HENRI ULOS TALOSTA

100 varmaa jo

Henrillä ei ole oikeastaan mitään mahdollisuuksia pysyä talossa enää, BB otti herran tehotarkkailuun ja viikkotehtävän aikana Heli siirrettiin toiseen perheeseen.

Henrille ei taida tulla kyllä yhtään plussapojoo enää. Henrin olemus muutenkin on jotenkin häiriintynyt ja tänään (siis eilen) Henrin pisteet menivät lopullisesti kun hän pilkkasi Heliä Aiheutti Helille tieten tahtoen todella ikävän tilanteen papupöperön, tutin ja ranneblokin kanssa.

Henri pitäisi poistaa talosta heti ja äänestys pitäisi keskeyttää välittömästi. Talosta poistuttuaan Henri saa kyllä puolustella viikkotehtävän töpeksintää todella pitkään.

Joskus se on pienestä kiinni... nyt se napsahtaa Henrin kohdalle.

250

59440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heka heti ulos!!!

      On kyllä niin älytön mies että saa toista hakea!! Ja vielä kehtaa sanoa pk-huoneessa että Heli näytteli yli. Eikö se torvi osaa millonkaan ajatella että itessä vois olla jotain vikaa??? Pelottavaa suorastaan!!

      • en tahtoisi olla

        Meni tosiaan yli hilseen, suorastaan henkisen väkivallan ja nöyryytyksen puolelle.


      • Peliä kehiin!
        en tahtoisi olla kirjoitti:

        Meni tosiaan yli hilseen, suorastaan henkisen väkivallan ja nöyryytyksen puolelle.

        Jos nyt laitatte Henrin ulos, Heli saattaa jäädä pidemmäksi aikaa taloon.
        Jos Heli äänestetään nyt pois, Henri on TASAN VARMASTI ensi viikolla äänestyksessä ja silloin hänellä tuskin on kilpailijaa vastassaan jonka voittaisi jääden taloon.

        Toisaalta, jos ajattelisi pidemmän päälle... Henri kannattasi koittaa pitää mukana. Loppuäänestyksessä Henri ei voisi voittaa. Henri EI ihan varmasti pysty niin paljoa petramaan, että ihmiset unohtaisivat nämä Henrin psykoottiset piirteet ja Henri voittaisi koko BB:n.

        Miettikääs vähän pidemmällä aikavälillä asioita.

        Toisaalta kiinnostaisi nähdä miten Henrin psyyke kestää jatkossa.


      • anelma

        Minä olen ihan samaa mieltä asiasta että heka saisi tulla jo ulos talosta kun se komentelle toisia


      • Tane
        Peliä kehiin! kirjoitti:

        Jos nyt laitatte Henrin ulos, Heli saattaa jäädä pidemmäksi aikaa taloon.
        Jos Heli äänestetään nyt pois, Henri on TASAN VARMASTI ensi viikolla äänestyksessä ja silloin hänellä tuskin on kilpailijaa vastassaan jonka voittaisi jääden taloon.

        Toisaalta, jos ajattelisi pidemmän päälle... Henri kannattasi koittaa pitää mukana. Loppuäänestyksessä Henri ei voisi voittaa. Henri EI ihan varmasti pysty niin paljoa petramaan, että ihmiset unohtaisivat nämä Henrin psykoottiset piirteet ja Henri voittaisi koko BB:n.

        Miettikääs vähän pidemmällä aikavälillä asioita.

        Toisaalta kiinnostaisi nähdä miten Henrin psyyke kestää jatkossa.

        Ideasi tosiaan ihan ookoo, mutta ei Hekaa jaksa katsoa enää. Hän on nyt virheensä tehnyt. Ja se on melkein varmaa että Heli joutuu ensi viikolla jälleen äänestykseen, jolloin joutuu pois.

        Toivottavasti Heli ei kuitenkaan saa "sääli" pisteitä kamalasta "isästään" Hekasta vaan todellakin potkitaan talosta pihalle äänivyöryllä.

        Molemmat ärsyttää, molemmat ulos talosta. Se olis hauskaa. :p


      • mutta kun
        Peliä kehiin! kirjoitti:

        Jos nyt laitatte Henrin ulos, Heli saattaa jäädä pidemmäksi aikaa taloon.
        Jos Heli äänestetään nyt pois, Henri on TASAN VARMASTI ensi viikolla äänestyksessä ja silloin hänellä tuskin on kilpailijaa vastassaan jonka voittaisi jääden taloon.

        Toisaalta, jos ajattelisi pidemmän päälle... Henri kannattasi koittaa pitää mukana. Loppuäänestyksessä Henri ei voisi voittaa. Henri EI ihan varmasti pysty niin paljoa petramaan, että ihmiset unohtaisivat nämä Henrin psykoottiset piirteet ja Henri voittaisi koko BB:n.

        Miettikääs vähän pidemmällä aikavälillä asioita.

        Toisaalta kiinnostaisi nähdä miten Henrin psyyke kestää jatkossa.

        tuota pelleä ei pysty enää katsomaan hetkeäkään, kun menee hermot!!!


      • yhdet aivot
        mutta kun kirjoitti:

        tuota pelleä ei pysty enää katsomaan hetkeäkään, kun menee hermot!!!

        ..sinne taloon!!!Pikkuheli ulos!


      • cecilia
        anelma kirjoitti:

        Minä olen ihan samaa mieltä asiasta että heka saisi tulla jo ulos talosta kun se komentelle toisia

        Tuo määräily ja "opastava isä" tyyli ei oikein purrut. Ja tämä käytös oli viimeinen niitti Henkan arkussa eli putoaa talosta. Ja koskaa ei ole vika hänessä!! Niin viihdyttävä ja iloinen mies että huh huh -omasta mielestään-. Miten ihminen voi ollakin niin omaan napaansa tuijottava. Noloa Henkalle kun lapsi otetaan huostaan, Aki oli isänä loistava. ;)


      • T-u-o-m-a-r-i
        yhdet aivot kirjoitti:

        ..sinne taloon!!!Pikkuheli ulos!

        Ja lujaa! Täysraivarilla pipoon sitä daijjuu!


      • Venus-n-
        cecilia kirjoitti:

        Tuo määräily ja "opastava isä" tyyli ei oikein purrut. Ja tämä käytös oli viimeinen niitti Henkan arkussa eli putoaa talosta. Ja koskaa ei ole vika hänessä!! Niin viihdyttävä ja iloinen mies että huh huh -omasta mielestään-. Miten ihminen voi ollakin niin omaan napaansa tuijottava. Noloa Henkalle kun lapsi otetaan huostaan, Aki oli isänä loistava. ;)

        Päiväkirjahuoneessa BB itse hieman vinoili Henrille sanoen; että sähän oot niin näppärä kaikessa. Hän sanoi noin suurinpiirtein. Kioskillakin teki virheen ja otti yhteyttä ulkomaailmaankin vahingossa. Ei ajattele. Tuumasta toimeen ja siinä se on sitten. Siltikin tahtoisin Helin ulos talosta. Ehä su taas uusi asukas....?


      • keksikeijo
        en tahtoisi olla kirjoitti:

        Meni tosiaan yli hilseen, suorastaan henkisen väkivallan ja nöyryytyksen puolelle.

        ihme paskanjauhantaa. älä katso bb:tä jos on niin vastenmielistä!


      • jep jepi
        T-u-o-m-a-r-i kirjoitti:

        Ja lujaa! Täysraivarilla pipoon sitä daijjuu!

        jep! kyl olis hekan aika mennä kotiin murjottaa ja peilaa itteensä.. kyllä nauratti kun se eilen sitte selitti et hän haluaa lapsia ja tokaisi vielä että hänen lapset ei kiukkuttelisi :D kunnon dorka!!
        ei ne lapset kyl kiukkuttele jos niitä väännetään kädestä ja uhkaillaan kokoajan vaikka millä... HENRI PIENI POLOINEN ULOS VAAN!!


      • satu =)
        Peliä kehiin! kirjoitti:

        Jos nyt laitatte Henrin ulos, Heli saattaa jäädä pidemmäksi aikaa taloon.
        Jos Heli äänestetään nyt pois, Henri on TASAN VARMASTI ensi viikolla äänestyksessä ja silloin hänellä tuskin on kilpailijaa vastassaan jonka voittaisi jääden taloon.

        Toisaalta, jos ajattelisi pidemmän päälle... Henri kannattasi koittaa pitää mukana. Loppuäänestyksessä Henri ei voisi voittaa. Henri EI ihan varmasti pysty niin paljoa petramaan, että ihmiset unohtaisivat nämä Henrin psykoottiset piirteet ja Henri voittaisi koko BB:n.

        Miettikääs vähän pidemmällä aikavälillä asioita.

        Toisaalta kiinnostaisi nähdä miten Henrin psyyke kestää jatkossa.

        Just näin. Heka jääköön taloon komentamaan, jos pian tulis vaik uusia asukkia taasen sunnuntaina..
        Toki Helillä ja Timolla tuntus olevan "aikuisen makuun" jotain meneillään.. Helissä ei vaan muuten ole juuri mitään viihde arvoa noin 24/7: laisen silmin..


      • Henkka ulos
        Peliä kehiin! kirjoitti:

        Jos nyt laitatte Henrin ulos, Heli saattaa jäädä pidemmäksi aikaa taloon.
        Jos Heli äänestetään nyt pois, Henri on TASAN VARMASTI ensi viikolla äänestyksessä ja silloin hänellä tuskin on kilpailijaa vastassaan jonka voittaisi jääden taloon.

        Toisaalta, jos ajattelisi pidemmän päälle... Henri kannattasi koittaa pitää mukana. Loppuäänestyksessä Henri ei voisi voittaa. Henri EI ihan varmasti pysty niin paljoa petramaan, että ihmiset unohtaisivat nämä Henrin psykoottiset piirteet ja Henri voittaisi koko BB:n.

        Miettikääs vähän pidemmällä aikavälillä asioita.

        Toisaalta kiinnostaisi nähdä miten Henrin psyyke kestää jatkossa.

        .....


      • olisit syntynyt
        en tahtoisi olla kirjoitti:

        Meni tosiaan yli hilseen, suorastaan henkisen väkivallan ja nöyryytyksen puolelle.

        Henrin lapseksi,kyllä kaikki"näyttäis"aivan toiselta.Te "ikäänkuin tuntisitte toisenne"paremmin.Mä luulen,et Henri ei muistanut lapsen inhoa hernekeittoon,mielestäni isoveli olis voinut puuttua tossa kohtaa ja ilmoittaa asiasta Henrille


      • .....
        cecilia kirjoitti:

        Tuo määräily ja "opastava isä" tyyli ei oikein purrut. Ja tämä käytös oli viimeinen niitti Henkan arkussa eli putoaa talosta. Ja koskaa ei ole vika hänessä!! Niin viihdyttävä ja iloinen mies että huh huh -omasta mielestään-. Miten ihminen voi ollakin niin omaan napaansa tuijottava. Noloa Henkalle kun lapsi otetaan huostaan, Aki oli isänä loistava. ;)

        Joo..Kyllä Heka oli nyt pikkasen väärässä..Ai että ei löydy ylivilkkaita 2 vuotiaita mistään??mä uskallan olla hieman eri mieltä asiasta..Onhan se aikuisen vaikee näytellä ihan pientä penskaa..lässyttää ja kaikkee muutakin..mutta huh hekaa..En tajua..multa iteltäni löytyy vilkas 2 vuotias..ja osaa temput..Että kyllä mies meni puheidensa kanssa metsään ja pahasti..onneks lähti talosta..


      • kaikkein paras!!
        Peliä kehiin! kirjoitti:

        Jos nyt laitatte Henrin ulos, Heli saattaa jäädä pidemmäksi aikaa taloon.
        Jos Heli äänestetään nyt pois, Henri on TASAN VARMASTI ensi viikolla äänestyksessä ja silloin hänellä tuskin on kilpailijaa vastassaan jonka voittaisi jääden taloon.

        Toisaalta, jos ajattelisi pidemmän päälle... Henri kannattasi koittaa pitää mukana. Loppuäänestyksessä Henri ei voisi voittaa. Henri EI ihan varmasti pysty niin paljoa petramaan, että ihmiset unohtaisivat nämä Henrin psykoottiset piirteet ja Henri voittaisi koko BB:n.

        Miettikääs vähän pidemmällä aikavälillä asioita.

        Toisaalta kiinnostaisi nähdä miten Henrin psyyke kestää jatkossa.

        meni BB kisa miten vaan. Nyt tiedetään, tiukan kisan jälkeen hän joutui lähtemään pois, mutta Henri oli miehistä kaikkein "normaalein"...sitähän tuolla ei tavoiteltukaan. Se Timo on YÖK..en ymmärrä, mitä siinä nähdään, pelimiehiä.

        Henrille hyvää lomamatkaa Egyptiin ja huvää jatkoa :))


      • ykx äityli*
        cecilia kirjoitti:

        Tuo määräily ja "opastava isä" tyyli ei oikein purrut. Ja tämä käytös oli viimeinen niitti Henkan arkussa eli putoaa talosta. Ja koskaa ei ole vika hänessä!! Niin viihdyttävä ja iloinen mies että huh huh -omasta mielestään-. Miten ihminen voi ollakin niin omaan napaansa tuijottava. Noloa Henkalle kun lapsi otetaan huostaan, Aki oli isänä loistava. ;)

        tuollahan tärkeintä on hyvät näyttelijän lahjat..koko ohjelma on skeidaa.
        Henri oli oma itsensä, ei siinä muuta. Aki voi olla hyvä näyttelijä-isä, totta maar.

        Henrille tsemppiä, olit vakuuttava, kaikista paras.


    • kans, että...

      henkka-poju allekirjoitti juuri oman tuomionsa.

      • tiftial

        todellakin ihan kamala ihminen saa niin lentää pihalle talosta toivottavasti jo sunnuntaina....oon niin toivonut että lentää jo siitä asti kun se alkoi määrä tä porukkaa....toivottavasti tuollainen kasvattaja ei saa lapsia


      • pelottáva

        niin ja mikäs se kommentti oli että "jalkapohjista ei näy, pahoinpitelyn jäljet" vai miten se nyt menikään.. Hyi!! Henrillä on asenne vamma!! ja kyllä muo ainakin säälittää se kuinka joku voi olla niin itserakas, ettei edes huomaa satuttavansa muita. Ja mitenkä se siinä kun heli annettiin akin huostaan sanoi akille et "koita kestää".. Muo alkais todella tympiä jos joku koko ajan komentais ja "neuvois" joka asiassa ja olisi niin helvetin hyvä muka. Esim. viikkotehtävissä ja kioski reissuilla. Ja nää sen ihme naaman mutrutukset joka palautteesta, nimeämisestä. Eikös silloin pitäis ottaa oppia ja thdä asioita toisin eikä painua peiton alle mököttään!! HENRI ULOS!!


    • ((((((

      No jaa,mitä tähän nyt sanoisin,löytyy kyllä ilkeitä isiäkin.

      • isoL

        henkka on kyl niin kauhee isä et huh.. mä ainakin toivon et se tippuu koska sen käytös oli aika rajua.. ja se helin loukkaaminen oli tosi ilkeetä. eikä se todellakaan ajattelee muutakun itseensä.. se sen selitys isoveli huonees oli täyttä p***** et heli muka liiotteli.. ja kuka nyt haluis imee sellast tuttia mikä on wc-pöntös käyny.. (en mä ainakaan) henri olis voinu ite pistää sen tutin suuhun!!! tätä mieltä oon minä.. mites muut?


    • ei saa ikinä

      omia lapsia!!! ja kyllä 2vuotias osaa kiivetä pinna sängystä pois ja takaisin..tuo eilinen oli jotain järkytttävää!!! ei lastakaan voi pakottaa jotain syömään! tai uhkailla vessanpöntössä käyneellä tutilla oli se sitten pesty tai ei!!! ruunata tollaset ääliöt pitäis!!!

      • päiväkirjahuoneessa..

        et söisi itte sitten tuttia mikä sie pöntössä on käynyt!! hyi saata..!! HENRI ULOS, HETI!!


      • hjhjh
        päiväkirjahuoneessa.. kirjoitti:

        et söisi itte sitten tuttia mikä sie pöntössä on käynyt!! hyi saata..!! HENRI ULOS, HETI!!

        Henrissä on luonnetta toisin kun Helissä.On kai sanomattakin selvää,että ohjelma muuttuu paljon tylsemmäksi,jos"kaikkitietävä"henri lähtee,ja mitäänsanomaton Heli jää.Kieltämättä sen jutut välillä ärsyttää,mutta sehän on tuon ohjelman suola.


      • ansape
        hjhjh kirjoitti:

        Henrissä on luonnetta toisin kun Helissä.On kai sanomattakin selvää,että ohjelma muuttuu paljon tylsemmäksi,jos"kaikkitietävä"henri lähtee,ja mitäänsanomaton Heli jää.Kieltämättä sen jutut välillä ärsyttää,mutta sehän on tuon ohjelman suola.

        No, tuo Helihän on aivan kuin 2 vuotias penikka. Vähän aikuusuutta mukaan. Henri on ihan jees. Heli pois talosta; tuollainen "en tee" mitään tyyppi. Piia on tosi aito.


      • Tane
        ansape kirjoitti:

        No, tuo Helihän on aivan kuin 2 vuotias penikka. Vähän aikuusuutta mukaan. Henri on ihan jees. Heli pois talosta; tuollainen "en tee" mitään tyyppi. Piia on tosi aito.

        Kun Heli piti suunsa kiinni, niin mä tykkäsin siitä. Hyvännäköinen nainen, ja vaikutti ihan hauskalta..

        mutta Helin takia varmaan tää viikko tehtävä meneekin pieleen (tai Hekan joka osaa lukea 5v pelinsäännöt ja kertoa siitä kaikille) kun Heli on kokoajan puhunu huomattavasti enempi kuin 2vuotias.

        Eikä lähde mihkään mukaan ja on niiiin syrjäänvetäytyvä. Ei se tosiaan porukkaan ole päässy kiinni, ehkä Timoon vaan...


      • reporteeter
        Tane kirjoitti:

        Kun Heli piti suunsa kiinni, niin mä tykkäsin siitä. Hyvännäköinen nainen, ja vaikutti ihan hauskalta..

        mutta Helin takia varmaan tää viikko tehtävä meneekin pieleen (tai Hekan joka osaa lukea 5v pelinsäännöt ja kertoa siitä kaikille) kun Heli on kokoajan puhunu huomattavasti enempi kuin 2vuotias.

        Eikä lähde mihkään mukaan ja on niiiin syrjäänvetäytyvä. Ei se tosiaan porukkaan ole päässy kiinni, ehkä Timoon vaan...

        http://blogit.iltasanomat.fi/kyttaaja/?p=35#more-35


    • 100 VARMAA

      HENRI JÄÄ TALOON !!! HENRI ANTAA TALOON SITÄ JOTAIN, JOKA PUUTTUU NÄILTÄ NUORILTA ELI "KURI" TÄYTYY OLLA MYÖS BB-TALOSSA, EIKÄ AINAISTA "LÄSSYTYSTÄ !!! HENRI OLI HYVÄ ISÄ JA HALUSI HELI-TYTÖLLE OPETTAA , ETÄ PITÄÄ MAISTAA RUOKAA VAIKKA VÄHÄSENKIN ,MUTTA HELI OTTI OMAN "AIKUISEN/LAPSIROOLINSA JNE. TÄMÄ OLI LEIKKIÄ JA SAI OLLA VÄHÄN TAI PALJONKI TOTTA OIKEASTA ELÄMÄSTÄ.!!!

      • Lapsi on satuttanut polvensa leikkiessään kivikossa..

        Ennen: "Joko nyt ymmärrät ettei kivikkoon saa mennä"

        Nykyään: "Kulta, meidän pitää hävittää nuo kivet, että ei pikkuinen satuta polviaan."


      • henri on inhokki

        olisin räkässyt ne pavut niin suoraan henkan naamaa päin että tietäs syöttäneensä väkisin..oli sitten kyse viikko tehtävästä tai ei.


      • samoin
        henri on inhokki kirjoitti:

        olisin räkässyt ne pavut niin suoraan henkan naamaa päin että tietäs syöttäneensä väkisin..oli sitten kyse viikko tehtävästä tai ei.

        Henri osoitti käytöksellään Heliä kohtaan, että realiteettitaju lipsuu. Kyllä varmaan moni Henriin ihastunut nainen miettii toisen kerran, minkälaisen isän haluaa lapsilleen.


      • tuotatuota
        Kata-84 kirjoitti:

        Lapsi on satuttanut polvensa leikkiessään kivikossa..

        Ennen: "Joko nyt ymmärrät ettei kivikkoon saa mennä"

        Nykyään: "Kulta, meidän pitää hävittää nuo kivet, että ei pikkuinen satuta polviaan."

        Kyse on leikistä. Ei tuolla talossa ole oikeasti tarkoitus ketään kasvattaa vaan vetää roolia. Voi siellä ottaa rennostikin ja silti vetää isukin roolia, vaikka vapaan kasvatuksen nimissä, jotta kaikilla olisi kivaa. Oikeassa elämässä voi lapsia kasvattaa sitten omalla tyylillään.

        Henrillä ei ole mitään pelisilmää. Sairas yksilö. Itse en haluaisi tuollaista lasteni isäksi.


      • Mä vaan

        En kommentoi Henrin käytöstä isänä, mutta jos mun laps käyttäytyisi niin kun Heli lapsena niin kyllä sitä pitäis vähän kovemmalla kädellä opettaakkin. Joka asiasta pitä ruinata. Mä en tee sitä, mä en tee tätä. Kyllä lasten pitää osata kunnioittaa isäänsä. Turha tässä Henriä on koko asiasta syyttää. Kyllä Henri sais jäädä taloon ja tylsä Heli tulla pois.


      • ärsyyntyny
        henri on inhokki kirjoitti:

        olisin räkässyt ne pavut niin suoraan henkan naamaa päin että tietäs syöttäneensä väkisin..oli sitten kyse viikko tehtävästä tai ei.

        niin mä olisin kans tehny,sylkässy naamalle.mä oon niin kyllästyny tohon henkaan ei lasta saa pakottaan syömään jos ei halua maistaa kyl pitäis aina ees vähän en toivo henkan saavan ikänä lapsia tuolla asenteella on niin ärsyttävä ja ilkeä ihminen!!!!heli SAIS JÄÄDÄ!HENKKA JA ÄKKIÄ ULOS TALOSTA kyl jämti on näin!!!


      • SAMAA PASKAA

        Henrin kans.Tuossa jutussa ei ollu mistään opettamisesta kysymys,vaan aivan muusta.Henri oli tyly,ja tosi kamala psykopaattisen olonen paska kasa.Ja joka suoranaisesti nautti tuosta tilanteesta,kun saa oikein luvan kans komentaa.Jonka en koskaan toivois saavan lapsia.Ei normaali elämässäkään lasta pakoteta tuolla lailla,esim:tutti joka oli käyny vw-pöntössä.Tai sitte ruokaa jota ei kerta kaikkiaan voi syödä,eikö Heli ollu jo jossain aikasemmassa vaiheessa ilmottanut,että ei voi syödä papusoppaa,kun hänellä tulee maha kipeeksi.Itse en ainakaan pakottas/painostas vihan vimma silmissä.Sadisti se paska kasa on.ULOS TALOSTA.Ehdottomasti.Huomasitteko Henrin silmien ilmettä tuossa tilanteessa.Pelottava tyyppi.


      • Kata-84
        tuotatuota kirjoitti:

        Kyse on leikistä. Ei tuolla talossa ole oikeasti tarkoitus ketään kasvattaa vaan vetää roolia. Voi siellä ottaa rennostikin ja silti vetää isukin roolia, vaikka vapaan kasvatuksen nimissä, jotta kaikilla olisi kivaa. Oikeassa elämässä voi lapsia kasvattaa sitten omalla tyylillään.

        Henrillä ei ole mitään pelisilmää. Sairas yksilö. Itse en haluaisi tuollaista lasteni isäksi.

        Ei tää ollutkaan mitenkään vakavasti sanottu, mutta jotenkin huvittaa ihan yleensä tuo kuinka vanhempien kasvatus on muuttunut jopa 20 vuodessa.


      • mk59
        tuotatuota kirjoitti:

        Kyse on leikistä. Ei tuolla talossa ole oikeasti tarkoitus ketään kasvattaa vaan vetää roolia. Voi siellä ottaa rennostikin ja silti vetää isukin roolia, vaikka vapaan kasvatuksen nimissä, jotta kaikilla olisi kivaa. Oikeassa elämässä voi lapsia kasvattaa sitten omalla tyylillään.

        Henrillä ei ole mitään pelisilmää. Sairas yksilö. Itse en haluaisi tuollaista lasteni isäksi.

        että heka kohtelis omaa lastaan noin..Kyseeshän oli yli 20v aikuinen ihminen ja ne esitti!!!Helillä taitaa itellään olla henk.hoht ongelmia..Sais aikuistua!


      • kun tiedät
        mk59 kirjoitti:

        että heka kohtelis omaa lastaan noin..Kyseeshän oli yli 20v aikuinen ihminen ja ne esitti!!!Helillä taitaa itellään olla henk.hoht ongelmia..Sais aikuistua!

        Niin miten se heka kehtaa kohdella aikuista ihmistä noin??


      • silmissä Hekalla
        SAMAA PASKAA kirjoitti:

        Henrin kans.Tuossa jutussa ei ollu mistään opettamisesta kysymys,vaan aivan muusta.Henri oli tyly,ja tosi kamala psykopaattisen olonen paska kasa.Ja joka suoranaisesti nautti tuosta tilanteesta,kun saa oikein luvan kans komentaa.Jonka en koskaan toivois saavan lapsia.Ei normaali elämässäkään lasta pakoteta tuolla lailla,esim:tutti joka oli käyny vw-pöntössä.Tai sitte ruokaa jota ei kerta kaikkiaan voi syödä,eikö Heli ollu jo jossain aikasemmassa vaiheessa ilmottanut,että ei voi syödä papusoppaa,kun hänellä tulee maha kipeeksi.Itse en ainakaan pakottas/painostas vihan vimma silmissä.Sadisti se paska kasa on.ULOS TALOSTA.Ehdottomasti.Huomasitteko Henrin silmien ilmettä tuossa tilanteessa.Pelottava tyyppi.

        Kun se ei saanu muita alistettua, niin se kurja yritti alistaa kaksvuotiasta lasta. Epäonnistu siinäkii onneks. Alusta asti se on kehunu itteään joka käänteessä miten helvetin viisas muka on. Se joka ittensä ylentää, alennetaan, ties jo vanha sananlaskukin, muttei "viisas" Henri. Jospahan ne muut hoksais tehdä sen olon sietämättömäks, jos se ei lennä sieltä vieläkään. Onkos se muuten mitä kouluja käyny, kun niin viisas kehuu olevansa?


      • hahahahaha
        kun tiedät kirjoitti:

        Niin miten se heka kehtaa kohdella aikuista ihmistä noin??

        Harvoin kaksvuotiaalla lapsella on niin paljon voimaa, että tuupii isäänsä tosissaan ninku Heli.

        Heli oli paska pentunakin ja koko ohjelma on leikkiä.

        Muuten, Heka ei tipu!


      • tainnu olla
        silmissä Hekalla kirjoitti:

        Kun se ei saanu muita alistettua, niin se kurja yritti alistaa kaksvuotiasta lasta. Epäonnistu siinäkii onneks. Alusta asti se on kehunu itteään joka käänteessä miten helvetin viisas muka on. Se joka ittensä ylentää, alennetaan, ties jo vanha sananlaskukin, muttei "viisas" Henri. Jospahan ne muut hoksais tehdä sen olon sietämättömäks, jos se ei lennä sieltä vieläkään. Onkos se muuten mitä kouluja käyny, kun niin viisas kehuu olevansa?

        huono opettaja ku ei oo kakaralleen mitään tapoja opettanu


      • BB-kisailijoille ei
        Kata-84 kirjoitti:

        Lapsi on satuttanut polvensa leikkiessään kivikossa..

        Ennen: "Joko nyt ymmärrät ettei kivikkoon saa mennä"

        Nykyään: "Kulta, meidän pitää hävittää nuo kivet, että ei pikkuinen satuta polviaan."

        Ei Alkoholia ei,Se ei sopinut heidän tyyliinsä La
        Olen hämmästynyt asiasta.


      • pysyttävä talossa
        henri on inhokki kirjoitti:

        olisin räkässyt ne pavut niin suoraan henkan naamaa päin että tietäs syöttäneensä väkisin..oli sitten kyse viikko tehtävästä tai ei.

        Annan plussaa Henrille(vaikkakaan en lapsen hoidosta).Miehessä on jotakin jämäkkyyttä


    • katsoja

      Todella sekopää hullu koko mies. Isän roolissa pääs oikeen "loistamaan" ja näytti kyllä oikeen luonteensa saman tien. Säälitti Heli. Mikä sitä miestä vaivaa! Toiset talon asukkaat tuli jo apuun ja huomas että ne on huolissaan...tai ainaki pojat. Sauli tosi ihana ja kiltti!
      Heka ei näytä tajuavan ei sitten ollenkaan tilannetta, ja miksi Heli siirrettiin Akille. Joo...Heli veti 2-vuotiaan roolin yli. Phöh, paraskin puhuja. Raivostuttavaa ku se ei tajua mikä ääliö se on!!!!!

    • täysin

      erimieltä!!Henkan jäätävä ehdottamasti taloon.
      Heli ei tee mitään talossa,miksi edes haki sinne..

    • Mikke

      Tässä se nyt nähdään vapaan kasvatuksen hedelmät voi voi kun äitin kultilta tulee oksennus ja itku kun joutuu papupataa syömään herätys ajatelkaa esim kehitysmaiden lapsia mitä ne mahtas sanoo papupadasta jos lähtee tonne taloon niin pitäis sitä jotain turnauskestävyyttä olla lälläreita kaikki tyyni Henrillä on munaa

      • Henkasta

        Henkalla on tosiaan munaa... ihmisen elämässä kuitenkin aivot on hiukan tarpeellisemmat.


      • karhutar07

        Helin piti esittää 2 vuotiasta ja sen ikäinen lapsi syö vielä kaikkea ruokaa. Syöminen loppuu vasta sitten kun vatsa on täynnä. Myönnän kyllä, että Henrin olisi kannattanut kokeilla syöttämisessä vaikkapa "auto-temppua": suu auki, isin auto ajaa talliin.


      • äippä

        Niin se on. Helillä ei ole huumorintajua yhtään. Ottaa kaikki liian vakavasti. Heli ulos!!


      • lastentarhanopettaja
        karhutar07 kirjoitti:

        Helin piti esittää 2 vuotiasta ja sen ikäinen lapsi syö vielä kaikkea ruokaa. Syöminen loppuu vasta sitten kun vatsa on täynnä. Myönnän kyllä, että Henrin olisi kannattanut kokeilla syöttämisessä vaikkapa "auto-temppua": suu auki, isin auto ajaa talliin.

        kaksi vuotias lapsi ei todellakaan syö kaikkea, mitä naaman eteen laittaa, oli nälkä tai ei. Jotkut toki syö, mutta ei kaikki. Helin esittämä kaksi vuotias on hyvin todellinen, välillä lapset kiukuttelee ja rissaa, välillä ne on kuin enkeleitä. Joillakin toinen olotila voi olla pysyvämpi. Henrin ihmettelyt, että ei ole ikinä tavannut tuollaista 2-vuotiasta, kuinn Heli, on naurettavia. Kuinkahan paljon kokemusta Hekalla on pienistä lapsista?!?


      • perusteluja???
        karhutar07 kirjoitti:

        Helin piti esittää 2 vuotiasta ja sen ikäinen lapsi syö vielä kaikkea ruokaa. Syöminen loppuu vasta sitten kun vatsa on täynnä. Myönnän kyllä, että Henrin olisi kannattanut kokeilla syöttämisessä vaikkapa "auto-temppua": suu auki, isin auto ajaa talliin.

        Nyt täytyy kyllä älähtää, sillä en käsitä mihin argumenttisi perustat..
        Montaako 2-vuotiasta lasta olet mahtanut syöttää?
        Työskentelen päiväkodissa ja voin kyllä sanoa että 2-vuotias ei todellakaan syö kaikkea, oli sitten vatsa tyhjä tai täysi. Kyllä 2-vuotiaalla nimenomaan on jo se oma tahto ja mieli.
        Oma lapseni on kyllä ollut ns. "helppo" lapsi ja syönyt mukisematta lähes kaikkea mitä on tarjottu, mutta täytyy kyllä sanoa että ne reippaasti syövät 2-vuotiaat ovat enemmän poikkeus kuin sääntö!


      • Wonderlandia74

        Henri "unohti" roolinsa koska taustalla aiempi harmitus Helin kieltäytymisestä riisua räsypokka pelissä.Hän halusi isäroolin kautta näpäyttää Heliä tämän itsekeskeisestä käytöksestä. Henri ei pidä tyypeistä jotka luistavat annetuista tehtävistä.
        Henrin käytös meni liian pitkälle ja samalla taisi itse unohtaa oman roolinsa tärkeyden viikkotehtävän onnistumisen osalta.


        Heli ei yritä parastaan tehvävissä eikä muutenkaan
        ihastuta "vetämättömällä" tyylillään. Molemmat lähtee, toinen ensin.


      • .......................

        Vertaatko oikeaa elämää ja leikkiä talossa keskenään??

        Jos vertaat, niin ota myös huomioon A) Henri EI ole oikeasti Helin isä, B) Heli EI ole oieasti 2-vuotias. Miten voit siis kääntää leikin todeksi???


      • ei järkeä

        Ja siellä taas huutelee joku isä, jonka lapsi tulee elämässään kärsimään ennemmin tai myöhemmin, heniksesti tai fyysisesti, isänsä käden jäljestä!" Nimim. itse "kovan kasvatuksen saanut ja siitä myöhemmin kärsinyt"


      • ..................
        karhutar07 kirjoitti:

        Helin piti esittää 2 vuotiasta ja sen ikäinen lapsi syö vielä kaikkea ruokaa. Syöminen loppuu vasta sitten kun vatsa on täynnä. Myönnän kyllä, että Henrin olisi kannattanut kokeilla syöttämisessä vaikkapa "auto-temppua": suu auki, isin auto ajaa talliin.

        Tossa nyt ei ole mitään järkeä.

        Jos Helillä tulee vatsa kipeäksi, niin täytyykö oman hyvinvoinninkin uhalla vetää typerää kakaran roolia??

        Henri voi sitten ajaa isin autot talliin omien lastensa kanssa (mikäli kukaan tuon jälkeen häntä isäksi huolii). Heli EI oikeasti ole lapsi. Joten älä vertaa oikeaan tilanteeseen.


      • karhutar07
        perusteluja??? kirjoitti:

        Nyt täytyy kyllä älähtää, sillä en käsitä mihin argumenttisi perustat..
        Montaako 2-vuotiasta lasta olet mahtanut syöttää?
        Työskentelen päiväkodissa ja voin kyllä sanoa että 2-vuotias ei todellakaan syö kaikkea, oli sitten vatsa tyhjä tai täysi. Kyllä 2-vuotiaalla nimenomaan on jo se oma tahto ja mieli.
        Oma lapseni on kyllä ollut ns. "helppo" lapsi ja syönyt mukisematta lähes kaikkea mitä on tarjottu, mutta täytyy kyllä sanoa että ne reippaasti syövät 2-vuotiaat ovat enemmän poikkeus kuin sääntö!

        Kirjoitukseni perustui omaan kokemukseen 2 lapsen kohdalla, tosin he ovat jo 13 ja 18. Nirsoilu ruoan suhteen alkoi yli 3 vuotiaana, jolloin he menivät päiväkotiin. Nyt he käyttäytyvät kuten Heli käyttäytyi. En ole neuvolan täti.


      • mieltä
        äippä kirjoitti:

        Niin se on. Helillä ei ole huumorintajua yhtään. Ottaa kaikki liian vakavasti. Heli ulos!!

        heli on tosi tylsä. ois seki voinu tilanteen paremmin hoitaa eikä mennä piiloon itkemään. HELI POIS TALOSTA


      • MUTTA kun
        karhutar07 kirjoitti:

        Helin piti esittää 2 vuotiasta ja sen ikäinen lapsi syö vielä kaikkea ruokaa. Syöminen loppuu vasta sitten kun vatsa on täynnä. Myönnän kyllä, että Henrin olisi kannattanut kokeilla syöttämisessä vaikkapa "auto-temppua": suu auki, isin auto ajaa talliin.

        kun heli ei ilmeisesti oikeastikkaan pysty syömään papuja niin miksei voinut henkka-isi tarjota jotain muuta ettei menis maha kipeeksi?? olis voinu heka miettiä vähän ja antaa jotain muuta ruokaa kun toinen ei oikeasti vaan halunnut niitä papuja syödä!

        ties miten sekaisin helin maha niistä menee??


      • 2 lapsen äiti
        karhutar07 kirjoitti:

        Helin piti esittää 2 vuotiasta ja sen ikäinen lapsi syö vielä kaikkea ruokaa. Syöminen loppuu vasta sitten kun vatsa on täynnä. Myönnän kyllä, että Henrin olisi kannattanut kokeilla syöttämisessä vaikkapa "auto-temppua": suu auki, isin auto ajaa talliin.

        Kyllä meidän lapsi joka on nyt 2,5 vuotias on melko tarkka syömisistään, vaatteistaan, piirretyistä ym.. Pahaa ruokaa jos pakottaa syömään niin lapsi yökkäilee. Ainut mitä henri on tehnyt oikein oli laittaa heli "arestiin". Meillä lapsi istuu rappusilla aina ilkeilyjen (eihän tätä tietenkään voi sanoa edes ilkeilyksi enemmänkin rajojen kokeilemista) jälkeen, ja rauhoututtuaan pyytää anteeksi. Ruan takia ei tietenkään voi laittaa edes arestiin. Jotkut lapsethan saattavat olla useita päiviä syömättä, koska eivät yksinkertaisesti halua.

        Helin 2 vuotiaan rooliin sopii hyvin kuvaus: uhmaikäinen. Tällainen meidän lapsemmekin on ja hyvin fiksu ikäisekseen :)


      • hyvää ruokaa?
        karhutar07 kirjoitti:

        Kirjoitukseni perustui omaan kokemukseen 2 lapsen kohdalla, tosin he ovat jo 13 ja 18. Nirsoilu ruoan suhteen alkoi yli 3 vuotiaana, jolloin he menivät päiväkotiin. Nyt he käyttäytyvät kuten Heli käyttäytyi. En ole neuvolan täti.

        Mainitset itse, että teet hyvää ruokaa. Ehkä siksi lapsesi ei nirsoillut? Mitä, jos ruoka olisikin ollut pahaa?


      • syötetä mitä vaan?
        MUTTA kun kirjoitti:

        kun heli ei ilmeisesti oikeastikkaan pysty syömään papuja niin miksei voinut henkka-isi tarjota jotain muuta ettei menis maha kipeeksi?? olis voinu heka miettiä vähän ja antaa jotain muuta ruokaa kun toinen ei oikeasti vaan halunnut niitä papuja syödä!

        ties miten sekaisin helin maha niistä menee??

        Jep, ei kai lapsellekaan esim. anneta ruokaa josta tiedetään tulevan masu kipeäksi tai jolle he ovat allergisia? Ei ole vain kyse siitä haluaako toinen syödä niitä vai ei?

        Ja lisäksi Heli ei tosiaan ole ihan oikeasti lapsi ja tehtävää ei pitänyt ottaa kai niin tosissaan...


      • olla pahaa?
        hyvää ruokaa? kirjoitti:

        Mainitset itse, että teet hyvää ruokaa. Ehkä siksi lapsesi ei nirsoillut? Mitä, jos ruoka olisikin ollut pahaa?

        Mitä on paha ruoka? Kerropa se.


      • voi painuu

        takas sinne syvälle jonnekkin, minne valo ei paista! luuletko tosissaan et vapaas kasvatuksessa on kyse lellimisestä!? se poikkee vaan siinä että lasta ei kuriteta fyysisesti (mikä on myös kielletty suomessa)eikä uhkailla noin rajusti! taidat itse olla lellitty pilalle kun mielestäsi saa lapselle tehdä mitä huvittaa


      • heka pois
        ....................... kirjoitti:

        Vertaatko oikeaa elämää ja leikkiä talossa keskenään??

        Jos vertaat, niin ota myös huomioon A) Henri EI ole oikeasti Helin isä, B) Heli EI ole oieasti 2-vuotias. Miten voit siis kääntää leikin todeksi???

        Heli ei oikeasti ole 2 vuotias ja ihan varmasti tietää ettei papusoppa ole mitään herkkua. olisi hekan pitänyt sen verran tajuta ettei edes vitsinä työtäisi sitä Helille, vaan jotain parempaa ruokaa, kun kerran valinnanvaraa oli!
        ja vassanpöntössä uinutta tuttia ei edes yritetä työntää kenenkään suuhun!!
        Sääliksi käy jos joskus lapsia saa...


      • dubbiduu
        karhutar07 kirjoitti:

        Helin piti esittää 2 vuotiasta ja sen ikäinen lapsi syö vielä kaikkea ruokaa. Syöminen loppuu vasta sitten kun vatsa on täynnä. Myönnän kyllä, että Henrin olisi kannattanut kokeilla syöttämisessä vaikkapa "auto-temppua": suu auki, isin auto ajaa talliin.

        SAULI VOITTAA.. sauli on yksin kertaisesti paras. hänessä ei mikään ärsytä. Viikko tehtävä meni aivan nappiin! 10 pistettä!


      • cecilia
        olla pahaa? kirjoitti:

        Mitä on paha ruoka? Kerropa se.

        Silloin on mielestäni ruoka pahaan ja jos on allerginen pavuille. "Mulle tulee vatsa kipeäski, Heli", "eikä tule, Henkka".
        Ei kaikkea tarvitse syödä ei edes aikuisen saati sitten lapsen. Mistä ei itse pidä sitä en myöskään lapselle tuputa.
        Pitää ottaa huomioon että tämä on huumorilla otettavaa leikkiä ja Henrillä ei ollut huumoria pelissä. Vaan halusi simputtaa aikuista ihmistä joka leikki 2 vuotiasta lasta.


      • sirppe

        ...tolla jutulla.Hekalla meni puurot ja vellit sekaisin,ei jätkä tykkää missään eikä milloinkaan että joku väittää sille vastaan.Jos olis kasvatuksesta ollu kyse,niin jokainen kusipääkin tajuu,ettei lasta kohdella noin.Heli ei vaan tehny juttuja Hekan mallin mukaan ja sai koston paskamaisessa muodossa.Jos Heli oli jo aikaisemmin maininnut ettei voi syödä papuja,niin kyllä se oli Hekalta ihan keljuilua pakottaa sitä syömään.Ja kuka ikinä on ollut kaksivuotiaiden kanssa tekemisissä,tietää että kyllä siinä välillä tutti lentää mitä omituisimpiin paikkoihin.Ihan ilman vapaata kasvatusta!


      • tiftial
        lastentarhanopettaja kirjoitti:

        kaksi vuotias lapsi ei todellakaan syö kaikkea, mitä naaman eteen laittaa, oli nälkä tai ei. Jotkut toki syö, mutta ei kaikki. Helin esittämä kaksi vuotias on hyvin todellinen, välillä lapset kiukuttelee ja rissaa, välillä ne on kuin enkeleitä. Joillakin toinen olotila voi olla pysyvämpi. Henrin ihmettelyt, että ei ole ikinä tavannut tuollaista 2-vuotiasta, kuinn Heli, on naurettavia. Kuinkahan paljon kokemusta Hekalla on pienistä lapsista?!?

        2-VUOTIAS EI TODELLAKAAN SYÖ KAIKKEA MITÄ ETEEN LAITETAAN VOI KUN SÖISKIn!!!!tuon ikäisellä alkaa olla jo omaa tahtoa..


      • sansuliini84
        cecilia kirjoitti:

        Silloin on mielestäni ruoka pahaan ja jos on allerginen pavuille. "Mulle tulee vatsa kipeäski, Heli", "eikä tule, Henkka".
        Ei kaikkea tarvitse syödä ei edes aikuisen saati sitten lapsen. Mistä ei itse pidä sitä en myöskään lapselle tuputa.
        Pitää ottaa huomioon että tämä on huumorilla otettavaa leikkiä ja Henrillä ei ollut huumoria pelissä. Vaan halusi simputtaa aikuista ihmistä joka leikki 2 vuotiasta lasta.

        Itsellä melkein 4 vuotias ja alkoi syädä normaalis kotiruokaa 5kk ikäisenä. Tosin en maustanut laisinkaan.. Ei tykännyt kaupan peruna ruuista.. Mutta anyway! Hekan käytös laitto kyl pikkase v....ttamaan.. Ei tollai saa kohdella lasta. Ja Poikani ei syö laisinkaan esimerkiksi makaronia! Ei ole koskaan syönyt. Minä mieheni kanssa kuitenkin pidämme makaroni/spagetti ruuista enepi ku peruna. Siksi teenkin pojalle peruna ruokaa silloin kuin meillä on spagetti pv. Lapsen pitää mielestäni syödä sellaista ruokaa mikä varmana menee suuhun ilman mitään "auto ajaa" juttuja.. Silloin ainakin on taattu että lapsi voi hyvin kun saa sellaista ruokaa josta hän pitää.


      • mielipiteet__
        mieltä kirjoitti:

        heli on tosi tylsä. ois seki voinu tilanteen paremmin hoitaa eikä mennä piiloon itkemään. HELI POIS TALOSTA

        Henri itse menee murjottamaan kun saa rangaistuxen siitä että yritti olla taas niin kaikentietävä ja unohti että kioskilla ei saa kaikkea rahaa käyttää, HELI sen sijaan ei ollut moksiskaan.. kumpikohan on isompi asia; RANGAISTUS VAI UHKAILU??


      • personallisuushäiriä
        lastentarhanopettaja kirjoitti:

        kaksi vuotias lapsi ei todellakaan syö kaikkea, mitä naaman eteen laittaa, oli nälkä tai ei. Jotkut toki syö, mutta ei kaikki. Helin esittämä kaksi vuotias on hyvin todellinen, välillä lapset kiukuttelee ja rissaa, välillä ne on kuin enkeleitä. Joillakin toinen olotila voi olla pysyvämpi. Henrin ihmettelyt, että ei ole ikinä tavannut tuollaista 2-vuotiasta, kuinn Heli, on naurettavia. Kuinkahan paljon kokemusta Hekalla on pienistä lapsista?!?

        Eli NPH.. Heka on selvästi luonnehäiriöinen narsisti ellei psykopaatti joppa. Säännöt on kova pala ja hän on osoittanut sen vastauksissaan kun sanottiin että tulee rangaistus. Hän ei siedä auktoriteetteja. Hänen kontrollintarve on yhdessä vallanhimon kanssa suunnaton.
        Hän toimi Helin kohdalla sadistisesti. Sen tutin kanssa uhkailu oli niin sikamaista mielen nujertamista ttä aatelkaa jos oikeasti olis ollut vastassa 2- vuotias, niin se lapsi olisi saanut trauman loppuelämäkseen.

        Heka ulos ennenkuin jotain vielä sattuu. Toisaalta sitten hän onvapaana tuolla jossain..kääk kääk ilman valvontaa.


      • olla pahaa? kirjoitti:

        Mitä on paha ruoka? Kerropa se.

        sekä verilätyt! mut pakotettiin tarhassa syömään verilättyjä 2-vuotiaana ja oksensin ne samantien ruokapöytään ..


    • En todellakaan ole mikään henri fani päinvastoin,mutta tilanne oli niin epärealistinen.Kahden alle 7-vuotiaan lapsen äitinä tohdin epäillä,ettei kukaan 2-vuoden ikäinen lapsi käyttäydy noin.
      Miten Henri olisi muka voinut ottaa Heliä tosissaan!
      Henrin käytös meni yli,mutta ette voi todellakaan luulla,että jos olisi oikea taapero kyseessä,että hän noin käyttäytyisi.
      Sitten ne puheet fyysisestä kurittamisesta ei näkyvään paikkaan,kuten jalkapohjaan,toivottavasti hän heitti läppää(vaikka sika huono läppä olikin).

      • mmkk

        aivan järkyttävää katsottavaa toi henkan touhu siinä näkee mikä toi henkka on pääsi oikeen loistamaan itsellään et kuinka täydellinen mä oon mutta taisi aiheuttaa itselle sunnuntaina kotiin lähdön ja se oisi ihan oikeen jos henkka tippuisi vaikka ei helikään paljoo tee mutta toi käytös heliä kohtaan oli aivan liikaa, ois pitänyt jo puuttua b:N siihen aiemmin ku näkivät et kuinka se nöyryyttää helia. henkalla lähtee täältä ainakinpitkät miinus äänet toivottavasti muiltakin jotka ymmärtävät kuinka lapsia tulisi kasvattaa,,ei ainakaan noin ku henkka


      • miinusta lähtee
        mmkk kirjoitti:

        aivan järkyttävää katsottavaa toi henkan touhu siinä näkee mikä toi henkka on pääsi oikeen loistamaan itsellään et kuinka täydellinen mä oon mutta taisi aiheuttaa itselle sunnuntaina kotiin lähdön ja se oisi ihan oikeen jos henkka tippuisi vaikka ei helikään paljoo tee mutta toi käytös heliä kohtaan oli aivan liikaa, ois pitänyt jo puuttua b:N siihen aiemmin ku näkivät et kuinka se nöyryyttää helia. henkalla lähtee täältä ainakinpitkät miinus äänet toivottavasti muiltakin jotka ymmärtävät kuinka lapsia tulisi kasvattaa,,ei ainakaan noin ku henkka

        en oo ennen mihinkään tommoiseen osallistunut mut nyt saa henkka täältäkin piiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän miinuksen mut oma vika täysin


    • poistukoon

      Heikkoitsetuntoisen ylimenevää käytöstä. Henkistä väkivaltaa ja erikoistilanteen väärinkäyttöä. Helillä oli vaikea tilanne, koska piti yrittää pysyä roolissa yhteisen hyvän vuoksi ja myös oman jatko-olemisen talossa turvatakseen. Mutta! Siinä vaiheessa kun Henri alkoi työntää sitä paska-tuttia väkisin suuhun ja muutenkin käyttää estämistä kuritukseen, osaamatta lukea tilannetta ja ymmärtää todellisuutta, niin onhan sitä pakko puolustaa itseään. Vaikkakin se vaatisi 2-vuotiasta kehittyneenpää käytöstä.
      Taitaa tuo Henrin käytös heijastaa myös sitä, että se on huomannut ettei sillä olekaan mahdollisuuksia Heliin ja purkaa nyt sitten pettymystään, kun tilanne sen sopivasti sallii.

      • milaaoo

        Joo ensin olin sitä mieltä, että Heli vois lähtee, koska on ollu aika hiljanen, mutta nyt Henri tais näyttää todellisen luonteensa. Tais rooli mennä vähän yli, tosi törkeetä. Siinäpä näkee millanen isä hänestä tulis... Mitenhän hän kohtelee naisia?
        Sitten käy pkirjahuoneessa valittamassa, että Helillä meni rooli yli jne...

        Ja se kun sai tietää, että Heli sijoitetaa toiseen perheeseen, nii miten hän siellä sohvalla puhu Helistä (tai siis lapsesta)

        Siis luulenpa, että Henrin pisteet laski faneillakin.

        Muutkin asukkaat katto monttu auki sen touhua! Ja kyllä j´katsoin minäki.

        ULOS VAAN!


      • talosta (jo tänää)

        Helin oli pakko puolustaa itseään! Henri on manipuloiva iljetys, joka ajaa vain omaa etuaan.
        Onhan Helinkin käytöksessä varmasti puutteita,mutta Henri ei pysty näköjään kontroloimaan itseään lainkaan! Kamalaa katsottavaa, sääliksi kävi heliä. SAULI ON IHANA JA AKI, kun tajusivat tilanteen heti ja ymmärsivät vakavuuden.. ja sen mitä Henrin käytös sai aikaan. Kuka vain, vaikka 2-vuotiaskin menisi tuollaisesta tilanteesta paniikkiin. Kyllä 2-vuotiaskin ymmärtää koska on aihetta pelolle ja osaa puolustuatua. 2-vuotiaat ovat kuitenkin aikas älykkäitä jo!


      • voke
        talosta (jo tänää) kirjoitti:

        Helin oli pakko puolustaa itseään! Henri on manipuloiva iljetys, joka ajaa vain omaa etuaan.
        Onhan Helinkin käytöksessä varmasti puutteita,mutta Henri ei pysty näköjään kontroloimaan itseään lainkaan! Kamalaa katsottavaa, sääliksi kävi heliä. SAULI ON IHANA JA AKI, kun tajusivat tilanteen heti ja ymmärsivät vakavuuden.. ja sen mitä Henrin käytös sai aikaan. Kuka vain, vaikka 2-vuotiaskin menisi tuollaisesta tilanteesta paniikkiin. Kyllä 2-vuotiaskin ymmärtää koska on aihetta pelolle ja osaa puolustuatua. 2-vuotiaat ovat kuitenkin aikas älykkäitä jo!

        näin on, minäkin ensin olin kaavailemassa Heliä ulos, mutta onneksi en vielä äänestänyt sillä HENRI JOUTAA POIS, ehdottomasti !!! miinukset siis Hekalle .


    • Voke

      näin on, kirjoitat asiaa, johon yhdyn ehdottomasti !!!

    • Gizmo

      Henrin käytös oli todella törkeää!!! Taitaa jätkällä olla jotain patoutuneita traumoja omasta lapsuudesta ,kun oikein ylikorostuu toi käytös tuolla talossa..sääli jos saa omia lapsia!! natsi kuri..

    • Helipois

      Yhyy papuja voi vittu akka on 2v ja päättää mitä syö.. ei näin.. se räki kaikki lautaselle ja silti "oksensi" ja poras. tyyppi esimerkki naisesta joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Teeskentelee olevansa prinsessa ja leidi mutta känninen jakorasia se vaan on.

      • gniojafifjdslfjdkl

        Jos joku sanoo ettei voi syödä papuja koska tulee vatsa kipeeksi niin ei hänelle pidä mennä syöttämään väkisin papuja.


      • Helipois
        gniojafifjdslfjdkl kirjoitti:

        Jos joku sanoo ettei voi syödä papuja koska tulee vatsa kipeeksi niin ei hänelle pidä mennä syöttämään väkisin papuja.

        Tuleepa varmasti pavuista maha kipeeks...
        Pierettää ne mutta sehän haittaisi prinsessaa.
        Tuliko maha kipeeksi vai tuliko oksennus???
        Ei voi tietää mahakivusta jos heti OKSENTAA. Ei ole koskaan syönytkään papuja... tajua jotain


      • gniojafifjdslfjdkl
        Helipois kirjoitti:

        Tuleepa varmasti pavuista maha kipeeks...
        Pierettää ne mutta sehän haittaisi prinsessaa.
        Tuliko maha kipeeksi vai tuliko oksennus???
        Ei voi tietää mahakivusta jos heti OKSENTAA. Ei ole koskaan syönytkään papuja... tajua jotain

        Nikkeliallergia aiheuttaa mahakipua ja pavuissa voi olla runsaastikin nikkeliä.

        Helillä ei välttämättä ole diagnisoitu nikkeliallergiaa mutta hänellä voi se silti olla.

        Ja on hän syönyt aikaisemmin papuja kun kerran tietää mahan tulevan kipeeksi.


      • sua raukkaa kun
        Helipois kirjoitti:

        Tuleepa varmasti pavuista maha kipeeks...
        Pierettää ne mutta sehän haittaisi prinsessaa.
        Tuliko maha kipeeksi vai tuliko oksennus???
        Ei voi tietää mahakivusta jos heti OKSENTAA. Ei ole koskaan syönytkään papuja... tajua jotain

        puhut asioista joista et taida tietää mitään... mulle tulee vatsa kipeex pavuista ja herneistä vaikka niistä pidänkin! luuletko tosiaan että ihmisellä ei voi vatsa olla kipeä tietyistä ruuista!?


    • tietoniekka

      Henri ainut mies koko porukassa.
      Heli, Kadi ja Sauli kaksinaamaisia pellejä.
      Samoin Aki ärsyttää...melkoinen mussuttaja...
      Henrille riittää plusääniä...ainakin minun
      tuttavapiirissäni...
      pellet ojennukseen...

      • äitin äitin äiti

        Henri varmaan on mies teidän porukassa. kiva, huumorimies ym. mutta nähkää totuus talossa, siellä hän on huono häviäjä, olisikohan hieman mustasukkaisuuttakin Helistä. hän imeytyi heti Heliin kuin iilimato ja nyt haluaa olla Helille paha, koska Heli kiinnostui esim Timosta. Heka ei kestä sitä että talonasukkaat äänestää häntä pois. erittäin huonon kuvan antaa itsestään, myös teidän piiri tietää sen. sorry vaan !!!


      • Henrille pitkä miiiiinus!!!!

        tuo henrin käytös oli heliä kohtaa jo henkistä väkivaltaa.. ei helikään mikää suosikkini ole mutta tuo pisti pisteen ii:n päälle.. Henri ulos ja äkkiä!saakelin "kaikki tietävä".. eikä edes älynny miks heli siirrettiin toiseen perheeseen. olevinaan niin fiksu ja cool.. paskat.. kaikkea muuta..


      • kamala

        sun kaveripiiris on vissii oikee h......n fiksuu porukkaa!!! se heka on ilvettävin ja kamalin ihminen ,mitä oon koskaan nähny,en tosin oikees elämäs oo siihen törmänny,onneks..toiki riittää! rumaki viäl,hyi olkko!


      • että ne,,

        mielikuvitus kaverit jää jo lapsena pois kuvioista??


    • joku???

      mitä oikein on tapahtunen helin ja hekan välillä? en oo kattonu pariin päivään. kertoisiko joku pliissss...

      • kumpi lähtee?

        Tässä on nyt takerruttu selvästi siihen linjalle että "Hekassa on vikaa, Helissä ei ole"

        Mutta otetaanpa hetki aikaa ja mietitään:

        Kuka kieltäytyi pelaamasta räsypokkaa?
        Henrikö? Ei, vaan Heli. Oliko tällä vaikutusta tehtävään? Oli.

        Kuka alkoi itkemään kun piti maistaa ruokaa?
        Henrikö? Ei, vaan Heli. Jos aikuinen ihminen ei voi maistaa ruokaansa, vaan säntää itkien vessaan, niin mitä tuohon pitäisi sanoa?

        Kuka vain on ja makaa, ei yleensä osallistu mihinkään ei varmasti liikaa innostu mistään?
        No Heli. En edes huomaisi Helin olemassaoloa talossa, jossen tietäisi sen olevan siellä.

        Muut talossa yrittävät, pitävät lystiä, jotkut maksavat siitä että sitä lystiä saavat.

        Kuvitelkaa talo täyteen Heli ihmisiä, meno olisi varmasti huippuluokkaa, niille ketkä tykkäävät katsella mykkäfilmejä.

        Itse ainakin toivon taloon vielä enemmän konflikteja, menoa ja meininkiä. Sitä varmasti saadaan jos Henrin kaikkitietävä persoona jää taloon.

        mutta, jokainen äänestää ketä äänestää, tässä vain oma mielipiteeni asiasta :]


      • ninja n
        kumpi lähtee? kirjoitti:

        Tässä on nyt takerruttu selvästi siihen linjalle että "Hekassa on vikaa, Helissä ei ole"

        Mutta otetaanpa hetki aikaa ja mietitään:

        Kuka kieltäytyi pelaamasta räsypokkaa?
        Henrikö? Ei, vaan Heli. Oliko tällä vaikutusta tehtävään? Oli.

        Kuka alkoi itkemään kun piti maistaa ruokaa?
        Henrikö? Ei, vaan Heli. Jos aikuinen ihminen ei voi maistaa ruokaansa, vaan säntää itkien vessaan, niin mitä tuohon pitäisi sanoa?

        Kuka vain on ja makaa, ei yleensä osallistu mihinkään ei varmasti liikaa innostu mistään?
        No Heli. En edes huomaisi Helin olemassaoloa talossa, jossen tietäisi sen olevan siellä.

        Muut talossa yrittävät, pitävät lystiä, jotkut maksavat siitä että sitä lystiä saavat.

        Kuvitelkaa talo täyteen Heli ihmisiä, meno olisi varmasti huippuluokkaa, niille ketkä tykkäävät katsella mykkäfilmejä.

        Itse ainakin toivon taloon vielä enemmän konflikteja, menoa ja meininkiä. Sitä varmasti saadaan jos Henrin kaikkitietävä persoona jää taloon.

        mutta, jokainen äänestää ketä äänestää, tässä vain oma mielipiteeni asiasta :]

        minä oon aivan samaa mieltä että heli ei tee talossa mitään... joten... heli pois ja heti!!!


      • oli kylläkin
        kumpi lähtee? kirjoitti:

        Tässä on nyt takerruttu selvästi siihen linjalle että "Hekassa on vikaa, Helissä ei ole"

        Mutta otetaanpa hetki aikaa ja mietitään:

        Kuka kieltäytyi pelaamasta räsypokkaa?
        Henrikö? Ei, vaan Heli. Oliko tällä vaikutusta tehtävään? Oli.

        Kuka alkoi itkemään kun piti maistaa ruokaa?
        Henrikö? Ei, vaan Heli. Jos aikuinen ihminen ei voi maistaa ruokaansa, vaan säntää itkien vessaan, niin mitä tuohon pitäisi sanoa?

        Kuka vain on ja makaa, ei yleensä osallistu mihinkään ei varmasti liikaa innostu mistään?
        No Heli. En edes huomaisi Helin olemassaoloa talossa, jossen tietäisi sen olevan siellä.

        Muut talossa yrittävät, pitävät lystiä, jotkut maksavat siitä että sitä lystiä saavat.

        Kuvitelkaa talo täyteen Heli ihmisiä, meno olisi varmasti huippuluokkaa, niille ketkä tykkäävät katsella mykkäfilmejä.

        Itse ainakin toivon taloon vielä enemmän konflikteja, menoa ja meininkiä. Sitä varmasti saadaan jos Henrin kaikkitietävä persoona jää taloon.

        mutta, jokainen äänestää ketä äänestää, tässä vain oma mielipiteeni asiasta :]

        "käytä valtaasi"-äänestyksen voittanut katsojien valinta, eikä liittynyt viikkotehtävään millään lailla. Ja Heliähän rangaistiin siitä ettei pelannut loppuun asti eli ei saanut osallistua saunailtaan. Se että Heli pitää kiinni periaatteistaan on musta kunnioitettavaa.

        Syötkö itse ruokaa josta sulle tulee maha kipeeksi, taidat olla masokisti. Heli oli tästä asiasta nimenomaan kertonut taloon tullessaan, mutta Henri tahallaan halusi syöttää sitä Helille eli valmistanut ko. keitoksen vain Heliä varten, mitä se kertoo Henristä?

        Toivon itsekin taloon konflikteja, mutta ei näin että toista alistetaan henkisesti ja fyysisesti leikin varjolla.


    • joku

      kertoa mitä helin ja hekan välillä on tapahtunut? en oo kattonu pariin päivään...

      • lyhyesti

        HENRI esitti 2-vuotiaan HELIN isää.. heli on aikaisemmin talossa sanonut että ei voi syödä papuja koska hänellä tulee niistä vatsa kipeäksi. noh heli oli tiputtanut tuttinsa wc-pönttöön josta henri haki sen ja kun heli huusi ja hieman osoitti mieltään riehumalla (kuten omakin 2 v. tekee) henri laittoi helin jäähylle ja koitti väkisin laittaa sen pöntössä käyneen tutin helin suuhun... myöhemmin teki vitt*illessaan helille papusoppaa ja mm. kättä vääntäen ja tutilla uhkaillen pakotti helin syömään sitä. henri oli myös istunut helin päällä ja karjunut tälle... myöhemmin oli pk huoneesssa selittänyt että heli ampuu roolissaan yli kun oli itseään puolustanut ja huitaissut henriä että tämä lopettaisi..


    • sahu

      Henri oli aika pelottava, jos hän kasvattaa tolla periaatteella lapsensa niin toivon todella että hän ei saa ikinä lapsia. Ei 2v lasta voi pakottaa syömään, eli pitää ranteista kiinni ja työntää väkihi... hu hu... no toisaalta mitäpä kokemusta ton ikäsellä vois olla lapsista, vaikka kuinka olis kaikkitietävä henri.... HENRI ULOS!!!

    • sadistista ja saiaasta

      Henrin käytös olis pelottavaa, sadistista ja sairasta - eikä selvästikään "huumoria".

      Mies on sekaisin. Ilmeisesti Henri on vuodesta toiseen BB-talon typerin asukas.

      • KORKEA AIKA POISTUA

        HENRI ON TÄYSIN SAIRAS, SADISTI JA PSYKOPAATTI. JA NIIN ON SEN KANNATTAJATKIN. TOIVOTTAVASTI SE SAASTAINEN PASKA EI TUU KOSKAAN SAAMAAN LAPSIA.


    • äitinä

      tiedän ettei todellakaan lasta voi pakottaa syömään sellaista mistä ei pidä.puuro lähti 4kk sitten pois koska poika ei yksinkertaisesti pidä siitä,enkä yrittänyt väkisin syöttää,monet illat ns tapeltiin mutta ei väkisinsyöttämistä.
      huomaa todellakin ettei meidän pikku heka ole perehtynyt lasten hoitoon,ja ei tarvitsekkaan jos käytös tuollaista 2v kanssa.

      • kun teilläkin tuo järki lei...

        nyt tänne hyökkivät kaikki äidit innoissaan pätemään että miten on otettu puurot pois kun ei ole tykännyt PLAAPLAAPLAA!

        BigBrother talossa EI ole lapsia, ja se kaikki mitä viikkotehtävän aikana tapahtui on esitystä, joka tuskin tulee liittymään kenenkään lastenkasvatukseen millään tavalla.

        Mutta että tänne pitää äitien oikein tulla kertomaan omia kasvatuskokemuksiaan niin moro... hohhohhhohoijaa!


      • äippä

        Henri ulos talosta! Ei tuollaista käytöstä voi sietää. Noinko häntä itseään on lapsena kohdeltu. Lasta ei saa pakottaa missään tilanteessa ja se nyt vaan on niin että 2v. lapsi saattaa pudottaa tutin vessan pönttöön mutta ei sitä enää lapselle anneta, todella törkeää Henriltä!!


      • Henri pois talosta...

        ...siis jo näytti poika luonteensa, aivan sairaan kieroon kasvanut, kasvatettu, luonne.
        Eikös äänestetä, se herra kaikkitietävä pois talosta, eikös juu?


      • kasvatetaan jos on järkä pä...
        kun teilläkin tuo järki lei... kirjoitti:

        nyt tänne hyökkivät kaikki äidit innoissaan pätemään että miten on otettu puurot pois kun ei ole tykännyt PLAAPLAAPLAA!

        BigBrother talossa EI ole lapsia, ja se kaikki mitä viikkotehtävän aikana tapahtui on esitystä, joka tuskin tulee liittymään kenenkään lastenkasvatukseen millään tavalla.

        Mutta että tänne pitää äitien oikein tulla kertomaan omia kasvatuskokemuksiaan niin moro... hohhohhhohoijaa!

        ja heka ei todellakaan tiedä,etkä näköjään säkään..itelläni ei oo lapsia,mut sen verran tidän,et toi ei ollu oikeen. ja huomas heti miten tyytyväinen se oli ku pääs isäks,ni voi pomottaa oikee kunnol


      • äitinä,
        Henri pois talosta... kirjoitti:

        ...siis jo näytti poika luonteensa, aivan sairaan kieroon kasvanut, kasvatettu, luonne.
        Eikös äänestetä, se herra kaikkitietävä pois talosta, eikös juu?

        kyllä,koskaan ennen en ole äänestänyt ketään mutta tällä kertaa lähtee miinuksia ja aika paljonkin,ihan pelkästään siitä miten hän hoiti 2v lastaan.leikkitehtävähän se sillain oli mutta ottaa noin tosissaan herrajumala!
        ja tuo yksi kirjoitti äsken et ku kaikki äidit tuppaa nyt kirjoitteleen,mutta nyt kaikki äidit/äidittömät miinuksia antaan hekalle.tuollaista käytöstä ei suvaita,varsinkaan nöyryyttämistä heliä kohtaan.itse olisin varmaan nakannut pavut hekan päälle siinä vaiheessa,et syöppäs isi ite!


      • oikeasti 2 v

        Mutta onko kyse nyt siitä, että voiko 2 vuotiasta pakottaa vai voiko Heliä... Eli oliko Hekan käytös Heliä kohtaan oikein? Ja menikö överiksi?


      • terve ihminen
        kun teilläkin tuo järki lei... kirjoitti:

        nyt tänne hyökkivät kaikki äidit innoissaan pätemään että miten on otettu puurot pois kun ei ole tykännyt PLAAPLAAPLAA!

        BigBrother talossa EI ole lapsia, ja se kaikki mitä viikkotehtävän aikana tapahtui on esitystä, joka tuskin tulee liittymään kenenkään lastenkasvatukseen millään tavalla.

        Mutta että tänne pitää äitien oikein tulla kertomaan omia kasvatuskokemuksiaan niin moro... hohhohhhohoijaa!

        ei olisi meidän äitien kannalla?? eiköhän me äidit tiedetä näistä asioista hiukan paremmin ku kesken kasvuset ja itserakkaat ääliöt jotka tänne tulee kokeneita ihmisiä oikomaan. taidat katsoa telkkaria liikaa kun luulet että lapset ovat kuinpikku enkeleitä jotka syö mitä niille annetaan..


    • äippä

      HUH HUH....oikeesti toi oli jo henkistä väkivaltaa!!
      KYllä meillä neiti osas ilmaista 2 vuotiaana jollei tykänny jostain ruuasta,niin empä väkisin lähteny tunkeen suuhun.Ja 2 vuotiaat on oikeesti fiksuja ja itsensä ilmaisevia tyttöjä/poika,ei se ikä katso millainen on lapsen kehitys.Ja toi tutti asia,ei tulis kyllä mieleen laittaa tuttia suuhun edes omaan saatika lapsen,joka on käyny wc pöntössä,pelkkä huuhtelu lämpimällä vedellä ei riitä!!! SE tarvii keittää.Henri voi ite syödä ruokaa josta ei tykkää yhtään,niin väkisin ja tunkee kirjaimellisesti PASKASEN tutin suuhunsa.
      Ja pitää naamansa kiinni.
      Säälin kyllä ISOLLA S:llä henrin tulevia lapsia.
      Kumpa ei koskaan saisi tai jos saa niin niit joutus antaan pois,parempaan perheeseen missä lapsilla on hyvä olla ja elää.

      • kauhistinut mummu

        Kahden lapsen äitinä ja kahden lapsenlapsen mummuna toivon että Henri ei saa koskaan lapsia, eikä edes naista,jonka kanssa haluaisi niitä,ulos talosta!


      • mukana!!!!!!!_

        antamassa miinuksia!!! kun jo mun lapsi puoli vuotiaana työni ruoat ulos josta ei tykännyt.. kyllä niitä aina yritettiin salaa antaa mutta silti tuli pihalle.. siihen loppui meidän "pakkosyöttö".. henrille vois ostaa sellasen peilitaulun jossa ois sen oma kuva :D siinähä vois sitte kattella itteensä päivät pitkät ja vakuutellakuinka täydellinen on


      • Äiti tääkin

        Keskity sinä vaikka opiskelemaan vähän kielioppisääntöjä ja hoitamaan kullannuppujasi.

        Ei kaikkea tarvitse ottaa niin totisen ryppyotsaisesti.


    • Ei enää hauskaa

      Kyllä tuntui pahalta katsoa Henri-isin toimintaa.
      Kahden lapsena äitinä voin ensinnäkin kertoa, että kyllä, kyllä 2-vuotias on hankalassa iässä ja mahdollisesti käyttäytyy juuri niin kuin Heli.
      Toisekseen toivon, ettei Henri saa omia lapsia ennen kuin on läpikäynyt pitkän terapian.
      Kolmanneksi musta näytti siltä, että Henri käytti viikkotehtävää siihen, että sai alistaa ja nöyryyttää Heliä, käytös ei enää ollut roolileikkiä. Tutti esim. ei ole lapselle mikään rangaistus vaan lohtu, aikuiselle tutin tunkeminen taas on nöyryyttävää ja siksi rangaistus.

      Muutaman ekan viikon pidin Henristä, mutta pisteet alkoivat ropista jo pitkällisten yksinpuheluiden aikana kun niiden sisältö oli omituista omakehua. Nyt vaikuttaa lisäksi siltä, että Henrin sisälläa suu pieni -ei lehmä, vaan sadisti.

      Pitipä purkautua kun oli niin karmivaa katsottavaa se eileinen Kärpästen herra-bb;)

      • henkan puolesta

        ja eipä kyllä enää kehtaa btcf paitaa käyttää..olis jättäny sen kotiinsa...


    • bigbrotherfan

      se tumma eukko on kyllä idiootti, leikistä suuttuu ja muutenkin vastenmielisen oloinen persoona. Toisaalta olisi ihan kiva jos se pysyisi mukana, koska sen psyyke on jo romahtanut. Olisi hienoa seurata kun sekoaisi oikein kunnolla kameroiden edessä. BB tuottaja voisi pistää vähän pökköä pesään ja kiusta vähän lisää

      • juu näin

        Ei tuommosta jaksa kattoa joka ei osallistu mihinkään tehtäviin vaan on vain naama norsun v*****a omissa oloissa, HELI ULOS!!!!
        Piti muka laittaa säpinää taloon....


    • antiturkulainen

      ja mies vielä mainostaa että on bemarimies...joo,

      • mar

        Kuinka sillä Henrillä olisi bemari kun alussa sanoi että jos joutuu ulos niin ei ole asuntoa eikä työtä, sillä muka Bemari kyllä on ukko mielen vikainen joka suhteessa, kuvittelee valehtelee keksii tosi mamman poika jka haluais bemarin?


      • mini
        mar kirjoitti:

        Kuinka sillä Henrillä olisi bemari kun alussa sanoi että jos joutuu ulos niin ei ole asuntoa eikä työtä, sillä muka Bemari kyllä on ukko mielen vikainen joka suhteessa, kuvittelee valehtelee keksii tosi mamman poika jka haluais bemarin?

        no bemarihan on mammanpoikien auto!


      • vanhempia bemuja
        mar kirjoitti:

        Kuinka sillä Henrillä olisi bemari kun alussa sanoi että jos joutuu ulos niin ei ole asuntoa eikä työtä, sillä muka Bemari kyllä on ukko mielen vikainen joka suhteessa, kuvittelee valehtelee keksii tosi mamman poika jka haluais bemarin?

        tosi halvalla.... ei se taida liittyä siihen työhön ja kämppään millään lailla... mut jos sillä auto on niin arvaa tekistä mieli pistää kirves konepeltiin


    • NIIN!

      KAUHEE käskyttäjä, ja muutenki se mitä teki helille, niin sais hävetä! joten Henri ulos, pisteet laski niin alas !! :(

      • näilläkö mennään

        joo joku hihna sillä Hekalla luistaa kyllä vähän päässä..


    • 12a

      Olen samaa mieltä. Se saa kyllä lähteä seuraavaks. Se on muutenkin niin monesti ollu äänestyksessä, että nyt on sitten jo sen aika. Eilisenkin perusteella ( heliä kohtaa )

    • Heli on tylsä

      Hekan tempaus oli kyllä todella tökerö. Mutta kyllä hän sen minulta anteeksi saa, en aio äänestää Hekaa vaan Heliä. Heli on tylsä. Menkööt hittoon BB-talosta kun ei kerta siellä mitään teekkään! Tiinan tilalle olisi voinut tulla joku paljon menevämpi ihminen kuin Heli. Se vaan parkuu ja valittaa koti-ikävää. Painukoot siis hittoon. Jos Heka jätetään taloon niin siellä tulee olemaan enemmän meininkiä ja komplikaatioita. Heli jätettäessä taloon meininki muuttuu varmasti tylsemmäksi. Joten Heli ulos!

      Heka voisi kyllä pyytää anteeksi Heliltä käytöstään.

    • xxxooxx

      Kyllä Heli on niin tosikko tyyppi,
      Henri on kunnon ankara isä joskin ei ehkä
      olekkaan 2 v hoitanut mutta silti !!
      Henri toivottavasti jää taloon ja Heli itkupilli
      ulos sieltä

      • cara79

        Ottakaahan huomioon, että Heli on ollut talossa muita asukkaita vähemmän aikaa. Varmasti on vielä sopeutumisvaikeuksia.

        Ja eikö Henrillä ollut tehtävässä myös toinen lapsi, aika kummallista ettei keskittynyt toiseen lapseensa lainkaan. Ihan kuin olisi tieten tahtoen yrittänyt kiusata Heliä.

        Henri kyllä osallistuu kiitettävästi viikkotehtäviin toisin kuin Heli, mutta talon muut asukkaat eivät kestä häntä ja itseäni todella ärsyttää ettei Henri näe omia virheitään.

        Mr. täydellinen on ihan kuin Pohjois-Korean Kim Jong-Ili joka sai kerran yhdellä golf kierroksella 15 hole in onea 18:sta reiästä... Uskoo ken tahtoo...

        Sinänsä sama se mulle kuka lähtee talosta, niin toivon kuitenkin, että se on Henri.
        Heli joutaa sitten ensi viikkolla lähtemään, annetaan sille hieman lisää aikaa. Ties vaikka muuttuisi kun Henri pois niskasta.


      • Yks vaan

        Tietysti Heli ulos...se ei kuulu sinne...kaikki sen katset ovat sellaisia että se luule oleva parempi kun kaikki muut. Tietysti Henka joskus käy hermoille...mut se on ainut joka osa otta hommat haltun et niistä tule mitän ...kaikki muut ovat niin lapselisia.
        Henka pitä ehdotmasti jäädä.


      • Yks vaan kirjoitti:

        Tietysti Heli ulos...se ei kuulu sinne...kaikki sen katset ovat sellaisia että se luule oleva parempi kun kaikki muut. Tietysti Henka joskus käy hermoille...mut se on ainut joka osa otta hommat haltun et niistä tule mitän ...kaikki muut ovat niin lapselisia.
        Henka pitä ehdotmasti jäädä.

        Hyvinpä osaa über besserwisser -Henri hoitaa esim. Ärrällä käynnin!! Ja syytti siitäkin Heliä ja "unessa oloaan"!!!!!! Silti kehui ovesta lähtiessään kuinka kaikki meni täydellisesti! Uskomaton itseään täynnä oleva idiootti, joka on kuulemma oikeasti tuollainen siviilissäkin... Otan osaa...


      • kirjoittamaan
        Yks vaan kirjoitti:

        Tietysti Heli ulos...se ei kuulu sinne...kaikki sen katset ovat sellaisia että se luule oleva parempi kun kaikki muut. Tietysti Henka joskus käy hermoille...mut se on ainut joka osa otta hommat haltun et niistä tule mitän ...kaikki muut ovat niin lapselisia.
        Henka pitä ehdotmasti jäädä.

        niin joku voi ottaa sinut jopa tosissaan


    • pöllykkä

      Eihän vaan ollut joku käsikirjoitettu juttu? Sai kyllä tunteet jylläämään nuo Henrin tekemiset, mutta pisti miettimään myös että eihän vaan ollut suunniteltua. Saadaanpahan lööppejä ja ihmiset liikkeelle....

      • vallan kaikki

        niin sokkoja ettette huomaa että heli äänestettävä ulos. muihin talon tyttöihin ero on kuin yöllä ja päivällä. ei ole ollut oma itsensä ja jos on niin aika karu on siviilissäkin


      • minä vain

        ei sitä koskaan tiedä ,mutta jos heli on itse ilmoittanut olevansa allerginen papuilla ja OKSENTAA vessassa , niin en usko että on suunniteltua . Ihan outoos akkisa muutenkin menee maku ISÄ PEETRO TAKASIN JA KAKI LASINEEN


    • ASIASTA JOTAIN TIEDÄN..

      Näin vastaavia tapauksia läheltä nähneenä voisin sanoa, että Henrillä ei ole enää kyse mistään pelistä/tehtävästä, vaan että hänellä on jotain Heliä vastaan ja koittaa sairaalla tavalla osoittaa sen näin Helille. Olisi siinä itku päässyt monella muullakin, jos olisi Helin asemaan joutunut, ja kun Heli jo selvästi sanoi, ettei hän pysty syömään papupataa, jota Henri hänelle tyrkytti, niin olisihan normaalin ihmisen pitänyt jo siitä ymmärtää, että tässä nyt ei ole kyse pelistä, vaan ettei ihminen kykene syömään tarjottua ruokaa. Muutoinkin Henrin käyttäytyminen ja asenne kaikkeen tuo ainakin itselleni mielleyhtymän jostakin muusta kuin "lapsen kasvatusleikistä". Henrin eilinen käytös näytti siltä, aivan kuin hän olisi saanut sairasta mielihyvää siitä, että sai "luvan kanssa toista alistaa ja pakottaa." Useinhan tuontyyppisillä ihmisillä, jotka normaalisa kanssakäymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa ovat kovinkin ujoja ja saamattomia, niin se näyttäytyy sitten päinvastaisesti, eli ikäänkuin "kostona" naiselle siitä, ettei hän kykene kommunikoimaan eikä saa toivottua vastakaikua naiselta. Kantaani tukee lisäki se, että alussa, kun Heli tuli taloon, Hneri oli hänestä selvästi kiinnostunut. Ammattini puolesta olen myös törmännyt useampaan kun yhteen hyvinkin samankaltaiset piirtweet omaavaan yksilöön, joka todellsuudessa on kärsinyt lievistä mielialahäiriöistä itsetuntoon ja omaan psyyken liittyen.

      • Empatiaa

        Minä uskon että kun Henri löytää sopivan naisen ja alkaa seurustelemaan kunnolla, niin eiköhän siinä tilanteessa jo Henri toimi ihan eri tavalla. Rakastava nainen Henrille olisi enemmän kuin toivottua tämän kamalan panettelemisen jälkeen.

        Henri tarvitsee tukea, lämpöä ja ymmärrystä.

        Ei pidä mennä tekemään liian pitkälle johtopäätöksiä yhden episodin vuoksi.


      • .................

        Olen kyllä täysin samaa mieltä. Henri on luultavasti kokenut tulleensa torjutuksi Helin puolelta ja nyt kostaa sen Helille. Jotain sairasta mielihyvää varmaan tuosta saa.

        Ja jos nyt kehdataan väittää että tarvitsee rakastavaa naista: no mikäs parempi asetelma kuin rakastunut nainen ja Henri - silloinhan vasta Henrin on helppo simputtaa naista ja "kostaa" kaikki elämässään kokemat vääryydet.

        Omasta kokemuksesta voin sanoa, että Hekasta löytyy paljon piirteitä, joita oli entisellä esimiehelläni, joka ahdisteli naisia ja käytti esimiesasemansa antamaa valtaa väärin. No lähes kaikki muut lähti (lukuunottamatta 1 työntekijää yksikössämme!) ja pomo jäi - sitten hiffasivat että jotain pielessä ja pomo sai kenkää.


      • Aijje

        Ei tällaisia Henrin kaltaisia isä-tyyppejä ihan tyhjästä synny vaan uskoisin että hän on ihan vastaavanlaista kohtelua saanut itse. Tyrannimainen isä opettaa lapsensa samanlaiseen nöyryytykseen kuin itsekin on kokenut. Aikuinen ei vaan käsitä mikä vaikutus on lapsen turvallisuuteen ja tulevaisuuteen. Surullista!


      • ikinä satu

        samaan baariin hekan kanssa!! hän vaikuttaa juuri sellaiselta tyrkyltä joka pakit saadessaan lähtee illan päätteeksi perään, pahoinpitelee tai raiskaa kostoksi... hän ei todellakaan kestä torjutuksi tulemista!!


      • mieltä

        en vaan itse osannut maallikkona tuota kirjoittaa...


    • me isät......

      ollaan täs äijien kans keskusteltu...miten tollaseen lahopäähän suhtautuis....
      saa nähä..

      • Rauhan henkilö

        Tuo on selvä uhkaus, ja IP:t on ylläpitäjän hallussa. Nyt jäitä hattuun! Heka käyttäytyi sopimattomasti, mutta ei se ketään oikeuta sakinhivutusta antamaan. Selvittäkööt kilpailijat jälkikäteen omat välinsä keskenään. Varmasti Heli osaa ja pystyy pitämään puolensa talon ulkopuolella. Jos menee käsirysyksi, niin Heli voi olla vahvoillakin, mutta minä ainakin vastustan väkivaltaa enkä kannusta ketään siihen.


    • Mari vaan ..

      Siis hekahan on itse täydellisyys kun oppinut jo 4v lukemaan ja laskemaan kun äiti itse opettaja , olisi voinnut pojalle opettaa myös käytöstapoja jo pienenä .. Mutta onko hekalla itsellään ollut samanlainen lapsuus että tutti huuhdellaa wc -pöntössä ja papuja tungetaan kurkkuun väkinsin , on miehellä kyllä kusi noussut ja pahasti päähän . Kyllä minäkin sitä mieltä että on se HERRAN aika jo poistua talosta .

    • oikeessa oot

      Eilisessä koosteessa hekan käytös oli todella omituista ja typerää. Huomasihan sen sokeakin että heli ei oikesti pidä pavuista niin silti piti ihan tahallaan yrittää syöttää sitä papupöperöä sille, vaikka oli muutakin kuulemma tarjolla.

      muutenkin heka on alkanut vaikuttamaan jotenkin hirveän aggressiiviselta ja ehkä vähän pelottavalta. ei ymmärrä että se on peliä kun siellä talossa ollaan kun suuttuukin joka kerta kun joutuu äänestykseen. Jos se ei vieläkään joudu pihalle sieltä niin ehkä se voisi sitten taas kiinnittää pikkasen enemmän huomiota omaan käytökseen.

      heka on muutenkin tosi epärealistinen mm. "olen suosittu tässä talossa ihan varmasti", "helin käytös meni kyllä ihan yli, ei kaksivuotiaat tuolla tavalla käyttäydy" ja just tälleen se koittaa selittää asiat että "minussa ei ole mitään vikaa, teen kaiken oikein" ja ottaa kritiikin vastaan tosi huonosti.

      pelle mikä pelle..

    • Nimetön

      Henri pois talosta. täys hullu, ottaa kaikki niin tosissaan. Ja hän ei osaa muuta kuin kehua itseään. Tosi ärsyttävääääääääääää!!!!!!!!!

    • Jennssku

      HUOMASIN jo aivan alussa kuinka vastenmielinen tyyppi se on!!! Olis jo tippunut pois ennemminkin ku satu ja einari!!!

    • kukako

      Se käte leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. SAMA PÄTEE MYÖS BB-TALOSSA. JA HELI ON SITÄ PAITSI AIKA TYHMÄ, KUN EI LAITA KAMPOIHIN HENRILLE. HYVÄ HENRI JATKAA SAMAA MALLIA!!!

      • okke

        Heli vois kyllä itsekkin laittaa ton jutun loppumaan, pari potkua päähän niin eikös Henri vähän siitä tokene.


      • ...................

        Vain heikko ja huonolla itsetunnolla varustettu ihminen ottaa silmätikuksi itseään heikomman yksilön. Heli on heikko, eikä osaa pistää kampoihin, joten on suorastaan SAIRASTA alkaa henkisesti ahdistelemaan itseään vielä heikompaa.

        Heli on helppo uhri sairaalle Henrille. HENRI HOITOON!!


    • ----

      Itse en missään nimessä äänestäisi Hekaa ulos talosta eilisen takia. Kuitenkin mielestäni Heli on se ärsyttävämpi, enkä tykkää tyypistä pätkääkään. Miksi siis en äänestäisi ulos tyyppiä, josta en pidä? Helille siis annan miinusääneni ja Hekalle plussan.

      En toki sano, että Heka olisi eilen tehnyt oikein. Mielestäni Heka teki todella törkeästi ja Heli loukkaantui ihan oikeista syistä. Kyse oli kuitenkin vain "pelistä" ja Heka otti sen hieman liian tosissaan. Heka suuttui Helille, joka ei osannut käyttäytyä kuin kaksivuotias, mutta eihän kaksivuotiaalle noin kuitenkaan tehdä. Kyllä se nyt hieman yli minun ymmärrykseni meni, mutta niin meni osittain myös Helin käytös. Oli Heli olevinaan aikamoinen ihmelapsi, kun kaksivuotiaana jo noin paljon kaikesta ymmärsi ja osasi olla noin vaikea.

      Talossa oleva porukka taas haluaa Hekan ulos sen takia, että hän määräilee muita liikaa. Totuus on se, että talossa olevat muut asukkaat eivät vaan siedä sitä, kun edes joku yrittää ottaa ohjat käsiinsä ja saada hommat luistamaan. Jos Heka lähtee talosta, ei siellä ole enää minkäänlaista järjestystä. Tästä olen aivan varma. Nykyään ei vaan ihmisiä saa neuvoa tai kertoa miten hommat voisi tehdä.

      Meni kyllä osa hieman aiheesta ohi, mutta asiaa kuitenkin. :P

      • Samaa mieltä olen, että jokainen saa äänestää kuin haluaa.

        Mutta.... Heli ei mielestäni käyttäytynyt yhtään sen erikoisemmin kuin kukaan muukaan 2v., esim. omani aikoinaan. Ei olisi tullut mieleenkään pakottaa lasta noin, 2v ymmärtää ja osaa yllättävän paljon(varsinkin uhmaikäisenä).

        Oletko aivan varma, että kenelläkään talossa olevalla ei ole minkäänlaista hajua järjestyksestä ja asioiden hoitamisesta??!! Henri kun ei välttämättä ole osannut edes omia asioitaan hoitaa... ja Henrin tapa ei ehkä ole ainoa ja paras tapa....


    • kipa

      katselin eilen henrin lapsen kasvatusta, oli aika kauheaa, että vessan pytystä tutia tarjotaan
      toisen suuhun,mutta oletan että hän kayttää sitä mallia kasvatuksessa minka on itse saanut,tästä voisi äidit ja isät vähän katsella ja opetella,mitä on kun lapselle yritetään väkisin syöttää ja teettää oman periaatteen mukaisia asioita, heli oli myös hyvin oikukas ja haluton mihinkään heliltä mielestäni on puuttunut asenne koko ajan, jos hänen kaltaisiaan kaikki olisi niin olisipa tylsää katsottavaa bb

      • elina

        ei tosiaan voi kuvitella että 2v ns. kunnioittaa mitä isi käskee.

        Voi kuvitella , mutta hukkaan menee.

        2v on pieni ihminen joka vasta huomaa että
        mä olen mä.
        Ei sillon isi sano mitä syön.

        Tyhmä isi jos luulee määräävänsä siinä asiassa.

        Ja uhkailu rähmäsellä tutilla on ihan pimeetä.
        Mietin minkälainen lapsuus on Henrillä itsellään
        ollut?

        Onko perheessä tärkein yhteinen tavote ollut isin nostaminen jalustalle?

        Sääliks käy.


      • todellisesta lastenkasvatuk...
        elina kirjoitti:

        ei tosiaan voi kuvitella että 2v ns. kunnioittaa mitä isi käskee.

        Voi kuvitella , mutta hukkaan menee.

        2v on pieni ihminen joka vasta huomaa että
        mä olen mä.
        Ei sillon isi sano mitä syön.

        Tyhmä isi jos luulee määräävänsä siinä asiassa.

        Ja uhkailu rähmäsellä tutilla on ihan pimeetä.
        Mietin minkälainen lapsuus on Henrillä itsellään
        ollut?

        Onko perheessä tärkein yhteinen tavote ollut isin nostaminen jalustalle?

        Sääliks käy.

        Joo mä muistan kun omat lapseni oli 2 vuotiaita, huh... sitä omaa tahtoa ja mie ite asennetta, ruokaa oli enempi katossa ja lattiassa kuin suussa... ja ne kerkesi jokapaikkaan, joten huvitti, kun Henri sanoi, että kaksivuotias ei juokse kovaa, Henriparka tulee elämäsnsä aikana yllättyy moneen kertaan, nimittäin kasivuotias on yllättävän vikkelä jaloistaan.


    • Katsoja

      Olen ensinnäkin sitä mieltä, että vaikka Heli olisi ollut minkä ikäinen lapsi tahansa, käytös olisi ollut Henrin puolelta aivan samanlaista. Henri, kun yritti selitellä käytöstään sillä, että ei tuollaista kaksi vuotiasta olekaan. Ja tollainen kurittaminen on muka sallittua sen takia.Miettikääpä, jos Henri olisi laitettu rasavillin Saulin isäksi. Ihan pelottaa ajatella mitä olisi tapahtunut, jos toisella ei tosiaankaan ole pätkääkään huumorintajua. Ei siellä oikeasti olla lapsia kasvattamassa. Senhän pitäisi olla viihdettä katsojille, mutta Henri ei ole sitä vieläkään tajunnut. Säälittävää sinänsä!

      Ihmettelen, miten joku ihminen voi olla noin itserakas ja leuhka. Todella ärsyttävää! Eikä Henri koskaan tosiaankaan näe itsessään mitään vikaa. Toisaalta asia voi olla juuri päinvastainen eli oikeasti käytös voi kertoa huonosta itsetunnosta. En tiedä, mutta huolestuttavaa on se, että leikkimielisessä viihdeohjelmassa kyseinen henkilö alkaa tosissaan alistamaan ja uhkailemaan Heliä likaisella, vessapyttyyn tippuneella tutilla. Aivan sairasta. Ja heti, kun Heli yritti sanoa jotakin muille bb-asukeille sohvalla (kuten "mulla on tyhmä isi"), Henri tuli uhkailemaan tutin suuhun työntämisellä. Todella röyhkeää. Samoin, kuin se papujen väkisin syöttäminenkin. Jos toinen on kerran ilmoittanut, ettei voi syödä niitä, miksi silti on yritettävä alistaa toinen syömään niitä?! Ei mene jakeluun. Varmasti Heli olisi syönyt jotain toista ruokalajia kiltisti.

      Näen ainakin asian niin, että Heli yritti parhaansa mukaan esittää 2-vuotiasta. Kai sitäkin sitten olisi kritisoitu, jos Heli olisi vain istunut kiltisti sohvalla ja heilutellut taikasauvaa. Mielestäni vika on tässä kohdin kyllä ihan Henrissä, koska pinna ei kyseisellä ihmisellä vaan kertakaikkiaan kestä. Oli ensimmäisenä luovuttamassa siinä ulkona-nukkumistehtävässäkin. Maxine ja Piia, kun hyvästä syystä siirtyivät sisälle.

      Äänestäkää nyt hyvät ihmiset se Henri pois sieltä talosta. En kyllä ärsyttävämpää ihmistä tunne!!

      • Ei voi enää paremmin sanoa!!!

        Täysin samaa mieltä olen!


    • -hekan puolella-

      miks heka ei saa olla rauhassa. jos jotakuta ei miellytä hekan olo talossa niin olkoon sitten kattomatta koko ohjelmaa. Televisiossa on useampi kanava kuin vain se mistä tulee bb. Ja jos hekan tyyli/käytös mielytä joyakuta talossa niin katsokoon ite peiliin. Kuin moni 2 vuotias käyttäytyy niin tyhmästi kuin heli sinä aikana ku heka oli hänen isä ja miks heli käyttäytyy kiltemmin heti ku sai taas tahtonsa ja säälinsä läpi. Heli on todella säälittävä. Jos heka tämän takia tippuu niin hohhoijaa. Heka sentään tekee hommansa ja katsoo,että homma toimii niin kuin sen pitää toimia.

      • et anna

        Helin säästyä sanoiltasi?

        Sinullako on oikeus esittää mielipiteesi ja muilla ei. Jokaiselle bb talossa olijalle löytyy omat kannattajansa sekä suuri liuta niitä jotka eivät voi sietää ko. tyyppiä.

        Onneksi jokainen voi esittää oman mielipiteensä, menisihän se nyt tylsäksi luettavaksi jos tällä palstalla vai Henriä puolustavat ja "ylistävät" kannanotot sallittaisiin.

        Oma mielipiteeni on että seuraavat talosta poistujat ovat Henri ja Heli. Ja nimenomaan tässä järjestyksessä. Ennen lastenkasvatustehtävää järjestys olisi ollut toinen, samat henkilöt kuitenkin kyseessä. Sori vaan, mutta nyt Henri lähtee.


      • tarkámpuja

        Hyvin sanottu.Henri on vaan liian fiksu tuonne, hän ammattinsakin puolesta on nähnyt jos mitä hörhöö ja osaa kyllä käsitellä niitä.Ja kaiken lisäksi hän on hyvännäköinen ja järjestyksen ihminen, kaikkea hyvää Henrille eteenpäin.Heli on aivan vauvis, mitä änkeää itsensä tuommoseen paikkaan kun ei osaa toimia, kukaan ei tykkää katsella hänen aliarvioivaa lärviään


    • Hyvä Heka!
      Kannatan kovaa kuria, ja minusta Heka toimi oikein. Olen itse ollut hoitamassa 45-50h viikossa vilkkaita 2-4 vuotiaita poikia, ja kyllä kuria heille pidin, muuten hyppii varpaille. Tietysti täytyy muistaa halit ja pusut, silloin kun lapset muistaa käyttäytyä.

      Ja ei 2-vuotias mikään vauva enää ole, ymmärtää asioita jo aika hyvin, ja pystyy tarpeen mukaan jopa manipoloimaan vanhempiaan ja hoitajiaan.

      • ...................

        Kyse on roolin vetämisestä, ei oikeasta kasvatuksesta. Eihän Heli oikeasti ole 2 vuotias ja Henri ei oikeasti ole Helin isä. Joten et voi mitenkään verrata tilannetta oikeaan kasvattamiseen. Siksihän homma ei juuri toimi Henrin osalta.

        Pitäis olla vähän pelisilmää ja vetää roolia siten että kaikilla olis mukavaa.

        "Ja ei 2-vuotias mikään vauva enää ole, ymmärtää asioita jo aika hyvin, ja pystyy tarpeen mukaan jopa manipoloimaan vanhempiaan ja hoitajiaan"

        Ja toistan: Heli ei oikeasti ole 2 vuotias, joten miksi ihmeessä tällaisia vertauksia tyrkytetään??? BB talon tehtävä on vain roolileikki, ei siellä oikeasti mitään kasvattamassa olla.


      • lehmä
        ................... kirjoitti:

        Kyse on roolin vetämisestä, ei oikeasta kasvatuksesta. Eihän Heli oikeasti ole 2 vuotias ja Henri ei oikeasti ole Helin isä. Joten et voi mitenkään verrata tilannetta oikeaan kasvattamiseen. Siksihän homma ei juuri toimi Henrin osalta.

        Pitäis olla vähän pelisilmää ja vetää roolia siten että kaikilla olis mukavaa.

        "Ja ei 2-vuotias mikään vauva enää ole, ymmärtää asioita jo aika hyvin, ja pystyy tarpeen mukaan jopa manipoloimaan vanhempiaan ja hoitajiaan"

        Ja toistan: Heli ei oikeasti ole 2 vuotias, joten miksi ihmeessä tällaisia vertauksia tyrkytetään??? BB talon tehtävä on vain roolileikki, ei siellä oikeasti mitään kasvattamassa olla.

        On lapsellista ja suurta tyhmyyttä katsoa BB:n kaltaista viihdettä ja uskoa jopa, että se olisi mitenkään ja ikinä totta. Puuttuuko teiltä jokin ELÄMÄSSÄ? K


      • ..........................
        lehmä kirjoitti:

        On lapsellista ja suurta tyhmyyttä katsoa BB:n kaltaista viihdettä ja uskoa jopa, että se olisi mitenkään ja ikinä totta. Puuttuuko teiltä jokin ELÄMÄSSÄ? K

        Jäikö jotain ymmärtämättä edellisestä? Sulle "lehmä": tarkoitin juuri tuota mitä sinäkin;

        Nimenomaan homma on leikkiä, joten on täysin typerää puolustella Hekaa vetoamalla "että oikeassa elämässä lapsia kasvatetaan näin". WTF???


      • heli2vee
        ................... kirjoitti:

        Kyse on roolin vetämisestä, ei oikeasta kasvatuksesta. Eihän Heli oikeasti ole 2 vuotias ja Henri ei oikeasti ole Helin isä. Joten et voi mitenkään verrata tilannetta oikeaan kasvattamiseen. Siksihän homma ei juuri toimi Henrin osalta.

        Pitäis olla vähän pelisilmää ja vetää roolia siten että kaikilla olis mukavaa.

        "Ja ei 2-vuotias mikään vauva enää ole, ymmärtää asioita jo aika hyvin, ja pystyy tarpeen mukaan jopa manipoloimaan vanhempiaan ja hoitajiaan"

        Ja toistan: Heli ei oikeasti ole 2 vuotias, joten miksi ihmeessä tällaisia vertauksia tyrkytetään??? BB talon tehtävä on vain roolileikki, ei siellä oikeasti mitään kasvattamassa olla.

        Helin fyysinen ikä on 23, ja käyttäytyminen ja olemus 3vuotiaan tasolla, joten se siitä. On just sellainen persoona joka on päivät peilin edessä kertomassa itselleen "kuinka hyvän näkönen sä oot..." Ja sit mököttää jossain nurkassa kun sitä ei huomioida tarpeeks. Paskaa! Pihalle talosta mokoma akka.


      • .............
        heli2vee kirjoitti:

        Helin fyysinen ikä on 23, ja käyttäytyminen ja olemus 3vuotiaan tasolla, joten se siitä. On just sellainen persoona joka on päivät peilin edessä kertomassa itselleen "kuinka hyvän näkönen sä oot..." Ja sit mököttää jossain nurkassa kun sitä ei huomioida tarpeeks. Paskaa! Pihalle talosta mokoma akka.

        Se on sun mielipitees.

        Olkoot Heli vaikka kuinka lapsellinen, niin ei toista ihmistä saa kohdella niin kuin Heka kohteli Heliä. Joten sun kommenttis oli kyllä ihan täyttä shittiä.


    • Talosta

      Nyt on Henrin vuoro lähteä pois talosta erittäin huonon käytöksen takia.
      Talon ilmapiirikin varmaan paranee ja Heli pääsee vapautumaan paremmin kun ahdistava ja ahdistunut Henri lähtee.

      • vkkkk

        EI LASTA SAA NOIN KOHDELLA??? Eihän se heli mikään lapsi ole! ihan sama vaikka olikin leikki, tuskin se tommosta oikeesti tekisi! vissiin katsojissa vaan vikaa!


      • Henri ULOS
        vkkkk kirjoitti:

        EI LASTA SAA NOIN KOHDELLA??? Eihän se heli mikään lapsi ole! ihan sama vaikka olikin leikki, tuskin se tommosta oikeesti tekisi! vissiin katsojissa vaan vikaa!

        Henri pitäisi mielestäni häätää talosta big brotherin käskystä. Säännöissäkin lukee että talossa ei sallita toisen ihmisen loukkaamista tai väkivaltaa. Helihän sanoi lapsia ja aikuisia viikkotehtävässä että sillä on ranteet ihan mustelmilla. Henrihän piti Heliä todella kovakouraisesti ranteista kiinni esim. papujen "syönnin" aikaan. Ja tutti joka on käynyt wc-pöntössä ja jota on pidetty sadasosasekuntti veden alla ei ole hygieeninen. Jos itse olisin ollut Helin asemassa olisin itkemisen sijaan sanonut Henrille suoraan, että nyt tämä menee jo hieman yli ja olisin hanakammin käskenyt Henrin lopettamaan tuon järjettömän touhun.
        Aluksi olin sitä mieltä että Heli saisi tippua, koska on niin tylsä, mutta en kestä sitä että Henri ei saisi "rangaistusta" käytöksestään ja tipahtaisi nyt äänestyksessä. Henri on jo kolme kertaa selvinnyt äänestyksestä ja voin kuvitella sen ylimielisen ilmeen sitten kun kuulisi että saisi jäädä taloon. Se olisi myös osoitus siitä että toisia ihmisiä saa kohdella rumasti ja alentavasti ja Henri ei ikinä oppisi virheistään. Siis, äänestäkäämme Henri ulos!!!


      • talossa shown takia!
        Henri ULOS kirjoitti:

        Henri pitäisi mielestäni häätää talosta big brotherin käskystä. Säännöissäkin lukee että talossa ei sallita toisen ihmisen loukkaamista tai väkivaltaa. Helihän sanoi lapsia ja aikuisia viikkotehtävässä että sillä on ranteet ihan mustelmilla. Henrihän piti Heliä todella kovakouraisesti ranteista kiinni esim. papujen "syönnin" aikaan. Ja tutti joka on käynyt wc-pöntössä ja jota on pidetty sadasosasekuntti veden alla ei ole hygieeninen. Jos itse olisin ollut Helin asemassa olisin itkemisen sijaan sanonut Henrille suoraan, että nyt tämä menee jo hieman yli ja olisin hanakammin käskenyt Henrin lopettamaan tuon järjettömän touhun.
        Aluksi olin sitä mieltä että Heli saisi tippua, koska on niin tylsä, mutta en kestä sitä että Henri ei saisi "rangaistusta" käytöksestään ja tipahtaisi nyt äänestyksessä. Henri on jo kolme kertaa selvinnyt äänestyksestä ja voin kuvitella sen ylimielisen ilmeen sitten kun kuulisi että saisi jäädä taloon. Se olisi myös osoitus siitä että toisia ihmisiä saa kohdella rumasti ja alentavasti ja Henri ei ikinä oppisi virheistään. Siis, äänestäkäämme Henri ulos!!!

        Suomen BB:ssä on se vika, että katsojat eivät tajua pitää kaikista ärsyttävimpiä tyyppejä viihteen vuoksi talossa lähes loppuun saakka.

        En pidä Helistä enkä Henristä näkemäni perusteella kumastakaan. Henri on kuitenkin kaikessa idioottimaisuudessaan viihdearvoltaan paljon parempi. Katsojana saan tosissaan seurata kauhulla, kuinka mies virnuilee ja seuraa tilanteita kulmiensa alta psykopaattisen oloisilla silmillään.

        Milloin Henrillä napsahtaa tosissaan, nyt hän on ollut pudotusuhna alla vasta muutaman viikon.

        Itse nautin juuri tällaisesta showsta. Tosin Henrin eilinen väkivaltainen alistajameininki oli jo likimain ahdistavaa katsottavaa. - Kaveri on tosiaan terapian tarpeessa.

        Voittajaksi toivon Jarkkoa, joka on osoittaunut rennoksi, reiluksi ja tasapainoiseksi asukkaaksi.

        Totuushan joka tapauksessa on, ettei parivalkakosta kumpikaan, Henri tai Heli tule BB:tä voittamaan, eli Henrin pitäminen talossa on siinä mielessä aivan vaaratonta.


      • SAMIS!
        talossa shown takia! kirjoitti:

        Suomen BB:ssä on se vika, että katsojat eivät tajua pitää kaikista ärsyttävimpiä tyyppejä viihteen vuoksi talossa lähes loppuun saakka.

        En pidä Helistä enkä Henristä näkemäni perusteella kumastakaan. Henri on kuitenkin kaikessa idioottimaisuudessaan viihdearvoltaan paljon parempi. Katsojana saan tosissaan seurata kauhulla, kuinka mies virnuilee ja seuraa tilanteita kulmiensa alta psykopaattisen oloisilla silmillään.

        Milloin Henrillä napsahtaa tosissaan, nyt hän on ollut pudotusuhna alla vasta muutaman viikon.

        Itse nautin juuri tällaisesta showsta. Tosin Henrin eilinen väkivaltainen alistajameininki oli jo likimain ahdistavaa katsottavaa. - Kaveri on tosiaan terapian tarpeessa.

        Voittajaksi toivon Jarkkoa, joka on osoittaunut rennoksi, reiluksi ja tasapainoiseksi asukkaaksi.

        Totuushan joka tapauksessa on, ettei parivalkakosta kumpikaan, Henri tai Heli tule BB:tä voittamaan, eli Henrin pitäminen talossa on siinä mielessä aivan vaaratonta.

        JUURI NÄIN MÄIN TÄN KOEN!


      • Valvonnassa
        SAMIS! kirjoitti:

        JUURI NÄIN MÄIN TÄN KOEN!

        No eikös olisi parempi pitää Henri vaan talossa niin pystytään paremmin seuraamaan sen tekemisiä.
        Ulkomaailmassa siitä on vielä enemmän vaaraa muille.
        Ties vaikka pääsis tekeen niitä lapsia.
        Se se sitten vastaa kauheeta olis.


      • Valvonnassa
        SAMIS! kirjoitti:

        JUURI NÄIN MÄIN TÄN KOEN!

        No eikös olisi parempi pitää Henri vaan talossa niin pystytään paremmin seuraamaan sen tekemisiä.
        Ulkomaailmassa siitä on vielä enemmän vaaraa muille.
        Ties vaikka pääsis tekeen niitä lapsia.
        Se se sitten vastaa kauheeta olis.


    • bb***

      Henri ulos uhkaavan käytöksen vuoksi.Eikö BB tee tosiaan mitään tämän asian suhteen??? Olen samaa mieltä, että Henri ulos heti. Saulikin koki, että he kaikki pelkäsivät Henrin käytöstä!! Nyt pitää saada vaan BB tajuamaan, että sen käytös on vakava asia sekä uhka myös muille!!!!!ja eikös sellainen käytös ole sääntöjen vastaista????

    • ruhomaatti

      Nyt se pelle lähtee,ei uskois et (ismo jokisen),näkönen jätkä voi olla niin pelle...siitä huomaa et on bemaristi...

      • juuri näin

        ei ole miehen ulkonäkö ismo jokista nähnytkään...


      • ruhomaatti
        juuri näin kirjoitti:

        ei ole miehen ulkonäkö ismo jokista nähnytkään...

        onhan se ismo jokisen näkönen kato vaik sitä äänestys kuvaa....skoddi


    • jätkä!

      Säikähdin todella jätkän käytöstä! Odotin vain koska se tarraa Heliä tukasta kiinni!!! Varmasti Heli tätä säikähti, ja alkoi itkeä! En ihmettele!
      Olen itse kahden lapsen äiti, enkä varmasti hyväksyisi tuollaista käytöstä lasten isältä saati itseltäni!
      Heli ei kyllä vetänyt övereitä roolisssaan kun tutti löytyi pöntöstä, kieltäytyi ruuasta ja kaatoi vedet pöydälle! Nuokin asiat hoidetaan ihan muulla tyylin kuin henrin!!!
      Jätkä ulos talosta ja hoitoon!!!!!

    • ser334

      Ei ole normaalia käytöstä. En käsitä miten joku voi tästä jäpikästä pitää?

    • erstner

      http://blogit.iltasanomat.fi/kyttaaja/?p=35#more-35

    • töööööööt

      jätkä!!!
      Sen koko olemassaolo ärsyttää ja mitä olen seurannu ni en taida olla ainoa.ulos tää kaikkitietävä idiootti!

      • debra

        Kyllä se on niin,että Henri ulos sehän selvä niin ilmapiirikin paranee ihan selvästi,kun tommonen itsekeskeinen tyyppi sieltä lähtisi.


    • Hazel31

      Alkaa vahvasti näyttää siltä, että Henri kärsii jonkinasteisesta persoonallisuushäiriöstä.

      Tässäpä hieman listaa Henrin oudosta käyttäytymisestä, joka ei ole mielestäni terveelle ihmiselle tyypillistä.

      -Jatkuva pätemisen ja itsekehuskelun tarve. Henri on ilmiselvästi nostanut itsensä korkealle jalustalle, josta katselee (alaspäin) muita ihmisiä. Puhuu koko ajan itsestään ja omasta erinomaisuudestaan.

      -Vahva kontrolloimisen tarve. Hän haluaa hallita ja kontrolloida asioita ja ihmisiä.

      -Määräily ja käskyttäminen.

      -Ei näe omassa käytöksessään mitään väärää (onko hänellä edes käsitystä oikeasta ja väärästä/vrt. Helin simputus)

      -Kostonhimo. Oli sanomattakin selvää, että Henrille jäi paljonkin hampaankoloon, kun Heli ei lämmennytkään hänelle vaan ehkä enemmänkin Timolle. Viikkotehtävässä Henri antoikin takaisin oikein isän kädestä.

      -Väkivaltaisuus ja äkkipikaisuus.

      Kadi oli aivan oikeassa Henrin suhteen, kun kertoi päiväkirjahuoneessa, ettei pidä Henristä ollenkaan ja, että Henrissä on jotakin hyvin pelottavaa ja vastenmielistä. Kadilla hyvä ihmistuntemus!

      Henri ulos!!!!!!!!

      • siltä vaikuttaa

        Ja mä en kyllä ymmärrä, miten Hekan puolustajat eivät tätä näe? Puuttuuko heiltäkin sosiaalista silmää, empatiakykyä tai jotain todella oleellista?


      • !!!!
        siltä vaikuttaa kirjoitti:

        Ja mä en kyllä ymmärrä, miten Hekan puolustajat eivät tätä näe? Puuttuuko heiltäkin sosiaalista silmää, empatiakykyä tai jotain todella oleellista?

        Jooo. Henri vaikutti kyllä jotenkin vähän psykoottiselta hullulta joka jankkas samaa asiaa helille ja piti heliä ranteesta kiinni. Sit sellanen totinen ilme pääällä. Miten se kehtaa. Ei varmaa tajunnu yhtää miten törkeeltä se näytti. Juu, mut on se helikin kyllä ihan tylsä. VOIs vaan molemmat porottaa samalla kertaa.


      • Olet harvinaisen oikeassa!!!!!!

        Kaiken kukkuraksi Henri pitää omaa käyttäytymistään ainoana oikeana, paitsi silloin kun tekee mokan syyttää muita tai "unessa oloa" !?!!?!

        Oikeasti, ihmisen silmistä näkee niin paljon........

        Henri ulos äkkiä!!!!


      • stig55

        Kaikki tähänastinen käytös viittaa mielestäni narsistiseen persoonallisuushäiriöön.


    • btcf-pimu

      voi,voi...henri saa plussapisteitä tasan varmaan! Bemuväki kannattaa kyllä omiaan..Heka on normaali nuori mies, jolla ei kokemusta perheen isän roolista. kyllä elämä pojan kasvattaa....Ja antaa pojun nauttia elämästä, ja bemustansa!!! Kaikilla ei oo munaa ajaa sellasella :)))

    • Henriin t ä y s i n kypsynyt

      Nähtyäni eilisen BB -jakson, niin täytyy todeta, että Henri on tosi outo kaveri. Ei ole normaalia tuolla tavalla pakottaa ketään ja siinä oli leikkimielisyys kaukana, kun Henri nöyryytti Heliä. Siitähän siinä oli kysymys. Henri oikein nautti, kun pääsi "niskan päälle" ja muka "isän" roolissa. Huh-huh, mitä sadisteja maa päällään kantaa!

      Aikaisempia BB-jaksoja katsoneena Henrin todellinen puoli vaikuttaa hyvin itsekkäältä ja narsistiselta. Hänellä tuntuu olevan sellainen fiksautuma, että vain hänen näkemyksensä asioista ovat oikeat ja maapallo pyörii hänen ajatusmaailmansa ympärillä. Kaverihan vaikuttaa ihan pesunkestävältä narsisti-psykopaatilta.

      Todella hyvä ratkaisu BB:ltä, että siirsivät Helin pois Henrin perheestä. Ei sellaista olisi voinut kukaan katsoa kauempaa! Ja Henrin teon puolustaminen on kuin hyväksyisi toisen ihmisen alistamisen. Kun on aikuinen (tai edes leikkii sellaista), pystyy sallimaan toisen erilaisuuden ja ihmisten erilaiset tavat olla ja elää. Henrihän ei toisista ihmisistä välitä yhtään mitään. Se miten hän panetteli Akille Heliä, saa kyllä säälimään Henrin henkistä tilaa. Henrihän ei taaskaan nähnyt itsessään mitään vikaa, eipä tietenkään kun hän on aina oikeassa ja "armeijassakin maannut metsäleirillä viikon". Kyllä sellainen "mies" tietää kaiken, voi hurraa. (Alkoi niin sapettaa Henrin touhut, että keksisin kranaatille oivan paikan herra Henrin takapuolessa.)

      Mutta oli hienoa nähdä, miten Aki ja Sauli kantoivat vastuuta Helistä, joka on yksi BB-perheestä. Se oli todellista tiimihenkeä, jos mikä. Kaveria autetaan eikä jätetä hullujen armoille. Hyvä Aki ja Sauli, osoititte todellista sankaruutta ja tervettä arvostelukykyä!!!

      • Hazel31

        Kyllä kirjoitit niin osuvasti Henristä! Olen aivan täsmälleen samaa mieltä. Jokaista pilkkua myöten.


    • Sarzaliini

      ...lapsen niin sossu tätien pitäis heti puuttuu asiaan,ettei tollai voi lapsia kasvattaa, sen kasvatus metodit ja periaatteet on ihan suolesta!!

    • en puolusta ketään

      Pistää vaan miettiin tuo Henristä jauhaminen,
      eihän se wc-pöntössä uinut tutti oikeasti helin suussa käynytkään eikä heli sen puoleen syönyt sitä papu pataakaan, kai meistä suurin osa sentään on kuullut sen että kaikkea pitää maistaa, vertaisin sen syömis jutun ennemminkin siihen. No joo, menihän tuo henrin toiminta vähän yli, mutta monestikko helin toiminta on mennyt ali?? Miks ei akista noussut tällaista juttua kun uhkasi tunkea munan jonkun lapsen suuhun? Tai miksi Kadin annettiin sanoa niin rumasti lapsilleen (sanoi hylkäävänsä heidät) eikä nämä aiheuttaneet mitään keskustelua..?
      Olen täysin sitä mieltä ettei näistä kenestäkään bb-talon asukkaista olisi vanhemmaksi tuon näytön perusteella ja oma näkemykseni on että KAIKKI jotka tuollaiseen bb-juttuun mukaan lähtee on jotain julkisuuteen haluavia, jonkin asteisia narsisteja siis!

    • Mamma..83

      Oli kyllä todella törkeetä pakottaa väkisin syödä jotain,varsin kun ruoka voi olla semmosta mitä ei missään nimessä voi sietää..Kävi myöskin hermon päälle se että tyrkyttää "lapselle" tutia joka on käynyt vessanpöntössä ja sillä uhkailla jollei ole hiljaa.Keinoja olisi ollut miljoona muutakin.Ja niin kun henri sanoi:lapsen täytyy kunnioittaa vanhempia..Tietääkö 2-vuotias vielä kunnioittamisesta mitään??Heli toimi mielestäni 2-vuotiaan lapsen tavoin.

      • KALANMAKSAÖLJYÄ

        VAIKKA TÄLLÄ KUINKA OLI TRAUMOJA KYSEISESTÄ RUOKAVALIOSTA. POIS TUO ITKUPILLI HELI, JOKA ON SELVÄSTI SAANUT ELÄMÄSSÄÄN LIIKAA PERIKSI. ÄRSYTTÄÄ SELLASET LELLIKIT, AIVAN OIKEIN SILLE ETTÄ KERRANKIN SAI VÄHÄN KURIA ELÄMÄÄNSÄ. JA HELIÄHÄN TÄSSÄ ENNEMMIN PELÄTÄ SAA KUIN HENRIÄ, MUISTAAKO KUKAAN ENÄÄ HELIN TAUSTOJA?
        IHMETYTTÄÄ ETTÄ TUOLLAINEN IHMINEN ON EDES TALOON OTETTU!!?


    • bb55

      Mielestäni Heli ei sopeudu bb:hen koska ei osaa pelata peliä. Itkeä vollottaa koko ajan jostain aivan pikku asioista, valittaa koti ikävää, ei suostu tehtäviin ja valittaa valittaa ja valittaa. miksi lähteä edes mukaan jos kerta pitää olla ilonpilaaja jo valmiiksi. helin käyttäytyminen viikko tehtävässä naurettavaa..

      • mjm

        Kyllä Henrin käytös on loukkaavaa muita talossa olijoita kohtaan. Poika on liian kaikkitietävä ja toisia liikaa neuvova. Eiköhän päästetä poika kotio!!


    • Pera

      Henkassa on kummaa karismaa. Henkka jatkaa takuuvarmasti. Loppuporukka on tasaisen latteaa. Jatkossa BB:ssä vois olla vanhempaa porukkaa...Katsojia olis enempi.

      • Mieti ite!!!!!!!!!

        Henkasta on karismaattisuus kaukana. Pentu vielä. Ulos heti ja kasvakoot aikuiseks.


      • se on
        Mieti ite!!!!!!!!! kirjoitti:

        Henkasta on karismaattisuus kaukana. Pentu vielä. Ulos heti ja kasvakoot aikuiseks.

        Henkka on ihan pentu vaikkka esittää niin tietävää lapsenkasvattajaa!!! Käsittämätöntä kuritusta vaikka kysessä oli "leikkimielinen"-juttu. 2v voi olla just tollasii ku Heli oli! Ulos se joutaa tulta vaikka on tuo laiska-puhumaton-Helikin ärsyttävä. Kummastakaan ei ole mitään merkitystä jos lähtee...Terv. Lapsenkasvattaja


      • jaba 1980

        jos karisma on väkivaltaa niin hittoon kaikki karismaattiset miehet!!
        Karisma on hyvää tilannehuumoria ja aina naisen aaltopituudella!


    • hekapelle

      voin vain kuvitella miten joskus jollakin voi mennä hermot ku näkee ton jätkän ku se häädetään.. ei hyvin käy varmaan.. toi käytös kyl rasittaa varmaan kaikkia paitsi muita samanlaisia ihmisiä...

    • hekaidiootti

      henkka tainu saada ite 2-vuotiaana wc tutin suuhunsa ku tollei käyttäytyy.. ei tommosia häiriintyneitä kannattais edes pistää taloon..

      • talossa

        pysyy, kuin kuin entinen ex-talolainen Perttu. Ainoa, joka uskaltaa pomottaa muita ja olla oma itsensä.


    • -E-

      En voi sietää Henrin tyyppisiä ihmisiä ollenkaan. Jatkuva pätemisen tarve ja niin erinomainen itsensä mielestä. Saa mun verenpaineeni nousemaan mittarin ylipunaisen puolelle. Tiedän typerää antaa televisio sarjan raivostuttaa itteeni näin. Mutta niin kai sen on tarkotettukin tehä, nostaa tunteita.. Mun tapauksessa kuvotusta. Henri pois heti.

      • achiro

        Elämä talossa ei ole oikeaa elämää vaan tv-ohjelman tekoa. Jokainen talossa oleva tietää olevansa jatkuvan tarkkailun kohteena. Kaikilla on omat paheet ja kujeet, toiset ovat hiljaisia, toiset iloisia, toiset määräileviä.Miksi ihmiset kuvittelevat, että märäily on huonoa niin lapsille kuin aikuisille? Kaikki kuitenkin tässä maailmassa joutuu elämään määräysten alaisena jok ikinen päivä. Miksi yhdestä Henristä niin kova haloo, hän on vain sattunut ottamaan pomon roolin, siinä kaikki. Mielestäni vaikuttaa oikein hyvältä tyypiltä, varmasti tulee joskus olemaan oikein hyvä isä ja mies. Toivottavasti Henri pysyy mukana talossa!!!


      • ......että

        kundilla on pahoja tunnevammoja,olisko voimakastahtoinen opettaja-äiti mahdollisesti vaikuttanu asiaan..mene tiedä mut säälittää vaikka kiukuttaaki moinen öykkäröinti.


      • -aikuinen-
        achiro kirjoitti:

        Elämä talossa ei ole oikeaa elämää vaan tv-ohjelman tekoa. Jokainen talossa oleva tietää olevansa jatkuvan tarkkailun kohteena. Kaikilla on omat paheet ja kujeet, toiset ovat hiljaisia, toiset iloisia, toiset määräileviä.Miksi ihmiset kuvittelevat, että märäily on huonoa niin lapsille kuin aikuisille? Kaikki kuitenkin tässä maailmassa joutuu elämään määräysten alaisena jok ikinen päivä. Miksi yhdestä Henristä niin kova haloo, hän on vain sattunut ottamaan pomon roolin, siinä kaikki. Mielestäni vaikuttaa oikein hyvältä tyypiltä, varmasti tulee joskus olemaan oikein hyvä isä ja mies. Toivottavasti Henri pysyy mukana talossa!!!

        "...hän on vain sattunut ottamaan pomon roolin ... varmasti tulee joskus olemaan oikein hyvä isä..."

        En usko että kyse on vain pomon roolin ottamisesta. Henrin kaltaiseen henkilöön pätee usein seuraavan kaltainen kuvaus: Kyseessä on todella huonon itsetunnon omaava henkilö, vaikka itse muuta väittäisikin. Todennäköisesti hänen kasvattajanaan on ainakin jossain kehitysvaiheessa ollut joku "määräilijä, simputtaja, kaikkitietävä tai lasta muuten alistava henkilö". Tältä henkilöltä ei ole tippunut lapselle normaalia kehitystä tukevia kehuja ja kannustamista, melkeinpä päinvastoin. Normaali elämässä tutuksi ovat todennäköisesti tulleet sanonnat, että tuohon et saa koskea tai tuota et saa tehdä kun se voi mennä rikki ja sitäpaitsi äiti/isä tietävät ja osaavat sen tehdä kuitenkin paremmin. Lisäksi lapsi/nuori on ainakin yritetty pakottaa henkisellä väkivallalla kasvattajan oman tahdon alle ja tottelemaan pienintäkin sanan puolikasta. Ei ihme että tämä lapsi vanhetessaan yrittää taistella omasta paikastaan muiden arvostamana muista poikkeavin keinoin. Huono itsetunto yritetään peittää kaikin tavoin esim. juuri "kaikkitietävyyden" ja oman älyn ja jonkin sortin ylivertaisuuden esittelyn alle.


        Valitettavasti Henrin tapauksessa hyvin vakavilta kuullostavat Henrin puheet 2v. lapsen kasvatuksesta: "yritän olla normaali KÄSKEVÄ isä". Käskevä isä ei ole mitenkään normaalia silloin kun puhutaan noin pienen lapsen kasvatuksesta. Henrillä ei ole mitään käsitystä siitä että 2 vuotias on vielä täydellisesti lapsi, eikä 2 vuotisen käytös ole vielä kiinni kasvatuksesta. Alistetun kaksi vuotiaan käytös sensijaan kyllä voikin jo ulospäin näkyä ja sitä erehdytään luulemaan hyvin hiljaisen lapsen erittäin hyväksi käytökseksi ja totteluksi, tms.

        Sitäpaitsi kaksi vuotias ei vielä ajattele asioita kriittisesti ja rationaalisesti, jollaista käytöstä Henri kaksi vuotiaalta kuului peräävän...

        Henrin elämässä täytyy muuttua paljon ennenkuin toivoisin kenenkään joutuvan elämään hänen lapsenaan.


    • Piku84

      Heli heti pois talosta mieluummin kuin Henri, koska Heli ei tee melkein mitään viikkotehtävää ja se vaan kattoo muita jotenkin vihasesti.

      Miks muuten jokaisella talon asukkaalla on semmoinen pieni kännylaukku aina mukana? Ainakin se näyttää hirveen kännykkälaukulta.

      • jaa

        Mikki


    • KIPU

      Henri saa luvan tippua koska se vittuilee muille kokoajan ja määräilee toisia!!!!

    • Xmxjesse

      Sen siitä saa kun äiti on opettaja. Voi rassua. Kotiin heti - ei ole mukavaa seurata BB enää. Tilalle joku uusi mies ja heti. Vaikka Saulihan tämän taitaa kotiin viedä mukavalla persoonallisuudellaan.

    • axzu

      Toi henrin pomottelu alkaa käydä varmasti monen hermon päälle. Henri ulos talosta!!

    • tonyaa

      jaksa kattella semmosta rasittavaa..heka on paras!!

    • ilimi

      Henri on ärsyttävä itseään täynnä oleva pelle, jolla ei ole näköjään muuta tekemistä kuin koittaa päteä jokaisessa (yksinkertaisimmassakin) asiassa. Eihän se mies osaa edes BB:n sääntöjä notta siis olis hiliaa vaa! pelle mikä pelle, sirkukseen moiset tissiposket. sitäpaitsi aliupseeri, hah. nolottais.

    • kauris86

      olen samaa mieltä tosta henrin käytöksestä...TÖRKEETÄ.itse olen 2 vuotiaan lapsen äiti,enkä ikinä ole käyttäytynyt noin,toivottavasti henrille ei koskaan tule omia lapsia kun noin käyttäytyy...tottakai kuri pitää olla mut liika on liikaa!!kaikilla ois parempi jos henri häädetään.

      • Mitäs pahaa

        Mitäs vikaa pytyssä käyneessä tutissa on, jos se on pesty sen jälkeen? Ei mitään. Meillä ainakin naapurin penskat uittaa tuttejaan pytyssä ihan omaksi huvikseen ja kaikkea muutakin. Ei 2-vuotias tajuu, että pytyssä on jotain inha bakteereja! Ja ne bakteeritkin kyllä lähtee, kun tutti pestään.


    • Jaba 1980

      Inhoan henriä.. Se on dominoiva ja väkivaltainen narsisti.. Tippukoon talosta ja muutenkin syvälle mutakuoppaan ja räpiköön siellä nyrkkeineen..

    • path

      Narsistinen persoonallisuushäiriö... Eli NPH.. Heka on selvästi luonnehäiriöinen narsisti ellei psykopaatti joppa. Säännöt on kova pala ja hän on osoittanut sen vastauksissaan kun sanottiin että tulee rangaistus. Hän ei siedä auktoriteetteja. Hänen kontrollintarve on yhdessä vallanhimon kanssa suunnaton.
      Hän toimi Helin kohdalla sadistisesti. Sen tutin kanssa uhkailu oli niin sikamaista mielen nujertamista ttä aatelkaa jos oikeasti olis ollut vastassa 2- vuotias, niin se lapsi olisi saanut trauman loppuelämäkseen.

      Heka ulos ennenkuin jotain vielä sattuu. Toisaalta sitten hän onvapaana tuolla jossain..kääk kääk ilman valvontaa.

    • 87654321

      Aika köyhaltä tuntuu elämä silloin, kun pitää webin kautta seurata jonkun toisen elämää, EIKÖ OMA ELÄMÄ OLE TÄRKEÄMPI ja ajankohtaisempi, kuin feikkaamalla tehdyt paskasarjat sanon MINÄ.....Hetero vm.54/m

    • ärsyyntynyt

      henrille tarttis antaa kunnon selkäsauna ärsyttää kyl tollanen tapaus... jos tuol talos olisin ollu niin olisin kyl antanu selkään vaik siitä pihalle olis joutunu

      • tietoniekka

        Olipas Henri tosi fiksu kun pysyi erossa todellisista riitelyistä. Aki täysin hullu mies humalassa, pistää insuliinilääkkeitä ja raivoaa, siis vaarallinen toisille. Uhkailee kurkunleikkauksilla. Pikaisesti ulos.
        Samoin Timo ja Jarkko täysiä kakaroita,,, onneksi Timon vieruspaikka taas tyhjenee.
        Hekalle kaikki antamaan pluspisteitä, että edes yksi selväjärkinen pysy porukassa.


      • Paksupete44

        Eihän ton käytöksessä oo mitään järkeä.


    • helkustin

      Heli ulos ja heti liian rajoittunut ihminen taloon ei ole viihde arvoa yhtään ja eikö BB:ssä ole kysy viihteestä..??

    • klhju

      Karvapersekakarat leikkimässä,täyttä paskaa koko ohjelma!

    • beebee_haisee

      bb on muutenkin paska sarja ettei sitä jaksa katsoa. tulee lähinnä mieleen aikuiset ihmiset jotka rahasta myy p*****ä. kyllä vanhemmat ovat varmasti ylpeitä jälkikasvustaan ja onhan sitä sitten vanhempana kiva selitellä omille lapsille mitä on nuorempana tullut tehtyä(rahasta).

      :*)

    • kriitikkko

      yhtå tyhmiä molemmat sais lähtee molemmat
      kun jotain tapahtuu toinen menee sänkyyn poraamaan ja toinen nurkkaan mököttämään

    • nojoo mitäs tässä taas paasaan.. tyypit tahtoo et lähtee niin luultavasti lähtee. Siis just se erinlainen mitä vitun järkee on pitää niit normaaleja siel talos. Meitsin bb loppuu jos henri lähtee, emmä kyl muutenkaan katto mut ton jälkeen katon vielä vähemmän. Tyypit tahtoo oman peilikuvan sinne, siis ihmisen joka ei tee muutaku kattoo tv:tä.. joo moi sit teille. emmä jaksa jauhaa ku siit ei o mitää hyötyy..

    • Lokist

      Aluksi pidin Henriä ihan kelpo miehenä, mutta tiukassa paikassa kaveri alkaa käyttäytyä todella lapsellisesti. Varmasti tuolla on vaikea olla, mutta se kai lienee ohjelman tarkoituskin saada selville todelliset luonteet. Henri mokasi pahasti, ja toivottavasti joutuu tänään lähtemään.

      • ninni***

        henri pihalle...noin ällö tyyppi siel ja kehuskelee omilla jutuilla..porukka ei jaksa ees ottaa kantaa sen juttuihin..voi kiesus et voi olla oman napaan tuijottelija kaikki tietävä ja osaava..yöxx.. huomaatteko kun se yrittää ulkomaailmaan taas viestii..istuu puhelimen vieres..äänestäkää mua!! kaik nyt äänestämään henri pois talosta !!!


      • Taina34
        ninni*** kirjoitti:

        henri pihalle...noin ällö tyyppi siel ja kehuskelee omilla jutuilla..porukka ei jaksa ees ottaa kantaa sen juttuihin..voi kiesus et voi olla oman napaan tuijottelija kaikki tietävä ja osaava..yöxx.. huomaatteko kun se yrittää ulkomaailmaan taas viestii..istuu puhelimen vieres..äänestäkää mua!! kaik nyt äänestämään henri pois talosta !!!

        Todella ällöttävä tyyppi. Äänestetään ulos!!!


      • plusplus
        ninni*** kirjoitti:

        henri pihalle...noin ällö tyyppi siel ja kehuskelee omilla jutuilla..porukka ei jaksa ees ottaa kantaa sen juttuihin..voi kiesus et voi olla oman napaan tuijottelija kaikki tietävä ja osaava..yöxx.. huomaatteko kun se yrittää ulkomaailmaan taas viestii..istuu puhelimen vieres..äänestäkää mua!! kaik nyt äänestämään henri pois talosta !!!

        käyny intissä ja kehuskelee niilä jutuilla Helille. On tainnu vähän jäädä intti pojalla päälle. Eiköhän se tänään lähe kotia, jaksa katella tollasta pelleä...


    • kyllästynyt...

      ottakaa huomioon että se oli pelkkää leikkiä,en usko että heka oikeassa elämässä olisi noin ankara,sitäpaitsi heli ei todellakaan käyttäytynyt kun kaksi vuotias,toiseksi heli ei tuo taloon yhtään mitään,se ei edes paneudu viikko tehtäviin kunnolla jne..hekalla on sentään aivot,onko se väärin käyttää aivojaan,ja jos se kilpailioita tympäsee niin voisivat kertoa sen hänelle,käyttäytyisivät kun aikuiset eivätkä puhuisi seläntakana.helponpi olisi hekankin muuttaa tapojaan jos kertoisivat syyn sille jne..tais lapsi roolit jäädä tietyille henkilöille päälle.sitäpaitsi minua ainakin rupesi itseäni inhottaan akin käytös...mut jos suomen kansa tahtoo kerta katsoa tylsimyksiä niin siitä vaan äänestäkää sitten heli jatkoon...tuntuu jotenkin et sen takia meni samaan sängyynkin timon kanssa että häntä äänestettäs kun kaikki luulee et niil tulee jotain peliä.mut joo tää on mun mielipide!!

      • ...mun mielestä...

        se on kyl tosi,et Heli ei osallistu paljo mihinkään..vaik varmasti osais,yms mut ei näköjään vaan vihti!!mut se Hekan syöttämisjuttu oli kyl niin paskamainen juttu,et huh!siis jos toinen on aikasemmin sanonu et ei voi sietää papuja (tai mitä lie) ja et tulee huono olo niistä.,nii tuskin oli hirveen hauskaa ku toinen pakottamalla pakottaa syömään niitä!!törkeetä!!eri asia ois ollu jos Heli ois vaan siinä tilanteessa ruvennu hankalaks ja sanonu tahallaan et ei syö..mä oisin tehny kyl just samalla lailla!!joka tapauksessa H-E-K-A U-L-O-S!!!


    • *järki käteen*

      Henrillä saattaa toi plusääni tilanne olla vielä aika hyvä! pitäkää nyt hyvät ihmiset oikeasti huolta siitä että keskenkasvuinen kakara lähtee talosta!!!
      Siis mulla nousi niin suuri raivo Hekaa kohtaan viikkotehtävän aikana että voi jumalauta!!
      Ei kukaan voi kohdella kaksi vuotiasta noin, vaikka se olisi vähän mahdoton, ajatelkaapa kuinka tosissaan Heka tehtävän otti,leikkiähän se vain oli. Henrin olisi todellakin syytä katsoa peiliin ja mennä oikeasti itseensä, niinkuin miedän jokaisen joskus tarvitsee tehdä!!
      Itsekeskeisyys, mököttäminen, muiden todella kova pomottaminen jne... Olen sitä mieltä että ihmisellä ei oikeasti taida olla kaikki nappulat ihan kohdallaan,jokainen tietää minkälaista on kun hermot menee, mut Hekan tapauksessa se ei enää ollut pelkkää hermojen kiristelyä!

      • inhottaa

        Henri vaan ulos talosta saat kylmätväreet tuleen inhosta on idioottjätkä.


      • Jaana 019

        Valitettavasti tuota tapahtuu oikeassakin elämässä. Siinä mielessä Henrin käytös ei ollut sen kummempaa. Jos oikeen ajatellaan jokapäiväistä monessakin perheessä.


      • niin sä
        Jaana 019 kirjoitti:

        Valitettavasti tuota tapahtuu oikeassakin elämässä. Siinä mielessä Henrin käytös ei ollut sen kummempaa. Jos oikeen ajatellaan jokapäiväistä monessakin perheessä.

        Jaana oot (sensuroitu)ei pahasana.


    • rekisnim.

      Järkkyttävä, persoonaton asukas, joka saa tyydystä kun yrittää painostaa ja alistaa muita.

      Mitään hauskaa en ole hänen suustaan kuullut tulevan ja kerskailujutut ovat muutuneet säälittäviksi.

    • relllla

      Se oli kyl kaiken huippu ku Henri yritti aivan tosissaan Heliin tätä jäähypenkki hommaa. Poika tainnu kattoo tv:stä väitä pikku julmurit ohjelmii ku sano et on kuullu ja nähny jäähypenkin toimivan mut ei se toimi tollaselle 2- vuotiaalle ku Heli on. Ensinnäkin Henri otti koko homman aivan liian vakavasti (siis ton koko viikkotehtävän) ja toiseks, se jäähypenkki kyllä toimii mut ku Heka ei sitä vaan osannu eikä osaa käyttää. Se vaan ties sanan jäähypenkki ja siinä se. Ei tolle ihmiselle kyllä ikinä penksoja!
      Miks sen pitää olla säätämässä joka paikassa aina ekana tyyliin et, hän osaa ja minäpä näytän mallia. ÄÄÄÄÄLLIIIIÖÖÖÖÖ!!!!!ULOS TALOSTA HETI!!!KOTIIN KASVAMAAN!!!

    • Juu juu

      Jokainen tekee virheitä. Kyllä Henri oppii ja pääsee ulos talosta, kun on tarkoitus. Heli ensin.

    • bbcbb

      Tämän miehen temput on nähty ja joutaa pois.

    • coolis

      Toivottavasti enemmistö ei ajattele noin vaan että Heli tippuu. Ei niin huumorintajutonta, tuijottavaa, teeskentelevää bitchiä löydy mistään. Tiputetaan Heka vaikka seuraavalla viikolla mutta nyt Heli ulos herranjestas sentään ootteko te sokeita ??

      • mc.energi

        Helillä on näistä kahdesta parempi huumorintaju ja osaa myös nauraa itselleen. Henri ei tähän kykene vaan on tosikko. Tämä kertoo paljon Henrin tosikkoluonteesta.

        Lisäksi ala-arvoinen Helin kiusaaminen viikkotehtävässä, kenties kostoksi siitä ettei tämä lämmennyt Hekalle, mitä en kyllä yhtään ihmettele.

        Henrin aika BB-talossa on ohi.


    • pico

      Kyllä Henrin kasvatus-metodeissa on hyvinkin paljon häiriötä, kuten myös herran muussakin käytöksessä talossa, mutta lasten viikon viikkotehtävässä mielestäni kyseisessä papu-jupakassa, ja useammassa muussa tilanteessa, oli kyllä Helissäkin vikaa...Kukaan 2-vuotias ei käyttäydy kuten Heli käyttäytyi, ja papu-sopan syönnissäkin Heli olisi voinut enemmän eläytyä roolinsa vaatimaan 2-vuotiaan elkeisiin, eikä "aikuisen(?)" hemmoteltuun ja diivamaiseen äksyilyyn...Heli ja Henri molemmat joutaisivat ulos talosta.

    • juu,vaa

      Älkäähän nyt,Henri on kaikessa paras ja tietää kaikesta ihan kaiken.

    • KOLMEN LAPSEN ISÄ

      MILLASIA MEIDÄN 10V LAPSISTA TULEE KUN JOUTUVAT KATSOMAAN TOLLASTA SONTAA ?!?!?

      KUKA VASTUUSEEN ?!?!?

      SE NÄHDÄÄN SITTEN 10V KULUTTUA KUN OTETAAN LAKI OMAAN KÄTEEN !!!

      • Evidenssiä on

        "henrille tarttis antaa kunnon selkäsauna ärsyttää kyl tollanen tapaus... jos tuol talos olisin ollu niin olisin kyl antanu selkään vaik siitä pihalle olis joutunu"... Ehkäpä sulle pitäisi se selkäsaun antaa!


    • HUH HUH

      VOI TAUTI MITÄ SONTAA TV-SUOLTAA!!!!!!!
      AIVAN USKOMATONTA MIKSI TÄLLAISTA PASKAA LÄHETETÄÄN......SAIRASTA, SAIRASTA!!!!!

    • ÄLYTÖNTÄ

      Mitä aivojen maanipulointia tämä on, telkkarista ei tule enää mitään kunnon katsottavaa.
      Tuollaista pakkopullaa syötetään, sairasta!!

      Kuka vastaa tv:n ohjelmatarjonnasta?? ja kun luki tätä ketjua, ei voi kun nauraa...miten tosissaan otetaan tuollainen järkky-ohjelma. Kaikki käännetään päälaelleen ja ihmiset ottaa sitten tosissaan. Ja kun se Henri oli kaikkein paras.

    • trehtr

      Voi parkaa.

    • mh74

      aki seuraavaksi,helevetin mussuttaja

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe