miksi rahoilla leuhkijaa sanotaan? Sana alkaa m-kirjaimella...


    • -------.-.-

      Kadi 7v laittoi veskissä kasvonaamion.

      • kasvonaamio

        vessassa 7 vuotiaana heti viikkotehtävän alussa. Se on syy viikkotehtävän epäonnistumiseen.


    • were

      Täytyy sanoa että tehtävän epäonnistuminen voi laskea Helin syyksi. Eihän se tehnyt mitään mikä sopisi äidin rooliin. Kunhan oli tuppisuuna paikalla ja nauroin välillä.
      Henri taas oli niin jäykkä roolissaan että en ihmettele jos senkin takia tehtävä epäonnistui.
      Ainoat joilla meni roolisuoritus hyvin olivat Jarkko, Sauli (hän oli paras) ja Piia. Muut olivat joko keskivertoja tai surkeita (Heli ja Henri)

    • Ei pitänyt kuria.

      Keskityn nyt vain Sauliin kun muut on paremmin käsitelty. Sauli oli hyvä viikarina, mutta huono vanhempana. Kyllähän vanhemmuteen kuuluu käytöksen opettaminen ja tarvittaessa kurinpitotoimet, ei voi jättää lapsia oman onnensa ojaan pähkäilemään miten saa käyttäytyä, koska silloin lapsiparoilla ei ole mitään mahdollisuutta oppia mitä on sopiva käytös, ja tulevastat elämässä on vaikeuksia edessä. Jarkolla oli hyvää yritystä, eka kerta kun muuten huomaamaton Jarkko pääsi vähän paremmin esiin.

      • mmkk

        syy on kaikkien ei kannata yksittäistä syylluistä etsii ja sillä selvä, ja mitä se meitä liikuttaa onnnistuiko viikkotehtävä tai ei,, lapset täällä taas kinaa aikuistukaa halooooooo.....


      • Lilli30
        mmkk kirjoitti:

        syy on kaikkien ei kannata yksittäistä syylluistä etsii ja sillä selvä, ja mitä se meitä liikuttaa onnnistuiko viikkotehtävä tai ei,, lapset täällä taas kinaa aikuistukaa halooooooo.....

        Onko täällä joku tappeleva tarharyhmä??
        Kauhee syyllisten etsintä alkoi heti ja kuinka ois kuulunu esittää 2vuotiasta.Kaikki on syyttömiä kunnes toisin todistetaan.

        Oikeesti noi viisaudet on opeteltu ulkoa jostain
        kirjasta jota kukaan ei todellisuudessa toteuta.

        5v monet osaa lukea 2v kiipee itse sänkyyn ja monet 2v nukkuu ihan normaalissa sängyssä.
        Aikusiakin on jotka imee tuttia.
        Ja 7v pikkutyttö haluaa leikkiä äitiä ja sottaa
        kaikki rasvat naamaansa heti kun silmä välttää.

        Ei siis auta vaikka olis millaset oppilaitokset lastenhoidosta läpi käyty.

        Ihmiset on erilaisia jo lapsina.

        T. 5 lapsen äiti


    • Mazi-84

      Kiskalla käyty ja elämä jatkuu

      • hesusd

        kerkes kunnolla edes alkaa.Meni vessaan heti sen jälkeen kun tehtävä alkoi ja laittoi kasvonaamion.Aika hyvin 7-vuotiaalta...


    • pringles

      No eipä toi Kadikaan pysyny roolissa!

    • kauheaa...

      Ihan järkyttävää käyttäytymistä, meni jo melkein väkivallan puolelle käsistä kiinni pitäminen ja muu. Syömään pakottaminen ja vessanpyttytutin syöttäminen.. toivottavasti Henristä ei isää tule.
      Toivottavasti Henri putoaa seuraavaksi.
      Ensin olin sitä mieltä että Heli, mutta nyt muutin mieleni totaalisesti.

      • tuohan...

        on ihan suoranaista rääkkäystä!!! toisaalta henrin ois pudottava, mutta toisaalta taas helin ei oo tuolla hyvä olla..


      • asdf

        Hoitoon tommonen apina!!!


      • samaa mieltä!

        Siis kyllä kävi oksettaa se tyyppi. Helin voi tiputaa myöhemminkin, mut toi kuvottava mielenvikanen jätkä on saatava sielt pois nyt! Ai et mä nautin ku ne grillaa sitä kaikist nois jutuista ku se on tullu ulos!!! Miinusviesti lähti saman tien!!!!


      • mio

        Ehdottomasti samaa mieltä, ei taida olla ihan kaikki palikat paikoillaan!


      • Marie432

        Siis ei voinu ko suu auki tuijottaa ku Heka simputti!!" Kyllä pitäs lasten kunnioittaa vanhempiaan.." Siis mitä helv..kyseessä on 2-vuotias!!Tolle jätkällehän nauraa varmaan jo koko Suomi!Mokas ittensä täysin!Ei ilmeisesti oo ollu ikinä lasten kans tekemisissä.Kyllä miiinusviestejä lähtee täältäki ja rutkasti.Kyllä nyt on jo Hekan aika lähtee talosta.


      • tane 24

        Oli aivan kammottavaa katsottavaa katsoa toi Henrin sekoilua. Siis oieesti sillä kilahti nuppi. Tai eipä ollut ainut kerta. Aika kaks naamasia asukkaita muutki vois sitä jotain sanoo sille et tajuis miks on aina äänestyksessä.. Ei sinäänsä leikissä voi tietty esittää vaikka millasta isää mut pitää osata myös lopettaa silloinku toinen ei halua, aika tyhmä jollei sitä tajua milloin! En tiedä mistä kasvatus opit on saanut mutta itse en edes tuollaista kehtaisi esittää! isestäni tulee isä 4kk päästä, ja henri ei tule todellakaan olemaan roolimallina..


      • ...
        tane 24 kirjoitti:

        Oli aivan kammottavaa katsottavaa katsoa toi Henrin sekoilua. Siis oieesti sillä kilahti nuppi. Tai eipä ollut ainut kerta. Aika kaks naamasia asukkaita muutki vois sitä jotain sanoo sille et tajuis miks on aina äänestyksessä.. Ei sinäänsä leikissä voi tietty esittää vaikka millasta isää mut pitää osata myös lopettaa silloinku toinen ei halua, aika tyhmä jollei sitä tajua milloin! En tiedä mistä kasvatus opit on saanut mutta itse en edes tuollaista kehtaisi esittää! isestäni tulee isä 4kk päästä, ja henri ei tule todellakaan olemaan roolimallina..

        Mitä siellä on tapahtunu? Roolit siis vaihtunu vai...? Kertokaa nyt joku mullekkin. :D


      • on hullu

        itse äitinä ja ihan ihmisenäkin tiedän että pikkulapsenkin kanssa pitää kommunikoida. johan tuollaiseen puuttuisivat lastensuojeluviranomaiset, kun taidot vanhempana ovat yleisen ihmiskäsityksen vastaiset eli ei vuorovaikutusta vaan pakottamista ja niin henkistä kuin fyysistäkin väkivaltaa. kaksivuotias ei saisi kommunikoida muiden kanssa kun pakotetaan syömään vessanpönttötuttia ja suuhun työnnetään väkisin ruokaa mitä lapsi ei halua syödä.

        ihan viisas veto BB:ltä ottaa huostaan Heli-vauva. rikosilmoituksen voisi myös käydä täyttämässä. olin aivan raivoissani ja suu loksahteli auki kun seurasin Henrin toimintaa. rikollismielinen ihminen.


      • lähtee
        Marie432 kirjoitti:

        Siis ei voinu ko suu auki tuijottaa ku Heka simputti!!" Kyllä pitäs lasten kunnioittaa vanhempiaan.." Siis mitä helv..kyseessä on 2-vuotias!!Tolle jätkällehän nauraa varmaan jo koko Suomi!Mokas ittensä täysin!Ei ilmeisesti oo ollu ikinä lasten kans tekemisissä.Kyllä miiinusviestejä lähtee täältäki ja rutkasti.Kyllä nyt on jo Hekan aika lähtee talosta.

        ja äkäsee talosta! Inhottava tyyppi, phyi phyi.. :S Ei tollasta kukaan jaksa katella. Muut nais (ja mies) asukkaatki pelkää tota tyyppiä. Ja sehän ei ole tarkoitus. Niin totinen ja tympeä ääliö joka käskyttää muita ja on niin ärsyttävä että ihan vituttaa kattoa koko ohjelmaa. Simputti Heliä ihan tosissaan eilenkin...ei tommonen oo mistään kotosin eikä varsinkaan pelin henki! HEKA ULOS.


      • :-aikuinen_..

        Parhaimman kuvan ihmisen todellisesta luonteesta saa kun päästää sen hetkeksi "vallan kahvaan". Intissä monesta hyväksi luullusta kaverista paljastui todellinen natsiluonne vasta johtajana ja niin paljastui myös BB-Henristä.

        Kilpailijoilla oli muutenkin outo käsitys lasten kasvattamisesta.. jatkuvaa kurittamista, kieltämistä ja käskyttämistä. Kenenkään en nähnyt tämän vastapainoksi esimerkiksi oma-aloitteisesti leikkivän "lapsensa" kanssa, vaan vasta kun BB antoi tehtäväksi järjestää "lapsille" ohjelmaa.


    • Small Brother

      Heli huitsin helkuttiin BB talosta. Se on kokoajan kuin Kalun nielleenä ja on muutenkin...Näää en mä viitti. Suihkussakin käy bikinit päällä, kuka käy suihkussa vaatteet päällä????
      Vaikea uskoa että hän on jossain tanssiryhmässä ollut. saatika sitten missään seksikkäämmässä ryhmässä. ... Rumakin se on vielä...Helille miinusta.
      Onhan Hensikin vähän, mutta Heli Vituttaa!!!!!
      Kyllä Henri onnistui, eihän sen tarvinnu ku istua ja olla.
      Heli olis sopinut Henrin rooliin. HELI POIS HELI POIS!!!!

      • ...........

        Se voi sitä tupakkaa poltella kotonaankin, muuta se ei oo viälä tehnykään paitsi kiukutellu tiätty silleen sisäänpäinvetäytyen senkin


    • vilkkotehtävä

      pieniä virheitä sallitaan, mitää suurta ja mullistavaa ei ole vielä tapahtunut imo sanoisin et viikkotehtävä näillä näkymin onnistuu.

      • asss

        yhdellä hullulla lähti hieman homma lapasesta


      • kauhiaa
        asss kirjoitti:

        yhdellä hullulla lähti hieman homma lapasesta

        tällä puolen ruutuakin alkoi ahdistamaan Hekan käytös. Kadi on koko ajan pelännyt Hekaa eikä suotta.


      • SAIRAS PASKA
        kauhiaa kirjoitti:

        tällä puolen ruutuakin alkoi ahdistamaan Hekan käytös. Kadi on koko ajan pelännyt Hekaa eikä suotta.

        Tosiaan näytti kaveri,mikä hän pohjimmiltaan on.Olen samaa mieltä sun kans siitä että,oli tosi ahdistavaa kattoa miten se sika kohteli Heliä.Sairas.Ei kukaan täyspäinen kohtele 2v lasta tuhon malliin.Kadi ilmeisesti aistii Henkan ilkeyden.Pois talosta tommonen paska.


      • ¤MARIIA¤
        kauhiaa kirjoitti:

        tällä puolen ruutuakin alkoi ahdistamaan Hekan käytös. Kadi on koko ajan pelännyt Hekaa eikä suotta.

        TIMo pois lässyttämästä seuraavaksi..YÖK


      • papiljotti33
        kauhiaa kirjoitti:

        tällä puolen ruutuakin alkoi ahdistamaan Hekan käytös. Kadi on koko ajan pelännyt Hekaa eikä suotta.

        Henrillä meni vähän yli, mutta Helillä on mennyt jatkuvasti yli... Itkeä pillittää joka asiasta, vaikka ei ite halua osallistua tehtäviin. Oikea mamis. Laitoin heti sille miinus pisteen


      • 000
        SAIRAS PASKA kirjoitti:

        Tosiaan näytti kaveri,mikä hän pohjimmiltaan on.Olen samaa mieltä sun kans siitä että,oli tosi ahdistavaa kattoa miten se sika kohteli Heliä.Sairas.Ei kukaan täyspäinen kohtele 2v lasta tuhon malliin.Kadi ilmeisesti aistii Henkan ilkeyden.Pois talosta tommonen paska.

        Järkyttyneenä katsoin tuon Henrin käytöstä Heliä kohtaan. Odotin ja toivoin, että joku olisi aiakisemmin puuttunut asiaan, kun ruudunkin läpi näki, että tyyppi on ihan tosissaan ja toinen pelkää ihan omana itsenään. Oli kyllä viihteestä kaukana tämä ilta... TODELLA TUNTEETON SADISTI, joka toivottavasti ei koskaan tule saamaan omia lapsia, eikä myöskään hoitamaan kenekään muun lapsia! Saisi luvan pudota ja kuulla kunniansa talon ulkopuolella. Huh-huh, mikä idiootti!!! Juoppokuskina varmaan alansa ammattilainen, mutta siihen se sitten jääkin.


      • Rinsessa
        000 kirjoitti:

        Järkyttyneenä katsoin tuon Henrin käytöstä Heliä kohtaan. Odotin ja toivoin, että joku olisi aiakisemmin puuttunut asiaan, kun ruudunkin läpi näki, että tyyppi on ihan tosissaan ja toinen pelkää ihan omana itsenään. Oli kyllä viihteestä kaukana tämä ilta... TODELLA TUNTEETON SADISTI, joka toivottavasti ei koskaan tule saamaan omia lapsia, eikä myöskään hoitamaan kenekään muun lapsia! Saisi luvan pudota ja kuulla kunniansa talon ulkopuolella. Huh-huh, mikä idiootti!!! Juoppokuskina varmaan alansa ammattilainen, mutta siihen se sitten jääkin.

        mies tuo Henri, ah!


      • papiljotti33 kirjoitti:

        Henrillä meni vähän yli, mutta Helillä on mennyt jatkuvasti yli... Itkeä pillittää joka asiasta, vaikka ei ite halua osallistua tehtäviin. Oikea mamis. Laitoin heti sille miinus pisteen

        Meni kyllä aika paljon yli :p ..kaikista järkyttävintä on että muut asukkaat toppuutteli hekaa ja jopa Saulillakin meinas mennä hermo siihen ..ja tää ÄLYKKYYDEN huipentuma heka ei ees huomannut tekevänsä mitään väärin :p ..pk:huoneessa haukkui Heliä että Helillä ampuu rooli yli ja ettei hän ole törmännyt yhteenkään 2-vuotiaaseen joka kiukuttelis sillain ..heka siis oikein superisukki.:D ..Wc-pöntös ollutta tuttia en laittais minäkään suuhuni ..niin paljon ei rooliansa tarvi kenenkään sisäistää ..sitäpaitsi Heli maistoi sitä papupataa kun huomas että heka hermostuu ihan AIKUISTEN OIKEESTI ..mut sehän ei hekalle riittänyt vaan yritti pakottaa ottamaan lisää suuhunsa joko wc-pytys uineen tutin tai papupataa jota Heli EI voinut OIKEESTI syödä ..sairas pölvästi


      • tiutautilitalitittan
        k0mpa kirjoitti:

        Meni kyllä aika paljon yli :p ..kaikista järkyttävintä on että muut asukkaat toppuutteli hekaa ja jopa Saulillakin meinas mennä hermo siihen ..ja tää ÄLYKKYYDEN huipentuma heka ei ees huomannut tekevänsä mitään väärin :p ..pk:huoneessa haukkui Heliä että Helillä ampuu rooli yli ja ettei hän ole törmännyt yhteenkään 2-vuotiaaseen joka kiukuttelis sillain ..heka siis oikein superisukki.:D ..Wc-pöntös ollutta tuttia en laittais minäkään suuhuni ..niin paljon ei rooliansa tarvi kenenkään sisäistää ..sitäpaitsi Heli maistoi sitä papupataa kun huomas että heka hermostuu ihan AIKUISTEN OIKEESTI ..mut sehän ei hekalle riittänyt vaan yritti pakottaa ottamaan lisää suuhunsa joko wc-pytys uineen tutin tai papupataa jota Heli EI voinut OIKEESTI syödä ..sairas pölvästi

        Samaa mieltä olen. hulluutta pakottaa tolleen. ja mieti; tuskinpa se olis noin tehny, jos heli ois ollu oikeesti 2v. mut tahallaan teki. tai jos ois tehny niin oikeesti 2v penikalle, äijä ois hullu.


    • vaikeita ovat

      Vaikeaa on esittää eri ikäistä, kuin itse on.
      Kukapa muistaa, miten paljon 2-vuotias puhuu! Tai 5-vuotias!
      BB:t eivät osanneet ollenkaan aikuinen-lapsi keskusteluja.
      Lapsi puhuu koko ajan, ja vanhempien pitää osata vastata mitä merkillisimpiin kysymyksiin.
      Huomasi kyllä, että näillä ihmisillä ei ole kosketusta lapsiin.

    • sitä Henkkaa

      ekaksikin, pelottava tyyppi.Sopisi armeijan leipiin muiden komenteltavaksi.
      Ainoa, jokao li hyvä oli Sauli lasten roolissa niin ja Timo ja Jarkko.

      Tämä Henkka on uskomattoman itsetunnon omaava lähinnä alhaisen, koska päiväkirjahuoneessa otti todella häntä pannuun, kun Heli otettiin häneltä pois.Ja valitti Akille, että saat 10v adhd-lapsen

    • ...

      ...koko tehtävä meni alustaalkaen jo aikalailla päin mäntyä. Sauli on kyllä minun ehdoton suosikki! Oli aivan ihanaa katsoa kun se siellä talossa mennä tohelsi ja välillä se oikein naurattikin.

    • EX POTKUNYRKKEILIJÄ

      OLIS VETÄNYT HELI VAAN TURPAAN HEKAA.. SEN HÄN OLISI VOINUT HALUTESSAAN TEHDÄ. OLISI KYNÄNISKA SAANUT KYYTIÄ!

      • EiOlluHelinSyy

        AIVAN OIKEIN!Heka pilas sen.
        Kuka tahansa alkaa huutaa(jopa lapsi) jos yritetään tunkee pöntössä uitettua tuttia suuhun,tai pakotetaan syömään jotain mistä tulee paha olo.
        ja vielä että heli yritti lapsen roolin kautta sanoa TOSI ASIAA että se voi pahoin pavuista,mutta heka ei halunnu ymmärtää vaan yritti tunkee toiselle papuja TAI paskasta tuttia suuhun.


    • Ihmettelevä äiti

      Kyllä ei voi muuta kuin ihmetellä heidän kasvatusmetodejaan! Henri oli tosi julma ja huono isä! Jos noin kohtelee kaksivuotiasta; lapsi pitääkin ottaa huostaan pois isältä!

      Miksi kukaan äideistä tai isistä sanonut rakastavansa lastaan, ottanut häntä syliin, hellinyt tai lohduttanut! Miksei rakkautta ja hyväksyntää osoitettu millään tavalla? Olen aivan ihmeissäni; tällaistako on nykypäivän lastenkasvatus?

      Homma ei toiminut kenelläkään äidillä ja isällä; lapset nyt ovat sitä mitä ovat; he onnistuivat tehtävässään.

      Nimim. Todella Närkästynyt

      • rasmus05

        tietääkseni kellään asukkaalla ei ole omia lapsia, joten ei ihme että meni vähän hullusti kaikki...


    • millaoo

      Tulee mieleen...Kadi oli vessassa puhdistamassa naamaa ihan itsenä ja hänellä oli joku kasvonaamio naamassa. Ei kai 7v prinsessa vielä naamioita käytä?

    • millaoo

      Ja Sauli sano kaupassa(8v roolissa), että "Mä en tarvi nyt röökii eiku karkkii."

    • yli-ja pahasti!

      Herrajeekare, millainen isärooli!
      Odotin jo, koska iskä käy tyttärensä tukkaan kiinni ja vetelee pitkin lattiaa perässään!
      En ihmettele lainkaan Helin pillahtamista itkuun! Niin pelottavaa!!!
      Lapselle kaikki on uutta, joten varmasti sieltä pöntöstä tutti löytyy kerran jos toisenkin! kokemusta on!
      Ja ruuat voi kyllä kans toisinaan lennellä!
      Voi lapsiraukat sitten kun henrillä niitä on!!!
      HUHUHUHUHUH!!!!

      • ja.......

        oli kyseessä roolileikit tai ei, Henrin osoittama totaalinen, mielivaltainen ellei mielipuolinen alistaminen järkyttäisi ketä tahansa.

        Jos sinua vahvempi tyyppi seisoisi edessäsi pöntössä uinut tutti toisessa ja pahaaoloa aiheuttavaa ruokaa toisessa kädessä ja peräänantamattomasti alistamalla pakottaisi sinua valitsemaan toisen tai yrittäisi suorastaan väkivalloin työntää molempia vuorotellen suuhusi, niin kyllä saattaisi itku päästä.

        Noin ei kohdella 2-vuotiasta, totta. Mutta noin ei kohdella ketään muutakaan!


    • syypää myös(?)

      Maxinen piti olla kiinnostunut kasveista... Oliko hän? Kuulin yhden lauseen: "Humala on kasvi!"

      Heli on kyllä surkea.. Ei ole saanut silmissäni minkäänlaista plussa pisteitä..

      • Rehveli

        Humala on todellakin köynnöskasvi, jota piti ennen muinoin jokaisessa talossa viljellä. Varsin näyttävän näköinen talon seinällä luikertelemassa, mutta ikävä kyllä kerää ympärilleen helposti ampiaisia.


      • Nimetön
        Rehveli kirjoitti:

        Humala on todellakin köynnöskasvi, jota piti ennen muinoin jokaisessa talossa viljellä. Varsin näyttävän näköinen talon seinällä luikertelemassa, mutta ikävä kyllä kerää ympärilleen helposti ampiaisia.

        väittänyt etteikö se olisi kasvi?? Tiedän kyllä itse oikein hyvin mikä kasvi se on ja miltä se näyttää.. Pointtini oli ihan se, että mielestäni tuo yksi ainoa "humala on kasvi" lause ei kauheasti vakuuttanut Maxinen kiinnostusta kasveihin.


    • AnzaMies

      Eihän viikkotehtävän aikana saanu kiroo vai??? Kuulin ku timo sano yhes vaihees: "voi perkele!"
      sehän voi olla yks syy.

    • Almiira

      Tais olla aika alussa, kun Kadi oli kasvorasvat naamallaan vessassa...

      • Nimetön

        Totta, että Kadin tekonen oli yksi syy mutta uskon, että niitä syitä oli enemmän.... Moni teki virheitä. Mutta SAULI oli paras :D


    • rpa

      Eikö siulla ole muita murheita---?

      • jos et tiedä

        Maxine ihan oikeassa..siis humala ON kasvi.
        Heli sais lähteä lätkimään,esitti kaikea muuta kuin lasta tai sitten oli ihan oma itsensä juuri tuossa 2 vuotiaan roolissa.


    • "huuhaa"

      Toivottavasti henrillä ei ikinä tule olemaan omia lapsia, niin hullut kasvatusmetodit ko. tyypillä on.! Mutta toisalta henrin "minä olen aina oikeassa" asenteelta on turha muuta odottaakkaan.

      Nimim. Henri helvettiin talosta viimeinkin.

    • Entinen renkipoika

      Ketä he ovat?
      Ihmettelen homman tarpeellisuutta.

    • -----

      Kertoo paljon suomalaisten keskivertoälystä, kun bb threadit pysyvät aina kärjessä.

      • oijjoi

        ..veit sanat suustani!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe