Palstoilta pois valvojan haluatte!
Kenenkä etua haette?
Kenet ymmärtäväksi itsenne takia!
Kirjoitetun tueksi.
Miksi moinen mania?
Minutko lahtiin haluatte?
Minulle manillan kaulaan?
Miksi?
Miksi moinen ajojahti!
Enhän edes pyydä keneltäkään etuja,
saatikka palkkaa.
Vapaehtoisna kaiken sensuroin, palstan puhtaana pidän.
Kysyn edelleenkin.
Miksi!!!
Moinen ajojahti?
Miksi moinen ajojahti?
66
7084
Vastaukset
- näköjään
kaikki asialliset aloitukset lähtevät. Siellä on ollut juridisia ja myös ekonomisia kysymyksiä, joihin olisin minäkin voinut antaa asiallisen neuvon, sen verran tuota koulutusta ja kokemusta.
Sitten menet arvostelun kostoksi pätkimään Suomen valtion, armeijan tiedustelun yhteyksiä. Ei jää rankaisematta.
Minä olen se kenraali, joka olen jo kuusi kertaa vaatinut Enirolta potkuja Sinulle.- BilMan
Oppinutta ei laiteta jatkossakaan!
- toivoo 2
"sensuroitu usein" ja vielä kerran....
- jep jep
eihän kukaan mulkeroista tykkää, tiesitkö sen? no jos et, niin sinä olet just sellainen, se on kerrottu jo monen monta kertaa täällä sulle!
eikö vieläkään ole menny perille tämä asia, kun jaksat sitä niin usein jauhaa?
olemme kaikki ikävän kyllästyneitä manipulointiisi, tajua poistua. vaikka et sitä tajua, kiusallasi poistat vietejä ja siksi sinua inhotaan!- BilMan
Viestit jotka joutuvat bittiavaruuteen ovat sinne alkujaankin jo tervemenneitä.
- Kalle-Aaretti
BilMan kirjoitti:
Viestit jotka joutuvat bittiavaruuteen ovat sinne alkujaankin jo tervemenneitä.
samalla suulla, millä syöt.
Kyllähän näillä kyttäämilläsi palstoilla sinun toimestasi on lentänyt avaruuteen paljon tarinaa, jotka ovat olleet kuranttia asiaa, toisin kuin useimmat omat päkätyksesi.
Ja turha pillittää. Itse olet myrkkysi kylvänyt.
Ihmetyttää vaan, ettei sefujen valinnassa ole mitään laatuvaatimuksia. Tähden saa rinnuksiinsa, kunhan on ollut rekattuna jonkun aikaa ja mahdollisesti känissyt jotain jutua pistettavaksi. Ei tarvitse näköjään edes osata välttävästikään kirjoittaa. - BilMan
Kalle-Aaretti kirjoitti:
samalla suulla, millä syöt.
Kyllähän näillä kyttäämilläsi palstoilla sinun toimestasi on lentänyt avaruuteen paljon tarinaa, jotka ovat olleet kuranttia asiaa, toisin kuin useimmat omat päkätyksesi.
Ja turha pillittää. Itse olet myrkkysi kylvänyt.
Ihmetyttää vaan, ettei sefujen valinnassa ole mitään laatuvaatimuksia. Tähden saa rinnuksiinsa, kunhan on ollut rekattuna jonkun aikaa ja mahdollisesti känissyt jotain jutua pistettavaksi. Ei tarvitse näköjään edes osata välttävästikään kirjoittaa.Minun suuni syö terveellisesti. Sontasi voit nakella minne haluat.
Valvomillani palstoilla poistoon joutuvat viestit ovat olleet joko loukkaavia, herjaavia, tahi provosoivia.
Kaikki poistot niiden ketjussa olleiden viestien kanssa ovat siten selitettävissä.
En minä pillitä.
Siinä sinä erehdyt!
Pyrin Sinun tyyppisillesi ja samoin tavoin yhteiskunnassa käyttäytyvälle persoonille opastamaan miten tälläisessa keskustelufoorumissa yleensä voidaan edetä neutraalisesti.
On hyvin epäkorrektia paukauttaa oma mielipiteensä toisen näkemyksien peitteeksi ja ilman mielipiteiden vaihtoa tulla koko keskustelun yläpuolelle mielenilmaisuineen.
Ei luetun ymmärtäminen ole kenkään yksilön määre. - kalle-aaretti**
BilMan kirjoitti:
Minun suuni syö terveellisesti. Sontasi voit nakella minne haluat.
Valvomillani palstoilla poistoon joutuvat viestit ovat olleet joko loukkaavia, herjaavia, tahi provosoivia.
Kaikki poistot niiden ketjussa olleiden viestien kanssa ovat siten selitettävissä.
En minä pillitä.
Siinä sinä erehdyt!
Pyrin Sinun tyyppisillesi ja samoin tavoin yhteiskunnassa käyttäytyvälle persoonille opastamaan miten tälläisessa keskustelufoorumissa yleensä voidaan edetä neutraalisesti.
On hyvin epäkorrektia paukauttaa oma mielipiteensä toisen näkemyksien peitteeksi ja ilman mielipiteiden vaihtoa tulla koko keskustelun yläpuolelle mielenilmaisuineen.
Ei luetun ymmärtäminen ole kenkään yksilön määre.Sinulla on ainoa kyky, estää kirjoituksia pääsemästä framille. Mutta ei se mitään. Maailmaan mahtuu monenmoista epäkohtaa, etkä sinä ole suinkaan suurin.
- Annaliisa
BilMan kirjoitti:
En minä pillitä.
Siinä sinä erehdyt!
Ei luetun ymmärtäminen ole kenkään yksilön määre.Ehdin niin harvoin lukea tätä, että en ole selvillä mitä ja milloin on poistettu. Palstalaiset kaipailevat silloin tällöin viestejään.
Tästä ketjusta näkee erään tyylin kirjoittajan, jonka viestit eivät kuulu 60 aikuisten, tuskin kenenkään, suuhun. Emme varmastikaan kaipaa niitä. Emmekä ihmettele poiston syitä.
Olen käsittänyt, että poistojen ongelmana on niiden aihepiiri. Näillä palstoilla on niin paljon otsikoita, että ei niitä pysty kaikkia tutkimaan, eikä edes haluakaan. Kirjoitan sitten mistä aiheesta tahansa, niin se on tarkoitettu 60 ihmisille. Jos juttu siirretään aiheen mukaan vaikkapa elokuviin ja kirjallisuuteen, niin en löydä sitä. En myöskään saa vastauksia omalta ikäryhmältäni. Me mummot ja papat olemme oman aikakautemme lapsia ja haluaisimme keskenämme vaihtaa mielipiteitä kaikista mieleen tulevista ja mieltä painavista asioista.
Miten on Bilman tämä näkökohta? Tosin en tiedä ohjeistustasi aiheiden tiimoilta. Olen saanut tämän käsityksen puheenvuoroista.
Nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille, jotka ehkä vielä keikkuvat. - seuraavasti:
BilMan kirjoitti:
En minä pillitä.
Siinä sinä erehdyt!
Ei luetun ymmärtäminen ole kenkään yksilön määre."Valvomillani palstoilla poistoon joutuvat viestit ovat olleet joko loukkaavia, herjaavia, tahi provosoivia.
Kaikki poistot niiden ketjussa olleiden viestien kanssa ovat siten selitettävissä."
Tuo ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Vaikka olet nopea liikkeissäsi niin on varmasti monia, jotka ovat poistamiasi aloituksia ja viestejä ehtineet lukea. Lienetkö itse kaikkia poistamiasi juttuja edes lukenutkaan. Totta kai loukkaavat ja herjaavat jutut ovat asia erikseen, mutta ei kai sinullakaan ole niin helvetin herkkä hipiä, että väittämäsi on totta. Mitä taas provosointiin tulee niin eikös joku vanha ja viisas aikoinaan sanonut jotekin siihen malliin, että "jos provosoidaan niin ei pidä provosoitua". - On ILO lukea
kalle-aaretti** kirjoitti:
Sinulla on ainoa kyky, estää kirjoituksia pääsemästä framille. Mutta ei se mitään. Maailmaan mahtuu monenmoista epäkohtaa, etkä sinä ole suinkaan suurin.
järki-ihmisen tekstiä.
- maan hiljainen
BilMan kirjoitti:
En minä pillitä.
Siinä sinä erehdyt!
Ei luetun ymmärtäminen ole kenkään yksilön määre.Kiitos viestini poistamisesta. Siinä oli aihetta käsitelty yleisellä tasolla, mutta otit siis itseesi. Lienet vanha mies, ehkä eläkkeellä oleva opettaja, joka ei ole tottunut kuuntelemaan kuin omaa ääntään.
- aikuisten oikeesti
Annaliisa kirjoitti:
Ehdin niin harvoin lukea tätä, että en ole selvillä mitä ja milloin on poistettu. Palstalaiset kaipailevat silloin tällöin viestejään.
Tästä ketjusta näkee erään tyylin kirjoittajan, jonka viestit eivät kuulu 60 aikuisten, tuskin kenenkään, suuhun. Emme varmastikaan kaipaa niitä. Emmekä ihmettele poiston syitä.
Olen käsittänyt, että poistojen ongelmana on niiden aihepiiri. Näillä palstoilla on niin paljon otsikoita, että ei niitä pysty kaikkia tutkimaan, eikä edes haluakaan. Kirjoitan sitten mistä aiheesta tahansa, niin se on tarkoitettu 60 ihmisille. Jos juttu siirretään aiheen mukaan vaikkapa elokuviin ja kirjallisuuteen, niin en löydä sitä. En myöskään saa vastauksia omalta ikäryhmältäni. Me mummot ja papat olemme oman aikakautemme lapsia ja haluaisimme keskenämme vaihtaa mielipiteitä kaikista mieleen tulevista ja mieltä painavista asioista.
Miten on Bilman tämä näkökohta? Tosin en tiedä ohjeistustasi aiheiden tiimoilta. Olen saanut tämän käsityksen puheenvuoroista.
Nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille, jotka ehkä vielä keikkuvat.60-vuotiaille. Aikani kuluksi selailin viestejä (en kaikkia) ja totesin, että täällähän ollaan, kuin teinit konsanaan....
ja mitä sheriffiin tulee, niin ihan mukavalta vaikuttaa.
Mikäs meillä ei ole vanhetessa, kun on nää pelit ja vehkeet. Tänne voi purkaa pahaa mieltä ja elämätöntä elämää, joka sitten tulee muotoiltua vähän värikkäästi ja siitä saattaa seurata sensuuri. Sitten itketään omien viestien perään. Ei siinä maailma kaadu,
jos oma viesti katoaa...pitää laittaa uusi ja sitten taas uusi. Pitää aloittaa uusi keskustelu. Aikaahan meillä tuntuu olevan, kun ollaan melkein kaikki jo eläkkeellä.
Ollaanhan me kuitenkin se ikäpolvi, jota on kasvatettu hyvään käytökseen, ettei suoranaisia loukkauksia kohdisteta henkilöön. Vai mitä?
- tubble
Mikä hälinä täällä on? Kertokaa? "Automies" kai pitää huolta,vai eikö?
- Tässä ehdotus.
"Kenenkä etua haette? "
Kyllä sopu on kaikien etu, sinun ja meidän,
kyllä netissä pätee sama kuin muussakin ystävyys-suhteissa.
Luin ja kopioin kymmenkunta aloitusta en kyllä yhtään ymmärrä mitä niissä on sopimatonta.
Ehdotus, voisitko itse kirjoittaa vastuksen/tiedotuksen viesti alle pariksi tunniksi että tämä poistetaan.
Näkisit meidän mielipiteemme, ehtisit hieman itsekin ajattelemaan.
Toimisit näin nyt muutaman päivän ainakin ja tulevaisuudessa niin yhden päivän viikosta. - jälkeen
palstaa.
Ennallaan on.
Kyllästyin palstalla juuri siihen että mistään ei voinut keskustella.
Aina löytyi joku muu palsta jonne aihe sopisi paremmin.
Suomi24.llä on oma palsta miltei aiheesta kuin aiheesta.
Mutta juuri ikäryhmät palsta on sellainen että muuta aihetta ei ole nimetty kuin kirjoittajien ikä.
Entä jos kaikki alkaisivat kirjoittaa vain, "oon kuusikymppinen."- Viäränlainen
Muistatko Juha V. laulun tosielämästä:Tuhat miestä yhtä sutta jahtaa... Taitaa olla mummujakin mukana. Ja susihan rauhoitettiin. Ja oppineisuudesta Erno Paasilinna jotenkin näin: Vain itseoppinut on oppinut,oppineet on opetettuja. Minunkin viestejä on lähtenyt - mitä siitä itkemään. Järjestyshän pitää olla - vaikka huonompikin.
- Mielipide se on minunkin
Viäränlainen kirjoitti:
Muistatko Juha V. laulun tosielämästä:Tuhat miestä yhtä sutta jahtaa... Taitaa olla mummujakin mukana. Ja susihan rauhoitettiin. Ja oppineisuudesta Erno Paasilinna jotenkin näin: Vain itseoppinut on oppinut,oppineet on opetettuja. Minunkin viestejä on lähtenyt - mitä siitä itkemään. Järjestyshän pitää olla - vaikka huonompikin.
Minun viestejäni ei ole poistettu kun en ole tänne kirjoitellut aikoihin.
En ole koskaan tehnyt aloitusta palstalla, olisin kyllä mielelläni osallistunut keskusteluun minua kiinnostavista aiheista.
Tämän palstan sallitut aiheet eivät vain ole innostaneet.
Enkä todenäköisesti käy enää palstatalla tämän aamun jälkeen pitkään aikaan.
Olen itseoppinut, oppinut opetettuna sekä omin avuin.
Järjestys on mielestäni eri asia kuin sananvapuden tiukka kontrollointi.
Painun takaisin sinne missä olen kirjoitellut ja lukenut.
Mitäpä sitä väkisin täällä olemaan vaikka 60 ja risat onkin.
- esimerkki
BilMan'in toiminnasta:
Palstalla on aloitus "arvostelin eilen täällä kimiä", jossa on tällä hetkellä jäljellä seitsemäntoista (17) vastausta. Oli niitä välillä paljon enemmänkin. Mielenkiintoista on se, mitä siellä on jäljellä. Tulos kertoo karulla tavallaan sheriffin toiminnasta:
Kolme (3) viestiä liittyy aloitukseen
Yksitoista (11) tavalla tai toisella oikeinkirjoituksiin
Kolme (3) viestien poistoihin
Poistetuista viesteistä ehdin joitakin lukemaan, eikä mielestäni yhdessäkään niissä ollut mitään sellaista, jolla poistoa olisi voinut perustella. - RosaLiiin
...kaikkien kukkien kukkia
...kuuskymppiset tykkää monenkirjavista - on nyt
klo 8:28 28 vastausta. Toivottavasti valvoja ei poista niistä yhtään. Uskon ja toivon, että keskustelun taso paranee päivän edetessä. Nuo yölliset horinat voi jättää omaan arvoonsa; eipä noissa ollut mitään loukkaava eikä herjaavaakaan. Tyyli oli kirjoitusten ajankohtaan kuuluvaa. "Mitä noista humalaisten puheista" saattaisi joku todeta.
Keskustelun aihe sinänsä on mitä tarpeellisin ja on hyvä, että itse "lainvalvoja" sen aloitti. Toivottavasta hän malttaa kylmäpäisesti seurata keskustelun etenemistä siihen muuten puuttumatta kuin osallistumalla polemiikkiin. - kaikki:
Talettakaa kirjoittamanne viestit siltä varalta, että niitä rupeaa katoamaan päivän mittaan, niille saattaa löytyä käyttöä myöhemmin. Toivon kuitenkin, että valvojalla on senverran kärsivällisyyttä, että katsotaan ketju hamaan loppuun, ilman turhia poistoja. Tottakai henkilökohtaiset, törkeät tolväisyt ja suoranaiset loukkaukset joutavat pois, mutta muuten pitää sanan säilöjen antaa kalista. Jospa se puhdistaisi ilmaa.
- palsta.
valvojan tarvitsee, muttei tätä nykyistä.
- laskien
olet jo poistanut tästäkin ketjusta yhdeksän viestiä. Oletko muokkaamassa tätäkin ketjua mielesi mukaiseksi?
- nyt ,
ehkä aamulla 9,
nyt jo 30-40 viestiä.
ehkä joku nauttii poistamisesta - kuuluu diktatuureihin
nyt , kirjoitti:
ehkä aamulla 9,
nyt jo 30-40 viestiä.
ehkä joku nauttii poistamisestaSensuuri kuuluu vain diktatuureihin, ei Suomeen. Diktatuureissa on olemassa ylimmät johtajat jotka sanovat mitä saa sanoa. Se ei kuulu demokratiaan.
- sibyllavon
on jauhettu kerta kerran jälkeen, tympäisee koko aihe. Onpa taas saanut moni huonoa tuultaan puretuksi.
- hyvä soppa
Tämä olisi ollut hyvä soppa,mutta liikaa heitetty pippuria sekaan.
- sinun temppuja
ei vain suvaita. yksisilmäistä ja kapea-alaista ajattelua pitää aina karsastaa. oletko varma että sinun ja vain sinun ajatusmaailma asioista on ainoa ja oikea.?
- niin oikea
näkyy oleva, että tästäkin ketjusta on kymmeniä toisinajattelevien viestejä häipynyt.
Jonkinlainen valvonta näillä meidänikäistenkin palstoilla on osoittautunut välttämättömäksi. Uskonpa, että Bilmanin poistot ovat olleet aiheellisia, enemmänkin ilkeitä heittoja täältä voisi karsia, jos tarkkoja ollaan. Asioista voidaan olla eri mieltä, mutta on ikävää jos mennään aivan asiattomuuksiin solvauksissa.
Ihan hyvä siis, että yrität pitää palstoja kurissa ja nuhteessa, Bilman.- lukemassa yösyännä
Huh, samankaltaista on muillakin näillä Eniron-sivuilla. On eri tasoisia seeffuja ja heidän arvomaailmaansa. Sen mukaisesti teidän pitämän tänne kirjoittaa, kuin käsky seeffulta kuuluu. Näin ymmärsin. Joten sanonkin, kiitos, mulle riitti. Olisin vain ajankulukseni kipujeni keskellä vähän ajatuksiani muualle vienyt. Tänne ei kannata palata. Mietipä sitä seeffu, miksi ihmiset ovat närkästyneitä. Moikka.
Olen niin vanha ja paljon (viestejä) lukenut palstalainen, että katson oikeudekseni sanoa minäkin.
Kyllä palsta sheriffin tarvitsee.
On aina ollut ja tulee olemaan, kirjoittajia, joiden ainoa tarkoitus on häiritä ja loukata muita.
Erikoisaseman ottavat nikittömät, joita olen nimittänyt puskanomeiksi y.m. En tiedä mikä olisi heille sopiva?
Kun te siis haluatte jättää oman jälkenne maailmankirjallisuuteen, tehkää näin:
Älkää olko perskärpänen, halkopino , heinäkasa tai muu! Teistä ei silloin jää haluamaanne jälkeä.
Meitä on tässäkin ketjussa vain kolme, jotka esiintyvät rekisteröityinä, henkilötietoineen, y.m.- Annaliisa
Miten niin olen erikoisasemassa, rakas Ruuneperi? Luepas nyt aamupäivällä uudelleen oma klo 04.25 tekemäsi viesti. Havaitsin siinä aikamoista loukkaamista meitä nikittömiä kohtaan. Onko tämä sinun jälkesi maailman kirjallisuuteen?
Mielestäni olet tainnut ymmärtää nikittömönä olemisen väärin. Minäkin kirjoitan ihan omalta koneeltani ja tarvittaessa voi viestejäni tutkiva virkavalta tavoittaa minut helposti, jos tarvetta on.
Suuri on nimimerkkisi esikuva, ole itse tarkkana sen käytössä. Ihan ystävällisesti sanoen, kirjoita haukkumiset ja perskärpäsjutut mieluiten ilman nikkiäsi. - KristaTee
Nyt meitä sitten on neljä. Olin jo vakaasti päättänyt olla puuttumatta tähän, enkä oikeastaan puutukaan. Haluan vain sanoa, että mielestäni olet aivan oikeassa. Nimenomaan mainitsemistasi syistä sheriffiä tarvitaan. Joskus tosin hänellekin tapahtuu ylilyöntejä, mutta kukapa olisi täydellinen.
En kuulu vastarintaliikkeeseen enkä liioin "myötärinta"-sellaiseen. Olen kuitenkin perin kyllästynyt näihin puskista huutelijoihin. Kuinkahan monta heitä todellisuudessa on? Muutama? Vastaavat itselleen? Moinen käyttäytyminen saa mielestäni tämän palstan näivettymään. Pian käy niin, ettei kukaan viitsi tänne enää tulla. - KristaTee
Annaliisa kirjoitti:
Miten niin olen erikoisasemassa, rakas Ruuneperi? Luepas nyt aamupäivällä uudelleen oma klo 04.25 tekemäsi viesti. Havaitsin siinä aikamoista loukkaamista meitä nikittömiä kohtaan. Onko tämä sinun jälkesi maailman kirjallisuuteen?
Mielestäni olet tainnut ymmärtää nikittömönä olemisen väärin. Minäkin kirjoitan ihan omalta koneeltani ja tarvittaessa voi viestejäni tutkiva virkavalta tavoittaa minut helposti, jos tarvetta on.
Suuri on nimimerkkisi esikuva, ole itse tarkkana sen käytössä. Ihan ystävällisesti sanoen, kirjoita haukkumiset ja perskärpäsjutut mieluiten ilman nikkiäsi.Ehdit saada viestisi perille ennen minua. Jos nyt satut vielä tänne tulemaan, niin älä ihmeessä suutu. Puskista huutajilla tarkoitin näitä, jotka jopa myöntävät, että ovat vain kiusaa tekemässä. Ei nikittömissä mitään vikaa ole. Kukaan ei pakota rekisteröitymään, se on jokaisen oma päätös. Ja hyvä niin. Sitäpaitsi, sinullahan on nikki.
- vakavana
Ei kait kukaan olekkaan väittänyt ettei seriffiä tarvittaisi. Haluavat toisen henkilön virkaan. Näissä häiriköissä oletkin omaa luokkaansa.
Et vakavasti kuvittele jättäväsi jälkeäsi maailman kirjallisuuteen. Se jo tuntuu herjaamiselta. - ylen kampura
Runskilta taisi lipsahtaa haukkuminen yli.Ei ainakaan hyvää tyylitajua osoita. Ja oliko vähän kihahtanutta suuruudenhulluutta tuo jäljen jättäminen maailman kirjallisuuteen.
Asiaan: kirjoittaminen nikittömänä ei ole rikollista ja se jopa luvallista. Olipa nikki tai ei,vastuu on kirjoittajalla. Seriffi hoitaa hommaansa, siihen minulla ei ole sanottavaa.
Nikki ei estä häiriköintiä,eikä huonoja tapoja.Eikä ne henkilötiedot kummoisia ole - osalla kokonaan suljettuja. Se puskasta huutelijoista. - Loukkkaamiset
Annaliisa kirjoitti:
Suuri on nimimerkkisi esikuva, ole itse tarkkana sen käytössä. Ihan ystävällisesti sanoen, kirjoita haukkumiset ja perskärpäsjutut mieluiten ilman nikkiäsi.ovat jatkuvia tuon nimimerkin kohdalla olleet.
Hän ei itse koe asiaa niin,
vaan pitää oikeutenaan tölviä. - Se tuntuu ilkeältä!
KristaTee kirjoitti:
Nyt meitä sitten on neljä. Olin jo vakaasti päättänyt olla puuttumatta tähän, enkä oikeastaan puutukaan. Haluan vain sanoa, että mielestäni olet aivan oikeassa. Nimenomaan mainitsemistasi syistä sheriffiä tarvitaan. Joskus tosin hänellekin tapahtuu ylilyöntejä, mutta kukapa olisi täydellinen.
En kuulu vastarintaliikkeeseen enkä liioin "myötärinta"-sellaiseen. Olen kuitenkin perin kyllästynyt näihin puskista huutelijoihin. Kuinkahan monta heitä todellisuudessa on? Muutama? Vastaavat itselleen? Moinen käyttäytyminen saa mielestäni tämän palstan näivettymään. Pian käy niin, ettei kukaan viitsi tänne enää tulla.???
- tämä..
lause oli tuolla myöhemmin.
Ruuneperi on siitä eräs esimerkki,
ei kuitenkaan ainoa.
Suuruusharhaakin kai hiukan...ehkä muutakin harhaa..? - Ru-nimimerkistä
tämä.. kirjoitti:
lause oli tuolla myöhemmin.
Ruuneperi on siitä eräs esimerkki,
ei kuitenkaan ainoa.
Suuruusharhaakin kai hiukan...ehkä muutakin harhaa..?Piti lopettaa 70 plstalla kirjoittelu.
Tämä herra Ru..... ei tykännyt siitä että laitoin pilkkuja väärään paikka.
Sitten hän kirjoitti että nimimerkkini on typerä. - KristaTee
Se tuntuu ilkeältä! kirjoitti:
???
Olet siis yksi "nistä". Vaan ilkeältä tuntuu tämä iankaikkinen jäkätyskin.
- BilMan
Pidetään ohjeet mielessä!
http://turvallisuus.suomi24.fi/keskustelu/- yhden
puskahuutelijan koko ajan tölviä Ruuneperiä? Minä puolustin häntä eräässä viestissäni, mutta sinä poistit sen nopeasti.
Kyllä Ruuneperi osaa varmasti itsekin puolensa pitää, mutta nyt alkaa mennä jo liian yksipuoliseksi.
Tasapuolisuus on yksi hyvän sheriffin ominaisuuksista. - Anu.1
yhden kirjoitti:
puskahuutelijan koko ajan tölviä Ruuneperiä? Minä puolustin häntä eräässä viestissäni, mutta sinä poistit sen nopeasti.
Kyllä Ruuneperi osaa varmasti itsekin puolensa pitää, mutta nyt alkaa mennä jo liian yksipuoliseksi.
Tasapuolisuus on yksi hyvän sheriffin ominaisuuksista.Olisi se kiva jos kaikki uskaltaisivat käyttää
omaa nikkiään,kun sellainen mahdollisuus
kerran on. Kyllä se tuntuisi tutummalta,
mutta sanotaan vain että nuo naapurin kersat
huutelee,ei meidän lapset.Eihän voi nimetä kun
rumia ja tyhmiä huudellaan. Nii`in ne lapset;-) Anu.1 kirjoitti:
Olisi se kiva jos kaikki uskaltaisivat käyttää
rumia ja tyhmiä huudellaan. Nii`in ne lapset;-)Suhtaudun aivan eri kunnioituksella rekisteröityjen nikkien mielipiteisiin kuin puskasta lukemattomilla eri nikeillä huutelevien p**skärpästen tökkimisiin. Niin se vain on. Samaa rekisteröimätöntä nimimerkkiä käyttävät ovat myös ihan OK. Jos joku näillä palstoilla käyttäytyy huonosti, se on juuri hänen häpeänsä eikä vähennä omaa arvoani pienimmässäkään määrin. Jotain omaa neuroosiaan tai pahaa oloaan siinä tökkijä silloin vain toteuttaa.
- ihmeessä
tinat kirjoitti:
Suhtaudun aivan eri kunnioituksella rekisteröityjen nikkien mielipiteisiin kuin puskasta lukemattomilla eri nikeillä huutelevien p**skärpästen tökkimisiin. Niin se vain on. Samaa rekisteröimätöntä nimimerkkiä käyttävät ovat myös ihan OK. Jos joku näillä palstoilla käyttäytyy huonosti, se on juuri hänen häpeänsä eikä vähennä omaa arvoani pienimmässäkään määrin. Jotain omaa neuroosiaan tai pahaa oloaan siinä tökkijä silloin vain toteuttaa.
sanat niinkuin ne pitää kirjoittaa. Kun minä kuvittelen kuulevani äänesi niin se on kuin pers'karva, ohut ja epäpuhdas.
ihmeessä kirjoitti:
sanat niinkuin ne pitää kirjoittaa. Kun minä kuvittelen kuulevani äänesi niin se on kuin pers'karva, ohut ja epäpuhdas.
Sinulla on varmaan tänään taas edessäsi tosi kiehtova ja antoisa päivä näillä palstoilla. :)
- kenelle
ihmeessä kirjoitti:
sinun neuvosi olikaan tarkoitettu???
- toivomus kannattaisi
Anu.1 kirjoitti:
Olisi se kiva jos kaikki uskaltaisivat käyttää
rumia ja tyhmiä huudellaan. Nii`in ne lapset;-)välittää palveluntuottajalle, eikä sääntöjä noudattaville muille kirjoittajille?
Itse en ainakaan osaa olla mitään muuta kuin asiallinen, kirjoitan rekattuna, tai ilman.
Miksi jankata samaa asiaa, kun kerran säännöt sen sallivat? - ketjun
toivomus kannattaisi kirjoitti:
välittää palveluntuottajalle, eikä sääntöjä noudattaville muille kirjoittajille?
Itse en ainakaan osaa olla mitään muuta kuin asiallinen, kirjoitan rekattuna, tai ilman.
Miksi jankata samaa asiaa, kun kerran säännöt sen sallivat?juuri lävitse. Eihän tässä enää poistojen jälkeen ole mitään järkevää. Kirjoitetut viestit kohdistuvat aivan satuman varaisesti kenelle hyvänsä. Joutaisi poistaa koko ketju aivan turhan päiväisenä. Ohjeistusta asioiden hoittoon on tullut riitävästi. Toimikaa!!!
- ohjeet
mielessä pidetään. Pidä sinäkin mielessäsi mitä Suomen perustualaissa sananvapaudesta säädetään.
- kuin arvostelua
ohjeet kirjoitti:
mielessä pidetään. Pidä sinäkin mielessäsi mitä Suomen perustualaissa sananvapaudesta säädetään.
sitä typerää formulaa kohtaan ja sitä toi ei näy sietävän.
- te sen sanoitte
ohjeet kirjoitti:
Aivan typerää venyttää tätä Seriffin provosoivaa aloitusta jonka tehtävänä ei ole muu kuin saada viestjä aikaiseksi. Viestien vähetessä joutuu seriffin tehtävä uudelleen tarkastuksen alaiseksi. Siis älkää provosoituku. Sillä vaan vahvistatte kyseisen seriffin jatkamisen.
Artvostelut ainoastaan Ylläpidolle !
Palaute nappi alhaalla. - KristaTee
te sen sanoitte kirjoitti:
Aivan typerää venyttää tätä Seriffin provosoivaa aloitusta jonka tehtävänä ei ole muu kuin saada viestjä aikaiseksi. Viestien vähetessä joutuu seriffin tehtävä uudelleen tarkastuksen alaiseksi. Siis älkää provosoituku. Sillä vaan vahvistatte kyseisen seriffin jatkamisen.
Artvostelut ainoastaan Ylläpidolle !
Palaute nappi alhaalla.Olen ehdottomasti samaa mieltä! Hyvää syksyn jatkoa sinulle. :)
- sympatiaa
toivomus kannattaisi kirjoitti:
välittää palveluntuottajalle, eikä sääntöjä noudattaville muille kirjoittajille?
Miksi jankata samaa asiaa, kun kerran säännöt sen sallivat?Säännöt sallivat sen tietenkin,mutta tarkoitus on se,että rekattu on kuin eräänlainen tutuksi tullut henkilö,ja on kiva jutella hänenlaisensa
kanssa kuin tuiki tuntekmattoman.Se on sitä sielujen sympatiaa.
Nyt sitten minäkään en ole rekattuna,mikä on minusta itsestänikin aivan mieletön ajatuskin. - Lehtimies tietää
ohjeet kirjoitti:
Ei täällä ole sananvapautta. Suomi24:llä ei ole velvollisuutta antaa sanavapautta asiakkailleen, vaan se voi poistaa tai olla poistamatta mitä lystää. Ja sen huomaa.
Seriffillä on kyllä ihan oma näkemyksenä siitä mikä on sopivaa ja mikä ei. Se ei noudata yleistä oikeuskäsitystä. Sen takia täällä aina riidellään. Jos minä kirjoitan herjaavan tai loukkaavan viestin ja se poistetaan, niin ymmärrän sen enkä suutu. Sen sijaan jos jokin asiallinen viestini poistetaan, niin en ymmärrä sitä ja suutun. Ja sen jälkeen kierre onkin valmis. - ovat
Lehtimies tietää kirjoitti:
Ei täällä ole sananvapautta. Suomi24:llä ei ole velvollisuutta antaa sanavapautta asiakkailleen, vaan se voi poistaa tai olla poistamatta mitä lystää. Ja sen huomaa.
Seriffillä on kyllä ihan oma näkemyksenä siitä mikä on sopivaa ja mikä ei. Se ei noudata yleistä oikeuskäsitystä. Sen takia täällä aina riidellään. Jos minä kirjoitan herjaavan tai loukkaavan viestin ja se poistetaan, niin ymmärrän sen enkä suutu. Sen sijaan jos jokin asiallinen viestini poistetaan, niin en ymmärrä sitä ja suutun. Ja sen jälkeen kierre onkin valmis.näiden palstojen asiakkaita, mekö tänne kirjoittavat muka. Älä viitsi. Eiköhän Suomi24:n asiakkaita ole ainoastaan ne, jotka täällä mainostavat ja me tänne kirjoittelevat houkuttelemme mainostajia vain ja ainoastaan "näkyvyytemme" takia. Jos sitä joku sensori ryhtyy rajoittamaan niin hänhän toimii työnantajansa etuja vastaan. Jos todella olet lehtimies niin luulisin sinun tietävän asian.
Miksi, oi miksi
ovat nää poistot?
Miksi, oi miksi
se selviä ei?
On aihe kuin aihe
niin seuraava vaihe
on poistot!
Miksi, oi miksi
näin sinä teet?- Justiliina
rauhoittukaa. Aikuiset ihmiset kinaavat kuin pikkulapset. Niin olen käsittänyt jotta tämä palsta on huviksi ja hyödyksi tarkoitettu. Kuka huvia saa riitelystä? Ja vielä vähemmän hyötyä siitä on. Lopettakaa hyvät ihmiset!
- huomannet
niin keskustelu sheriffin aloittamassa ketjussa on päättynyt. Huvista en osaa sanoa, mutta huvittavaa keskustelu on ollut kaikkine poistoineen. Hyöty jää nähtäväksi.
- Ei paimennettava
Ei tämä ole vapaata keskustelua. Edellä oleva "keskustelu" on kovin vääristynyt. Monta mielipidettä on poistettu. Todellinen tilanne on vielä ikävämpi kuin edellä olevista repliikeistä voisi luulla.
- ketjulle
on ehkä määrätty joku viestikiintiö, kun ei enää lisää hyväksytä. Tämän on kai jo kaikki lukeneet, että joutaisi poistettavaksi!
Turhanpäivästä jankutusta!- aloittakaa
Aloittakaahan nyt uusi hyvä ketju,joka ei
sisällä mitään eikä kenenkään kohdistuvaa
nälvimistä.
Katsotaan miten kauan pystytään sitten pysymään aivan tavallisessa hyvässä ketjussa. - en minä enää viitsi
aloittakaa kirjoitti:
Aloittakaahan nyt uusi hyvä ketju,joka ei
sisällä mitään eikä kenenkään kohdistuvaa
nälvimistä.
Katsotaan miten kauan pystytään sitten pysymään aivan tavallisessa hyvässä ketjussa.Kaikesta elämään liityvästä pitäisi voida puhua hyvän maun rajoissa.
Tällä palstalla ei ole aiheita rajattu, on vain ikäryhmä suositus.
Ketjusta on poistettu 160 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791